Hoi lieve meiden,
Goede morgen... ik heb vannacht het klokje rond geslapen. Ik kwam om 6 uur thuis vanaf mijn werk... moe moe en nog eens moe. Ik ben samen met Britt om half 8 naar bed gegaan. Met de bedoeling om er een uurtje later weer uit te komen. Maar ben gelijk knock out gegaan ben ik bang. Om 12 uur werd ik wakker van manlief die naar bed kwam... Tja toen ben ik maar blijven liggen. Wel heerlijk geslapen! Ik had het blijkbaar nodig. Gisteren voor het eerst zo kotsmisselijk dat ik bijna moest kotsen (sorry op de vroege ochtend)... gelukkig trok het weg na een boterham, heel vreemd.
Verder voel ik me best goed en weinig klachtjes, wat me natuurlijk ook wel onzeker maakt hoor. In het begin duidelijk een onderbuikgevoel, maar dat is weg?? Wel last van obstipatie de laatste dagen, dus dat gevoel overbluft het misschien een beetje. Gelukkig nog steeds gevoelige borsten anders geloofde ik er niets meer van. Ik moet het echt zien op de echo dinsdag, want ik geloof er niets van. Gek he 4 wk overtijd, positief getest en dan nog niet geloven.....
@ikke.... bruinig slijm zegt nog niets natuurlijk, dus we hopen. Heb je al ongesteldheidsbuikpijn dan?? Die test van de kruidvat zit in een paars met roze doosje, je kunt een doosje van 1 of met 2 kopen. Deze bevalt mijn prima. Kruidvat heeft nog een test in een witte doos, dan moet je geloof ik met een pipetje urine op de test doen, deze heb ik nooit geprobeerd.
@Summeke, ondanks de RD's toch nog een leuke avond bij Doe Maar gehad?? Vast wel he, je hebt ze gewoon lekker mee laten hossen toch? Wat een plaatjes schotel jij me voor zeg op de vroege ochtend... gisteren om half 8 al op mijn bord... en ik was al zo misselijk, maar ja je had gewaarschuwd... ik ben ook gewoon zo nieuwschierig! Het is inderdaad je cyclus die ze laten zien. Ik kon samen met die slijmerige afscheiding en dit, ook vaak merken dat mijn eisprong was. Had dit al eens gelezen. Tijdens een zwangerschap zit de boel dus potdicht, mocht je dit nog willen weten.
@Marina... je bent wel heel leuk verdwenen van het lijstje, maar van welke NOD ga je nu uit dan, als je te vroeg bent met testen, ben je nog steeds "overtijd" vanaf 17 juni (was het geloof ik he). Goh al barsten en stukken van je maansteen, wat zou dat betekenen..... laten vallen misschien, hahaha. Nou en verveel je maar eens lekker hoor, altijd maar werken, poetsen en wassen, bah. Wij hebben nog helemaal niet gekeken naar een kamer voor Britt. Ik koop wel gelijk een groot bed, anders blijf ik bezig. De babykamer blijft zoals hij is. En Britt verhuisd naar een andere kamer.
@misspiggy... rot dat je zoontje ziek is, hoe oud is hij ook al weer?? Gelukkig heeft Britt weinig last gehad van haar kiezen en tanden. En dat van die acupunctuur is zeker de moeite waard om te proberen hoor.
Met moeders voor moeders doe ik ook niet mee, misschien ook wel heel egoistisch, maar dat van die buurt ken ik wel hoor, dat is hier eigenlijk ook. Tja die zwangerschapskilo's he. Het duurde de vorige keer heel lang voor je iets zag bij mij, pas met 23 weken zag je pas een buikje, maar tegen het einde.... ik hield ontzettend veel vocht vast, alles bij elkaar ben ik denk ik ook wel 19 kilo aangekomen. Je hebt het gewoon niet helemaal in de hand, maar wel een beetje. Dat van die bevalling angst ken ik wel hoor, een dag na mijn vorige bevalling zei ik al... oh morgen zou ik het zo weer doen (zullen de hormonen wel geweest zijn). Nu beginnen de kriebels al weer een beetje. Je zou het apparaatje "epi-no" eens kunnen proberen, hiermee kun je de " boel " langzaam oprekken en trainen. Klinkt nu heel denigrerend zoals ik het schrijf, maar ik heb hier op het forum al van iemand een goed verhaal gelezen. Je kunt op internet hier vast een heleboel over vinden. Het is een soort balonnetje wat je langzaam kunt oppompen tot een diameter van 10 cm (sorry voor je niet zwangeren onder ons, ik wil jullie geen trauma aanpraten hoor, hahaha). Zeker littekenweefsel bij een totaalruptuur is misschien wel stugger als normale huid, dus enige voorbereiding in de vorm van epi-no of perineum olie om de boel zacht te maken kan denk ik geen kwaad. Nou suc-6.
Nou meiden ik hou het even hierbij, manlief is ook heerlijk uit zijn bedje gekropen en we gaan gezellig even koffie drinken. Vanmiddag gaan we naar vrienden op visite (mijn beste vriendinnetje) en ik ga het haar vanmiddag al vertellen. Ze gaat echt huilen dat weet ik nu al, hihi.
Dikke knuffel van Amber
NOD:
Wensjertr 4e ronde 1e kindje NOD 13 juli
Marina 3e ronde 1e kindje NOD 16 juli
Ellenan 3e ronde 1e kindje NOD 16 juli
Mariska0808 2e ronde 1ste kindje NOD 17juli
Lentekriebel 4e ronde 1e kindje NOD 29 juli
NIicoleg 3e ronde 2e kindje NOD 1 aug
B_M 3e ronde 1e kindje NOD 2 aug
Kimmie 2e ronde 1e kindje NOD ?
Meisjeb 3e ronde 2e kindje NOD ?
Juli2003 3e ronde 2e kindje NOD ?
Summeke 4e ronde 1e kindje NOD 15 aug
Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)
Ikke 2e ronde 1e kindje NOD 10 juli
Bloesem 3e ronde 1e kindje NOD 11 juli
ZwAnGeR!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP ??
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 23 februari 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 2 maart
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP ??