April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

@ juli2003 fijn dat de rd's zijn gekomen ... in jou geval dan! hoop dat de echo positief uit zal vallen!!

(sorry dat ik elke keer apart reageer hoor haha...maar merk dat ik steeds weer dingen tegenkom waar ik eerst overheen gelezen heb haha)

Heej lieve dames,
Ik heb een heerlijk maar vermoeiend weekend achter de rug.
Ik heb snel even jullie berichtjes gelezen (kan het natuurlijk niet laten) en ga nu snel naar boven (mijn manneke staat me vanuit de douche te roepen , hihi). Ik heb overigens toch ff niet veel te melden (haha, wat een verschil met een week terug zeg!)

Maar denk aan jullie hoor. Iedereen succes, vooral de klussers en de wachters onder ons,  met alles en tot snel weer.

Wel even een update:

Mariska0808                 1e ronde           1e kindje                 NOD 13 juni
Summeke                       2e ronde           1e kindje                 NOD 14 juni
Ellenan                               2e ronde           1e kindje                 NOD 15 juni
Nicoleg                               1e ronde           2e kindje                 NOD 15 juni
Ikke                                       1e ronde           1e kindje                 NOD 16 juni
Amber                                 2e ronde           2e kindje                 NOD 17 juni
Marina                                 2e ronde           1e kindje                 NOD 18 juni
Misspiggy78                 2e ronde           2e kindje                 NOD 23 juni
Lentekriebel                 3e ronde           1e kindje                 NOD 30 juni
Noompje                             2e ronde           2e kindje                 NOD 1 juli
B_M                                           2e ronde           1e kindje           NOD  10 juli
Kimmie                                 2e ronde           1e kindje                 NOD ?
Meisjeb                               3e ronde             2e kindje                 NOD ?
Juli2003                                 2e ronde           2e kindje           NOD ?

Wachtbankje  
Tijgetje                                   1e ronde           1e kindje           NOD 26 mei
mijnschatje                        2e ronde        2e kindje                NOD 29 mei

Hoi Meiden,

De grootste drukte is achter de rug. Nu begint het normale leven weer, met werken en dus op tijd opstaan....
Ik heb trouwens een cyclus aangehouden van 30/31 dagen en ik zou dus 6 juni mijn NOD hebben. Nog geen RD's te bekennen en ook nog geen krampen of iets. Wel heb ik vanmorgen een test gedaan en die was negatief, dus mijn cyclus zal misschien wel ontregeld zijn of zo..... Ik hoop uiteraard dat mijn HCG nog niet hoog genoeg was om positief te testen.. Bij vorige zwangerschappen had ik na 1 week overtijd ook maar een heel dun lijntje...pffff wachten is niet leuk..
Ik begrijp nu hoe irritant het moet zijn als je een onregelmatige en soms ook nog een lange cyclus hebt.

Groetjes Mariska

ps van de week zal ik proberen even gezellig op iedereen te reageren, nu ga ik lekker mijn bed in
voor de wachtenden: Ik duim voor jullie, de klussers: Succes, en degene die over 14 dagen naar gyn mag SUPER!!!! (weet alleen even je naam niet meer, sorr

Ik heb even het lijstje overgenomen en mezelf er weer tussen gezet.

Wel even een update:

Mariska0808                 1e ronde           1e kindje                 NOD 13 juni
Summeke                       2e ronde           1e kindje                 NOD 14 juni
Ellenan                               2e ronde           1e kindje                 NOD 15 juni
Nicoleg                               1e ronde           2e kindje                 NOD 15 juni
Ikke                                       1e ronde           1e kindje                 NOD 16 juni
Amber                                 2e ronde           2e kindje                 NOD 17 juni
Marina                                 2e ronde           1e kindje                 NOD 18 juni
Misspiggy78                 2e ronde           2e kindje                 NOD 23 juni
Lentekriebel                 3e ronde           1e kindje                 NOD 30 juni
Noompje                             2e ronde           2e kindje                 NOD 1 juli
B_M                                           2e ronde           1e kindje           NOD  10 juli
Kimmie                                 2e ronde           1e kindje                 NOD ?
Meisjeb                               3e ronde             2e kindje                 NOD ?
Juli2003                                 2e ronde           2e kindje           NOD ?

Wachtbankje  
Tijgetje                                   1e ronde           1e kindje           NOD 26 mei
mijnschatje                        2e ronde        2e kindje                NOD 29 mei
Mariska1980             2e ronde         2e kindje           NOD 6 juni

Hey dames.
ff update...vanaf t weekendje weg (we hebben internet op t weekendje weg ) ik heb nog steeds geen RD's maar werd vanmorgen vroeg wakker met een enoooooorme eisprong....  aaargh! dusse...lijkt me dan zekers niet zwanger alleen geen RD's erbij gehad...gelijk geklust...hihihi dus op naar ronde 2!!! denk dat m'n nieuwe NOD dan om en nabij de 23e wordt?!

ga gauw ff weer verder met inpakken en wegwezen.

dag meiden sorry dat ik niet op alles gereageerd heb...

