April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

hoi meiden,

nou mijn ongi is gisteren langs gekomen.........EINDELIJK hahaha.
gelijk me vriend gebeld hihihi.
ik moest gewoon ongi worden omdat ik dan t ziekenhuis kan bellen om dan 11 dagen later een echo te laten doen om te kijken of me eiblaasjes al groot genoeg zijn
om IUI te doen. en heb dat gisteren ook gelijk gedaan.
dinsdag 17 juni om 15.00u moeten we bij t ziekenhuis zijn.
best spannend hoor. komt nu toch wel dichtbij. maar wel ontzettend leuk.

nou ik laat t hier weer ff bij.

groetjesssssssssssssssssssssssss

Hoi allemaal,

nou mijn bui is over  goed geslapen vannacht en het is mooi weer dus ik heb op dit moment niet veel meer te klagen haha

nicoleg
innesteling is toch zo'n 6 tot 10 dgn na de eisprong? zou misschien kunnen. Ik heb het me vriend wel verteld dat ik er een vraagteken bij zet. Ik vertelde gisteren tegen heb dat ik ongesteld was en vandaag dat ik het niet vertrouw. Stond onder de douche vanochtend en zag dat het slijm geelromig met hier en daar een roze tint en af en toe een druppel helderrood was (lach me rot als ik nu terugdenk hoe ik daar stond en het gezicht van me vriend toen ik dit smakelijke verhaal vertelde haha) in iedergeval .. ik weet niet ... voel me niet anders. (van de week wel een paar keer misselijk?! geweest.   ) me vriend zei: we wachten wel af en inderdaad meer kunnen we niet doen.  

Mariska1980
aaa wat leuk de verjaardag van je dochter!! ja wat worden die kleintjes soms verwend he? heb het gezien bij vriendinnen met kleine kinderen.

Misspiggy
Hoe is het met jou baaldag??

Ik heb besloten niet eerder te testen dan vaderdag. Voel me een beetje verward en zal proberen uit te leggen waarom: Ik ben er vanuit gegaan dat ik niet snel zwanger zou raken. waarom niet? geen idee misschien dat me zusje ook 2 jr bezig is geweest? in iedergeval heb ik in me hoofd dat als ik zwanger zou zijn de symptomen duidelijk en helder voor mij zouden moeten zijn. Ik ben vrij nuchter  maar ik kan niet tegen onzekerheid. Elke keer als ik denk van mmmm zou het wel zo zijn denk ik gelijk weer..nee dan zou ik het wel zeker weten.
Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel. Ik ben een heel analytisch persoon en probeer alles te rationaliseren en relativeren. Dit is fijn, maar merk dat het nu tegen mij werkt op een of andere manier.aaaaaaarg wordt toch een beetje gek hier!!

adem in adem uit. :) als ik straks inderdaad niet zwanger ben, zeg ik tegen mezelf: zie je wel, maar ja als het wel zo is zal ik precies hetzelfde zeggen! mmm mammie :(

ratel de ratel .... tja zo ben ik. Dit is volgens mij de eerste keer dat ik dit zo opgeschreven heb omdat ik mezelf heel moeilijk toelaat om er op zo;n manier mee bezig te zijn.

nou ik ga er weer ff vandoor. Me zusje kom vanmiddag met die kleine en vanavond bbq met me schoonouders

owja toevoeging wat laat zien hoe ik er tegen aan kijk:
Heb van de week nav die droom over testen toch maar 3 clearbleu testen gehaald. Die liggen dus in de kast. En soms denk ik...doe een test want dan weet je het gelijk en dan gelijk daarna denk ik. Ja dag het is toch niet zo en dan is het weggegooid geld!

