April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

Goedemorgen allemaal!

Tijgetje, heel balen dat je nog steeds geen positieve test hebt, misschien kan de huisarts een bloedtest doen? Hoor ik wel eens maar weet ook niet hoe dat gaat, heb ook wel gehoord dat sommigen bij twee weken overtijd pas positief testen, ook niet prettig als je zo in de spanning zit.

Nogmaals de lijst:

Summeke                 2e ronde         1e kindje             NOD 7 juni
Ellenan                       2e ronde         1e kindje             NOD 15 juni
Nicoleg                       1e ronde         2e kindje             NOD 15 juni
Ikke                           1e ronde         1e kindje             NOD 16 juni
Amber                       2e ronde         2e kindje             NOD 17 juni
Marina                       2e ronde         1e kindje             NOD 18 juni
Misspiggy78             2e ronde         2e kindje             NOD 23 juni
Lentekriebel             3e ronde         1e kindje             NOD 30 juni
Noompje                     2e ronde         2e kindje             NOD 1 juli
Mariska0808             1e ronde         1e kindje             NOD ?
Kimmie                       2e ronde         1e kindje             NOD ?
Meisjeb                       3e ronde           2e kindje             NOD ?

Wachtbankje

Tijgetje                         1e ronde         1e kindje         NOD 26 mei
B_M                               1e ronde         1e kindje         NOD 2 juni
Juli2003                       2e ronde         2e kindje         NOD 3 juni
Mariska                       2e ronde         2e kindje         NOD 6 juni

Alle wachtenden, ik hoop dat jullie nagels er nog aan zitten en de duimen er nog niet afvallen! Geen rd's biedt hoop moet je maar denken.

Ik heb gister overgegeven en duizelig, pardon, maar dat lijkt me wel erg vroeg en christian vond ook (en ik ook) dat mijn tepels bruiner worden, dus dat lijkt me dan allemaal positief (maar wel vroeg) O ja, ik heb besloten geen test mee te nemen want als ik niet ongesteld wordt ga ik er lekker van uit dat ik zwanger ben
en zo niet dan merk ik dat vanzelf he. O ja schaam me er toch een beetje voor om op vakantie naar zo'n test te gaan vragen dus dat speelt ook wel mee maar als ik me daar niet in kan houden ... goede tip!
we gaan naar de highlands ofja eerst naar het kasteel van harry potter, daarna overnachten op een boerderij nabij edinburgh en dan naar invergarry, huisje gehuurd bij loch oichy (meer onder loch ness) en dan nog een nachtje bij sanquhar en dan terug naar de boot, ben erg benieuwd heb je anders nog tips ellenan? christian is meer een italieganger en ik vind het ook mooi dus meestel gaan we het ene jaar naar italie en het andere jaar ergens anders heen waarna weer een jaar italie.

Heb mijn mannetje bijna niet gezien deze week, veel afspreken met werk enz. dus ben blij dat het nu weer weekend is, zaterdag zie ik hem lekker de hele dag!

knuffels aan iedereen

ff snel reageren...kom vanmiddag of vanavond wel weer ff kletsen. Ik ga namelijk de strijk vandaag wegwerken (had ik beloofd dit voor eind van de week te doen aan vriendlief) en wil aan de schoonmaak.

dus tot laterssssssssssss

owja hier het lijstje weer. Ik wil toch mijn NOD op 14 juni (34dgn) zetten. Dit omdat ik onregelmatig ben en als ik 7 juni (28dgn) zou aanhouden op het wachtbankje kom te zitten en daar wordt ik alleen maar nerveus van! dusssss

Summeke                 2e ronde         1e kindje             NOD  14 juni
Ellenan                       2e ronde         1e kindje             NOD 15 juni
Nicoleg                       1e ronde         2e kindje             NOD 15 juni
Ikke                           1e ronde         1e kindje             NOD 16 juni
Amber                       2e ronde         2e kindje             NOD 17 juni
Marina                       2e ronde         1e kindje             NOD 18 juni
Misspiggy78             2e ronde         2e kindje             NOD 23 juni
Lentekriebel             3e ronde         1e kindje             NOD 30 juni
Noompje                     2e ronde         2e kindje             NOD 1 juli
Mariska0808             1e ronde         1e kindje             NOD ?
Kimmie                       2e ronde         1e kindje             NOD ?
Meisjeb                       3e ronde           2e kindje             NOD ?

Wachtbankje

Tijgetje                         1e ronde         1e kindje         NOD 26 mei
B_M                               1e ronde         1e kindje         NOD 2 juni
Juli2003                       2e ronde         2e kindje         NOD 3 juni
Mariska                       2e ronde         2e kindje         NOD 6 juni

Hello!!

