He meiden,
Eindelijk de tijd gevonden om weer even iets van met te laten horen.
Allemachtig, wat kunnen jullie kletsen zeg, ik krijg gewoon stress als ik een aantal dagen niet heb kunnen reageren/lezen, want dan is het niet meer bij te houden zeg maar.
Druk weekend achter de rug. Zowiezo altijd 3 dagen werken, zondag met manlief en dochterlief naar mijn zus en zwanger (+ kleine myron) toe. Mijn mannetje had Myron helemaal nog niet gezien, dus we zijn eerst naar mijn ouders gegaan. Daar koffie gedronken en foto's gekeken. Toen naar het ZH. Eerst naar de couveuse kamer omdat mijn zusje nog zat te kolven. Mijn hemel wat is het toch een klein poppetje. Ik had haar natuurlijk al een keertje gezien maar mijn mannetje nog niet. In het echt is het nog kleiner dan op de foto. En toen kwam "gewoon" mijn zussie aanwandelen met 2 flessen (flesjes) afgekolfde melk. Ik wist niet wat ik zag, ze heeft nog een beetje een buikje, maar dat is meer van de verslapte spieren. Verder hoeft ze nog ongeveer 3 kilo en ze zit weer op haar oude gewicht... ongelooflijk. Nu was ze natuurlijk nog niet 40 wk zwanger geweest en alles bij elkaar maar 10 kilo zwaarder geworden, maar toch... Ik heb zeker over de laatste 10 kilo (ik was er 19 aangekomen) wel een klein jaar gedaan? Nu ben ik inmiddels 4 kilo onder het gewicht waarmee ik zwanger raakte, dus het komt wel goed, maar zij gaat als een trein. Iets te snel als je het mij vraagt.
@ikke, vandaag heb je je jurk weer mogen passen he. En was hij weer net zo mooi als de eerste keer? En wat een feest ga je geven zeg, kan me voorstellen dat je mannetje even schrok. Maar ik geloof ook wel dat je als je even bezig bent zo aan het aantal mensen zit, wat je noemde.
@B_M he balen zeg dat je Rd's weer zijn komen opdagen... Op naar de nieuwe ronde. Ik hoop voor je dat ze weer bijna weg zijn. Ik kan me mijn eerste pilongi niet meer herinneren, maar ik was nooit echt zwaar ongi, meestal een dag of 2-3, weinig verdere klachten. Na het verwijderen van mijn ijzerwerkje, had ik wel maar 2 dagen een beetje vreemd bloedverlies. Dus het zou kunnen.
@Summeke.... voor jou ook zo ontzetten balen, je had nog wel zo'n hoop na het lezen van al die lijstjes 's nachts. Zo zie je maar ons lichaam kan inderdaad signalen afgeven die niet helemaal juist zijn. Nu zul je je clearblue's toch nog even in de kast moeten houden helaas. Dat van je tegenstrijdige gevoelens en denkbeelden herken ik wel hoor. Ik ben ook altijd zo nuchter met alles, maar hierin?? Dat zullen de hormonen wel zijn denk ik. Helemaal niet vreemd dus en klets het hier maar van je af.
Dat van je cyclus, als ik dat op internet op zoek, zie ik staan dat je de langste dag van je cyclus van het laatste halfjaar moet nemen en hier een dag bij op moet tellen, maar dan kom jij uit op 42, terwijl je gemiddelde inderdaad in de 30 ligt, heel vreemd. Ik zou geloof ik ook eens je HA of desnoods een verloskundige raadplegen. Kijken wat die er van zeggen. Verder ben ik ook regelmatig middeltjes (teunisbloemolie geloof ik) tegen gekomen die zouden kunnen helpen, ook acupunctuur enzo.
