April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

Hoi meiden,
Nou nou het wachtbankje begint aardig vol te raken. Hopen op een goede afloop. Ik las van de week dat onweer in juni betekende dat het een zeer vruchtbare maand zal worden (in de landbouw waarschijnlijk, maar dat maakt mij niet uit) en aangezien het hier al enkele dagen flink te keer gaat 's avonds (ja dat onweer bedoel ik natuurlijk, hihi......wij trouwens ook, hahaha). Nou wij zijn het klusweekend goed doorgekomen. Volgens de berekeningen zou ik vandaag mijn ei hebben, maar gisteren en vorige week woensdag had ik zo'n buikpijn/steken. Dat ik het ook niet meer weet nu. We hebben gelukkig voor/tussen/na beide dagen flink geklust... dus wie weet. Heb wel weer gevoelige en gespannen borsten, maar dat zegt misschien niets. De vorige maand voelde ik veel en veel meer. Maar inderdaad pas na de eisprong en uitgaande van vandaag, zouden de klachten dan nu erger moeten gaan worden. Al had ik bij Britt nergens last van dus het hoeft natuurlijk niet.
Vanmiddag ga ik mijn kleine nichtje (volgens mijn moeder ter grote van een pak 1.5 liter melk) bewonderen. Ben errug benieuwd. Het is echt een poppetje schijnt, helemaal geen scharminkel, wel klein maar een lekker bol en rond koppie. En natuurlijk niets te lijden gehad ivm keizersnede, Ik heb met Britt al lekker geoefend... ze heet Myron, maar Britt zegt Miehom..kom je voetjeballen?? Komisch he, die peutertaal.
Heb gisteren met mijn schoonzus en schoonmoeder al een paar kadootjes gekocht... een paar pakjes in maatje 44... KLEIN!!! niet normaal meer. Echt schattig... en zo'n treintje met letters in haar naam. Ook super leuk. Ik liep in die babywinkel natuurlijk ook heerlijk te genieten, maar dat weet mijn schoonmoeder niet... hahaha. Al hoopt ze er wel ontzettend op, dat ik binnenkort kom vertellen dat ze weer oma gaat worden. Liever gisteren dan morgen zeg maar. Maar effies geduld oma! Beide moeders weten trouwens wel dat mijn "ijzerwerkje" eruit is, ivm lichamelijke klachten en migraine, maar denken dat we nu met ballonnetjes klussen.... NOT! Dus een giga verrassing zal het wel niet wezen, ook omdat Britt in juli inmiddels alweer 2 wordt. Mijn zusje weet trouwens wel dat ik vorige maand al een miskraampje heb gehad, dus daar zal de verrassing minder groot zijn. Ik had haar namelijk een kaart gestuurd een week geleden zonder mijn naam eronder te zetten. Tja chaotisch he... toen zei ze.... ben je soms zwanger??????? Tja... ik was zwanger..zei ik toen..... WAT???!!!!! Dus ja toen heb ik het natuurlijk verklapt. Maar wel met de mededeling dat ze het met z'n tweetjes voor zich moeten houden.
Nou ik hou het weer effies hierbij.....
Iedereen die inmiddels z'n NOD voorbij is of dit vandaag/morgen heeft veel Suc-6!!!!
Ik moet toch nog effe wachten tot de 17e. Jammergenoeg niet de 15e, had een leuk vaderdagkadootje geweest.
Doei doei, dikke kus Amber

oja Marina,
Mijn zusje moet nog minmaal 12 dagen in het ziekenhuis blijven ivm het HELLP syndroom. Hoelang Myron moet blijven, dat weet ik niet, dat zal nog wel minimaal een maand zijn denk ik. Aangezien ze nu natuurlijk amper 32.5 weken is (aanstaande vrijdag 33wk).
En fijne vakantie de 12e. Wij gaan de 13e een weekendje met z'n tweetjes weg, lekker naar Zandvoort. Waar gaan jullie heen????
@ikke.... welkom trouwens, was ik net effe vergeten. Veel plezier op ons forum! Pas je op dat het geen verslaving wordt.... de kans hierop is erg groot namelijk.
Groetjes

