Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

Hey dames. Sorry dat ik al ff niet geweest ben, maar twas weer druk en twee daagjes op de camping geweest. Morgen weer vroeg op om te werken...zucht...vandaar iig dat ik ff niets had laten horen.

@MissPiggy: vind t nog steeds allemaal onwerkelijk maar t voelt ook heel natuurlijk alsof ik dit altijd al wilde en heeeeel normaal is. Wel heb ik sinds gisteren geen buikpijn meer en ben ik niet meer misselijk etc zoals ik me de eerste drie weken voelde. Enerzijds natuurlijk wel lekker omdat ik me veel beter voel maar ja nu maak ik me weer druk of alles wel goed is. Grrr...ik ga idd vrijdag naar de gyn, dus ik zie / hoor dan natuurlijk of alles goed is. Ik hoop t maar...ik ga naar de gyn omdat ik een te hoge bloeddruk heb en dan mag je niet naar de VK.
Met jou gaat alles verder dus goed? Leuk he dat we dezelfde datum hebben. Gyn gaat alleen van een langere zwangerschap uit bij mij, omdat ik eind april m'n laatste menstruatie heb gehad. maar ja ben pas 16 mei gestopt met de pil. Wel een week te vroeg, dus heeeeel theoretisch zou ik in die periode ook zwanger geraakt kunnen zijn en dus een week of twee langer zijn...nou ja ik zie t vrijdag wel...wel spannend!!!

@Noompje: spannend zeg....zou toch super zijn nog een zwangere in ons midden. Hopelijk komt t uit dat ik wilde dat we met z'n allen naar t zwangerenforum konden...hahaha

@Summeke: veel sterkte met je vriendin...ik hoop dat jullie toch ook een leuke tijd met elkaar hebben en genieten van de mooie dingen...
wanneer ga je solliciteren? of is de brief al de deur uit? spannend allemaal...en dan ook nog aan t kijken voor een nieuw huis? je bent maar een drukke vrouw zo te horen.

@Lentekriebeltjes: spannend woensdag testen!!! ben heel benieuwd twas een vruchtbare maand, dus wie weet....

nou heb ff geen inspiratie meer, ben moe en moet morgen weer vroeg op....

tot snel en liefs voor allemaal!

goedemorgen meiden,

hier weer ff een berichie van mij.

allereerst de meiden die zwanger zijn GEFELICITEERD.
en alle meiden die op t wachtbankje zitten: zal duimen voor jullie.

ik voel me klote om t zo maar ff te zeggen (sorry daarvoor)
ik heb al sinds 22 juni pijn in me buik. 22 juni was trouwens me inseminatie.
ik had afgelopen donderdag t zh gebeld en die heeft weer overlegd met de dokter daar. en ze zou me terug bellen, idd netjes gedaan en ik moest t maar ff afwachten na t weekend want je kan er wel een week last van hebben, want ja ze gaan met een flexibel slangetje in je baarmoederholte, maar ze raadde me toch aan om me urine weg te brengen naar me huisarts voor blaasontsteking. vrijdag dat gedaan en kon smiddags terug bellen voor de uitslag. geen blaasontsteking was t dus ik dacht nou ik bel t zh ff om te zeggen dat ik dat in ieder geval niet had. ik had dus een ander aan de foon en die vroeg ook naar mijn klachten en ook zij ging weer overleggen met de dokter en werd weer terug gebeld. ze vertelde me dat ik maar een zwangerschaptest moest doen en als die negatief zou zijn dat ik dan maar weer naar me huisarts moest want dan waren t me darmen. nou een test doen heeft helemaal geen zin en ik heb gewoon t gevoel dat ik ben afgewimpeld. want ook zij moet weten dat een test geen nut heeft na nog geen week inseminatie. ik heb dus de neiging om naar t zh te bellen en me klacht te doen. wat zouden jullie doen? wil me niet voor doen als een zeikerd hahaha.

ik heb t ook erg zuur en ben heel snel moe en volgens me vriend snurk ik als de beste hahaha. vorige week vrijdag zat ik in de auto op weg naar me werk en ik kreeg ineens een misselijk gevoel en zat te kokhalzen achter t stuur hahaha ik dacht nog straks sta ik langs de weg over de vangrail heen te kotsen hahaha. maar zo ver kwam t niet gelukkig haha.
dit was weer ff mijn verhaal.

groetjes debby

Goede morgen op deze mooie zomer dag!!!!