@juli2003..... fijn dat je ongi is gekomen. Heel vreemd om dit te zeggen, maar je snapt me wel he. Je hebt al gebeld met het ziekenhuis he? Ik hoop zo voor je dat je snel aan de slag kunt en dat het zo snel mogelijk aanslaat. IUI is toch dat ze rechtstreeks het zaad in de baarmoeder inbrengen ofzo
@misspiggy.. ik had gisteren zo lambal dag. Ook werkelijk nergens de puf en zin te vinden. Terwijl er toch echt een heleboel hier in huis moest gebeuren. Zondag natuurlijk al de hele dag weggeweest. Dus ik was een beetje gaar. Gelukkig heb ik vandaag wat kunnen doen, maar ik moet nu uiteindelijk de wc, de badkamer en mijn strijk nog doen. Eigenlijk mag er boven ook wel weer eens gestofzuigt worden... aaarggghhh houdt het dan nooit op. Nee dus! Hoe is het met Max zijn dikke lip??
@ellenan, hoe is het met jouw vrolijke en rare gevoel. Nog steeds aanwezig?
@mariska0808... dus jij hebt ook van die aparte klachtjes... ja dat van die koffie, dat herken ik wel. Dat had ik bij mijn 1e zwangerschap van mijn dochter ook. Terwijl ik zo dol op koffie ben, moest ik er toen echt helemaal niets van hebben. Ik heb minstens 7 maanden geen koffie gedronken en geen vlees (wel kip) gegeten. Een paar uur na mijn bevalling heb ik mijn 1e kopje koffie weer gedronken. Toen smaakte hij wel weer, gek he. Al hoeft het niet zo te zijn, want vorige maand was ik ook zwanger en had ik geen afkeer tegen koffie, dus ik weet het niet. Misschien moet je daar langer zwanger voor zijn ofzo??
@lentekriebeltjes.. hoe is het doucheavontuur met manlief afgelopen, hihi
@mariska1980.. heb je al een test gedaan? vervelend he.. zogenaamd overtijd en dan geen positieve test. Wat een ramp. Nou nog een paar dagen wachten dan maar he.
@tijgetje... Huh! eisprong???? Hoe kan dat dan?? Geen rd's op bezoek gehad en dan toch weer een eisprong. Vreemd. Maar wel net op tijd geklust dus. Nou hopen dat het nu wel aanslaat. Volgens mij is het zo dat als je je eisprong voelt je nog net op tijd bent met klussen.
@mijnschatje... ach leuk ook al een kindje.. hoe heet je zoontje?? Wij hebben ook een dochter, Britt, van 23 maanden, ook zo'n lekkere bijdehandte kletskous. Wel heel gezellig he. Je bent volgens je cyclus al 2 weken overtijd?? Wordt je dan niet gek van de zenuwen. Voel je wel genoeg, dat van die tsr ken ik niet, maar verder?? Ik zou geloof ik de dokter gebeld hebben.
@marina... Kalkar waar ligt dat, klinkt leuk namelijk, zeker ook voor de kleintjes. Fijn dat je mannetje flink geklust heeft (ja aan de keuken dan he). Tja die strijk he... die blijft wel jongen he! Ik heb er ook last van helaas. Verder heb ik inderdaad ook weer klachtjes, maar dan toch iets anders dan vorige maand geloof ik. Goed dat je toch een test meeneemt, misschien hoef je hem niet te gebruiken, maar gewoon het idee dat je hem bij je hebt.
@noompje, fijn dat je rd's weer zijn opgehoepeld. En gaan met die banaan he.. hahaha, ik moest wel even hard lachen om jou.
@nicoleg... vervelend dat jij ook zo'n onregelmatige cyclus hebt zeg, ik vind er normaal gesproken al geen bal aan dat wachten, maar met de ene keer 28, dan 40 en dan weer korter weet je helemaal niet waar je aan toe bent, zeker als je dan ook echt zwanger wilt worden.
Nou nu nog even de stand van zaken bij mij...