hoi tijgertje

wat toevallig ik heb ook gevoelig tepels..
ik zit best in spanning want wil het zo graag weten..
ik heb mijn kwaaltjes al gehad ben als chaggie geweest
deperieve dag buikpijn gehad.. dat heb ik altijd rond de tijd
dat ik ongesteld moet worden, alleen dat is al een week geleden..
ik wil het zo graag weten. baal er ontzettend van dat die testen
negatief aangeven.. op een andere manier kom ik er niet achter zeker?

liefs mir

hoi allemaal,

ben een tijdje niet geweest. das wel te zien hahaha, moest een hoop bij lezen.

nou bij mij ook nog geen rd's hoor. voel me ook niet echt lekker,
heb buikpijn en word er misselijk van. heb last van me onderrug.
opgeblazen gevoel in me buik.
heb t idee dat ik me broeken niet makkelijk dicht krijg.
maar denk dat gewoon me rd's moeten komen.

misschien nog wel een leuk nieuwtje hahaha we hebben een pup.
het is een Shih Tzu en ze heet Mindy. echt een leuk hondje.
al zeg ik t zelf. ben dus druk met haar bezig hahaha dan denk ik niet heel de tijd aan kids. al moet ik zeggen dat t bij mij best mee valt.
met me eerste zat ik heel de tijd op internet te kijken maar dat doe ik nu niet echt. heb wel veel gelezen over wat wij gaan doen. (IUI of het word IVF ICSI)

veel liefs debby

Goede middag meiden

Hier ben ik dan weer!!!!!! Na twee nachten werken komt deze nachtrover uit haar hol gekropen en heeft weer een hele hoop bij te lezen zeg!!!!
Wat zijn jullie kwekkers hahahahaha, maar wel erg gezellig hoor.
Ga proberen om op een paar van jullie te reageren......

Allereerst natuurlijk Amber: Van harte gefeliciteerd met je nichtje, wat een mooie naam!!!
Vandaag heb je haar bewonderd, zeker erg mooi om te zien? Wat een kleintje zeg.... Ik hoop dat het allemaal goed gaat en dat de kleine het goed doet en natuurlijk dat je zus zich snel weer beter voelt.
Geniet van het kleine dotje!!!
Dus je hebt je gister in de babywereld lekker kunnen uitleven, heerlijk he al dat kleine spul.
Dus jullie goed aan de klus, je mannetje is weer helemaal bijgetrokken? Gelukkig maar kunnen jullie weer met volle moet ertegen. Veel plezier nog he!!!

Meisjeb: spannend nog geen RD te bekennen, wanneer ga je een test doen?
Wat zielig voor je zoontje, vreselijk he die moedergevoelens, ik kan er helemaal over meepraten. Ik ben ook zo'n emo-kip.
Gisternacht moest mijn dochtertje voor de eerste keer bij mijn moeder slapen, nou ik heb een potje zitten brullen als een klein kind hoor........ Ach misschien toch wel de hormonen????????
Succes met wachten en de test!!!Ik duim voor je!!!

Marina: Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt, is ook niet niks wat je heb meegemaakt. Neem de tijd meid!!!! Ik denk aan je en hoop dat je weer snel zwanger bent.

Mariska0808: jij ook al van die vage klachten, spannend allemaal. Hoop echt dat je zwanger bent!!!! Leuk he om met je mannetje er zo mee bezig te zijn.
Hoe staat het met de voorbereiding van je huwelijk? Lukt het allemaal een beetje?

Mir21: jeetje steeds een negatieve test en ook niet ongie worden is erg frustrerend zeg!!!!! Laat dan de rd maar komen dan weet je in ieder geval dat je weer verder kan.
Misschien kan je is overleggen met de HA. Veel succes meid!!!!