Als iemand zich herkent in mijn denkbeelden please laat het me weten. Ik ben een persoon waar verstand en gevoel continu met elkaar over hoop liggen waardoor ik heeeeeel veeeel nadenk over alles wat ik doe. Nu weet ik wel dat er meerdere mensen zijn die hetzelfde hebben... maar toch vind mezelf daar af en toe wel raar om.

groetjes

Hoi Summeke,

Even een speciaal berichtje voor jou van mij

Voel je aub niet raar meid!!!! Zoals jij jezelf beschrijft en de manier waarop je er mee bezig (probeert) te zijn is net alsof ik mezelf zie!!!! Ook ik ben in het dagelijks leven heel positief en nuchter ingesteld. Ik leef van dag tot dag, geniet van elke dag en maak me pas ergens druk om als het echt nodig is om me druk te maken (en dan is het vaak al te laat, maar ja). Maar ook ik steek in heel het zwanger worden niet meer zo nuchter in als ik zou willen! Jeetje, merk dat ik dit moeilijk vindt om op te schrijven, kan je nagaan! Tuurlijk wil ik ontzettend graag meteen zwanger worden en ben er daarom misschien wel veel mee bezig. Maar dan wel alleen in mijn hoofd, praat er niet zo heel veel over en als mensen in mijn omgeving er naar vragen zeg ik heel nuchter: Het komt wanneer het komt en zolang het er niet van komt geniet ik nog net zoveel van deze periode! Maar ondertussen....... Ook ik probeer mijn klachten allemaal aan iets anders toe te schrijven, dat ging me voorheen best goed af, maar naarmate mijn nod nadert vindt ik dat steeds moeilijker.... Maar ik wil mezelf absoluut geen hoop geven!!! Ik merk wel dat mijn hormoonhuishouding aardig in de war is, want ineens kan ik me om de kleinste dingen druk of boos maken. Zoals vanochtend: we waren lekker een uur met de honden gaan wandelen, komen we terug zet manlief eerst de oven aan voor de broodjes. Ik wordt ontzettend boos op hem omdat ik vond dat hij eerst de rolluiken open had moeten doen. En  waarom ik dat vond slaat echt nergens op: wat zouden de buren wel niet denken als om hafl 11 de rolluiken nog steeds dicht zijn!?!?!?! Nou, wat maakt mij dat uit wat de buren daarvan denken. Het is zondag en dan liggen we wel ooit tot 12 uur in bed, wat geeft het!!! Maar vanochtend kon ik me daar echt ontzetted druk om maken, was echt even helemaal overstuur en was echt aan het tieren tegen mijn mannnetje. Nou, je had zijn gezicht moeten zien! hij begreep er helemaal niets van. Gelukkig werd hij niet boos maar liet me maar even uitrazen en vroeg even later of het weer ging. Maar zo ken ik mezelf helemaal niet!
En wat dat testen betreft. ik heb altijd gezegd dat ik pas ga testen als ik een aantal dagen overtijd ben. Nu had ik vrijdag avond bij matcare twee testen besteld die je al voor je nod kunt gebruiken. ik dacht, dan heb ik ze zaterdag binnen. niet dus, ze worden pas maandag verstuurd. Daar baalde ik zo van. ik kreeg ineens ontzettende drang om te testen. dus ik naar de kruidvat, test gehaald. Dacht ik: doe ik hem morgen vroeg stond in de bijsluiter dat je hem elk moment van de dag kunt doen. dus ik meteen getest, negatief natuurlijk. Wat dacht ik dan, heb pas tegen volgend weekend mijn nod!!! Maar kon de drang niet weerstaan. Toen ik dat tegen mijn man zei begreep hij er niets van. Hoezo jij kunt de drang niet weerstaan!?!?!? Dat kun je normaal altijd!! Heb ik er maar een verhaal van gemaakt dat ik wilde weten hoe zo'n test werkt en hoe het voelt enzo! Slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Of je nu zwanger bent of niet, je hormonen zijn aan het razen in je lichaam! Dat ben je niet gewend en daarom doe je nu dingen waarin je jezelf niet herkent! Ik heb gemerkt dat ik er niet te hard tegenin moet gaan, want dan ben ik er juist veel meer mee bezig.  
Lieve meid: Laat het  op zijn beloop en probeer elke dag  gewoon wat afleiding te zoeken.  en als dat niet lukt, dan geef er gewoon aan toe! Maar een ding: zeg aub niet dat je raar bent! Dat ben je absoluut niet! Je bent gewoon jezelf  even niet, daar is niets mis mee hoor!!! Sterkte.

Liefs Ellen.  

Hoi lieverds!