Ik heb nog steeds een raar vol drukkend en zwaar onderbuik gevoel. Heel vreemd, kan het niet goed omschrijven. Erg gevoelige en zere tepels en soms ontzettend sjaggo! Was vorige week snel duizelig, maar ben nu niet meer duizelig geweest, ook de misselijkheid valt nu wel weer mee. Maar ben wel heel moe. Dus ik weet het allemaal ook niet meer. Kan volgende week maandag of dinsdag weer gaan testen, maar ben bang als hij dan positief uitslaat dat dat dan nog van mijn miskraam zou kunnen zijn. Hoe bedoel je onzeker?! Ook heb ik een week te vroeg mijn eisprong gevoelt??? Een week later weer pijn in mijn buik (innesteling??) dan zou ik dus vandaag al kunnen testen. Nou ik heb natuurlijk heel stiekem toch een test gedaan (ik had het me nog zo voorgenomen het niet te doen, maar ja... die klachten he)... weer een zeer vaag 2e lijntje... maar misschien dus nog van de vorige maand van de miskraam?? Dus ik hoop en reken (probeer dat althans) nergens op. Volgende week maandag nog maar eens proberen. Mijn NOD ligt rond de 16 a 17e. We gaan lekker een weekendje naar Zandvoort vanaf vrijdag de 13e(!!) en komen op vaderdag weer terug. Op vaderdag testen zal waarschijnlijk wel te vroeg zijn, maar wie weet. Oh ik hoop het zo. Dat rare onderbuikgevoel, die pijnlijke tepels lijken toch echt op zwangerschapskwaaltjes.
Oh nog even een vreemd vraagje... kan het kwaad om zo vroeg in een eventuele zwangerschap, zeg maar nog voor de innesteling een orgasme te hebben? Nu durf ik vanaf vorige week geen sex te hebben. Het is vriendlief nog niet opgevallen, want een drukke week, ben ook 2 dagen weggeweest, heb hem een keer geholpen, maar vandaag of morgen MOET het natuurlijk wel weer een keer gebeuren he. Stom he, maar ik ben bang dat een orgasme een miskraam zou kunnen veroorzaken. Zeker als het nog zo pril is..... Ik heb al het een en ander zitten lezen, en het schijnt niet erg te zijn, maar ik geloof het niet! Zeker niet na mijn miskraam van vorige maand, want toen heb ik dus wel voordat het misging eerder die week sex/orgasme gehad. Oh wat schaam ik me lichtelijk nu ik dit opschrijf... tis maar goed dat niemand me hier echt kent.
Nou ik laat het effe hierbij, het is weer een ontiegelijk lang verhaal geworden. Er moeten echt niet meer meiden bij komen hoor in dit forum, want ik kan het niet meer bijhouden anders... Ik hoop dan ook dat ik niemand vergeten ben....
Ik hoop dat ons lijstje nog klopt... dus bij deze....
Mariska0808 1e ronde 1e kindje NOD 14 juni
Ellenan 2e ronde 1e kindje NOD 15 juni
Nicoleg 1e ronde 2e kindje NOD 15 juni
Ikke 1e ronde 1e kindje NOD 16 juni
Amber 2e ronde 2e kindje NOD 17 juni
Marina 2e ronde 1e kindje NOD 18 juni
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje NOD 23 juni
Tijgetje 2e ronde 1e kindje NOD 23 juni
Lentekriebel 3e ronde 1e kindje NOD 30 juni
Noompje 2e ronde 2e kindje NOD 1 juli
B_M 2e ronde 1e kindje NOD 10 juli
Kimmie 2e ronde 1e kindje NOD ?
Meisjeb 3e ronde 2e kindje NOD ?
Juli2003 3e ronde 2e kindje NOD ?
Summeke 3e ronde 1e kindje NOD ?
Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons!! !)
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje NOD 29 mei
Mariska1980 2e ronde 2e kindje NOD 6 juni
en om het natuurlijk even compleet te maken mijn bannertje...
Dikke kus van Amber