Hoe gaat ie?? Hier gaat het prima. Enorme rugpijn door de RD's, dat wel. Maar de zon staat hoog aan de hemel, de vogeltjes fluiten, ik heb vandaag lekker vrij en vanavond een bruiloft, kortom, toch een hele relaxte en leuke dag voor de boeg! Eigenlijk ben ik heel vrolijk. Ik heb goed en vooral lang geslapen (had ik weer echt even nodig) en voel me op mijn ongie na, gewoon super lekker. Gelukkig maar. Ik was even bang dat het me heel erg dwars zou blijven zitten die RD's. Maar ik merk gelukkig dat, na de eerste paar uurtjes, dat nare gevoel snel weg is. Pas twee ronden gehad, alle kansen liggen nog open!

Weet je waar ik wel even aan dacht gisteren, en dat vond ik wel een beetje jammer (sorry, ik ben nou eenmaal een muts!): als ik nou aan tel (wat ik natuurlijk wel hoop), dan heb ik deze zomer geen zwangere buik. Hihi, wat een detail he, maar mij lijkt een zwangerschap in de zomer juist zo leuk, lekker veel buiten zijn zodat iedereen het ziet. Hahahahaha. Het lijkt me ook echt super leuk om van die zwangerschapskleding te kopen. Ik loop op mijn werk in van die nette kleding en dat ziet er met zo'n buik gewoon echt vet uit, hahahahaha. Heb er wel veel zin in, maar een maandje eerder of later maakt niet zoveel uit. Overigens, als we nu aantellen is het alweer maart en wellicht ook al heerlijk buiten weer!

EllenAn, sorry, dan had ik je fout begrepen. Ik dacht dat je RD's bedoelde. Ach ja, was een beetje moe, haha. Inderdaad, deze maand 2 kansen. Hihi. Ik ben inderdaad wel blij met 2 dagen, dat is 3,5 week, lekker snel toch. Dat zei ik gisteren ook tegen mijn manneke en hij meteen heel practisch: als je zwanger bent geweest is dat toch juist alleen maar vervelend, dan ben je juist vaker ongie. Hahahaha, hij denkt natuurlijk aan het klussen zonder doel, ongie gaat natuurlijk wel van onze 'quality-time' af, hihihi!

Tijgetje, prettig weekend, geniet er van!

B_M, niets om je voor te schamen hoor!! Je bent over tijd en natuurlijk heel nieuwsgierig! Wij kwamen gister thuis van het werk en ik riep meteen, ik heb zin om een test te doen (voelde namelijk vanalles, rug, buik, ik dacht ongie maar wilde zo raag lezen zwanger natuurlijk). Mijn vriend zei meteen 'je bent gek, dat doe je niet, wacht nou gewoon ff af, misschien wordt je gewoon ongesteld' toen dacht ik laten we het ook nog maar niet doen. Dus ik naar het toilet en hup, daar waren de rd's, een dag eerder dan verwacht. Ik zou me dus moeten schamen. Jij bent al over tijd, ik zou ook testen hoor! Hou moed, ik blijf duimen!

Marina, fijne vakantie!

Mariska0808, ik zie nu pas staan dat je 13 juni als NOD had doorgegeven. Zo'n lijstje 'maken' stelt niets voor hoor. Gewoon even selecteren op het scherm, copiëren en in je nieuwe bericht plakken. Dan even aanpassen en voilá! Maar ik pas het wel even aan hoor!

Hoe gaat het met de dames op de bank?? Zouden 'onze jongens' in het oranje net zo gespannen zijn als ze op de bank zitten??? Mwahahahahahaha, sorry, beetje melig! Zijn er nog voetbalfans onder ons?? Fiets ik door de stad zie ik al overal van die oranje vlaggetjes hangen. Nou, ik wacht nog even de poule-rondes af hoor. Als het dan echt spannend gaat worden, dan zal ik er nog eens over denken.

Nou allemaal, dikke knuffel vanuit de zon!

Mariska0808                 1e ronde           1e kindje                 NOD 13 juni
Summeke                       2e ronde           1e kindje                 NOD 14 juni
Ellenan                               2e ronde           1e kindje                 NOD 15 juni
Nicoleg                               1e ronde           2e kindje                 NOD 15 juni
Ikke                                       1e ronde           1e kindje                 NOD 16 juni
Amber                                 2e ronde           2e kindje                 NOD 17 juni
Marina                                 2e ronde           1e kindje                 NOD 18 juni
Misspiggy78                 2e ronde           2e kindje                 NOD 23 juni
Lentekriebel                 3e ronde           1e kindje                 NOD 30 juni
Noompje                             2e ronde           2e kindje                 NOD 1 juli
Kimmie                                 2e ronde           1e kindje                 NOD ?
Meisjeb                               3e ronde             2e kindje                 NOD ?

