Vandaag heb ik een lambal-dag. Ik kan me nergens toe zetten en heb nergens geen zin in. Bleh! Het huis is een grote bende en moet nodig weer eens aan de poets. Misschien morgen maar even. Het stomme voetbal is begonnen, dus manlief wil het liefst voetbal kijken (zoals nu bijvoorbeeld). Als Nederland moet spelen, vind ik het wel leuk, maar voor de rest hoeft het niet zo voor mij. Ik denk dat ik dalijk maar in bed tv ga kijken, lekker rustig!
@ellenan: hoe is het met je? Nog last van donkerdere afscheiding??
@mariska0808: ik weet verder nog helemaal niks. 16 juni moet ik naar de KNO-arts en dan gaan ze verder kijken. Het schijnt toch wel vaker voor te komen, een vriend van ons heeft het ook gehad en hij is er aan geopereerd. Hopelijk hoeft dat bij mij niet, misschien kunnen ze iets met medicijnen doen. Ik heb er nu zelf niet zo heel veel last van. Wel veel verkouden, pijnlijke holtes en veel hoofdpijn, maar daar kan ik wel mee leven (als ik zwanger mocht zijn). We wachten eerst maar eens af. Voor jou begint het nu wel spannend te worden? Succes met afwachten en hopelijk heb je snel goed nieuws.
@mariska1980: wat knap van je dochtertje! Ik weet hoe trots je je voelt als je kindje iets nieuws kan. Nog even en ze rent de kamer door. Heel leuk om te zien! Zoonlief kan dat nu ook en had vanochtend voor de eerste keer een tand door zijn bovenlip. En als ik ergens niet tegen kan is het bloed bij andere mensen. Gelukkig was manlief in de buurt om de schade op te nemen. De rest van de dag heeft Max met een dikke lip rond gelopen! Gelukkig heeft hij er zelf niet zo heel veel last van gehad en was hij het allemaal snel vergeten. In ieder geval ook alvast van harte met de verjaardag van je dochtertje, ook dat is een heel bijzonder moment (ook al snappen ze er zelf geen jota van).
@nicoleg: mm, schijnzwanger. Ik dacht alleen dat dat bij dieren voorkwam. Ik heb er nog nooit van gehoord, lijkt me wel heel raar om mee te maken. Hopelijk geldt dat voor ons niet en zijn we binnenkort gewoon heel erg echt zwanger.
@tijgetje13: hopelijk heb je genoten van je weekendje weg. Mag ik vragen waar je heen bent geweest? En nog nieuws over RD"s of positieve testen?
@mijnschatje: welkom bij het clubbie! Ik las dat je ook al een kindje hebt. Nieuwsgierig als ik ben, jongetje of meisje en hoe oud? Ik heb zelf een zoontje van bijna 17 maanden. Ontzettend leuke leeftijd! Ik lig de hele dag in een deuk om hem, ik lach hem eigenlijk gewoon uit, omdat hij dingen doet die gewoon echt niet kunnen, alleen hij begrijpt dat nog niet. Misschien een stomme vraag: maar wat is het TSR-gevoel?? Nog nooit van gehoord. En heb je nu al wat meer nieuws?
@amber27: het weekend is weer bijna voorbij. Volgende week heb ik vanaf woensdag al weekend. Ga met mijn werk op kamp. En daar heb ik zo'n ontzettende hekel aan. Maar ja, het moet. Wat betreft mijn poliepen, ik ga 16 juni naar het zh en dan zullen we wel eens kijken.
@ikke44: jullie geven echt een gigafeest. Wij hadden overdag 30 man en 's avonds rond de 120 en dat vond ik al bijzonder veel. Jullie hebben gewoon het dubbele!! In ieder geval alvast heel veel plezier gewenst. Het is zo'n bijzondere dag en hij vliegt voorbij. Geniet van ieder moment!
@bm: balen van je RD's. Heb je nog veel last gehad van krampen?
@summeke: hier nog eentje die zich zo sjaggie voelt en ik heb geen flauw idee waarom. Manlief kan me afentoe mijn nek wel omdraaien. Het kunnen geen hormonen zijn, dus moet ik maar een ander smoesje verzinnen.
Nou, volgens mij hobbelt deze dagen mijn ei voorbij dus manlief en ik gaan weer flink aan de klus. We proberen het wel heel luchtig te houden, want de vorige ronde waren we er echt veel te veel mee bezig. Misschien werkt dit wel, ik hou jullie op de hoogte.
De komende dagen zal ik niet veel van me laten horen. Maandag ga ik voor een aantal dagen op kamp (werk) en ik kom pas woensdagavond terug. En met kamp slaap je weinig en drink je vaak veel te veel, dus dat zal ongetwijfeld dit keer ook gebeuren. En nu kan het nog. Dus dames allemaal veel succes met afwachten en tot snel!
(en stiekem is dit een hele lange reactie geworden)