Hoe gaat het met jullie allemaal?

Summeke: Fijn dat je een paar dagen samen met je vriendin bent!
Jij bent nogal niet wat van plan, en een nieuwe baan en een ander huis en dan ook misschien nog wel een kindje. hahahahaha hoop echt dat dit allemaal voor je uitkomt.
Goed van je om de HA te bellen voor een echo, dan heb je in ieder geval meer duidelijkheid.
Succes meid!!

Amber: Leuk zo'n shirtje met opdruk voor je dochtertje. Weet je al wanneer je  het bekend gaat maken? Bij mijn dochtertje heb ik het pas bekend gemaakt na de eerste echo, maar dat is pas bij ongeveer 10 weken en dat duurt altijd zooooo LANG.
Ach eerst maar afwachten of ik zwanger ben en dan gaan brainstormen hoe en wanneer we het gaan  vertellen. hahahahaha

Tijgertje: Fijn dat je je  beter voelt! Maar ja inderdaad ga je dan twijfelen of het allemaal goed is. Van het positieve uitgaan toch! Nog een paar weekjes en je hebt de echo al.

Nicole: Wat goed van de HA dat hij je doorstuurt voor een echo. Hopen dat dit wat opleverd. Heel veel succes meid.

Meisjeb: Goed besluit heb je genomen om een ukkie even uit te stellen. Weet heel goed wat een verbouwing inhoud en daar gaat veel tijd en  energie inzitten. Als je dan net een ukkie hebt of je loopt met een dikke  buik, dan is dat geen pretje.
Hoop wel dat je hier af en toe je verhaal komt doen zodat we een beetje op de hoogte worden gehouden van jullie  verbouwing ( ben helemaaaaaaal niet nieuwgierig hoor hahahaha)
Veel succes met alles!!

Marisa: Jeetje jouw geduld wordt ook flink op de proef gesteld zeg. Had je dat bij je dochtertje ook  dat het zo lang duurde?
Hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt meid!! Ik duim voor je!!

Mariska1980: Spannend spannend voor je...... ik duim voor je!!!!

Nou hier nog geen RD, ga zo boodschappen doen en meteen langs de kruitvat voor een test. Had de vorige keer maar een test gekocht met de veronderstelling  dat deze negatief was en mijn ongie wel zou komen, nou niet dusssss.
Ga morgenochtend een test doen en dan zien we wel verder.
Mijn klachten zijn zo wisselend, kan me niet meer herrineren dat ik dit bij mijn dochtertje ook had. Maar goed elke zwangerschap is natuurlijk anders,  maar ik wordt hier wel onzeker van.

Goed meiden, ga jullie weer verlaten ik laat jullie in ieder geval morgenochtend weten hoe het ervoor staat. Misschien dat ik vanmiddag of vanavond nog even kom buurten, maar we gaan zeker genieten van het zonnige weer.

Ik duim  en denk aan jullie allemaal!!!!!

Liefs
XXXX  

@ Noompje:
Bij Lotte heb ik op dag 35 van mijn cyclus negatief getest. Dus ik dacht dus dat ik niet zwanger was. Pas een week of 5 heb ik weer getest, omdat ik me raar bleef voelen. En toen was het een dikke vette plus.

