Hello!!
Hoe gaat ie?? Hier gaat het prima. Enorme rugpijn door de RD's, dat wel. Maar de zon staat hoog aan de hemel, de vogeltjes fluiten, ik heb vandaag lekker vrij en vanavond een bruiloft, kortom, toch een hele relaxte en leuke dag voor de boeg! Eigenlijk ben ik heel vrolijk. Ik heb goed en vooral lang geslapen (had ik weer echt even nodig) en voel me op mijn ongie na, gewoon super lekker. Gelukkig maar. Ik was even bang dat het me heel erg dwars zou blijven zitten die RD's. Maar ik merk gelukkig dat, na de eerste paar uurtjes, dat nare gevoel snel weg is. Pas twee ronden gehad, alle kansen liggen nog open!
Weet je waar ik wel even aan dacht gisteren, en dat vond ik wel een beetje jammer (sorry, ik ben nou eenmaal een muts!): als ik nou aan tel (wat ik natuurlijk wel hoop), dan heb ik deze zomer geen zwangere buik. Hihi, wat een detail he, maar mij lijkt een zwangerschap in de zomer juist zo leuk, lekker veel buiten zijn zodat iedereen het ziet. Hahahahaha. Het lijkt me ook echt super leuk om van die zwangerschapskleding te kopen. Ik loop op mijn werk in van die nette kleding en dat ziet er met zo'n buik gewoon echt vet uit, hahahahaha. Heb er wel veel zin in, maar een maandje eerder of later maakt niet zoveel uit. Overigens, als we nu aantellen is het alweer maart en wellicht ook al heerlijk buiten weer!
EllenAn, sorry, dan had ik je fout begrepen. Ik dacht dat je RD's bedoelde. Ach ja, was een beetje moe, haha. Inderdaad, deze maand 2 kansen. Hihi. Ik ben inderdaad wel blij met 2 dagen, dat is 3,5 week, lekker snel toch. Dat zei ik gisteren ook tegen mijn manneke en hij meteen heel practisch: als je zwanger bent geweest is dat toch juist alleen maar vervelend, dan ben je juist vaker ongie. Hahahaha, hij denkt natuurlijk aan het klussen zonder doel, ongie gaat natuurlijk wel van onze 'quality-time' af, hihihi!
Tijgetje, prettig weekend, geniet er van!
B_M, niets om je voor te schamen hoor!! Je bent over tijd en natuurlijk heel nieuwsgierig! Wij kwamen gister thuis van het werk en ik riep meteen, ik heb zin om een test te doen (voelde namelijk vanalles, rug, buik, ik dacht ongie maar wilde zo raag lezen zwanger natuurlijk). Mijn vriend zei meteen 'je bent gek, dat doe je niet, wacht nou gewoon ff af, misschien wordt je gewoon ongesteld' toen dacht ik laten we het ook nog maar niet doen. Dus ik naar het toilet en hup, daar waren de rd's, een dag eerder dan verwacht. Ik zou me dus moeten schamen. Jij bent al over tijd, ik zou ook testen hoor! Hou moed, ik blijf duimen!
Marina, fijne vakantie!
Mariska0808, ik zie nu pas staan dat je 13 juni als NOD had doorgegeven. Zo'n lijstje 'maken' stelt niets voor hoor. Gewoon even selecteren op het scherm, copiëren en in je nieuwe bericht plakken. Dan even aanpassen en voilá! Maar ik pas het wel even aan hoor!
Hoe gaat het met de dames op de bank?? Zouden 'onze jongens' in het oranje net zo gespannen zijn als ze op de bank zitten??? Mwahahahahahaha, sorry, beetje melig! Zijn er nog voetbalfans onder ons?? Fiets ik door de stad zie ik al overal van die oranje vlaggetjes hangen. Nou, ik wacht nog even de poule-rondes af hoor. Als het dan echt spannend gaat worden, dan zal ik er nog eens over denken.
Nou allemaal, dikke knuffel vanuit de zon!
Mariska0808 1e ronde 1e kindje NOD 13 juni
Summeke 2e ronde 1e kindje NOD 14 juni
Ellenan 2e ronde 1e kindje NOD 15 juni
Nicoleg 1e ronde 2e kindje NOD 15 juni
Ikke 1e ronde 1e kindje NOD 16 juni
Amber 2e ronde 2e kindje NOD 17 juni
Marina 2e ronde 1e kindje NOD 18 juni
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje NOD 23 juni
Lentekriebel 3e ronde 1e kindje NOD 30 juni
Noompje 2e ronde 2e kindje NOD 1 juli
Kimmie 2e ronde 1e kindje NOD ?
Meisjeb 3e ronde 2e kindje NOD ?