April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

Hey meiden,

Allereerst Marina wat onzettend K.U.T zeg echt heel erg voor jullie!
Het lijkt allemaal zo eenvoudig zwanger worden maar het is toch echt een wondertje als het allemaal gelijk goed gaat.. Baal maar lekker meid.!

Bij mij zijn de RD's nog steeds niet in aantocht heb best last van bepaalde kwaaltjes maar ik denk dat mijn lichaam me voor de gek houdt! Kun je toch weer merken dat de pil een mooi middel is om niet zwanger te worden maar bol staat van de hormonen!
Hoop nu maar dat ik snel ongi ga worden dat we verder kunnen met ronde twee! Het liefst hoop ik natuurlijk op een positieve test maar dat zal er wel niet meer inzitten!
Wat is het toch moeilijk als je iets graag wilt ik ben altijd zo'n nuchter type maar ik moet zeggen dat ik nu toch wel  ben!!

Lentekriebels: Ik hoop dat je nog meer last van kwaaltjes hebt haha!!   Maar ik wil je niet ontmoedigen ik had dezelfde kwaaltjes als jou! Net of ik mijn verhaal lees, ook over de kat! Ik hoop voor jou natuurlijk dat het helemaal goed is maar ik wil alleen niet dat als je wel ongi wordt je helemaal teleurgesteld bent!!

Voor de rest er komen weer spannende dagen aan voor jullie! Dus doe je best haha en zet hem op!! hihi ( net of je er iets aan kunt doen maar goed jullie begrijpen me wel hihi)
Fijne zondag nog!!

Kussies

*zoeft weer ff binnen*

kom morgen wel ff bijkletsen. Vrijdag uiteten geweest, gisteren naar den-haag uiteten geweest, vanmiddag terug en daarna werken.
In me hoofd gehaald dat ik en een vriendin me ouders gaan verassen in spanje door er met de auto naar toe te rijden over twee weken. Verder goede klusweek gehad, hoop alleen dat me NOD dag iets eerder komt want dan was het een perfecte klusweek geweest. (op het einde hadden we beiden niet zoveel zin meer)

nu lekker me bed in. Tv en radio liggen eruit door blikseminslag van afgelopen vrijdag :( nog steeds niet gemaakt

tot morgen!

Ha Ladies!

Allemaal een goed weekend gehad? Ik in ieder geval wel! Gisteren heerlijk genoten van het mooie weer. Verder wil ik even mededelen dat ik nog steeds vrolijk ben en nog steeds de kriebels heb! Overdag heb ik gelukkig genoeg afleiding en dan denk ik er minder aan en zijn de kriebels ook minder, maar ik slaap heel onrustig en 's ochtends wordt ik wakker met de kriebels in mijn buik. Gisteren en vanochtend heb ik ook felle steken in mijn rechte onderbuik, maar ik weet intussen dat dat niets hoeft te zeggen want vorige maand dacht ik ook van alles in mijn buik te voelen en toen werd ik ook gewoon ongi. Maar goed, ik probeer er nuchter mee om te gaan en komende weken gewoon uit te zitten en dan zien we wel.

Ikke: Welkom, leuk dat je met ons mee kletst! Gezellig. Wil je wat meer over jezelf vertellen (hobby's, leeftijd, getrouwd, samenwonend, e.d.)?

B_M: En hoe is het met jou? Alles een beetje op orde in beide huizen, of zie je door de bomen het bos niet meer? Al RD's te bekennen??????

Lentekriebels: Zoals je hierboven kunt lezen ben ik nog steeds vrolijk! Je hoort inderdaad van iedereen dat het heel belangrijk is dat je lekker in je vel zit en zo als je zwanger wilt worden. Ze zeggen toch: lichaam en geest moet in balans zijn!
He, wat spannend zeg van jou "kwaaltjes". Ik kan me helemaal voorstellen dat je ervan uit wilt gaan dat het niet is, om een grote teleurstelling te voorkomen. Ik heb dat zelf ook maar op de een of andere manier kan ik dat bijna niet deze maand. Maar ook ik ben bang dat, als ik mezelf nu allerlei dingen "in mijn hoofd ga halen", mezelf daardoor valse hoop geef en het dan straks zo'n ontzettend grote teleurstelling zal zijn. We proberen ons zelf daar gewoon voor te beschermen! We zeggen gewoon heel vaak tegen ons zelf dat alles wat we voelen niets hoeft te betekenen. Misschien dat we het dan vanzelf gaan geloven!