Wachtbankje  
Tijgetje                                   1e ronde           1e kindje           NOD 26 mei
B_M                                           1e ronde           1e kindje           NOD 2 juni
Juli2003                                 2e ronde           2e kindje           NOD 3 juni
Mariska                                 2e ronde           2e kindje           NOD 6 juni

Whoehoe..de strijk is weg!!! tatatatataaaaa

beter dat voelt goed zeg!

@ellenan: bedankt voor je hulp/advies. Heb hem op dit moment nog niet nodig maar mocht het later dit jaar problemen geven met de verlenging van me contract en ik heb vragen weet ik nu dat ik bij je aan kan kloppen!! thanks

Verder ben ik nu een beetje moe van al dat huishouwe. Heb afgelopen nacht gewerkt en was een vermoeiende dienst. Ik denk dat het deze ronde weer niet raak is. Ik had net veel witromig afscheiding met klontjes (laat ik dan ook maar lekker meedoen met smakelijke verhalen) vorige maand had ik dit voor het eerst ook zo erg net voor mijn NOD. Denk daarom dat ik gewoon van de week ongesteld ga worden.. maar ja...we wachten wel weer af.

Hoi meiden,

Wat een hoo april stoppers!!! :D
Wij zijn ook in april gestopt en gaan voor ons 2e kindje. Inmiddels in ronde 2 beland, die al heel lang duurt. Ik denk (tenminste, na ronde 1 was dit 29 dagen) dat ik 29 mei ongesteld had moeten worden, maar niet dus.. de 30e getest, negatief. Afgelopen dinsdag (3 juni) getest, ook negatief! Heel irritant is dat ik wel wat gerpik (soort TSR gevoel) in mn borsten voel en een rammelend gevoel in mn  buik had (inmiddels niet meer).

Willen jullie mij er op de lijst bijzetten??

Groetjes, Mijnschatje

hoi lieve meiden,
Wat een elende, heb 2 dagen gewerkt, toch wel jullie verhalen gelezen, maar nog niet kunnen schrijven. En nu ben ik al de kluts kwijt. Ik heb me dan ook voorgehouden om alleen naar gisteren en vandaag te kijken
@ikke en mijn schatje... welkom, tja wat wordt hier flink gemutst he. Tis een echte verslaving hoor. ikke, leuk dat je in juli gaat trouwen, spannend. Heb je een jurk of iets anders?? Hebben jullie een groot feest met band ofzo? Ben benieuwd hoor, wij zijn niet getrouwd, hoeft niet zo nodig. Hebben wel een dochtertje van bijna 2 (in juli).
@ikke... dat van die draderige afscheiding, moet je ook leren herkennen, ik had er dus ook nog nooit zo bij stilgestaan, als je er op gaat letten zit er echt in de cylclus verschil in het type afscheiding, kleur, hoeveelheid, dun of glibberig enzo. Nu ik er meer mee bezig ben valt het me dus ook pas op. Inmiddels kan ik er een sjaal van breien... hahahaha grapje.
@ellen(lang) en tijgetje... wat moetst ik om jullie lachen met dat... waar ga je heen?? Nou ik kom oorspronkelijk uit het westen.. een van de zuidhollandse eilanden en daar zeggen ze dat ook weleens hoor.
@ellen... weer zo;n lekker kwaaltje erbij?? heerlijk he. Kan inderdaad ook een zwangerschapskwaaltje zijn. Hoop niet dat het doorzet voor je, het kan inderdaad misschien wel van de innesteling zijn, maar mijn miskraampje vorige maand begon ook zo, maar dan natuurlijk wel al 5 dg overtijd....
@lentekriebeltjes.. balen meid van de rd's. Hopen dat ze snel weer opflikkeren, wel lekker een korte cyclus zeg... ben je weer eerder aan de beurt zeg maar.
@misspiggy.. zo jij had alweer lekker weekend dus op vrijdag. Nou dan moet ik nog 2 dagen werken, maar dan wel lekker tot en met woensdag vrij. dus ik mag natuurlijk niet klagen. He vervelend van die foto's met die poliepen. Kunnen ze dat   goed behandelen??
@Marina, ik zou gewoon stiekem  een test mee smokkelen en eventueel ook stiekem  uitvoeren, maar ja zo sneaky ben ik dan weer. Is het een leuke verrassing voor manlief en heb jij lekker even je eigen geheimpje!! Mooi hoor schotland, ben er zelf nog nooit geweest, wel in Ierland, heeft het er qua omgeving iets van weg, of vergelijk ik nu de caribieen met engeland??
@summeke en misspiggy... jullie dromen dus zo leuk... ik droomde ook veel toen ik zwanger was van Britt... ben meerdere keren zeer gemakkelijk bevallen, maar wist dan niet wat het was geworden. Jongen of meisje?? Volgens mij staan verhuisdromen voor vernieuwing in je leven?? Lijkt mij zo? Een spannende nieuwe tijd breekt aan zeg maar.
@summeke.. lekker gepoetst? En gestreken??
@Mariska... zo dus jij bent zo lekker aan het klussen (in huis dan he). Gefeliciteerd met het stamoment van je dochtertje.. Wat voel je je dan ontzettend trots he als moeder. Mijn dochter heeft volgens mij het vloeken ontdekt, ze zit niet eens op het kinderdagverblijf.... Mhhmmmm.... van wie heeft ze dat nu weer. Volgens mijn schoonmoeder (zij passen 2 dagen op), stond ze vanmiddag op het balkon STOMME LUL naar de glazenwasser te roepen... eigenlijk best komisch, maar het mag natuurlijk niet. Ook zegt ze weleens "domme", maar bedoelt dan natuurlijk........
Tja het zijn net sponzen, die kleintjes, ze zeggen alles na. Vierden jullie Feline d'r verjaardag nou dit weekend? Nou veel suc-6 dan maar.
@tijgetje.. goh al 10 dagen overtijd en nog niet positief getest, wat een onzekerheid zeg, vraag het inderdaad maar eens aan je HA maandag. Misschien dat hij of zij iets voor je kan betekenen. Ben je dit weekend weg?? Volgens mij krijgen we mooi weer, dus dat treft... "waar ga je heen" (). Wij gaan lekker volgend weekend een weekend met z'n tweetjes naar Zandvoort.. Ik nog voor mijn 30e verjaardag en natuurlijk ook voor vaderdag. Ik hoop op onzettend lekker weer en net na het weekend natuurlijk weer op een positieve test.

