April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

Jullie zitten ook niet stil! Ik heb het de laatste dagen heel druk gehad en zit nu rustig even alles bij te lezen. Manlief is inmiddels geopereerd en weer thuis. Eigenlijk moest hij tot morgen in het zh blijven, maar de ingreep was niet zo drastisch als ze verwacht hadden, dus mocht hij gister al mee naar huis. Wel aanpoten hoor! Alles voor de kleine regelen en nu dus ook voor manlief, aangezien hij voorlopig nog wel met zijn pootje omhoog zit. Maar gelukkig hebben we hele lieve opa's en oma's die ons heel erg meehelpen. Verder zelf weer lekker snotverkouden!!!! Wat wil je ook met dit rare weer! Ik heb vorige week al bloed laten prikken om te kijken of ik misschien ergens allergisch voor ben (ik ben nl. iedere maand wel een keer flink verkouden) en gisteren heb ik ook een foto laten maken van mijn voorhoofdsholtes. De dokter dacht misschien aan chronische bijholte-ontsteking. Maar aangezien je geen rontgenfoto's mag laten maken als je zwanger bent, moest ik even wachten met de foto. Aan het eind van de week krijg ik de uitslag. Hopelijk komt er iets uit, dan weet ik in ieder geval waar ik niet tegen kan.

@lentekriebeltjes: het wordt nu wel spannend voor je! Ik las dat je kat op je buik kwam liggen. Mijn katten hebben dat nooit gedaan, maar bij mijn schoonzus wel. Wie weet. Verder las ik dat je blaasontsteking hebt. Wat vervelend zeg! Wat je zegt over signalen: volgens mij is het zo dat als je ergens veel mee bezig bent, je het ook veel ziet in je omgeving. Toen manlief en ik net besloten hadden om voor een tweede te gaan, zag ik spontaan overal zwangere vrouwen om me heen. Waarschijnlijk waren die er eerder ook al, maar had ik er geen aandacht voor. Hopelijk is het een voorteken!

@nicoleg: en en en... toevallig nog getest??

@mariska0808: en genoten van je vrijgezellenfeest? Leuk zeg dat het zo'n verrassing was.Zo te lezen heb je wel een hele gezellige dag gehad!

@summeke: wat een spontane actie! Even naar Spanje rijden. Wonen je ouders in Spanje?

@ellenan: en heb je nog steeds de kriebels? Hopelijk is je gevoel juist. Nog eventjes afwachten (volgens mij)

@amber27: gefeliciteerd met je nichtje! Alles goed met moeder en kind??

@kimmienr1: balen van de RD's. In ieder geval vol goede moed weer door naar de volgende ronde.

Nou onze klusronde gaat weer bijna beginnen. Ben benieuwd of manlief wel in staat is om mee te klussen, alleen is ook zo moeilijk.
Ga nu lekker tv kijken en niks doen.

heey hallo allemaal,

ik was vandaag op me werk en daar hadden we vrouwtje die is in augstus uitgerekent.
maar die is vannacht bevalllen van een zoontje. dus flink te vroeg....
ze maakt het verder goed.

misspiggie
jeetje wat naar dat je nu alles zelf moet doen...maar jah dat komt wel goed met je toch
je kan er tenslotten niets aan doen ....gelukkig heb je lieve opa en oma die je dan lekker helpen.
ik hoop dat het niets ernstig is voor je. ben benieuwt naar je uitslag.

noompje:
ja ik hoop het ook maar als het niet zo is gaan we gewoon door met de volgende ronde hihihi is ook leuk al dat klussen heb je nog wat te doen in bed hihihihi.....
jah het verbaast me dat die er zo mee bezich is is wel fijn
je kan er al niet zo veel over praten. want niemand weet het.
jah ik heb al een hoop geregelt paar kleine dingentje en dan zijn we klaar
zoals naar een bloemen winkel en kadootje kopen voor de mensen die ons geholpen hebben.en nog even naar de strant tent.

verder heb ik niet zo veel te melden eigenljk
alleen dat ik jullie af en toe niet bij kan houden word zo veel geschreven

liefs

Hoi allemaal,

Lentekriebeltje: bij mij werkte cranberry pillen heel erg goed voor een blaasontsteking, heb namelijk 1.5 jaar lang chronische blaasontsteking gehad en daar werkte de pillen heel goed voor (beter als de medicijnen van het ziekenhuis). Als ik nu  een blaasontsteking  voel aankomen neem ik een paar van die pillen en dan zet het meestal niet meer door.

Amber: Gefeliciteerd met je nichtje, hoop dat alles al wat beter  gaat met moeder en dochter!

Mariska0808: Een kennisje van mij is een tijdje geleden bevallen van een dochter na een zwangerschap van 26 weken. Ze woog 800 gram bij haar geboorte, ze heeft 12 weken in het ziekenhuis gelegen en mocht afgelopen weekend naar huis.

Misspiggy78: Ik heb inderdaad een test gedaan, weer negatief (test was van de kruidvat).

