Ik zit weer even lekker op mijn dikke gat! Zoonlief ligt lekker te slapen, hij is een beetje ziekjes....(zucht). Gisteravond had hij 39,4 dus de paracetamol kon weer tevoorschijn getoverd worden. En gisteren dacht ik nog: het is al weer een tijdje geleden dat hij ziek is geweest. Het is of ik de goden heb verzocht..... Waarschijnlijk komen de laatste kiezen door, hij kwijlt enorm en wil de hele dag bijten op allerlei dingen. Hij was met al zijn tandjes heel snel (met 4 maanden de eerste). Maar we zullen het zien. Hij zou vanavond eigenlijk gaan logeren bij opa en oma, maar dat heb ik maar afgebeld. Nu komt oma hierheen.
@mariska1980: ik doe niet mee met moeders voor moeders. Heb ik bij mijn eerste zwangerschap ook niet gedaan. Ik woon in een buurt met een grote sociale controle, de overbuurvrouw houdt echt alles in de gaten. Misschien een beetje egoistisch van mezelf....
@amber27:goede tip van die acupunctuur. Had er nog nooit van gehoord. Ik heb gemerkt dat ik eigenlijk alleen misselijk word als ik niet op tijd eet. Dus om de 2 uur eet ik nu iets. Dit helpt eigenlijk heel goed. Ik heb net boodschappen gedaan en allemaal gezonde snacks gehaald, fruit, cruesli en yoghurt. Anders vliegen de kilo's er wel heel snel aan en aangezien ik bij Max 25 kilo ben aangekomen...... Het moet er ook allemaal weer vanaf. Gelukkig is dat wel gelukt, maar iets minder mag ook wel.
Verder ook een vraagje aan de zwangeren. Ik merk dat ik al wel een klein beetje opzie tegen de bevalling. Ja, ik weet het, het is allemaal nog heel pril, maar bij Max heb ik een totaalruptuur gehad. En ik ben zo bang dat dit zich nu zal gaan herhalen. Het was eigenlijk een foutje van de vk, zij had eerder een knip moeten zetten. Gelukkig is alles goedgekomen en heb ik echt meer nergens last van, maar de gyn heeft wel gezegd dat dit niet nog 1x moet gebeuren. Schijnbaar kunnen ze het dan niet meer zo mooi maken. Hoe ervaren jullie dit?