Tijgertje: voor jou ook al zo spannend en nog steeds geen positieve test, vervelend zeg. hoop dat je te vroeg heb getest en nog niet voldoende hormoon in je urine hebt. Ik weet uit ervaring dat de kruitvat test erg gevoelig is misschien een idee!!!
Succes meid

Summeke: Wat ontzettend vervelend dat je je zo rot voelt. Een verstandige beslissing om even lekker op vakantie te gaan en de boel de boel te laten!!! even lekker relaxen is goed voor lichaam en geest zegt men, dus ga er heerlijk van genieten.
Vervelend dat je op je werk dit moet meemaken, ik hoop dat het zich snel oplost en jij jezelf weer goed voelt. Ik denk aan je meid hier een dikke  van mij

kimmie: Jij door naar de volgende ronde. Kan me voorstellen dat je blij bent dat alles weer op gang is gekomen, alleen nu mogen die RD wel weer weg en kan je gaan beginnen hahahahaha
succes meid

B_M: ahhhhhhhhhhhh een negatieve test daar wordt je gek van!!!!!! Ik hoop dat je wachten wordt beloond en over een paar dagen mooi 2 streepjes ziet!!! Ik duim voor je.

Ellenan: Spannend die kriebels in je buik, zal het iets moois zijn, ik hoop het voor je!!
Nuchter blijven is altijd goed, maar soms overheerst er een ander gevoel of niet????? hahahahahah, heb ik ook hoor.......
Wachten gewoon weer rustig af.

Lentekriebels: Wat wordt hier inderdaad veel gekletst, wel erg gezellig. Wat dacht jij even berekenen hoeveel stukjes per dag hahahahahha.
Hoe gaat het met jou??????? Spannend he? We zitten in hetzelfde schuitje, hopen dat het schuitje naar de ooievaar vaart dan zitten wij goed .
Succes meid met wachten en we houden elkaar op de hoogte.

Nou ik ga er nu echt mee stoppen, ben ondertussen al een dik half uur een berichtje aan het typen en mijn vingers worden nu echt moe!!!!

Even een klein berichtje vanuit mij.
Heb echt wel bepaalde klachtjes die kunnen duiden op een zwangerschap, maar ga mezelf niet gek maken en wacht geduldig af tot het weekend.
Weet nioet meer wie het aan mij vroeg of ik pas op vaderdag ging testen?? Had ik wel opgeschreven, maar ik was helemaal in de veronderstelling dat het a.s. zondag vaderdag is maar dat is dus niet zo. De week erop pas en zooooooooo lang kan ik echt niet wachten, nee als de rd niet komen ga ik zondag testen.....
wachten wachten wachten, wat kan dat op sommige momenten toch lang duren...

Meiden ik denk aan jullie!!!!!
Tot snel....

liefs

Nou ja zeg, mijn lijf heeft me aardig lopen neppen: ik heb gewoon een fikse blaasontsteking, vandaar dus al die klachten . Hoeft niet natuurlijk, maar ja, ik ga er toch maar van uit.
Ik heb wel nog wat gespannen borsten,maar ja, ik moet ook bijna ongesteld worden! Verder een erg drukke dag gehad, dus dat ik moe ben is ook niet gek. Blijven er weinig andere klachten over dacht ik zo . We zullen zien, het blijft natuurlijk wel erg spannend. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, waren we maar alvast een weekje verder.

Oh ja, zouden sommige signalen op geluk kunnen duiden???????? Zondag zat ik wat voor me uit te suffen in het gras, keek ik zo tegen een klavertje vier aan. En in de trein maandag, keek een ooievaar me recht in de ogen aan (uiteraard zat die in het weiland, haha, niet in de trein).

Het wachtbankje raakt lekker vol. Maak maar plaats ik ben onderweg . (Of zou dat ongeluk brengen.......hihihihihihi)

Oh ja, en Amber, gefeliciteerd met je nichtje! Geef haar maar een dikke knuffel van ons!

Deze is voor jullie allemaal:

Fijne dag nog en tot snel!