@misspiggy: we zitten in Twente (daar kom ik ook vandaan) lekker met vrienden en kids weggeweest..moeten zo jammer genoeg alweer weg...leuke dingen gaan veeeeeels te snel...lief dat je er naar vraagt

@Summeke: hoop dat t allemaal weer wat beter met je gaat.

@beide Mariska's: heel veel succes met t testen/wachten/zenuwen etc...

@Mispiggy:
Dank je wel... Wij hebben inderdaad al een kindje, een zoontje van vandaag precies 22 maanden en 8 dagen... ;) Heerlijk ventje, we genieten volop van m! Echte kletskous, en sinds een paar weken ook steeds meer verstaanbaar!!
TSR is toeschietreflex, gevoel dat je borsten 'vol' lopen met melk tijdens het borstvoeden. Ik heb 5 maanden bv gegeven en had dat gevoel altijd best erg, daardoor herken ik het denk ik nu zo goed...
Heb ondertussen 2 negatieve testen gehad, 30 mei en 3 juni.. Ik wacht het nu maar even af. Een vriendin van mij heeft een keer 64 dagen !!!!! moeten wachten tot ze weer ongesteld werd.. Dus... ik kan nog even vooruit... Helaas.. Dit is zo irritant, dan maar de teleurstelling van ongesteld zijn, maar dat weet je wat.. toch!!???
Verder bij jou al iets te voelen???

Natuurlijk iedereen succes met het wachten/druk klussen!!

Groetjes, Mijn schatje

Hoi allemaal,

lekker weekend gehad?
wij wel, zijn zaterdag naar Kalkar geweest, erg leuk park zeker als je met kleine kinderen gaat, zijn zeer veel attracties waar ze in kunnen + een bob de bouwer show in het nederlands maar goed dat zal bij ons nog wel even duren o ja drinken ijs en friet is er gratis dus dat is ook handig, geen gesleep met eten enzo.

gister heeft christian flink aan de keuken gewerkt en ik heb de strijkberg gereduceerd tot een klein heuveltje, heb alleen weer was gedaan dus die berg is er helaas zo weer.

@tijgetje, balen maar heb je met een ovulatietest getest want als je zwanger bent slaat die ook positief uit?!? Hopen dat dit ei het anders wordt natuurlijk! Fijn zo'n weekendje weg.

@juli2003, erg spannend dus over 10 dagen ofzo. Hou ons op de hoogte! Wat doen ze precies bij IUI?

@meisjeb, bijna klustijd weer! Heb je een idee van je NOD? voor het lijstje...

@kimmie, ook al een idee voor je NOD? en lekker geklust?

@B_M, hopen dat je ongi vlug en rustig voorbij gaat dan kun je lekker weer opnieuw proberen!

@Noompje, over een tijdje ook weer lekker klussen, wordt lekker geklust hier met zijn allen.

@lentekriebel, misschien is het in september nog wel mooi weer en heb je een klein buikje, kun je toch ook showen, ik heb wel een beetje een buikje moet ik zeggen maar denk dat het komt omdat ik dit jaar al twee miskramen heb gehad, al die hormonen doen dat toch wel want ik ben niets aangekomen maar je ziet toch een buikje, denk dat als ik nu aantel er misschien al familie wat gaat denken met mijn verjaardag (8 juli) maar dat is nog even te ver weg om over na te denken misschien krijg je wel heel vlug een buik bij mijn vriendin zag je het bij 8 weken al goed!

@misspiggy78, veel plezier op kamp. Wat schrikken dat je zoon een tand door zijn lip had, lijkt me erg om te zien maar goed dat hij het vlug vergeten was!

@amber, voel je al iets, ik denk van wel maar durf er niet meer zo goed op te hopen. O ja las het net schijnzwanger, misschien een goede term voor ieder van ons die wat voelt maar nog geen positieve test heeft! Denk trouwens dat ik toch een test meeneem, ben toch wel nieuwsgierig.

@ikke, leuk dat je in juli gaat trouwen, en wel een groot feest, wij hadden geloof ik 130 man 's avonds en we hebben ze niet allemaal gesproken, moest wel een beetje feest vieren natuurlijk! Een mooie dag gewenst, en genieten, nergens druk over maken laat dat maar aan anderen over!

@nicoleg,vervelend zo'n lange cyclus, hoop voor je dat het op vaderdag positief is!