Tijgertje: Zijn de RD's al op bezoek??? ik hoop van niet, spannend!!

nicoleg: Als ik je mag adviseren zou ik tot (na) het weekend wachten met testen. Zeker omdat je van het weekend een negatieve test had. Probeer jezelf niet gek te maken door telkens maar te testen! Kan me wel voorstellen dat het heel moeilijk en frusti is! Succes ermee!

mariska0808: Hee, wat leuk zeg van je vrijgezellen feest!!! Zo te lezen heb je echt genoten en dat is het aller belangrijkste! Wel ontzettend leuk in elkaar gezet zeg!

Kimmie: En bij jou nog steeds geen RD's? Jeetje zeg, wat spannend! Ik hoop dat je het nog volhoudt om nuchter te blijven met al deze spanning!

Summeke: Zo te horen heb jij ook een leuk weekend gehad! fijn he!

Nou dames, ik zal naar alle waarschijnlijkheid wat minder op het forum zijn komende week, heb het namelijk ontzettend druk op mijn werk en deze week elke avond wel wat te doen. Maar ik denk wel aan jullie en zo gauw ik tijd heb kom ik gezellig even lezen en/of kletsen!!!
Voor iedereen die deze week de NOD heeft: Heel veel succes en sterkte deze week!!!

Liefs Ellen.

Hier even snel berichtje voor ik weer aan de slag moet. Kon het niet laten en heb vanochtend getest maar negatief . Toen ik aan de pil was had ik altijd een dag van tevoren krampen of iets en nu is het dus al maandag en heb ik nog nergens last van. Nou ja dat zegt natuurlijk niets want de RD'tjes zouden zomaar over een uur hun bestemming bereikt kunnen hebben.

Nu eerst mijn huis schoonmaken en weer op pad voor vouwgordijnen, verf en leuke deco artikelen.

Geniet van het !

Ik hoop dat verder iedereen zich goed voelt want er gebeurd nu zoveel hier dat ik het jammer vindt dat ik niet even kan reageren. Ja, we zouden geen excusses meer maken......

Dus voor iedereen  +  +

hoi hoi!
kwam ik ook weer ff om het hoekje kijken
@ bm, ook ik kon het vanmorgen niet laten en heb er een testje tegeaan gegooid, deze was ook negatief, had ook niet anders verwacht maar ik dacht misschien hou ik de rds wel tegen door te gaan stressen hihi maar goed test negatief dus ben in afwachting van de rds!! ik hoop niet dat ze al te lang op zich laten wachten, als ze dan toch komen laat nu maar gebeuren dan!

jammer jammer!!

idd blijkt t maar weer dat de pil een hormonenbom is, mijn cyclus is zich aan het herstellen, zit geen regelmaat meer in, voor heen nooit last van!
toen ik in 2005 voor mijn zoon stopte was het wel gelijk weer gewoon en toen slikte ik langer wel vreemd maar goed, ikdenk dat je lichaam na een bevalling zowiezo al anders in elkaar zit

dus ik weet niet wanneer de rds zich aan zullen dienen ik heb wel kramp maar het zet niet door!

nou ik kom binnekort wel weer eens spieken enne..ik kan van t wachtbankje af! voorlopig ook nog geen datum voor een nieuwe nod

tot ziens!!

even een kort berichtje....
Mijn zusje is vannochtend met 32.5 week geopereerd... en moeder geworden van een dochtertje...

MYRON (ruim 1400 gram.)

Baby maakt het gelukkig goed. Ging gelijk huilen en zag goed roze.
Morgen ga ik op kraamvisite. Ben super blij en ongerust gelijk... Maar voor mijn zus is het beter zo, want het ging de laatste dagen echt weer bergafwaarts.

Liefs Amber

Hey meiden,

Bij mij zijn de Rd's gister aangekomen! Ik baal niet eens ben eigenlijk wel blij! Ik had gelezen dat het soms wel 70 dagen duurt voordat het allemaal weer op gang komt na het stoppen met de pil!   Dus ik kan weer verplaatst worden op het lijstje!!

Amber: GEFELICITEERD! Je bent tante geworden wat leuk!!
Ik snap natuurlijk heel goed dat je ongerust bent maar een goede start gelijk is natuurlijk heel belangrijk!!

Hoe is het bij de andere meiden??
Dat negatieve testen is echt niet leuk he!!
Ik ga even mijn huis opruimen en genieten van de zon! Kom vanavond weer even mee kletsen!!