Hier even een kort berichtje van mij, moet zo weg en heb daarom geen tijd om op ieder een te reageren.
In ieder geval las ik dat we weer een nieuwe bij ons clubie hebben! Gezellig en welkom, Heel goed van je dat je het leukste topic wat er op dit forum is heb uitgezocht om mee te kletsen hahahaha!

Nou, ik voel de de laatste dagen heel raar. ben soms heel emo en dan weer sjaggie. Maar over het algemeen nog steeds heel vrolijk.
Merk dat ik nog steeds buikpijn heb. vooral zoals vanochtend na het wandelen en toen ik gistermiddag de stoep had geveegd. Ik verging bijna van de pijn! Echt van die trekkende pijn onderin mijn buik. heel raar. De bruinige afscheiding is weer over, had maar een dag geduurd. Slapen gaat gelukkig ook weer een stuk beter, heerlijk! Dus ja, ik weet het niet meer hoor! Vorige week dacht ik nog echt van: ja het zou wel eens raak kunnen zijn, nu weet ik het echt nit meer! Heb minder klachten dan vorige week, maar voel me wel anders. Oh ja, die kriebels die ik laatst beschreef, die heb ik sinds gisteren weer helemaal terug. Maar kan ook zijn dat ik een beetje zenuwachtig begin te worden voor mijn nod..... Ach, zo zie je maar, voor alles is een verklaring!
Denk trouwens wel dat ik vrijdag een testje ga proberen, afhankelijk van hoe ik me deze week voel.

Nou lieve meiden, ik wens iedereen een hele fijne en zonnige zondag en tot schrijfs!!

Liefs Ellen.

Hoi Ellen,

Thanx voor je peptalk  erg lief! Ik weet dat ik niet raar ben, maar ik doe zo anders dan normaal vind ik zelf. Irriteer me vreselijk aan de kleinste dingen. Snauw me vriend af om 5 minuten daarna met tranen in me ogen sorry te zeggen. Vind het gezellig dat me schoonouders komen bbqen en na een half uur moet ik moeite doen om gezellig te doen. Ik bedenk me dan..mm misschien zit ik gewoon niet lekker in me vel en het andere moment durf ik te hopen dat ik zwanger ben. ( of ik ben echt gewoon aan vakantie toe!!)

Weet niet zo goed hoe daar mee om te gaan. Vandaag veel naar de wc om te kijken of de Rd's hadden doorgezet. Niet dus. Af en toe wat   piepdruppels gelig/rozige afscheiding op het inlegkruisje en verder voel ik niks. Zeg tegen mezelf..dat is fijn.. een keer een cyclus van 28 dgn maar ja aan de andere kant het zet ook niet door. En ik heb al is een keer eerder gehad dat ik op een dag dit had en pas een week later de Rd'tjes...

Maar merk wel nu ik het van me afgeschreven heb dat ik het alweer een beetje los kan laten allemaal. Mijn vriend staat ook veel meer open voor mijn gevoel   hierin. meer dan eerst. doet me ook erg goed :)

hey misspiggie

nou is een beetje raar.zaterdag 1druppel bloed verder wel krampjes
me vriend wordt helemaal gek die zegt doe nou een test ik heb zo iets van tja het kan wel maar jah als die negetief test is het alleen maar een terleurstelling.
ik me zus gebelt die zegt die ook maar een test want je heb wel raare kwaaltje
zit nu zwaar aan de diaree en ik had geen trek in koffie vreemd
had ik gezegt tegen me zus en die zei ga maar gewoon testen.!!!

want me moeder zei (die van niets weet)
waarom neemt mariska geen koffie maar dus marc (me vriend)zeg weet ik niet geen trek meer ofzow
dus waar op me moeder zei is ze zwanger ofzow ik zei hoe kom je daar nou weer bij kan toch geen trek hebben zei nou toen ik zwanger was had ik geen trek in koffie meer....

dus ik denk dat ik zo maar ga testen.!!!!!!!!

hoe gaat het bij jou ik hoop dat allemaal goed gaat wel K*T voor je hoor hoop inderdaad dat het geen operatie wordt
suc6 er mee

en je hoort snel van me mij

Terug
Bovenaan