April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

Ben ik weer.....
Zoals je al zegt lentekriebels: hoezo er veel mee bezig zijn. Ik kan het ook niet laten om een paar keer per dag op het forum te kijken!

Tijgertje: nee, ik kom niet uit het oosten, maar uit het zuidoosten. Brabant tegen de limburgse grens aan. Maar hoezo: waar in schotland ga je heen? Misschien hele stomme vraag maar snap niet zo goed wat daar niet goed aan is, of in ieder geval wat daar niet nederlands aan is. Wij zeggen dat altijd zo???  oh jee, voel me nu ineens heel stom.....
He trouwens, de 1e ronde raak kan heel goed hoor! Die kans is net zo groot als in bijvoorbeeld de 8e ronde raak. Mijn zus heeft 3 zoontjes en bij alle drie in de 1e ronde raak (jaloers, jaloers, jaloers hahahaha)! Tja de een heeft nu eenmaal heel veel geluk! Ach, het onze komt ook vast snel!
Je schrijft dat je af en toe misselijk bent, alsof je iets moet eten. Dat heb ik ook! van dat gevoel alsof je een erg lege maag hebt en er iets in moet komen, maar je hebt geen honger of zo! Wat typisch. En die warme buik: ook dat heb ik. wist niet dat dat er iets mee te maken kan hebben. maar mijn man zei gisteren in bed  nog: ik kom niet te dicht bij jou liggen, want je buik lijkt wel een straalkachel!

B_M: Gaat ie lekker???? hahahaha wat was jij aan het doen. Ach, hormonen kunnen je rare dingen laten doen! Maar wilde je nu een berichtje plaatsen of ging het perongeluk? Ik ben ervan overtuigd dat we niet gek zijn! We voelen wat we voelen en ik denk dat we, omdat we gewoon heeeeeel graag willen, dat toeschrijven aan zwangerschapskwaaltjes. NOrmaal let ik niet zo op mijn lichaam, wat ik allemaal voel en wat niet. en nu begint het bijna een obsessie te worden hahaha! En misschien denken we ook wel dingen te voelen die we eigenlijk niet voelen, tja of dat gek worden is.... ach, dan wordt het in ieder geval wel gezellig in het gekkenhuis! Gaan we daar gewoon gezellig verder kletsen! Ik weet nog niet wanneer ik ga testen. Als ik mijn vorige cyclus bekijk, zou ik 15 juni mijn nod hebben. Maar ik heb vorige week woensdag/donderdag mijn eisprong gehad. Voelde dat heel duidelijk en had ook beide dagen een positieve ovulatietest. Dus wij druk aan de klus natuurlijk! Dus dan zou ik mijn nod 11-12 juni moeten hebben. Denk dat ik voor mezelf toch maar de 15e aanhoudt om te gaan testen (als de rd's dan nog niet zijn gearriveerd in ieder geval!) Dan is het vaderdag dus dat zou wel heel mooi zijn! maar of ik dat vol houdt. Mijn man zei vanochtend al: kan je het komend weekend niet al proberen? Misschien ga ik wel een gokje wagen met zo'n test van matcare die 6 dagen voor je nod al werkt. Maar ben van de andere kant ook heel bang voor de teleurstelling als ie dan negatief is. Jeetje, wat een gedub zeg! wel-niet-wel-niet. wordt hier nu ook al gek van!
Ik hoop dat je het volhoudt om nog 2 dagen te wachten met testen! ik zal voor je duimen en hopelijk heb je dadelijk een positieve test in je hand! Laat het wel weten he! hee, en van die spijkerbroek. Ik dacht dat ik me dat verbeelde, maar jij hebt dus ook dat ie niet meer lekker zit. drukt zo hard op mijn buik en zit zo strak, dat deed me echt een beetje pijn ???

Zo, mijn pauze zit erop dus ga er weer een eind aan breien!
Fijne dag nog allemaal en wie weet tot vanavond!!!

Kusjes!

@Ellenan: hihihi...sorry meid,  dat was niet de bedoeling! Waar ga je "heen" zo zeggen ze dat in t oosten voor waar ga je naar toe. voel je aub niet dom, dat ben je dus absoluut niet!!! maar ik wist niet dat ze dat in andere delen van t land ook zeiden. vandaar dat ik dacht, he die komt misschien uit t oosten (ja ik kom dus uut t ooooosten) hihihi

sorry als je je door mij dom voelt, nou voel ik me weer dom...

voor de rest ben ik heel benieuwd hoe en wat en ik laat t allemaal zsm weten!! ik probeer niet teveel te hopen ivm teleurstellingen, maar ja je weet t maar nooit. en ik ben toch wel een enorme muts hiermee, is gebleken...

Lieve tijgertje!

Geeft niet hoor ! Voel jij je nu aub ook niet dom!
Ach, zijn we toch gewoon een stelletje domme mutsen bij elkaar! Gezellig toch!

Zo zie je maar weer dat je dialect niet alleen kunt horen, maar zelfs als we allemaal denken dat we netjes nederlands schrijven, komt het dialect nog naar voren. Maar wij hier in het oostelijke deel van brabant zeggen dat dus ook zo.....