@ellenan, klinkt erg hoopvol, baal nu wel dat ik het pas 23 juni te weten kom maar goed moet je maar niet op vakantie gaan natuurlijk, nog tips trouwens?

@mariska0808, al getest? Geen zin in koffie is natuurlijk erg positief! ik weet dat toen ik zwanger was ik zelfs geen water meer lustte (helaas miskraam) lijkt me een goed teken dat je geen koffie lust!

@summeke, ik snap hoe je je voelt, en helaas is het zo dat vriend of manlief het gaat ontgelden, moet ie maar tegen kunnen, het is ook erg verwarrend dat afwachten, hoop dat je met vaderdag een positieve test hebt!

@mijnschatje, balen van die negatieve test maar misschien was er nog niet genoeg hormoon. Wanneer ga je weer testen, ben erg nieuwsgierig.

@mariska1980, wat leuk dat je dochtertje is gaan staan! Echt een hele prestatie! En leuk zo'n verjaardag, heeft ze inderdaad netjes gedaan met die taart en een hoop kado's leuk, en de pop kusjes geven, ik smelt helemaal!

ik heb trouwens zaterdag gedroomd dat iedereen die ik ken eerder (lees en snel) zwanger was dan ik, hoop dat die droom dus niet uitkomt! Ook een vriendin van wie ik weet dat ze nog geen kinderen wil, vond ik wel erg lachen toen ik wakker werd!

nu hier het lijstje voor zover ik hem heb

Summeke 2e ronde 1e kindje NOD 13 juni
Mariska0808 1e ronde 1e kindje NOD 14 juni
Ellenan 2e ronde 1e kindje NOD 15 juni
Nicoleg 1e ronde 2e kindje NOD 15 juni
Ikke 1e ronde 1e kindje NOD 16 juni
Amber 2e ronde 2e kindje NOD 17 juni
Marina 2e ronde 1e kindje NOD 18 juni
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje NOD 23 juni
Tijgetje 2e ronde 1e kindje NOD 23 juni
Lentekriebel 3e ronde 1e kindje NOD 30 juni
Noompje 2e ronde 2e kindje NOD 1 juli
B_M 2e ronde 1e kindje NOD 10 juli
Kimmie 2e ronde 1e kindje NOD ?
Meisjeb 3e ronde 2e kindje NOD ?
Juli2003 3e ronde 2e kindje NOD ?

Wachtbankje

Mijnschatje 2e ronde 2e kindje NOD 29 mei
Mariska1980 2e ronde 2e kindje NOD 6 juni

@Marina: nee had geen ovulatietest gedaan...die heb ik sinds een jaar of wat niet meer nodig omdat ik ze in ernstige mate voel!!!  en de HA bevestigde dat vandaag nog maar weer es...mijn klachten kwamen daarmee erg overeen. Gezien t tijdstip klopt t ook, dus ja...ik kan dan niet zwanger zijn lijkt me...maar een eisprong en gelijk daarna klussen is geloof ik ook nog goed toch? hihihi en anders doen we t volgende maand nog es.

toedels

He lieve meiden

Ahhhhhhhh ik kan jullie echt niet bijhouden hoor.........hahahahaha

Even een heel snel berichtje van mij, om te laten weten dat ik ECHT wel aan jullie denk!!!!!
Zometeen voetbal kijken, dus dacht ervoor even een berichtje typen.

Hier gaat alles prima, mijn RD zijn inmiddels de deur weer uit en eind van de week gaan we er weer tegenaan met die banaan............ nouja banaan ben blij dat die van mijn vriend niet zo krom is hahahahahaaha liikt me erg pijnlijk......... nou zo kan die wel weer.

Dochterlief ligt heerlijk op een oortje dus mama heeft even tijd voor haarzelf. Vandaag weer gewerkt en morgen een late dienst.
Daarna ben ik heerlijk een aantal dagen vrij, nouja vrij die zijn ook alweer heerlijk vol gepland.

Summeke hoe gaat het nu met je, hoop dat je weer een beetje happy voelt, je kunt altijd hier terecht hoor........ heb van het weekend nog speciaal aan je gedacht.
Vind het altijd erg vervelend als mensen niet lekker in hun vel zitten!!!!!!

Nou meiden ik ga me nu klaar maken voor de wedstrijd, ga me helemaal in het oranje hijssen, neeeeeee hoor grapje!!!!!! Zo fanatiek ben ik ook weer niet.

Ik kom gauw weer bij jullie terug.
Aan iedereen van jullie een hele dikke  van mij.
Heel veel succes iedereen en ik denk aan jullie.

Veel liefs!!!!!!!!

Terug
Bovenaan