Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

@EllenAn

We willen jullie zeker geen schrik aanjagen. En weet je wat het is, als het echt zo erg is dan zou er geen een vrouw zijn die een tweede kindje neemt!
Mijn bevalling was niet leuk, maar echt als je dan klaar bent en je hebt je kindje in je armen. Onbeschrijfelijk zo mooi!

@Marina: het lijkt er toch op dat je weer zwanger bent als ik dit zo lees. En ovulatietesten heb ik nog nooit gebruikt, dus ik kan je helaas ook niet zeggen hoe dat werkt.

groetjes Mariska

ps: weet iemand een leuke tekst voor op een t-shirt te drukken? Hoera ik word grote zus is te lang bij simplycolors....

****************************** ******************************* **************************** ******************************* ******************************** ****************************** ****************************** ******************************* ************************* *************************** ***********************

nog wat glitters, ik hoop dat jullie allemaal zwanger zijn

Ola senorita's ....

Doe Maar wat ontzetten leuk!!! Heerlijk mee lopen blèren en gedanst. We waren erg laat thuis dus vandaag lekker uitgeslapen.
Gelukkig was mijn buikpijn over!

*schud de kussentjes van het wachtbankje nog ff extra op voor ikke en bloesem*

Ikke
Die 2 voor 5 euro testen van de kruidvat zitten in een wit vierkant doosje en werken inderdaad met pipet.  Ze zeggen (ze hier en daar op internet) dat het erg gevoelige testen zijn. (heb er zelf 2 gedaan afgelopen week die dus al negatief waren .... daarom wist ik gewoon wel dat de RD's zouden komen) Hoop dat ze bij jou lekker wegblijven!

Amber
Ik had Marisa7 van het wachtbankje afgehaald. (zij gaf aan het het forum te verlaten toen de dokter adviseerde haar kinderwens nog even opzij te zetten. Zij had haar nod op 17 juni! Marina staat gewoon in het lijstje op 16 juli

Nicoleg
Zit ik al een stadium verder dan jou? Ik ben alleen bij de HS geweest voor een doorverwijzing naar de Gyn. Daar heb ik nu 23 juli een kennismakingsgesprek. Nog geen echo gehad. Denk dat jij verder zit. Je hebt al een echo gehad of was dat naar aanleiding van iets anders? weet het even niet meer. Welke keuzes heb je nu dan als je zegt dat jullie nu moeten gaan kijken wat jullie gaan doen?

Ellenan
Het eerste wat mijn zusje zei nadat ik haar een uur na de bevalling zag....wat een kutklus zeg! Begin er niet aan! hahaha gelukkig moest   ze er zelf wel om lachen al was het als een boer met kiespijn. Nu zegt ze dat ze het echt nog niet vergeten is de pijn, maar dat het haar zeker niet zou stoppen voor een tweede.....dus..... tja het kan pijn doen. (me moeder kan hier overigens niet over meepraten ..zowel ik als me zus waren er in een wee .... dus het kan ook anders)

*raapt nog wat glitters van Mariska op en stopt die in een mandje voor komende maand*

Morgen oppasdag op mijn neefje!!! en deze week zelfs 3 x! Hij komt woensdag en donderdag ook. Dinsdag avond komt me moeder zodat zij op hem kan passen woensdag als ik het gesprek op me werk heb. Ze blijft dan nog een nachtje slapen en zal donderdag avond naar me zus gaan. Die hebben vrijdag bouwvak feest dus kan ze weer oppassen hahah. Zij blij, zus blij ...

Summeke:

* mmm.. dat zit een stuk beter, dank je! *

Doe maar! Super! Is Ernst nog steeds zo'n mooie man?

Ikke...
Hoe is het? Voel je iets? Ik niet! Helemaal niks! Geen idee welke kant dit op gaat... Spannend he? 't Voordeel van niks verdachts voelen is dat ik het makkelijker kan laten om te testen.

Mijn lieve vriendje lacht zich rot om dit forum, vooral de afkortingen. Belt 'ie me vanmiddag vanuit z'n werk om te vragen of ik al wat RODE DUIVELS heb gespot, whahaha!!

Smelten jullie ook zo weg bij het zien van dikke buiken en pasgeboren baby'tjes? Ik kan m'n ogen er niet vanaf houden.

Succes allemaal!!!!

@summeke:   haha  doe maar was vast gaaf geloof ik helemaal...ik zie je al helemaal uit je dak gaan...fijn dat je zo genoten hebt. Vast niet meer aan je RD's gedacht...

@mariska: t klinkt wel zwanger dan zeg...spannend hoor. ik hoop voor jullie dat t raak is en ik duim...

