April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

@Marina x

Ik wacht het nog maar even af... Heb niet zo'n zin in weer een negatieve test... heb het gevoel in mn borsten eigenlijk niet meer zo. maar wel nog steeds dat gevoel in mn buik.. Heel apart allemaal. Omdat het de vorige keer in 1 keer raak was heb ik niet zo heel erg gelet op het gevoel wat ik toen had, ging er niet vanuit dat het zo snel raak zou zijn... Ik moet je nog even nieuwschierig laten dus... Sorry... (Maar ben t zelf ook wel hoor..)

Groetjes, Mijn schatje

hallo ladies,

hier ff snel nog voor onze jongens straks gaan spelen. Net wat meer afscheiding met bloed. Het ziet er naar uit dat mijn cyclus dit keer toch maar 29 dgn heeft geduurt.
Kan iemand me misschien helpen hoeveel cyclusdagen ik heb best kan aanhouden? ik heb het bijgehouden sinds ik ben gestopt met de pil

Datum 1e dag menstruatie ongesteld ** na een cyclus van ? Dgn
3 september 2006 ** 28
Gestopt met de pil
24 oktober 2006 ** 52
16 november 2006 ** 23
17 december 2006 ** 31
12 januari 2007 ** 26
14 februari 2007 ** 33 op 15 feb niks
21 maart 2007 ** 35 op 22 mrt niks
8 mei 2007 ** 48
18 juni 2007 ** 41
23 juli 2007 ** 35
19 augustus 2007 ** 27
14 september 2007 ** 26
27 oktober 2007 ** 43
28 november 2007 ** 32
5 januari 2008 ** 33
29 januari 2008** 24
10 maart 2008 ** 41 op 5 mrt een beetje
8 april 2008 ** 29
Gestopt met het condoom
11 mei 2008 ** 33 op 9 mei een beetje
9 juni 2008 ** 29 op dag 27 en 28 een beetje

ik hoop dat het een beetje duidelijk is. Zoals je ziet heb ik mijn menstruatie bijgehouden vanaf mijn laatste pilstrip. Als ik alles bij elkaar zou nemen en het gemiddelde zou nemen dan zou ik een cyclus van 33/34 moeten aanhouden. Maar ja dan heb ik dus deze keer weer een cylus van 29 dgn.

Het is voor mij dus moeilijk te bepalen wanneer ik me eisprong heb. Tempraturen wil ik echt niet aan beginnen. Daar ben ik zelf te chaotisch voor en ik werk onregelmatig.
ovulatietesten...tja zou ik daar nu al aan moeten beginnen? zit pas in ronde 2.. ga nu op voor ronde 3. Ik lees op verschillende website;s dat mijn mensturatie niet te onregelmatig zou zijn. Zit te denken om is langs te gaan bij de verloskundige praktijk waar me zusje langs is geweest. misschien dat zij mij richtlijnen kunnen geven.

moge onze jongens winnen!!!!
hup holland hup
(hou niet van voetbal...alleen als nederland speelt haha)

Uiteraard zit ik voetbal te kijken, maar even in de rust hier kijken haha
Vandaag zijn de RD's dan toch gekomen, dus nu 34 dagen cyclus... zucht...
Ach op naar de derde ronde.

liefs Maris

Heyy,

@ misspiggy en Marina, Tja we konden niet zo goed grenzen stellen  en dat terwijl ik eigenlijk een klein feest wou geven, maar vriendlief dacht daar anders over en ja als je die uitnodigd moet je die eigenlijk ook uitnodigen en ga zo maar door, dus dat het groot feest wordt heb ik me maar bij neergelegd  wordt vast wel gezellie.
Marina ik was ook niet van plan mijn best te doen om iedereen te spreken hoor  zie wel wie ik spreek en wie niet die heeft pech...zal in ieder geval genieten hoor
Mag morgen mijn jurk weer passen....zo'n zin in!!

@ juli2003, fijn voor je dat je ongi er eindelijk is, alvast heel veel succes 17 juni, hopen dat het er allemaal positief uitziet.

@ Summeke, jee jij hebt echt heel onregelmatige cyclus, ik zou niet weten hoeveel dagen je aan moet houden. Lijkt me idd wel slim om eens bij de verloskundige langs te gaan, misschien dat die je wat meer kunnen vertellen.
Ovulatietesten zou je evt. kunnen proberen, maar zou in jou geval wel langer achter elkaar doen dan, en bij ovulatietesten is het  ook belangrijk elke dag op zelfde tijdstip te doen.

@ Mariska1980, Balen dat je ongi bent geworden, sterkte met de RD's, hopen dat ze snel weer weg zijn en dan weer flink aan de klus.