Nog een berichtje verder van mij: ik heb weer getest, negatief. Ik weet het ook niet meer, gisterenavond kreeg ik flinke last van maagzuur, vandaag de hele dag wat misselijk geweest en ook weer last van maagzuur. Ik drink graag appelsap, smaakte me ook niet zo lekker meer kreeg meteen het zuur. S'avonds met het eten had ik geen honger en het smaakte me ook niet, ik werd er gewoon misselijk van. En mijn tepels zijn groter aan het worden. Ik word een beetje wanhopig van al die negatieve testen, dus ik heb besloten om niet meer voor vaderdag 15 juni te testen. Dus zet mijn nod maar op 15 juni, en we zijn bezig voor ons tweede kindje (ik weet niet hoe jullie dat lijste maken).

Groetjes Nicole

Daar ben ik weer ff voordat ik het bed in duik.

ff wat antwoorden maar geen idee meer op wie:
nee mijn ouders wonen niet in spanje maar zijn daar op vakantie op een camping waar ik al van kleins af aan kom. Ik ben vaker met mijn vriendin geweest en we waren beide in een dolle bui dus dachten we...kom we rijden er is naar toe. :D

aww noompje ...het deed me echt goed om je stukje te lezen. Ook al heb ik echt geen zin om uit te leggen hoe het allemaal zit want ik vind het zelf ook erg verwarrend allemaal..het doet me goed dat  uitleg dus helemaal niet uitmaakt en dat er gewoon meegeleefd wordt. Thanx daarvoor!

verder rommelt het een beetje in me onderbuik. Heeft een beetje weg van RD's die een optocht organiseren, maar nog geen toestemming hebben gehad om te vertrekken...dus ben benieuwd deze maand. NOD komt tussen 7 en 13 juni denk ik ongeveer. (later kan ook nog) dus ik wacht net zoals alle anderen hier maar af hihi

ik ga maffen truste!!!

Hey meiden,

hier is ie weer:

Mariska                   2e ronde             2e kindje                     NOD 6 juni
Noompje                   1e ronde             2e kindje                     NOD 7 juni
Lentekriebel           2e ronde             1e kindje                     NOD 7 juni
Summeke               2e ronde             1e kindje                     NOD tussen 7 en 13 juni
Ikke                             1ste ronde         1e kindje                 NOD 13 juni
Ellenan                       2e ronde             1e kindje                   NOD 15 juniNicoleg                       1e ronde             2e kindje                   NOD 15 juniAmber                         2e ronde             2e kindje                   NOD 17 juni
Marina                         2e ronde             1e kindje                 NOD 17 juni
Mariska0808         1e ronde             1e kindje                   NOD
Misspiggy78           2e ronde             2e kindje                   NOD 23 juni
Kimmie                       2e ronde             1e kindje                   NOD

Wachtbankje:  

Tijgetje                         1e ronde             1e kindje                   NOD 26 meiMeisjeb                       2e ronde             2e kindje                   NOD 1 juniB_M                               1e ronde             1e kindje                   NOD 2 juniJuli2003                     2e ronde             2e kindje                   NOD 3 juni
Zwangerenbankje (in wording)

He lieve meiden

Summeke: Daar zijn we toch voor!!!!!  jij mag hier lekker alles neerzetten wat je zelf wil hoor. Ik snap helemaal dat je geen zin hebt om tekst en uitleg te geven. Je voelt jezelf gewoon k@#te en dat is al vervelend genoeg.

Lentekriebels: Vervelend die blaasontsteking, kan er helaas over meepraten heb er erg veel last van. De laatste tijd gaat het gelukkig goed (meteen maar even afkloppen hahahaha).
En die klachten die zijn wel een beetje hetzelfde als zw. klachten, maar het is gewoon afwachten voor jou.....

Nou ik hoef niet meer in spanning af te wachten, want bij mij zijn die fijne rd's aangekomen. Effe gebaald, maar we gaan positief de 2de ronde in. Nieuwe ronde nieuwe kansen.
Dus mijn nieuwe NOD is 1 juli bij een cyclus van 28 dagen. 2de ronde 2de kindje.

Hele fijne dag en voor de meiden op het wachtbankje ik duim voor jullie!!!!!

Dikke knuffel

HOERAAAAA
de rds zijn gearriveerd!!!
klinkt vreemd maar ik liep over tijd en na een negatieve zwangerschapstest had ik zoeits laat die rds maar komen dan! en ze kwamen niet pfft wat zat ik in de rats
dus nu ben ik blij met de rds raar maar waar
kunnen we er straks gewoon weer opnieuw tegenaan! nieuwe rondes nieuwe kansen.
Ik vind het niet zo erg hoor dat ik niet zo snel meer zwanger ben als van mijn zoon, ik heb nu zoeits laat eerst mijn lichaam maar weer op orde zijn na het stoppen zodat ik over een paar maandjes met een gerust hart zwanger kan zijn, ik ben nu nog aan het ontpillen maar heb ht idee dat het nu weer aardig op de rit aan het komen is! dat is wel weer een positief punt!

@ lentekriebels waardeloos die blaasontsteking!! ook ik heb goeie verhalen gehoord over cranberrypillen en sap, maar wat vooral ook erg belangrijk is veel drinken!!

@ nicole en noomje: balen van jullie negatieve test en de gearriveerde rds!! maar goed op naar de volgende ronde!

Terug
Bovenaan