@amber: nog steeds    moe dus? ja heb ik ook last van  maar alleen de eerste 12 wkn dacht ik toch ? pff dat hoop ik wel want ik voel me net een bejaarde af en toe....maar ben blij natuurlijk want tis voor een goed doel...

@nicoleg: pff wat een bevalling zeg...als ik soms die verhalen lees....brrr...maar ja..tegen die tijd ga ik er van uit dat ik het wel zat ben en heel graag wil dat t ook komt en dan valt t hopelijk mee...hihihi...

Verder weinig nieuws hier...voel me gelukkig goed en heb weinig klachten...
ik doe wel mee met Moeder voor Moeders omdat ik me heel gezegend voel dat we zo snel zwanger geraakt zijn en ik hoop dat ik hiermee een wens in vervulling kan laten gaan voor iemand anders. Ook heb ik nog wat terug te geven omdat ik ooit zo stom ben geweest om mee te doen met de HCG kuur om 'af te vallen'...dus ik heb nog wat spuitjes terug te geven...

hey meiden ik ga s naar bed morgen weer een vroege dienst...blegh

daaaag

Pffff,

Wat een weekend, ik ben bekaf. Vrijdagavond feestje gehad, zaterdagavond zelf feestje gegeven (laatste ging om 3 uur weg) en vandaag barbeque voor 30 man gegeven want manlief is vandaag jarig. En onze Rick houdt daar natuurlijk geen rekening mee, die was vannochtend weer om 7.30 wakker.

Mariska: Ik weet niet of ik medische indicatie krijg, maar dat maakt voor mij niet uit ik wil weer in het ziekenhuis bevallen als het zover is. Met onze Rick kreeg ik een indicatie vanwege zijn groote, ze dachten namelijk dat het een grote baby werd (hij woog ook wel 4040 gram bij zijn geboorte). Ik had namelijk een gigantische buik, op mijn werk dachten klanten van mij waaronder verloskundigen, kraamzorgsters dat ik met 5 maanden al op mijn einde liep. Ik kon het ook niet lang geheim houden want met 8 weken kon ik al niet meer in mijn eigen kleding terwijl ik tot 6 maanden zwangerschap nog maar 1.5 kilo was aangekomen. Ik was in totaal 13 kilo aangekomen maar het was een en al buik en wat hield ik toch veel vocht vast ik had echt olifantenpoten, vooral op het laatst gingen de kilo's hard. Waarom doe je bij dat t-shirt van je dochtertje niet achterop hoera, en de rest van de tekst voorop?

Marina X: het kan inderdaad een innesteling zijn, ik las ergens op internet dat een innesteling tussen   de 3 en 7 dagen na je eisprong plaatsvindt. Dus kan het zijn dat je cyclus niet helemaal klopt.

EllenAn: Ik wist niet dat je een paar dagen een positieve ovulatietest moest hebben, hoelang duurt dit dan, want vandaag is voor mij al de 4de dag.

Summeke:Ik ben bij een biometrist geweest in het ziekenhuis die maken alleen maar echo's, van baarmoeders en eierstokken. Daar kan de ha je gewoon een verwijzing voor geven zonder dat de gyn dat weet. Ik bel morgen naar de ha, om te kijken wat verder. Ha heeft wel gezegd dat er vanwege mijn onreglmatige cyclus het misschien wat zou zijn om een keer naar de gyn te gaan, maar ze wou eerst uitslag van echo en uitstrijkje afwachten. Biometrist vertelde wel dat er serie echo's gemaakt konden worden, dan moet je heel veel naar het ziekenhuis want dan willen ze via een inwendige echo de groei van  je eitjes gaan volgen, maar zij vertelde me wel dat je dan al in de medische molen zit.

Ik ga slapen, groetjes Nicole

nicoleg...
a nu snap ik hem! ... ja ken dat van me eigen zusje ... ik hoorde het pas toen ze zwanger was dat ze al een jaar lang elke maand naar de gyn ging om een echo te laten maken. Ze was regelmatig ongesteld en ging elke 13e cyclus dag een echo maken en dan kreeg ze van de gyn te horen welke dagen ze het best kon klussen. (mij zusje liep bij de gyn omdat zwanger worden niet lukte terwijl er niks met haar of haar vriend aan de hand was) Ik weet niet of mij dat ook te wachten staat .... wil eerst graag te weten komen of ik een eisprong heb ... of mijn cyclus regelmatiger gemaakt kan worden door bv medicatie (clomid doet dit geloof ik) ....als het nodig is ga ik elke maand naar de gyn...ik zie wel...heb pas over 2 weken kennismakingsgesprek....
OMdat je in hetzelfde schuitje zit qua onregelmatigheid...zal ik je op de hoogte houden.... maar dat doe ik zo ie zo wel :)

trusten allemaal

Terug
Bovenaan