Jullie zitten ook niet stil! Ik heb het de laatste dagen heel druk gehad en zit nu rustig even alles bij te lezen. Manlief is inmiddels geopereerd en weer thuis. Eigenlijk moest hij tot morgen in het zh blijven, maar de ingreep was niet zo drastisch als ze verwacht hadden, dus mocht hij gister al mee naar huis. Wel aanpoten hoor! Alles voor de kleine regelen en nu dus ook voor manlief, aangezien hij voorlopig nog wel met zijn pootje omhoog zit. Maar gelukkig hebben we hele lieve opa's en oma's die ons heel erg meehelpen. Verder zelf weer lekker snotverkouden!!!! Wat wil je ook met dit rare weer! Ik heb vorige week al bloed laten prikken om te kijken of ik misschien ergens allergisch voor ben (ik ben nl. iedere maand wel een keer flink verkouden) en gisteren heb ik ook een foto laten maken van mijn voorhoofdsholtes. De dokter dacht misschien aan chronische bijholte-ontsteking. Maar aangezien je geen rontgenfoto's mag laten maken als je zwanger bent, moest ik even wachten met de foto. Aan het eind van de week krijg ik de uitslag. Hopelijk komt er iets uit, dan weet ik in ieder geval waar ik niet tegen kan.
@lentekriebeltjes: het wordt nu wel spannend voor je! Ik las dat je kat op je buik kwam liggen. Mijn katten hebben dat nooit gedaan, maar bij mijn schoonzus wel. Wie weet. Verder las ik dat je blaasontsteking hebt. Wat vervelend zeg! Wat je zegt over signalen: volgens mij is het zo dat als je ergens veel mee bezig bent, je het ook veel ziet in je omgeving. Toen manlief en ik net besloten hadden om voor een tweede te gaan, zag ik spontaan overal zwangere vrouwen om me heen. Waarschijnlijk waren die er eerder ook al, maar had ik er geen aandacht voor. Hopelijk is het een voorteken!
@nicoleg: en en en... toevallig nog getest??
@mariska0808: en genoten van je vrijgezellenfeest? Leuk zeg dat het zo'n verrassing was.Zo te lezen heb je wel een hele gezellige dag gehad!
@summeke: wat een spontane actie! Even naar Spanje rijden. Wonen je ouders in Spanje?
@ellenan: en heb je nog steeds de kriebels? Hopelijk is je gevoel juist. Nog eventjes afwachten (volgens mij)
@amber27: gefeliciteerd met je nichtje! Alles goed met moeder en kind??
@kimmienr1: balen van de RD's. In ieder geval vol goede moed weer door naar de volgende ronde.
Nou onze klusronde gaat weer bijna beginnen. Ben benieuwd of manlief wel in staat is om mee te klussen, alleen is ook zo moeilijk.
Ga nu lekker tv kijken en niks doen.
@lentekriebeltjes: het wordt nu wel spannend voor je! Ik las dat je kat op je buik kwam liggen. Mijn katten hebben dat nooit gedaan, maar bij mijn schoonzus wel. Wie weet. Verder las ik dat je blaasontsteking hebt. Wat vervelend zeg! Wat je zegt over signalen: volgens mij is het zo dat als je ergens veel mee bezig bent, je het ook veel ziet in je omgeving. Toen manlief en ik net besloten hadden om voor een tweede te gaan, zag ik spontaan overal zwangere vrouwen om me heen. Waarschijnlijk waren die er eerder ook al, maar had ik er geen aandacht voor. Hopelijk is het een voorteken!
@nicoleg: en en en... toevallig nog getest??
@mariska0808: en genoten van je vrijgezellenfeest? Leuk zeg dat het zo'n verrassing was.Zo te lezen heb je wel een hele gezellige dag gehad!
@summeke: wat een spontane actie! Even naar Spanje rijden. Wonen je ouders in Spanje?
@ellenan: en heb je nog steeds de kriebels? Hopelijk is je gevoel juist. Nog eventjes afwachten (volgens mij)
@amber27: gefeliciteerd met je nichtje! Alles goed met moeder en kind??
@kimmienr1: balen van de RD's. In ieder geval vol goede moed weer door naar de volgende ronde.
Nou onze klusronde gaat weer bijna beginnen. Ben benieuwd of manlief wel in staat is om mee te klussen, alleen is ook zo moeilijk.
Ga nu lekker tv kijken en niks doen.