Nou, ik kan er sinds vanmiddag weer eentje aan mijn lijstje toevoegen; heb sinds vanmiddag donkerdere afscheiding (niet zo smakelijk, sorry). Heb ik normaal nooit in deze periode van mijn cyclus. Maar ook ik probeer er nuchter mee om te gaan. Alhoewel dat wel verdomd moeilijk begint te worden. Wil mezelf inderdaad geen valse hoop geven, maar moet eerlijk bekennen dat dat niet meevalt. Ik denk af en toe stiekem toch wel van: als ik nu niet zwanger ben, weet ik het niet meer, kan bijna niet anders...... Maar durf dat tegelijkertijd ook niet te denken. Hoe dan ook, het zal deze maand wel een extra grote tegenvaller zijn als het niet zo is..... Maar ook dan blijven we positief en hebben we weer en nog duidelijker geleerd dat je lichaam je ontzettend voor de gek kan houden als je iets heel graag wilt en er dus ook veel mee bezig bent. Kunnen mensen eigenlijk ook schijn-zwanger zijn, net zoals honden? Want dan durf ik met zekerheid te zeggen dat ik dat in ieder geval ben hahahahaha!

Maar goed meid, we slepen elkaar er wel doorheen deze weken! Ik weet trouwens zeker dat het door een man is uitgevonden dat het twee weken duurt tussen eisprong en kunnen testen! zoiets verzint een vrouw gewoon niet hihihihi!

Dikke knuffel!

Heej dames,

The RD's are here!!!! Beetje balen dus! Alle klachten hadden dus toch te maken met de blaasontsteking en de medicijnen, dat was uiteraard te verwachten!
Maar, wel weer een cyclus van precies 25 dagen, dus zo leer ik wel mijn cyclus kennen........niet dat ik daar nou zo'n behoefte aan heb, hahahaha.
Ach ja, nieuwe ronde nieuwe kansen!!! De nieuwe klusweek én de nieuwe NOD komen alweer snel!
Het was geen echte verrassing meer overigens. Wel dat het vandaag al was (ik dacht morgen) maar ik voelde me sinds vanochtend wat jankerig en ik had pijn in mijn onderrug, en het kwam zo snel opzetten dat het wel RD's moesten zijn. En nu is er in ieder geval geen kleine die wat mee krijgt van de medicijnen, dat is ook wel fijn (ookal zouden ze niet schadelijk zijn, aldus de arts) Oké, genoeg groot gehouden:

Amber, wat fijn dat het goed gaat met je zus en nichtje. Lief zo'n klein mensje! Geniet er van! Hopelijk kan je zus er ook een beetje van genieten, het lijkt momenteel nog niet echt op een roze wolk hè. Wens ze maar heel veel geluk toe! En jij voelt je ook weer lekker zwanger? Ik hoop zo voor je dat het raak is en raak blijft! Toi toi toi

EllenAn, nog steeds vrolijk, lekker hoor! En dat ondanks al die klachten, goed bezig! Volhouden!!

B_M, ik denk nu dat het bij mij ook onzekerheid was. Eigenlijk weet je ook niet hoe je je moet voelen als je zwanger zou zijn (ik in ieder geval niet). Feit is, je voelt nu gewoon alles. Ieder steekje, ieder krampje, misselijk? duizelig? zou het wat zijn??? Al die onzekerheid. Overigens had ik dat bij mijn spiraaltje ook wel, en dan kreeg het spiraaltje de schuld, hahaha. Toch zijn het nu ook wel hele speciale en spannende tijden. Zelfs mijn menstruatie hoef ik niet meer alleen uit te zitten, haha. Lekker keuvelen over een kleine, samen met mijn kerel. En ons samen door de klusperiode heen 'slepen', daar worden relaties zeker niet slechter van. Heerlijk toch, ik geniet met volle teugen van alles er om heen! In voor en tegenspoed zullen we maar zeggen hè!! En jij nog in spanning!!! hopelijk pakt het goed voor je uit! Good luck for you!

Ikke, bruiloft voor de boeg, wat leuk!! En al zeer binnenkort! Geniet er van, ook van de voorbereidingen!!! En van de huwelijksnacht, klusweek of geen klusweek . Ik ben niet getrouwd, maar woon wel al 5 jr samen. Mijn eisprong heb ik overigens nog niet gevoeld. En ik test al twee rondes met ovulatietesten, maar ook dat is nog niet echt geslaagd. Misschien ook wel door de blaasontsteking. Nou, voor mij is de nieuwe ronde aangebroken, dus dat zijn weer nieuwe kansen. Jij veel succes in ieder geval!