Tja dat van dat schijnzwanger zijn, het zou best kunnen. Ik heb het eens opgezocht... en inderdaad we kunnen allemaal best eens ontzettend schijnzwanger zijn met 'zn allen. Wel gezellig trouwens. Oorzaak is......... de vrouw  is teveel (goh!!) bezig met zwanger raken. Doordat je het dan zelf wil/gaat geloven, gaat je lichaam dit ook geloven en krijg je last van je hormonen. Mannen kunnen er dus ook last van krijgen!

Nou momenteel ben ik weer ontzettend (schijn?) zwanger... heb een geheugen als een vergiet, zere voorgevel, buikpijntjes (heel apart gevoel), misselijk, af en toe een flinke draai door mijn kop (duizelig) en lekker emo. Van de week zat ik in de auto naar de nieuwste cd van K3 te luisteren (tja dat moet eenmaal als je een peuter achterin zoet wilt houden) en toen was er een liedje dat ging over "je moeder"... weet de titel eigenlijk niet meer. Was ook helemaal niet zielig ofzo, maar zo.... tja hoe zal ik het zeggen.... het raakte me... hoe bedoel je een muts!!

Nou we zullen het wel weer zien de 17e, maar wachten is echt niet leuk, vooral als je zoveel kwaaltjes hebt.
Nou hier nogmaals het lijstje...

Mariska0808                 1e ronde           1e kindje                 NOD 13 juni
Summeke                       2e ronde           1e kindje                 NOD 14 juni
Ellenan                               2e ronde           1e kindje                 NOD 15 juni
Nicoleg                               1e ronde           2e kindje                 NOD 15 juni
Ikke                                       1e ronde           1e kindje                 NOD 16 juni
Amber                                 2e ronde           2e kindje                 NOD 17 juni
Marina                                 2e ronde           1e kindje                 NOD 18 juni
Misspiggy78                 2e ronde           2e kindje                 NOD 23 juni
Lentekriebel                 3e ronde           1e kindje                 NOD 30 juni
Noompje                             2e ronde           2e kindje                 NOD 1 juli
Kimmie                                 2e ronde           1e kindje                 NOD ?
Meisjeb                               3e ronde             2e kindje                 NOD ?

Wachtbankje  
Tijgetje                                   1e ronde           1e kindje           NOD 26 mei
mijnschatje                        2e ronde        2e kindje                NOD 29 mei
B_M                                           1e ronde           1e kindje           NOD 2 juni
Juli2003                                 2e ronde           2e kindje           NOD 3 juni
Mariska                                 2e ronde           2e kindje           NOD 6 juni

Oh nog 5 wachtenden voor me...!!
Nou ik laat het maar weer effies hierbij.. tis weer lang genoeg.
tot de volgende keer maar weer.
liefs Amber

Terug
Bovenaan