Er is natuurlijk ook een kans dat ik weer tijdelijk onvruchtbaar ben ivm de borstvoeding, maar dat hoop ik natuurlijk niet. Wel ben ik sinds vorige week regelmatig misselijk en verlies ik behoorlijk veel afscheiding sinds zaterdag die heel  sterk ruikt. (nee, geen infectie of zo) Dat had ik bij Lotte ook toen ik zwanger was, maar volgens mij pas later in de zwangerschap. Het blijft dus even afwachten. Ik wil niet 'elke dag' gaan testen, want dan word ik helemaal gek. Ik heb afgelopen zondag voor het laatst getest, dus ik hoop dat ik het kan volhouden tot aankomende weekend voor ik weer een nieuwe test doe.

Groetjes, Marisa

Hoi meiden,
Wat een heerlijk weertje is het toch zeg, in de zon wel ietsje te warm maar ik klaag natuurlijk helemaal niet. Ik voel me vandaag op een of andere manier goed zwanger. Lekker buikpijn, heerlijk misselijk en zeer gevoelige borsten. Klinkt verrukkelijk of niet dan... ik kon naar mijn weten vandaag de verwijsbrief van de VK naar de Gyn ophalen, want denk je... staat er helemaal geen brief klaar..... Normaal gesproken denk ik dan gelijk stomme doos! Nu ga ik aan mezelf twijfelen dat ik ivm mijn zwangerschapsdementie het vast verkeerd begrepen heb. En dat het waarschijnlijk pas vanmiddag klaar staat of pas volgende week. Het vervelende is alleen dat je bij ons alleen de VK tussen 8 en half 10 's ochtends kunt bellen en alleen op ma tot en met wo...   Tja wat nu he?? Ik moet die brief toch echt hebben voor de 15e.. Waar kan een zwangere vrouw zich druk over maken he. Zo nu net over dochterlief even naar bed gebracht en lekker  even de tijd voor mezelf... Leon de tuinman is nog heerlijk bezig in die snikhete voortuin. Hij liever dan ik, maar het is bijna af... ben zo super blij... eindelijk!

@Summeke... lekker ontspannen met dit mooie weer samen met je vriendinnetje he!
En  volgende week echt een afspraak maken he bij je HA! Laat hem er maar eens werk van maken! Dat jij ook eens zekerheid krijgt over je cylus.
@Marisa.. wat heb jij een geduld zeg... ongelooflijk. Dat je je huisarts nog niet eens bezoekt, of heb je dat al weer eens gedaan. Misschien een bloedtestje er tegenaan gooien ofzo... meid deze is voor jou
@wensje.. dus jou klusperiode zit er ook weer op... nu breekt de minder leuke tijd van de maand aan.....het wachten... wat een ellende en dan te bedenken dat er vrouwen zijn die dit maand in maand uit en dat dan 2 jaar ofzo moeten... Suc-6 met wachten en ik stuur je alvast wat glitters vanuit de zonniste provincie van nederland (misschien op een   na zonniste dan) N-O Brabant. **********************************************
@marina.. oh meid, je klachten klinken positief, maar wij weten allemaal hoe je lijf je in de maling kan nemen. Maar ik hoop, hoop, hoop zo voor je dat het nu eindelijk eens goed raak bij jou is deze maand. Hoe is het trouwens met je wip-lash? Dat van die opgezette buik herken ik wel hoor! Je darmen kunnen van een zwangerschap ook goed van streek zijn en dat aparte onderbuikgevoel he.. heel apart.
@nicole, suc-6 morgen in het ziekenhuis!
@tijgetje.. ik   kan me voorstellen dat je onzeker wordt als je opeens niets meer voelt, maar vaak weet je toch wel instinctief dat het goed zich en als je goed voelt, voel je je toch wel anders als normaal toch?? Nou die buikpijn klachtjes hoeven natuurlijk helemaal niet, sommige vrouwen voelen zich tijdens een zwangerschap beter dan ooit te voren en hebben helemaal nergens last van. Ook kunnen je klachten per dag verschillen vind ik zelf, nu heb ik namelijk weer behoorlijk last van dat onderbuikgevoel en gisteren weer minder. Maar zolang het geen ongesteldheidspijn en krampen zijn vind ik het best hoor.
Trouwens over dat van naar het zwangerforum gaan... ik vind het hier veel leuker eerlijk gezegd, daar ken je toch nog niet echt mensen, ondanks dat ze rond dezelfde tijd uitgerekend zijn. Er wordt ook verder niet echt geklest en hier heb ik het idee jullie echt te kennen, dus ik blijf lekker hier! (nu maar hopen dat ik straks niet als enige over blijf en jullie allemaal vertrekken naar het zwangerforum, want dan wordt het wel saai natuurlijk)
@juli... wat vervelend dat je zo afgescheept wordt aan de telefoon en testen heeft ook nog weinig zin inderdaad. Stomme dozen daar! Nou had ik ook flink al wat klachten amper een paar dagen na mijn eisprong dus wie weet, ik hoop zo voor je dat je zwanger bent. Je klinkt wel zwanger, ook wat betreft misselijkheid enzo. Oh meid ik hoop het zo voor je! Nou veel suc-6 met afwachten, misschien kun je volgende week een test er tegenaan gooien. Als het echt ondraaglijk wordt de pijn zou ik echt eisen dat je de desbetreffende gyn te pakken krijgt. Instinctief weet jij natuurlijk gewoon wat het beste voor jou is en als het gewoon niet goed aanvoelt... bellen! Je bent echt geen zeikerd!
@Noompje.. en en en?? Voel je je al meer zwanger en heb je toevallig nog een testje er tegen aan gegooid, niet dat dat zin heeft natuurlijk 2 dagen achter elkaar, maar toch?? Ik kan me lichtelijk voorstellen hoe je je voelt, al zwangere vrouw neem je een vaag streepje gewoon niet voor lief en eigenlijk als hij het scherm afknalt geloof je het nog niet!! Ik hoop dat je ons snel komt vergezellen op het zwangerenbankje! Ja het 't shirt is echt super leuk! Als iedereen het mag weten, zet ik wel een foto hier, dan kunnen jullie hem zien, inclusief Britt natuurlijk. We hebben gisteren avond besloten om het aan de familie te gaan vertellen vlak na de 8 weken echo bij de gyn. En aan vrienden, collega's enzo pas na de 11 weken echo bij de VK. Dus over 2 weken weet mijn fam het dus al. Spannend hoor, ben zo benieuwd naar de reacties...