Kussiess

hoi allemaal,

Zo even rust. Zoals jullie wel doorhebben het ik het op het moment erg druk. Niet alleen met me werk en het huishouden, maar ik maak mezelf ook druk waardoor ik weer aan veel dingen niet toe kom. Strijk ligt er nog steeds terwijl ik geloof ik al 2 weken loop te roepen dat ik er aan moet beginnen. Zelfs nu ik een paar uurtjes niks te doen heb kom ik er niet aan toe. Op me  werk gaat het gewoon ff niet zo lekker. Dit heeft vooral met mijn contract te maken en ik heb een stap terug moeten doen. Verstandelijk begrijp ik het allemaal wel, maar gevoelsmatig heb ik het er wel moeilijk mee. Vind het moeilijk om dit te uiten waardoor ik lekker met mezelf onder de arm loop. (maar wil daar verder niet over hebben want het is erg ingewikkeld)

Ik heb gisteren samen met een vriendin besloten om over 2 weken naar mijn ouders in spanje te rijden. Gewoon omdat ik het nodig heb er een weekje tussenuit te zijn en omdat ik het leuk vind me ouders te verassen.

voel me een beetje vaag de laatste dagen. Ik heb volgens mij voor het eerst mijn eisprong gevoeld maar omdat ik het niet kan plaatsen kunnen het ook gewoon mijn darmen zijn geweest.  gGsteren beetje steken in rechteronderbuik. Me zusje zei misschien de innesteling ... zou kunnen kloppen als mijn cyclus deze keer 30 dgn zou zijn. Verder niet veel mee bezig, ik zie en merk het vanzelf wel als de RD's niet komen. owja en me kat is net zo zeurderig en aanhankelijkj als anders dus tja...aan haar merk ik niks haha

Amber
gefeliciteerd met je nichtje!! leuke naam. Fijn dat ze het goed maakt

MeisjeB en BM
Balen meiden die negatieve testen. Maar ja het hoeft nog helemaal niks te zeggen he? geduld is een schone zaak ookal is het in dit geval ontzettend moeilijk

Ellenan
vrolijk :) altijd beter! die steken had ik dus ook gisteren. Maar ja voel me verder goed, beetje loom maar dat komt van alle gedoe denk ik.

Kimmi
het wordt nu toch echt wel spannend hoor!! wanneer was je ook alweer gestopt met de pil? ik ben al 2 jaar gestopt en niet regelmatig. Dus ik hoop voor je dat je gewoon zwanger bent ipv dat je een lange cyclus hebt

Ikke
welkom!

Mariska 0808
leuk vrijgezelle party!! Zelf is dat niet aan mij besteed hoor. Rondlopen in dingen of zo. Mijn vriendinnen weten ook dat als ik ooit ga trouwen ze daar echt niet mee aan hoeven komen want ik vertik het gewoon hihi

Lentekriebel
ik voel ook wel is van die dingen die jij allemaal opnoemt. Misselijk als ik wat gegeten heb, heel erg moe, veel naar het toilet moeten, raar gevoel onder in de buik (steken) duizelig etc. Alleen tja ik weet het niet. ik maak die connectie met een evt. zwangerschap gevoelsmatig gewoon niet. Misschien voor mij alleen maar beter want dat zorgt ervoor dat ik het los kan laten. ik moet ook gewoon eerlijk zeggen...ik drink zo nu en dan gewoon een mixie. Daarnaast rook ik en hoewel ik absoluut echt ga proberen zodra ik zwanger ben te stoppen, rook ik nu nog gewoon.
Merk dat ik er (gelukkig) nu nog heel nuchter in sta. Ik leef gewoon me leven en zal een aantal dingen veranderen als ik weet dat ik zwanger ben. Ik hou er wel rekening mee als ik een aantal ronde's verder ben dat mijn gevoel hierover wel zal veranderen. Denk dat ik er dan wel meer mee bezig ben.

zo dat was het weer voor nu. Ik denk toch dat ik zo ff aan de strijk ga beginnen...als zijn het maar een paar broeken of t-shirts. Dan heb ik in iedergeval iets gedaan en niet zo'n schuldgevoel naar vriendlief die van het weekend het hele huis heeft gedaan.

Meisjeb                 2e ronde         2e kindje         NOD 1 juni
B_M                         1e ronde         1e kindje           NOD 2 juni
Juli2003               2e ronde         2e kindje         NOD 3 juni
Mariska                 2e ronde         2e kindje         NOD 6 juni
Noompje             1e ronde           2e kindje         NOD 7 juni
Lentekriebel     2e ronde         1e kindje           NOD 7 juni
Summeke           2e ronde         1e kindje           NOD tussen 7 en 13 juni
Ikke                     1ste ronde       1e kindje ??   NOD 13 juni
Ellenan                   2e ronde         1e kindje           NOD 15 juni
Amber                     2e ronde           2e kindje           NOD 17 juni
Marina                     2e ronde           1e kindje           NOD 17 juni
Mariska0808   1e ronde           1e kindje           NOD ?
Misspiggy78   2e ronde             2e kindje           NOD 23 juni
Nicoleg                   1e ronde             ?                                 NOD ?
Tijgetje                   1e ronde             1e kindje           NOD ?

Wachtbankje:
Kimmie 27 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 25 mei

Terug
Bovenaan