Heej dames,
The RD's are here!!!! Beetje balen dus! Alle klachten hadden dus toch te maken met de blaasontsteking en de medicijnen, dat was uiteraard te verwachten!
Maar, wel weer een cyclus van precies 25 dagen, dus zo leer ik wel mijn cyclus kennen........niet dat ik daar nou zo'n behoefte aan heb, hahahaha.
Ach ja, nieuwe ronde nieuwe kansen!!! De nieuwe klusweek én de nieuwe NOD komen alweer snel!
Het was geen echte verrassing meer overigens. Wel dat het vandaag al was (ik dacht morgen) maar ik voelde me sinds vanochtend wat jankerig en ik had pijn in mijn onderrug, en het kwam zo snel opzetten dat het wel RD's moesten zijn. En nu is er in ieder geval geen kleine die wat mee krijgt van de medicijnen, dat is ook wel fijn (ookal zouden ze niet schadelijk zijn, aldus de arts) Oké, genoeg groot gehouden:
Amber, wat fijn dat het goed gaat met je zus en nichtje. Lief zo'n klein mensje! Geniet er van! Hopelijk kan je zus er ook een beetje van genieten, het lijkt momenteel nog niet echt op een roze wolk hè. Wens ze maar heel veel geluk toe! En jij voelt je ook weer lekker zwanger? Ik hoop zo voor je dat het raak is en raak blijft! Toi toi toi
EllenAn, nog steeds vrolijk, lekker hoor! En dat ondanks al die klachten, goed bezig! Volhouden!!
B_M, ik denk nu dat het bij mij ook onzekerheid was. Eigenlijk weet je ook niet hoe je je moet voelen als je zwanger zou zijn (ik in ieder geval niet). Feit is, je voelt nu gewoon alles. Ieder steekje, ieder krampje, misselijk? duizelig? zou het wat zijn??? Al die onzekerheid. Overigens had ik dat bij mijn spiraaltje ook wel, en dan kreeg het spiraaltje de schuld, hahaha. Toch zijn het nu ook wel hele speciale en spannende tijden. Zelfs mijn menstruatie hoef ik niet meer alleen uit te zitten, haha. Lekker keuvelen over een kleine, samen met mijn kerel. En ons samen door de klusperiode heen 'slepen', daar worden relaties zeker niet slechter van. Heerlijk toch, ik geniet met volle teugen van alles er om heen! In voor en tegenspoed zullen we maar zeggen hè!! En jij nog in spanning!!! hopelijk pakt het goed voor je uit! Good luck for you!
Ikke, bruiloft voor de boeg, wat leuk!! En al zeer binnenkort! Geniet er van, ook van de voorbereidingen!!! En van de huwelijksnacht, klusweek of geen klusweek . Ik ben niet getrouwd, maar woon wel al 5 jr samen. Mijn eisprong heb ik overigens nog niet gevoeld. En ik test al twee rondes met ovulatietesten, maar ook dat is nog niet echt geslaagd. Misschien ook wel door de blaasontsteking. Nou, voor mij is de nieuwe ronde aangebroken, dus dat zijn weer nieuwe kansen. Jij veel succes in ieder geval!
Tijgetje, ik kan me voorstellen dat je een beetje bang bent voor een lange cyclus. Ik moet zeggen, ondanks mijn RD's, ben ik wel blij dat ik niet eerst een week over tijd ben en dan alsnog ongesteld word. Op deze manier is de kans groter dat er echt iets is als ik straks een keertje over tijd ben. En met zo'n korte cyclus (25dgn) heb ik meer cycli per jaar (wat natuurlijk een groot nadeel is als je neit zwanger wilt worden, hahahaha, maar dan ga ik echt weer aan het spiraaltje!) Ik blijf voor je duimen, wie weet is het wel in 1 ronde raak, iedere maand is de kans net zo groot als de vorige of de volgende, dus het zou zo maar raak kunnen zijn!
Ik weet dat ik wat dames vergeten ben, maar ben erg moe en heb best last van mijn RD's, dus ik ga lekker een kruik maken en de bank op. Oh ja, en natuurlijk met een lekker wijntje!
Voor iedereen een dikke knuffel van mij
Hier nog even een update:
Mariska 2e ronde 2e kindje NOD 6 juni
Summeke 2e ronde 1e kindje NOD 7 juni
Ikke 1e ronde 1e kindje NOD 13 juni
Ellenan 2e ronde 1e kindje NOD 15 juni
Nicoleg 1e ronde 2e kindje NOD 15 juni
Amber 2e ronde 2e kindje NOD 17 juni
Marina 2e ronde 1e kindje NOD 17 juni
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje NOD 23 juni
Lentekriebel 2e ronde 1e kindje NOD 30 juni
Noompje 2e ronde 2e kindje NOD 1 juli