Nou ik laat het weer even hierbij... geniet allemaal van het mooie weer! (helaas als je aan het werk bent)

NOD
Juli2003                         3e ronde         2e kindje         NOD 4 juli

Ikke                                     2e ronde         1e kindje       NOD 9 juli
Summeke                         3e ronde         1e kindje       NOD 10 juli
B_M                                     2e ronde         1e kindje         NOD 10 juli
Mariska1980               3e ronde         2e kindje       NOD 11 juli
Wensjertr                         4e ronde         1e kindje       NOD 13 juli
Ellenan                               3e ronde         1e kindje       NOD 14 juli

Marina                               3e ronde           1e kindje         NOD 14 juli

Mariska0808                     2e ronde       1ste kindje   NOD 17juli

NIicoleg                           3e ronde         2e kindje         NOD 1 aug
Kimmie                               2e ronde         1e kindje         NOD ?
Meisjeb                               3e ronde       2e kindje             NOD ?

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons!! !)
Marisa7                                       NOD 17 juni (?)
Lentekriebel                   3e ronde       1e kindje       NOD 28 juni
Noompje                           2e ronde         2e kindje       NOD 1 juli

ZwAnGeR!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP ??
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 23 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 2 maart
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart

Dikke kus van Amber

@ Amber 27: Fijn dat je je zo lekekr zwanger voelt. :) Bedankt voor de knuffel!   Weet je, ik ben in het afgelopen jaar al twee keer schijnzwanger geweest, dus mijn lichaam bedriegt me blijkbaar nog al eens. Ik heb toen ook bloedtesten gehad en zelfs een echo, maar allemaal dus voor niks. Ik wil daar niet nog eens aan gaan beginnen. Die test zal dan toch vanzelf wel een keer positief worden als ik echt zwanger ben?

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan