Hey,
@ Marina, Weet idd dat je nod 14 dagen na de eisprong is, maar dacht dat mijn eisprong afgelopen vrijdag zou zijn, 3 dagen eerder dus. Maar weet het ook niet goed, ben ruim 6 jaar aan de pil geweest en toen ik stopte was mijn cyclus 27 dagen, daar was ik dus weer van uitgegaan...kan dus maar zo dat het nu geen 27 dagen is. (Voor ik aan de pil was had ik een cyclus van 14 dagen dus ben hier al erg blij mee )
Maar dan houd ik maar 16 juni aan als nod.
@ EllenAn, Heb volgens mij () alles geregeld, we gaan 's ochtends foto's maken samen en dan komen de gasten rond half 12 bij ons huis (zijn wij nog niet terug), onze ouders enzo zijn er dan wel en de buren zorgen voor koffie en thee en broodjes enzo, half uur later komen wij...kunnen we ook nog ff wat eten en dan na gemeentehuis...na het gemeentehuis gaan we na de feestlocatie, daar taart aan snijden en koffie....dan lekker eten en vanaf 20.00 uur feest met band tot +/- 24.30 uur. Vrijgezellenfeest was errug leuk, liep er wel mal bij (tja hoort erbij he)
Ik heb deze maand ook gebruik gemaakt van ovulatietesten...vond het niet zo'n succes....moet elke dag op zelfde tijdstip tussen 10.00 en 20.00uur, werk fulltime en ben 's avonds ook met van alles druk dus zelfde tijdstip was al lastig, mijn cyclus was vorige keer 27 dagen dus moest op dag 10 beginnen met testen...geen 1 die positief teste, als je dat hebt moet je dus nog een doosje kopen en verder gaan met testen. Vond die dingen zo duur dat ik dat maar niet gedaan heb, dus probeer het nu maar gewoon....misschien dat ik er dan ook niet zo mee bezig ben.
Aan mijn afscheiding heb ik weinig gemerkt...je moet dan toch van die draden kunnen trekken (sorry), had ik geloof ik ergens gelezen...dat kon bij mij echt niet. (lekker lastig dus )
@ Marina, Ik zou geloof ik gewoon een zwangerschapstest mee nemen (en niks tegen mijn vriend zeggen, die ziet het dan wel snel genoeg als ie positief is)
@ Tijgertje, ik kom ook uut 't oosten, vond het ook wel normale zin "waar ga je heen". Maar zal daar wel aan liggen
@ Lentekriebeltjes, Wat balen zeg de rd's, hopelijk voorlopig je laatste keer wens je in ieder geval heel veel sterkte en straks weer succes toe (hopen dat ze snel weer weg zijn).
@ misspiggy, Als het goed is helemaal klaar, maar beging toch steeds meer te twijfelen of ik niet toch wat vergeten ben....
Heb ook geen idee hoe je zo'n eisprong voelen moet, maar had maandag zulke krampen en beetje opgeblazen buik, en had daar vorige maand ook last van, dus dacht dat dat dan misschien mijn eisprong zou zijn? weet het ook niet zeker hoor
iedereen die op wacht bankje zit: duim voor jullie, degene met rd's hopelijk is het snel weer over en dan weer lekker klussen en alle andere succes met klussen
Liefs Ikke