Hoi lieve meiden,

Hier even snel een berichtje van mij. Kan het niet te lang maken vandaag, moet zo weer naar bloemschikcursus....

Allereerst Amber, Gefeliciteerd met je nichtje! Inderdaad een mooie naam, apart maar niet te! oooh en wat is ze nog klein zeg! Ik hoop dat ze snel zal groeien en dat je zus ook snel weer helemaal opknapt! Geniet van dit kleine wondertje!

Jeetje lentekriebels: Wat balen van die blaasontsteking. Zo zie je maar weer dat alles wat we voelen (of denken te voelen) helemaal niet wil zeggen dat het iets met zwangerschap te maken heeft. Maar zoals je zelf zegt, er is nog hoop! dus we blijven door duimen voor je!

Mir: Wat vervelend van die negatieve testen. Heb je er al eens aan gedacht om bij de ha een bloedtest aan te vragen? Die onzekerheid is ook maar niets!

Heb nu echt even geen tijd om verder op iedereen te reageren, dat komt wel weer!
Voel me nog steeds raar. Kan niet beschrijven hoe. Ben ook nog steeds heel vrolijk, dus dat zit wel goed. Gisteren en vandaag de hele dag heel licht in mijn hoofd geweest, tegen het duizelige aan. Vandaag ook af en toe wat misselijk (of ik dacht dat ik misselijk was en had gewoon honger of zo). Verder slaap ik erg slecht afgelopen nachten (maar dat kan ook van de warmte en benauwdheid komen, kan daar slecht tegen dus daar schrijf ik de duizeligheid ook maar naar toe). Heb gelukkig geen kramp in mijn kuiten meer gehad. Zo zie je maar, ook ik denk van alles te voelen maar kan ook alles wat ik voel naar iets anders wegschrijven. Ik wil pas op vaderdag testen, dan zit ik ongeveer 17-18 dagen na mijn eisprong, maar weet niet of ik het dit keer zo lang volhoudt. Ach, moeten eerst maar eens zien of we dan niet ongi zijn geworden want dat kan natuurlijk ook nog altijd.

Lieve schatten: voor iedereen op het wachtbankje en binnen kort de NOD: Veel succes!

Liefs Ellen.

quote: mir21 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-06-2008 13:20:23'));

hoi tijgertje

wat toevallig ik heb ook gevoelig tepels..
ik zit best in spanning want wil het zo graag weten..
ik heb mijn kwaaltjes al gehad ben als chaggie geweest
deperieve dag buikpijn gehad.. dat heb ik altijd rond de tijd
dat ik ongesteld moet worden, alleen dat is al een week geleden..
ik wil het zo graag weten. baal er ontzettend van dat die testen
negatief aangeven.. op een andere manier kom ik er niet achter zeker?

liefs mir

Hey Mir. ik weet niet zo heel veel van alle kwaaltjes...ik heb alleen een beetje gevoelige tepels en dan dus ook echt alleen de tepels niet eromheen. of WIL ik pijn 'zien'? en ik had dus wat van die ongi-buikklachten maar die voel ik niet meer zo nu...zucht...sprak gister m'n nichtje die is nu zwanger van haar 2e. zij vertelde van de 1e helemaal geen zwangerschapsklachten te hebben gehad ook geen opgezette borsten/pijnlijke tepels of wat dan ook. ook testte ze bij deze zwangerschap in de 1e dagen na haar NOD twee keer negatief! ze was een week later hartstikke zwanger!  zij adviseerde me dan ook om niet eerder te testen dan bijv vrijdag of volgende week. Als ik niet zwanger ben, maak ik me alleen een beetje zorgen over wat er dan wel aan de hand is. nu toch al een dikke week overtijd!?

hoe je er op een andere manier achter kan komen weet ik niet  misschien huisarts? meiden iig allemaal veel succes en fijn dat we er met z'n allen toch hier lekker over kunnen dromen, lachen, fantaseren, klagen, boos zijn en frustraties kunnen uiten.

thnx girlzzz

Terug
Bovenaan