Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

Hoi Ikke,

Lastig he dat wachten... ik was ook steeds overtijd en dan toch nog ongesteld. Hopelijk ben je wel zwanger, ik duim voor je!

groetjes Maris

Hoi lieve meiden,
Goede morgen... ik heb vannacht het klokje rond geslapen. Ik kwam om 6 uur thuis vanaf mijn werk... moe moe en nog eens moe. Ik ben samen met Britt om half 8 naar bed gegaan. Met de bedoeling om er een uurtje later weer uit te komen. Maar ben gelijk knock out gegaan ben ik bang. Om 12 uur werd ik wakker van manlief die naar bed kwam... Tja toen ben ik maar blijven liggen. Wel heerlijk geslapen! Ik had het blijkbaar nodig. Gisteren voor het eerst zo kotsmisselijk dat ik bijna moest kotsen (sorry op de vroege ochtend)... gelukkig trok het weg na een boterham, heel vreemd.
Verder voel ik me best goed en weinig klachtjes, wat me natuurlijk ook wel onzeker maakt hoor. In het begin duidelijk een onderbuikgevoel, maar dat is weg?? Wel last van obstipatie de laatste dagen, dus dat gevoel overbluft het misschien een beetje. Gelukkig nog steeds gevoelige borsten anders geloofde ik er niets meer van. Ik moet het echt zien op de echo dinsdag, want ik geloof er niets van. Gek he 4 wk overtijd, positief getest en dan nog niet geloven.....
@ikke.... bruinig slijm zegt nog niets natuurlijk, dus we hopen. Heb je al ongesteldheidsbuikpijn dan?? Die test van de kruidvat zit in een paars met roze doosje, je kunt een doosje van 1 of met 2 kopen. Deze bevalt mijn prima. Kruidvat heeft nog een test in een witte doos, dan moet je geloof ik met een pipetje urine op de test doen, deze heb ik nooit geprobeerd.
@Summeke, ondanks de RD's toch nog een leuke avond bij Doe Maar gehad?? Vast wel he, je hebt ze gewoon lekker mee laten hossen toch? Wat een plaatjes schotel jij me voor zeg op de vroege ochtend... gisteren om half 8 al op mijn bord... en ik was al zo misselijk, maar ja je had gewaarschuwd... ik ben ook gewoon zo nieuwschierig! Het is inderdaad je cyclus die ze laten zien. Ik kon samen met die slijmerige afscheiding en dit, ook vaak merken dat mijn eisprong was. Had dit al eens gelezen. Tijdens een zwangerschap zit de boel dus potdicht, mocht je dit nog willen weten.
@Marina... je bent wel heel leuk verdwenen van het lijstje, maar van welke NOD ga je nu uit dan, als je te vroeg bent met testen, ben je nog steeds "overtijd" vanaf 17 juni (was het geloof ik he). Goh al barsten en stukken van je maansteen, wat zou dat betekenen..... laten vallen misschien, hahaha. Nou en verveel je maar eens lekker hoor, altijd maar werken, poetsen en wassen, bah. Wij hebben nog helemaal niet gekeken naar een kamer voor Britt. Ik koop wel gelijk een groot bed, anders blijf ik bezig. De babykamer blijft zoals hij is. En Britt verhuisd naar een andere kamer.
@misspiggy... rot dat je zoontje ziek is, hoe oud is hij ook al weer?? Gelukkig heeft Britt weinig last gehad van haar kiezen en tanden. En dat van die acupunctuur is zeker de moeite waard om te proberen hoor.
Met moeders voor moeders doe ik ook niet mee, misschien ook wel heel egoistisch, maar dat van die buurt ken ik wel hoor, dat is hier eigenlijk ook. Tja die zwangerschapskilo's he. Het duurde de vorige keer heel lang voor je iets zag bij mij, pas met 23 weken zag je pas een buikje, maar tegen het einde.... ik hield ontzettend veel vocht vast, alles bij elkaar ben ik denk ik ook wel 19 kilo aangekomen. Je hebt het gewoon niet helemaal in de hand, maar wel een beetje. Dat van die bevalling angst ken ik wel hoor, een dag na mijn vorige bevalling zei ik al... oh morgen zou ik het zo weer doen (zullen de hormonen wel geweest zijn). Nu beginnen de kriebels al weer een beetje. Je zou het apparaatje "epi-no"  eens kunnen proberen, hiermee kun je de " boel " langzaam oprekken en trainen. Klinkt nu heel denigrerend zoals ik het schrijf, maar ik heb hier op het forum al van iemand een goed verhaal gelezen. Je kunt op internet hier vast een heleboel over vinden. Het is een soort balonnetje wat je langzaam kunt oppompen tot een diameter van 10 cm (sorry voor je niet zwangeren onder ons, ik wil jullie geen trauma aanpraten hoor, hahaha). Zeker littekenweefsel bij een totaalruptuur is misschien wel stugger als normale huid, dus enige voorbereiding in de vorm van epi-no of perineum olie om de boel zacht te maken kan denk ik geen kwaad. Nou suc-6.
Nou meiden ik hou het even hierbij, manlief is ook heerlijk uit zijn bedje gekropen en we gaan gezellig even koffie drinken. Vanmiddag gaan we naar vrienden op visite (mijn beste vriendinnetje) en ik ga het haar vanmiddag al vertellen. Ze gaat echt huilen dat weet ik nu al, hihi.
Dikke knuffel van Amber
NOD:
Wensjertr                                 4e ronde           1e kindje                   NOD 13 juli
Marina                                           3e ronde           1e kindje                 NOD 16 juli
Ellenan                                         3e ronde           1e kindje                   NOD 16 juli
Mariska0808                           2e ronde         1ste kindje             NOD 17juli
Lentekriebel                         4e ronde         1e kindje                       NOD  29 juli
NIicoleg                                     3e ronde             2e kindje                   NOD 1 aug
B_M                                                 3e ronde           1e kindje                 NOD 2 aug
Kimmie                                         2e ronde             1e kindje                 NOD ?
Meisjeb                                         3e ronde             2e kindje                 NOD ?
Juli2003                                       3e ronde             2e kindje                 NOD ?
Summeke                                 4e ronde           1e kindje                   NOD 15 aug

