April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

@summeke: Spanje, lekker meid een beetje ontspannen is goed voor je. Gezellig met een vriendin erbij en bij je paps en mams, dan ben je zo weer ontspannen. Sterkte met strijken hihihi

@Amber: gefeliciteerd met je nichtje...errug leuk zeg! hoop dat alles goed gaat en dat ze snel lekker naar huis kunnen.

@Ellenan: tis idd beter om lekker in je vel te zitten. Mens sana in corpore sano, zeiden de Romeinen vroeger (lees: een gezonde geest in een gezond lichaam) Goed van je!!!

@Ikke: welkom gezellig dat je komt meekletsen!

@B_M: jammer van de negatieve test. Maar je NOD is toch 2 juni? Dan kan t nog wel ff duren hoor voor je positief test toch?

@meisjeb: voor jou toch ook nog maar net de NOD geweest of niet? je hoeft dan volgens mij niet gelijk posi te testen volgens mij kan dat ook nog wel langer duren als ik t zo lees op t forum...

Mijn NOD was de 26e mei. Nog geen RD's wel klachten, maar die klachten heb ik bij tijd en wijle al bijna 2 weken. Dat plaatst me dus eigenlijk op t wachtbankje, alhoewel ik me niet kan voorstellen al zwanger te zijn...en afgelopen maandag en donderdag negatief getest, maar goed zal mezelf er ff opzetten.

Meisjeb 2e ronde 2e kindje NOD 1 juni
B_M 1e ronde 1e kindje NOD 2 juni
Juli2003 2e ronde 2e kindje NOD 3 juni
Mariska 2e ronde 2e kindje NOD 6 juni
Noompje 1e ronde 2e kindje NOD 7 juni
Lentekriebel 2e ronde 1e kindje NOD 7 juni
Summeke 2e ronde 1e kindje NOD tussen 7 en 13 juni
Ikke 1ste ronde 1e kindje ?? NOD 13 juni
Ellenan 2e ronde 1e kindje NOD 15 juni
Amber 2e ronde 2e kindje NOD 17 juni
Marina 2e ronde 1e kindje NOD 17 juni
Mariska0808 1e ronde 1e kindje NOD ?
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje NOD 23 juni
Nicoleg 1e ronde ? NOD ?

Wachtbankje:
Kimmie 27 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 25 mei
Tijgetje 1e ronde 1e kindje NOD 26 mei

dag meiden, liefs...

spannend tijgetje! jij ook op het wachtbankje

Ben eindelijk aan de strijk begonnen en het het grootste deel al achter de rug. Ik werd helemaal niet goed van de warmte (weer + strijkijzer) dus ik ben er nu mee gestopt. De rest komt van de week wel.

Ga me omkleden...vanavond een huisbezoek ivm me werk

latersssssss

heeej allemaal

hier weer eens een berichtje van mirjam haha
ik kon het niet meer bijhouden hoor hier..
het ging allemaal zo snel en kon ook niet elke dag kijken
dus miste ik de helft.
nou.. ik ben 9 dagen overtijd heb nu 4 testen achter de rug
en ze zeggen allemaal negatief.. dit is  echt niet leuk haha.
dus het ene wat ik op dit moment kan doen is afwachten.
gelukkig duurt wachten nooit lang

de andere meiden heeeeeel veel succes met alles.

veel liefs mir

@Mir21: dus ook op t wachbankje? spannend he...9 dagen overtijd, da's net twee daagjes langer dan ik. Voel jij al iets interessants? Ik alleen een beetje gevoelige tepels, maar ja dat kan ook van de as ongi komen natuurlijk...

@summeke: ja zekers spannend alhoewel ik wel nuchter probeer te blijven...ik moet uitkijken dat ik mezelf natuurlijk niet de kop gek maak! Wil niet gelijk al weer gaan testen iig. Eerst maar es nog meer afwachten. Zoals Mir al zegt duurt wachten helemaaaaaaal niet lang....hihihi...zucht...
succes met je huisbezoek!

ik ga de stiefkids maar es vermaken in de tuin, die gaan zo weer naar mama terug kan ik er nog ff van genieten de aapjes!!!
doeidoei

hallo allemaal

zo mij eerste werk dag zit er weer op nog maar 4 te gaan
en dan is het weer weekend.

