April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

update:

Mariska                   2e ronde             2e kindje                     NOD 6 juni
Lentekriebel           2e ronde             1e kindje                     NOD 7 juni
Summeke               2e ronde             1e kindje                     NOD   7 juni
Ikke                             1ste ronde         1e kindje                 NOD 13 juni
Ellenan                       2e ronde             1e kindje                   NOD 15 juniNicoleg                       1e ronde             2e kindje                   NOD 15 juniAmber                         2e ronde             2e kindje                   NOD 17 juni
Marina                         2e ronde             1e kindje                 NOD 17 juniMisspiggy78           2e ronde             2e kindje                   NOD 23 juniNoompje                     2e ronde               2e kindje                     NOD 1 juliMariska0808         1e ronde             1e kindje                   NOD
Kimmie                       2e ronde             1e kindje                   NOD
Meisjeb                       3e ronde               2e kindje                   NOD

Wachtbankje:  

Tijgetje                         1e ronde             1e kindje                   NOD 26 meiB_M                               1e ronde             1e kindje                   NOD 2 juniJuli2003                     2e ronde             2e kindje                   NOD 3 juni
Zwangerenbankje (in wording)

Hopelijk eind van de week nog drie wachtenden/zwangeren erbij!

mijn ei komt vandaag dus mijn humeur verbeterde spontaan enorm!
hij is een dag te laat dus ik had meteen al geen hoop meer met mijn geluk de laatste tijd maar nu is ie er dan toch, vorige keer was ie twee dagen te vroeg dus daar rekende ik een beetje op, zie je toch weer dat het belangrijk is een ruime klusperiode in te stellen!

@meisjeb, je hebt gelijk, beter rd's dan negatieve testen en maar wachten, nieuwe kansen dus binnenkort!

o ja manlief informeerde me gister dat de keuken met mijn verjaardag nog niet veel zou doen..... wat ie dus wel beloofd had (8 juli) oke een stuk aanrechtblad is beschadigd geleverd dus dat die nog niet goed is oke maar ik had gehoopt dat de rest het dan wel deed, waarschijnlijk niet dus, echt ik denk steeds hadden we dat bedrijf maar laten installeren voor die honderd euro extra had ik nu al twee maanden een leuke keuken kunnen hebben ipv in de bijkeuken improviseren.

nu gaan we wel van 12 juni tot en   met 23 juni op vakantie naar schotland dus daar zijn we tijd mee kwijt maar toch hij is er nu al twee maanden mee bezig!#*#

@lentekriebels, blaasontsteking erg vervelend, hopelijk helpen de cranberrypillen, vorig jaar heb ik 6 maanden met blaasontstekingen gelopen, blijkt dat ik een bacterie heb, als ze daar eerder op getest hadden was ik er meteen vanaf geweest, ook fijn als ze je dat achteraf zeggen, pillen en 8 antibioticakuren verder kreeg ik eindelijk een of andere zalf en toen was het over, gelukkig! Hoop dat jij er zo vanaf bent.

@summeke, leuk een paar dagen naar spanje, lekker beetje vakantie vieren, ga je je ouders verrassen of weten ze dat je komt?

@tijgetje, wordt nu wel erg spannend! wanneer ga je testen?

knuffel, en veel geduim voor ons allen!

He, how are you girlzzzz?

Hier alles prima en rustig. Beetje raar gevoel in mijn buik; rommelig, zo nu en dan een steek en verder voel ik me gewoon vreemd  (klachten van de blaasontsteking, van de medicijnen, RD's onderweg of misschien wel zwanger......who knows). En ja, het laat me nu natuurlijk geen minuut meer met rust, ohhhhh, wat een vervelende dagen die laatste dagen voor je NOD .

Dames die de RD's al op bezoek hebben, balen zeg !! Toi toi toi voor de volgende ronde!

Nicoleg, heb je voor mij een merk cranberrietabletten???
Ik heb, toen ik het al vermoedde dat het een blaasontsteking was, een bezoekje aan de natuurwinkel gebracht, maar daar hoorde ik dat je met een zwangerschapswens beter geen cranberrietabletten kunt slikken (te hoge dosering). Ik heb eerst sap geprobeerd maar daar kreeg ik zware maagklachten van en nu heb ik vitamine C in een hele hoge dosis. Ik weet het ook niet meer, zo ontzettend balen is dat! Hopelijk gaat het nu weg. Ik weet alleen nu niet welke klachten waarbij horen :)
Overigens, ik zie wel dat er veel meiden zijn die hier last van hebben. Ik drink tegenwoordig wel genoeg hoor. Maar volgens mij houd ik te lang op met naar de wc gaan (nog ff dit afmaken, nog ff dat afmaken, je kent het wel). We zullen zien, ik drink 50/50 (Carvan Cevitam, erg lekker)  jus d' orange, dat is zuur voor de urine, ik slik dus vitamine C en nu mijn tabletten van de dokter, ik ga er van uit dat het snel over is (en wellicht weer net zo snel terug komt........helaas)

Verder eigenlijk niet zo veel te melden. Erg in de zenuwen op het moment! Mijn NOD is vrijdag. Maar omdat ik pas 1 cyclus heb gehad (een erg korte, 25 dagen) kan het ook nog wel later zijn, maandag is pas 28 dagen. We zullen zien, vaderdag is de streefdatum, dan wil ik het weten.........maar zo lang zal ik niet met testen wachten in ieder geval, hahaha, dat kan ik jullie niet aan doen .

Wel een spannende, gezellige en drukke periode hier nu, er zijn er deze week toch veel met hun NOD!!

Nou, ik ga even koken en de bank op. Vriendlief heeft een etentje van het werk, dus ben ff lekker home allone vanavond.
Bye bye,

O dit is echt niets voor mij al dat gewacht! Had gister ongikrampen en dacht echt vannacht ongi te worden en toen ik wakker werd was er niets! Vandaag weer krampen, dan weer wel en dan weer niet. Boertje tussendoor, steken,  misselijk..........IK WORDT ER GEK VAN! Ja en dan is dit pas de eerste ronde en ik heb nu al geen geduld. Ik ben/was er echt van overtuigd dat ik mijn ei heb gevoeld maar ja nu is het een en al twijfel. Heb verder nergens last van behalve dat ik moe ben maar ja dat zijn we allemaal wel eens. Het enige waar ik nu bang voor ben is dat ik misschien een cyclus van weet ik hoe lang heb......je hoort we eens 50 dagen of zo! Aangezien ik nog maar 1 test heb liggen probeer ik te wachten.Maandag was tenslotte negatief. Ik hoop dus of ongi te worden en anders ga ik zondag testen.....
Vriendlief weet het natuurlijk ook niet en zegt de hele tijd "ja we wachten wel af" je snapt natuurlijk wel dat ik dat niet wil horen....kan hij ook niets aan doen!

Tot morgen, wilde nog even langer schrijven aan iedereen maar zie dat het bijna 7 uur is en ik moet werken.

Ik kijk nu zelfs ieder half uur op het forum, hahahaha, alsof het daar allemaal gaat gebeuren, hahahaha. Wat  moet ik met mezelf, hellup. B_M, ik weet hoe je je voelt (en het ergste, ik ben nog niet eens over tijd...............) Vanaf nu geen berichtje meer van mij voor het weekend, ik maak mezelf gek.........niet dat ik dat overigens vol hou, hahahahahaha. Hopelijk duurt het echt geen maanden, dan moeten ze me gaan opsluiten in een gekkenhuis, haha. Sorry, ik word er overigens wel melig van!
Nou, ik laat jullie weer met rust, Kusje

Hoi,

Lentekriebeltje: Ik slik dan de cranberry van Solgar, ze zijn wel duur maar werken bij mij wel. Of dat je ze niet mag slikken als je zwanger bent weet ik niks van, ik heb ze een paar keer gebruikt tijdens mijn zwangerschap. Ik gebruik wel al de multivitaminen voor zwangere vrouwen ook van Solgar, daar zit namelijk ook foliumzuur in (en volgens mij ook een beetje cranberry).