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)
Ikke                                                 2e ronde             1e kindje               NOD  10 juli
Bloesem                                      3e ronde            1e kindje                 NOD 11 juli

ZwAnGeR!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP ??
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 23 februari 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980  3e ronde 2e kindje  UITGETELD OP ??

Heej Dames,
Ik kan jullie echt niet meer bijhouden.
Ik lees alles, maar als ik op iederen ga reageren dan ben ik vanavond nog bezig (en vriendlief heeft al uitgesproken dat ik toch echt te veel aan de pc/het forum zit) dus dat doe ik even niet.
Maar geloof me, ik hou alles in de gaten en leef met iedereen mee, maar ik ga wellicht wat minder posten  . En zoals iemand al opmerkte, ik maak het veel te druk, dus moet echt ff rustig aan doen.

Maris, van harte gefeliciteerd!!!! Joepie, zwanger! Geniet er van meid, je verdient het. En strooi nog maar lekker wat glitters, ik zit er om te springen!!

Summeke, wat jammer van die kl*te RD's. Nou meid, hopelijk houden ze het snel voor gezien zodat je je weer helemaal op je nieuwe ronde kunt storten!! En hoe was Doe Maar???

Misspiggy, mijn insteek is wel om mee te doen met moeders voor moeders. Het is vast een heel gedoe, maar ben zelf ook doodsbang dat het niet lukt dus wil graag andere mensen helpen. Uiteraard eerst hopen dat ik deel KAN nemen. Om mij heen raken mensen volgens mij nogal makkelijk zwanger (door de pil heen en zo, helemaal niet gepland of gewenst) en dus heb ik altijd het idee gehad dat het bij ons dan wel niet zo snel zal luken omdat wij dan uitdenken wanneer en hoe en zo. We zullen zien.

