Hoi Lieverds!!!
Hier weer even een berichtje van mij.
Denk nog steeds alles te voelen. Mijn man zegt: dat had je vorige maand ook en toen was er ook niets.... Maar toch is het nu anders. Vorige maand was wat ik voelde veel vager. Toen dacht ik vaak: oo ja, nu voel ik volgens mij een steekje, ok dat is goed, hee shit nu voel ik niets, o ja toch wel.....
Nu voel ik heel duidelijk mijn onderbuik en af en toe ook mijn onderrug. Het zijn heel duidelijke steken en krampen. zoals Amber ook al zei: toch anders dan wanneer je ongi bent of moet worden. Vooral gisteren en vandaag heb ik duidelijke krampen in mijn onderbuik. Had gisteravond het idee dat die ook wat opgezetter was en vanochtend wist ik niet hoe snel ik die spijkerbroek uit moest trekken, hij zat echt niet lekker op mijn buik. Verder slaap ik al de hele week heel slecht en moet ik veel plassen. en dan die kramp in mijn kuiten, wordt er gek van!! Tja ik weet het ook niet meer . Jullie kunnen vast wel begrijpen dat ik er hierdoor de hele dag mee bezig ben. moet er zo ontzettend vaak aan denken. Maar ben gelukkig nog wel de hele tijd heel vrolijk
Hee, Amber: spannend zeg dat je weer zo sterk het gevoel hebt dat je zwanger bent. In mijn omgeving zegt men dat het niet kan dat je zo snel al iets voelt, dat je pas iets kunt voelen vanaf de innesteling. Maar ik weet ondertussen ook wel beter. Ik zei vorige week toch ook dat ik vrijwel meteen na de eisprong het gevoel had dat het raak was! Nou, jij hebt dat nu al voor de tweede keer dat gevoel en de eerste keer is het ook uitgekomen. OOooh wordt er echt gek van. Weet nu al dat ik het niet vol ga houden om tot de 15e te wachten met testen. Dan zit ik ook al en aantal dagen na mijn NOD, want deze maand heb ik eerder mijn eisprong gehad.
Trouwens: wat schattig van je nichtje zeg! kan me voorstellen dat je helemaal smelt als je dat kleine wondertje ziet liggen! Hopelijk gaat de nu ingeslagen weg dat het allemaal beter gaat, zich voortzetten, ook met je zus! Kan ze er wel van genieten, want het is toch allemaal anders dan je je voorstelt! lijkt me best moeilijk.
Marina: kan me helemaal de discussie voorstellen! Ik zou ook genegen zijn om testen mee te nemen op vakantie. Zeker als de rd's dadelijk wegblijven en je in onzekerheid zit en dus niet kunt testen. lijkt me verschrikkelijk! Kun je geen compromis afsluiten: je neemt wel testen mee, je man verstopt ze of zo, en pas als je bijvoorbeeld een dag overtijd bent mag je testen? ik doe ook maar een voorstel hoor, wil me natuurlijk niet bemoeien met jullie echtelijke dingetjes hahaha! ging jij nou naar schotland op vakantie? oooh, dan maak je er nu eentje heel jalours! Mijn man en ik zijn echte schotland fans, ook al een aantal keren geweest, zooooo mooi! helaas zit het er dit jaar niet in voor ons om op vakantie te gaan, tja de verbouwing was wat duurder uitgevallen dan gedacht en het geld kun je toch maar 1 keer uitgeven. Waar in schotland ga je heen?
Ikke: oooo leuk, nog een trouwerij erbij!!! Gefeliciteerd! In juli zeg je, dan kun je al gaan aftellen zeg! heb je alles al geregeld en zo? Hoe zit de dag indeling er ongeveer uit? Hopelijk had je een leuk vrijgezellenfeest.
Ik voel mijn ei-sprong ook altijd, nou ja altijd vorige maand niet andere maanden wel. ik heb dan de hele dag een beetje een raar gevoel (steekjes en krampjes) in mijn onderbuik en 's avonds voel ik dan heel duidelijke scherpe steken in mijn linker of rechter (de ene maand links, de andere maand rechts) onderbuik. De volgende ochtend voel ik niets meer. Je kunt het trouwens ook aan je afscheiding merken. Ik heb deze maand gebruik gemaakt van ovulatietesten en dat ga ik voortaan elke maand doen want dat werk wel echt heel erg fijn! misschien ook iets voor jou?
Summeke: jeetje wat een dromen zeg. heb me kapot gelachen! Ik had dat laatst ook , een hele rare droom over zwangerschap enzo. Toen was mijn zusje mij aan het plagen dat zij 100 positieve testen had en ik geen! En dat terwijl mijn zusje nog helemaal geen kindjes wil!!! heel raar. Hoe is het nu op je werk? Ik wil me niet opdringen, maar als ik je ergens mee kan helpen of je kan adviseren moet je het laten weten he! Ik weet natuurlijk niet wat er precies aan de hand is (hoef ik ook niet te weten vindt het gewoon vervelend dat je je rot voelt) maar ik heb P&O en arbeidsrecht gestudeerd en ben daar ook in werkzaam, dus wie weet kan ik iets voor je betekenen!
Nicoleg: veel succes en vooral heel veel plezier met het klussen! maak er iets moois van!!
B_M: jeetje dat zijn wel duidelijke verschijnselen die je voelt zeg! Kan me voorstellen dat je dat niet wilt horen van je man. Hier loopt er ook zo eentje rond. zegt de hele tijd: tja weet ook niet wat je moet voelen. of: maak je nu maar niet zo druk, we zien het wel. grrrrr. Maar gisteren avond zei hij in een keer: hee, je hebt allemaal kleine pukkeltjes op je rug, dat stond toch ook op het lijstje? (ik had hem de klachten-lijst hier op het forum laten lezen) en toen zag ik in zijn ogen ook dat het begon te twinkelen. Ik denk dat ze dat zeggen omdat ze niet willen dat het straks voor ons een te grote teleurstelling is als het niet zo is. Maar jij zondag testen! Ik zal voor je duimen!!!
Lentekriebels: balen van je blaasontsteking! hopeljk gaat het snel beter.
Nou, we kunnen elkaar volgens mij de hand schudden! Ik ben er ook zo veel mee bezig en wordt ook helemaal gek! Ik moet alleen nog een week langer wachten voordat ik iets weet! Wens je heel veel succes en sterkte!
Voor iedereen bij wie de RD's zijn geariveerd: Balen balen balen! Maar weer vol goede moed op naar de volgende ronde he dames!!! het nieuwe aftellen kan al weer snel beginnen! Maar deze is voor jullie:
Oeps, volgens mij is dit wel een heeeel lang bericht geworden. Maar ik hoop dat jullie het mij vergeven. Had dan ook wel weer het e.e.a. bij te kletsen!
Voor alle lieverds die komende dagen hun NOD hebben: Ik duim voor jullie! toi-toi-toi!
Liefs Ellen.