nou ik begin een beetje de zenuwen te krijgen voor dit weekend want dan moet ik mij RD krijgen hoop het natuulijk niet.

me vriend en ik zaten gisteren een beetje grapjes te maken we zaten de lijst met zwangerschap kwaltje te lezen stonden er een hele hoop bij
ben ik wel veel moe de laaste tijd en kan niet slapen en zo nu en dan misselijk.

zegt die als je nou heel veel eet (ben ik goed in ) ga je morgen eerst je avond eten en dan een pak koekjes en dan weer een zakchip   ben je misselijk en daar moe van
en je heb je eet buien gehad dan heb je die kwaaaltjes...allemaal...ik vond het wel leuk verzonnen van mij vriendtje hiihihih....

neej maar mij echt kwaaltje zijn
niet kunnen slapen zweten als ik ga slapen
maar ok wel veel moe en zwart voor me ogen

nou ik ben soms wel in staat om een test te doen maar jah ik probeer nog te wachten tot 13juni.

hebben jullie ook van de kwaaltje of het idee dat het deze maand raak is ??????
vind ik wel leuk om te weten

ik hoop dat het bank heel lang word ik wens iedereen het geluk toe
miss een vruchtbaren maand
je kent de gezetten IN mei leggen alle vogels een ei
zijn wij wel geen vogels maar toch is wel een leuke gezeg de

liefs

Hey meiden,

hier ons lijstje nog even

Juli2003 2e ronde 2e kindje NOD 3 juni
Mariska 2e ronde 2e kindje NOD 6 juni
Noompje 1e ronde 2e kindje NOD 7 juni
Lentekriebel 2e ronde 1e kindje NOD 7 juni
Summeke 2e ronde 1e kindje NOD tussen 7 en 13 juni
Ikke 1ste ronde 1e kindje ?? NOD 13 juni
Ellenan 2e ronde 1e kindje NOD 15 juni
Amber 2e ronde 2e kindje NOD 17 juni
Marina 2e ronde 1e kindje NOD 17 juni
Mariska0808 1e ronde 1e kindje NOD ?
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje NOD 23 juni
Nicoleg 1e ronde ? NOD ?

Wachtbankje:  
Kimmie 27 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 25 mei
Tijgetje 1e ronde 1e kindje NOD 26 meiMeisjeb 2e ronde 2e kindje NOD 1 juniB_M 1e ronde 1e kindje NOD 2 juni
hopelijk komt juli2003 er ook gezellig bij en is aan het eind van de maand het bankje lekker vol! Het zwangeren bankje wel te verstaan!

ben zelf nog sip maar er wordt toch geklust want ik wil mijn ei niet laten schieten, ben wel blij dat de vakantie er aan komt, 12 juni gaan we weg!

Amber gefeliciteerd met je nichtje! Superleuk! Moet je zus nu nog lang in het ziekenhuis blijven? Knapt ze vlug weer op?

hoi allemaal!
een hele goede morgen!!
alles kits hier?
gelukkig vandaag weer at koeler hier pffft wat was t gister vies warm!! ben blij dat dat voorbij is!!

hier nog steeds geen rd s te bespeuren, wel al een paar dagen flink kramp dat ik denk aha daar zijn ze, maar tot op de dag van vandaag noppes!! raar...
mijnman is er van overtuigd dat ik weer zwanger ben en te vroeg getest heb, maar dat lijkt me sterk
onbewust vergelijk ik toch steeds alles met hoe het in mijn eerste zwangerschap ging, is eigenlijk fout want het hoeft niet hetzelfde te zijn maar goed
in ieder geval hoop ik dat het niet zolang meer gaat duren voor de rds mij aandoen, nu wacht ik erop he hahaha

gister was mijn zoon uit bed gevallen(ligt sinds kort in een groot bed) hij huilde maar ik ook haha, zaten we daar met zijn 2 en te brullen! dat heb ik wel ik kan om iedere scheet huilen, zaterdag zat ik ook al te brullen om een zielige serie
pffftttt al die hormonen in je lijf...t is allemaal wat

het wachtbankje zit aardig vol!! t zal me benieuwen!!

sorry datik niet op iedereen reageer, het is hier ook zo gezellig druk! zal de volgende keer mijn best doen om te reageren!
tot ziens maar weer dames!

Terug
Bovenaan