Nou meiden, ik hou het hier even bij.
Vriend is ook wakker.
Dikke kusssss

Hoi,

Summeke: mijn man hoefde niet mee naar de gyn, ik heb alleen maar een echo gehad en die was doorverwezen door de ha. Jij zit al een stadium verder als mij, ik moet nu nog overleggen wat we gaan doen.

Mariska: Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap, geniet ervan!

Ikke: Nog van harte gefeliciteerd met jullie bruiloft, ik hoop dat je er flink van hebt genoten!

Miss Piggy: Ik heb een hele zware bevaling met onze rick gehad hele zware weeen en lang moeten persen en dan uiteindelijk toch nog vacuumpomp, en dan nog een uitdrijving van bijna een uur.  Was gelukkig niet volledig uitgescheurd, maar ze zijn wel 50 minuten bezig geweest om de binnenkant en buitenkant te hechten en die verdoving werkte niet dus ik voelde elke knoopje wat ze er door heen haalde.
Ik heb soms nog steeds last van, terwijl dit al weer 20 maanden geleden is. Maar Ik zou het zo weer doen, en dat zei ik al vrij snel daarna.

Ik wil jullie met bovenstaand verhaal geen schrik aanjagen hoor, bij mij was het gewoon heftig, maar ik hoor de laatste tijd  veel, dat ze met een paar uurtjes  weeen en 3x persen klaar zijn dus dat gebeurt jullie ook allemaal. Posistief blijven, je krijgt er iets geweldigs voor terug.

Groetjes Nicole

Oja ik vergeet helemaal te schrijven hoe de stand van zaken bij mij is:

Ik heb vanaf donderdag een positieve ovulatietest, en vandaag was het streepje veel donkerder als de afgelopen dagen?
Ik heb heel af en toe een beetje gerommel in mijn buik (niet echt pijnlijk).
Ik gebruik wel de testen van de kruidvat, en we klussen om de dag.

Is het normaal dat je zolang een positieve ovulatiestest kan hebben? Volgens de laatste berekeningen (echo) zou ik morgen ongeveer mijn ei moeten hebben.

Tempraturen werkt bij mij niet echt wat denken jullie, ik ben begonnen met mij eerste dag van menstruatie:

1-36.4
2-36.3
3-36.3
4-36.2
5-36.3
6-36.4
7-36.2
8-36.3
9-36.3
10-36.2
11-36.3
12-36.3
13-36.2
14-36.2
15-36.4
16-36.3
17-36.2
18-36.3
19-36.4
20-36.4
21-36.2
22-36.4
23-36.3
24-36.2
25-36.1
26-36.3
27-36.3
28-36.3
29-36.1
30-36.1

Vandaag is mijn 30ste dag van mijn cyclus.

Groetjes Nicole

@Amber
Ik ben ook onwijs moe. Van de week Feline na haar ochtendpap weer op bed gelegd. Zelf ook meegegaan en van 8 tot 11 geslapen. En dan nog moe wakker worden haha
En inderdaad gevoelige borsten. Misselijk gelukkig niet, had ik bij Feline ook niet.
@lentekriebel
ik strooi voor jou nog wat glitters
************************************** **************************** *************************
@Nicoleg
Jij hebt ook een heftige bevalling gehad lees ik al... Ik had ook een geweldige bevalling... maar niet heus Meteen erna zei ik: NOOIT MEER! En toen Feline een half jaar oud was begon het al weer te kriebelen.
Je vergeet niet hoe zwaar het was, maar het is het gewoon waard. En ik heb verschillende mensen in de omgeving die ook zijn bevallen in de afgelopen 2 jaar en allemaal een makkelijke bevalling gehad (behalve schoonzus dan ivm stuitligging een keizersnee)
Kan jij gewoon bevallen de volgende keer? Ik moet sowieso naar het ziekenhuis en als het niet gaat doen ze een keizersnee (laagdrempelig, dus niet eerst heel lang persen)
En ik zie het allemaal wel. Ik denk wel dat ik op het eind iets tegen de bevalling op ga zien, maar ik weet dat het snel goed wordt gemaakt met een kleintje.