Hier even een berichtje verder van mij, gezien mijn onregelmatige cyclus weet ik dus niet wanneer mijn eisprong is. Als ik een cyclus van 50 dagen heb (3x gehad afgelopen half jaar) dan zit ik nu in mijn klusweek. Dus we gaan flink klussen deze week, mijn man denkt ondertussen dat ik schijnzwanger ben. Omdat ik allerlei klachten heb en steeds negatieven testen. Ik merk wel dat ik er heel erg mee bezig ben, misschien wel te veel.

Groetjes Nicole

Marina
Nee mijn ouders weten het niet haha we gaan ze verassen

ff echt iets heel raars. Afgelopen nacht heb ik 3 dromen gehad over zwangerschapstesten! echt heel raar! in 1 vond ik overal zwangerschapstesten in huis. De ene negatief andere weer positief. Geen idee van wie ze waren maar vond het maar erg raar. In de andere droom ging ik naar de drogist waar ik een zwangerschapstest wilde kopen maar er stond een collega (??) achter de balie dus tja kon hem daar niet kopen he. En in de andere deed ik een zwangerschapstest maar die zag er heel raar uit. Een grote lange staaf van ongeveer een halve meter. Er kwam een dikke streep en heel ligt nog een. Toen werd ik gek en moest er nog eentje kopen maar de winkels waren dicht.

Okey nou weten jullie dat ik echt heel nuchter ben onder dit alles...en nog wel steeds ... maar ja blijkbaar ben ik er onbewust veel meer mee bezig dan ik dacht. Heb het me vriend verteld en die vond het wel grappig...nou van de week een paar zwangerschapstesten halen dus zei hij. Ik zei nee joh hoeft nog niet me NOD komt pas tussen 7 en 13 juni. Hij vond het niet vreemd dat ik erover droomde gezien mijn kinderwens  en dat we nu onveilig vrijen.   maar al met al vond ik dit dus echt heel erg vaag!!

voel verder niks. Heb weer dikke wittige afscheiding maar voel verder niks aan me borsten of zo. De steken en rare gevoel in me buik zijn ook weg en gisteren zelfs de kramp gehad die ik herken als incomming RD'tjes.

nou ga weer lekker nuchter doen hiero :D groetjes!!!

(banner gemaakt op 34 cyclusdagen)

Hoi,

Jeetje jullie kletsen hier echt wat af...hoop dat ik het allemaal bij kan houden.
Ik ben 21 jaar en woon anderhalf  jaar  samen, ik  ga in juli trouwen (maar zeg de exacte datum liever niet) met mijn vriend die 27 is (heb ook al vrijgezellenfeest gehad). Verder werk ik  fulltime. En dit zou inderdaad  ons eerste kindje worden.

Amber:  van harte gefeliciteerd met je nichtje...wat een leuke naam zeg! Had ik nog niet eerder gehoord.

lentekriebeltjes: granberry is inderdaad goed  tegen blaasontsteking, idd ook veel drinken en ook vitamine C. Heb zelf jaren lang elke maand blaasontsteking gehad, slik sinds die tijd vitamine C...nooit meer last gehad.

Ik dacht dat mijn eisprong afgelopen vrijdag zou zijn...maar heb vaag het idee dat ik die maandag pas heb gehad dus nu zit ik te twijfelen over mijn nod. Kan iemand mij vertellen hoe je je eisprong kunt voelen? Ik had van die krampen in mijn buik (heel laag) lijkt op ongi krampen, verder beetje vreemd gevoel in buik (kriebels) en mijn buik was helemaal opgeblazen (voelde niet opgeblazen, maar normaal heb ik toch wel redelijk platte buik en maandag dus absoluut niet)

Alle meiden op wachtbankje succes en sterkte en de rest natuurlijk ook.

Liefs ikke

Terug
Bovenaan