Tijgetje, ik kan me voorstellen dat je een beetje bang bent voor een lange cyclus. Ik moet zeggen, ondanks mijn RD's, ben ik wel blij dat ik niet eerst een week over tijd ben en dan alsnog ongesteld word. Op deze manier is de kans groter dat er echt iets is als ik straks een keertje over tijd ben. En met zo'n korte cyclus (25dgn) heb ik meer cycli per jaar (wat natuurlijk een groot nadeel is als je neit zwanger wilt worden, hahahaha, maar dan ga ik echt weer aan het spiraaltje!) Ik blijf voor je duimen, wie weet is het wel in 1 ronde raak, iedere maand is de kans net zo groot als de vorige of de volgende, dus het zou zo maar raak kunnen zijn!

Ik weet dat ik wat dames vergeten ben, maar ben erg moe en heb best last van mijn RD's, dus ik ga lekker een kruik maken en de bank op. Oh ja, en natuurlijk met een lekker wijntje!
Voor iedereen een dikke knuffel van mij

Hier nog even een update:
Mariska                2e ronde       2e kindje         NOD 6 juni
Summeke           2e ronde       1e kindje         NOD   7 juni
Ikke                           1e ronde       1e kindje         NOD 13 juni
Ellenan              2e ronde       1e kindje         NOD 15 juni
Nicoleg               1e ronde       2e kindje         NOD 15 juni
Amber                 2e ronde       2e kindje         NOD 17 juni
Marina                 2e ronde       1e kindje         NOD 17 juni
Misspiggy78   2e ronde       2e kindje         NOD 23 juni
Lentekriebel 2e ronde       1e kindje         NOD 30 juni
Noompje             2e ronde       2e kindje         NOD 1 juli
Mariska0808   1e ronde       1e kindje         NOD
Kimmie               2e ronde       1e kindje         NOD
Meisjeb             3e ronde       2e kindje         NOD

Wachtbankje :  
Tijgetje             1e ronde       1e kindje         NOD 26 mei
B_M                     1e ronde       1e kindje         NOD 2 juni
Juli2003           2e ronde       2e kindje         NOD 3 juni  

Zwangerenbankje (in wording)

En natuurlijk mijn nieuwe banner

Voor mij is het gelukkig al weekend! Het valt even niet mee allemaal. Manlief ligt kreupel op de bank, ik ren de hele dag achter zoonlief aan en als ik tijd over heb moet ik ook nog werken. Wat een drukte zeg! Jullie hebben ook niet stil gezeten zeg. Er is weer bijzonder veel geschreven.

@mariska0808: nou de uitslag van mijn bloedonderzoek en foto's heb ik vandaag gehad. Mijn bloed was gelukkig helemaal goed en nergens (aantoonbaar) allergisch voor. De foto's zijn jammer genoeg niet goed, ik heb waarschijnlijk poliepen in mijn kaakholtes. Hiervoor moet ik een afspraak maken bij de KNO-arts en dan gaan we kijken wat we hieraan gaan doen. Aan de ene kant baal ik ervan dat ik naar het zh moet, maar aan de andere kant weet ik nu wel dat de ha me serieus neemt. En je collegaatje, is ze spontaan bevallen of was er een andere reden?

@nicoleg: vervelend zeg dat lange wachten. Hopelijk houd je het vol tot de 15e en krijgen jullie een mooi vaderdagcadeautje.

@noompje80 en meisjeb:balen he die RD's. Laat ze maar snel opzouten, zodat je door kunt naar de volgende ronde.

@marinax: geniet van je vakantie in Schotland! Ff lekker er tussenuit! Tip: in Schotland zullen ze ongetwijfeld ook wel zwangerschapstesten verkopen.

@bm en lentekriebeltjes en tijgetje13: succes met afwachten en testen.

@summeke: dat dromen herken ik wel. Toen ik in verwachting was van zoonlief, heb ik ontzettend vaak gedroomd dat ik ging verhuizen terwijl ik dat helemaal niet wilde. Waar dat op sloeg weet ik niet, maar het is me altijd bijgebleven. Dus als ik de komende tijd weer verhuisdromen ga krijgen, dan hoop ik dat het raak is.

@ikke44: join the club! En je gaat trouwen. Spannend hoor! Ben je er al helemaal klaar voor? Even over je eisprong: ik voel dat helemaal niet. Ik merk het wel aan mijn lichaam, maar niet door krampjes of iets anders. Sommige vrouwen schijnen het wel te voelen en andere weer niet.

@ellenan: hopelijk houdt je lichaam je niet voor de gek. Succes met wachten!

Nou, ga de kliko aan de straat zetten en daarna mijn pyjamaatje aantrekken en dan heerlijk op de bank liggen!!
Voor degenen die morgen nog moeten werken, werk ze en anders alvast allemaal een heel fijn weekend gewenst!

He EllenAnn,

Gezellig als je me komt vergezellen met de RD's, maar kan het geen innesteling zijn?? Je NOD is toch over zo'n 10 dagen pas en naar mijn weten is die meestal zo'n  4 dagen na de eisprong............ik wil je geen hoop geven, maar dat was het eerste waar ik aan dacht.
Succes er mee in ieder geval. En als het toch de RD's zijn, gaan we hand in hand de nieuwe ronde in.

Overigens, voor mij is het nu de 3de ronde, ben ik vergeten aan te passen
Kisssss

Terug
Bovenaan