groetjes Maris

Hey iedereen en even vooral Nicole, ovutesten moeten 2 a 3 dagen positief blijven maar ik heb nu al vanaf 29 juni positieve ovutesten en hoop dus dat ik zwanger ben, Nod is pas 16 dus ga ik pas 17e testen maar ik ben erg nieuwsgierig en die maansteen ja daar is weer een stukje af en mijn tepels zijn weer bruin dus ik denk wel dat het weer raak is maar ik ben ergens ook heel bang dat het weer mis gaat, dan is het al de vierde keer dit jaar dus ik hoop heel erg dat als ie er zit dat ie eens een keer lekker blijft zitten, wel mag ik nu bij 2 weken over tijd een echo laten maken gelukkig alleen gister had ik een paar druppels bloedverlies, dus ik dacht nou daar gaan we weer maar daarna nergens meer last van, zou dit een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn? ik hoop echt dat iemand me hier antwoord op kan geven, voel me er niet lekker onder namelijk

knuffel,

Jeetje wat klesten we weer wat af zeg! Gezellig.
Ik lees al dat alle zwangeren onder ons zich ook echt zwanger voelen, hopelijk genieten jullie er wel van! Nou, ik begrijp dat jullie ons geen schrik aan willen praten, maar al die verhalen van jullie over vorige zwangerschappen en bevalligen, daar ga ik ook niet van lachen! Dan denk ik: waar beginnen we aan  Maar gelukkig zeggen jullie allemaal dat het het dubbel en dwars waard was, dat geeft weer moed .

Summeke: kl*te van de RD's! Ik had zo gehoopt voor je dat het raak was deze maand! Hoe was het concert gisteren, toch nog van kunnen genieten?

Nicoleg: Als ik je templijst zie en je zegt dat je al een aantal dagen, maar vandaag een hele duidelijke postieve ovutest had, dan denk ik dat je ei vandaag of morgen gaat springen. Je temp gaat namelijk een aantal dagen voor je eisprong wat naar beneden en daarna gaat hij pas omhoog. Die temp daling is bij jou nu al een paar dagen goed te zien. Al alles goed is, is je temp morgen of overmorgen ineens hoger. Ik had vorige maand en deze maand twee dagen achter elkaar een positive ovu test en pas twee dagen daarna ging mijn temp omhoog. Meid, ik zou zeggen: ga nog even door met klussen en hopelijk schiet je man raak hahahahaha!

Marina: Jeetje meid, nog stees positieve ovutesten? je maakt het wel spannend zeg!
Dat van dat bloedverlies kan idd een innestelingsbloeding zijn geweest. Mijn gyn zegt dat je een innesteling niet voelt, maar dat het kan zijn dat er een adertje geraakt wordt waardoor je even wat bloedverlies hebt. Ik weet dat een collegatje van mij dat bij haar 2e zwangerschap ook had! Spannend meid! ik hoop het zo voor je! Wanneer heb je ook al weer je NOD? Ik zal voor je duimen.

NOu dames, ik heb komende woensdag of donderdag mijn NOD. Vindt het nu wel heel spannend. Als ik kijk naar vorige maand, toen werdt ik ongi precies twee weken nadat ik mijn eerste positieve ovutest had. Dat zou dan deze maand komende dinsdag al zijn.... Maar vorige maand was ik uitgegaan van een paar dagen later. ik dacht dat ik twee weken nadat mijn temp omhoog was gegaan mijn NOD zou hebben, dat zou dan deze maand komende vrijdag zijn. Ik weet dus niet precies wanneer ik mijn NOD heb deze maand. Als ik uitga van vrijdag, dan was ik vorige maand 4 dagen te vroeg ongi geworden, raar. Maar ja, ik wacht het (nu dus echt niet geduldig meer!!!) af.

Liefs Ellen.

Terug
Bovenaan