Ik moet sinds donderdag zo ontiegelijk vaak naar de wc...is echt niet leuk meer, als dit een goed voorteken is doe ik het ervoor, maar anders
Verder eigenlijk alleen maar soort van  kriebels in de buik, verder niks.....denk dat ik op vaderdag ga testen, weet toch niet zo goed wat mijn nod nu is.

Liefs ikke

Hoi Summeke,

Vervelend voor je dat je zo onregelmatig bent, ik heb daar ook zo'n last van. Ze hebben tegen  mij gezegd om de  dag klussen het beste is, dus meteen beginnen na je menstruatie totdat je weer ongi wordt (hopelijk niet).

Toen ik zwanger werd van mijn zoontje had ik ook een onregelmatige cyclus, ik heb met ovulatietesten geprobeerd om mijn eisrpong te vinden maar dat lukt maar niet. Ik  had toen op 01-01-2006 mijn eerste dag van laatste menstruatie (licht). Ik heb toen op 30 jan  een echo gekregen ivm eisprong omdat daar onduidelijkheid over was. In het ziekenhuis zagen ze toen dat ik op dat moment een eisprong had (geluk), we hebben natuurlijk s'avonds meteen geklust. Op 15 feb voelde ik me anders dan anders, last van borsten, sinaasappelsap stonk zo erg dat ik er misselijk van was, en ik had al de hele week last van slecht zicht, al een paar keer  test gedaanmaar  niet zwanger. Op 16 feb.  test gedaan en ja hoor zwanger, ik heb toen  16 maart  een echo gehad om te kijken hoever ik was vanwege mijn onregelmatige cyclus ik bleek toen al 8.5 week zwanger te zijn.

Conclusie: Ik ben ook met ovulatietesen bezig geweest, maar voor ons die zeer onregelmatig is, is dat bijna niet om te doen omdat onze cyclus zo verschilt. Als ik jou was zou ik gewoon aan de ha vragen of ze eens kunnen kijken hoe je cyclus op orde kunt krijgen (homeopatische middeltjes of medicijnen), en of dat je wel een eisprong hebt, want daar twijfelde ze bij mij aan.

Groetjes Nicole

YES GEWONNEN 3-0 !!!! wat waren ze lekker aan het spelen he?

Hey nicoleg bedankt voor je uitleg. Nu ik zelf het llijstje is goed overkijk vind ik dat ik me terecht druk maak dat ik een onregelmatige cyclus. Hier en daar lees ik als je cyclus tussen de 27 en 35 ligt dat niet onregelmatig is. Nou ik heb dus echt hier en daar een uitschieter. Ik heb liever dat vriendlief hoort van de verloskundige of HS dat het beter is om om de dag te klussen. Denk dat hij hiet niet fijn zal vinden om op die manier er mee bezig te zijn. (draaide ook al met zijn ogen toen ik vertelde testen in huis gehaald te hebben)
misschien een beetje verwarrend voor sommige: vriendlief wil wel aan kinderen...maar vind het best wel eng om er heel erg bewust mee bezig te zijn.

Ik ga het na mijn vakantie (18 t/m 27 juni) hier maar is met me vriend over hebben. Ik kan op eigen houtje wel langs de verloskundige maar als ik dan evt. wat onderzoeken moet doen en hij hoort het dan pas dan schrikt hij zich vast rot.

Ikke
Ja dat dacht ik ook al. Kan ovulatietesten gaan gebruiken maar ja vind dat ook wat kosten hoor als ik dat elke maand zou moeten doen.

De Rd's zetten denk hier wel door. ik wacht nog ff met me nieuwe nod dag in juli. Ik wil eerst gesprek met de verloskundige / HS afwachten en daarnaast ivm mijn vakantie zal aanstaande ronde ook niet echt veel klussen worden (ben volgens mij dan het meest vruchtbaar in de periode dat ik in spanje zit en vriendlief vliegt echt niet even over voor elke wip haha)

1.39 verdorie en ik kan niet slapen. Lig te draaien in me bed en heb een ongemakkelijk gevoel in me buik (net onder me middenrif, maag dus) Heb het gevoel alsof er iets dwars zit en moet af en toe boeren. (doe ik de afgelopen 3dgn al eigenlijk dat boeren)

ben wel moe hoor.. maar omdat ik de slaap niet kan vatten ga je automatisch over dingen nadenken. Heb gewoon zin in vakantie!!

ga maar een beetje surfen en dan weer proberen om te slapen

okey hoe maak je jezelf gek: op google "zwanger en snachts misselijk en niet kunnen slapen" intoetsen en andere forums lezen waar vrouwen hele waslijsten aan symtomen opnoemen die zij hadden toen ze erachter kwamen dat ze zwanger waren hahahahaha

heb nog wat eierkoeken ..

truste

Terug
Bovenaan