Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

Goede morgen!

Mariska: Ik weet wel dat jullie ons geen schrik aan willen praten, moest alleen lachen om al die verhalen van jullie! Mijn zus heeft mij eens verteld dat een bevalling verschrikkelijk is. Ze zei: als je denkt dat je bijna dood gaat van de pijn, dan duurt het nog maar een half uur! Moest ik toen ook zo om lachen hahahaha! Maar ook zei heeft 3 kindjes! Zoals je zegt: als het echt niet te vergeten is, waarom kiezen de meeste mensen dan zelf voor een 2e of 3e!

Summeke: Tja, zo zie je maar weer: je kunt er niets van zeggen. Ik ben de derde van mijn moeder. Mijn broer en zus waren er binnen 8 resp. 5 uur. Dus mijn moeder dacht bij de derde: ooh, appeltje eitje. Nou, niet dus! bijna 48 uur later kwam ik eens de wereld bewonderen! Mijn jongere zusje was er weer binnen 2 uur!

Nicoleg: Ik heb ergens gelezen dat je ongeveer 2-3 dagen een positieve ovutest kan hebben. In de bijsluiter van die ik gebruik (clearblue, ja zijn wel een stuk duurder maar bij die van bijvoorbeeld sensitest krijg ik geen positieve test, raar) staat dat je bij een positieve test binnen 12 tot 48 uur je eisprong kunt verwachten. Maar let wel: je KUNT hem verwachten, wil dus niet zeggen dat het eitje ook daadwerkelijk springt. Dat kun je weer merken aan je temp die dan omhoog gaat. Ik had elke keer 2 dagen achter elkaar een positieve test, en dan had ik vaak de derde dag flinke steken in mijn onderbuik, duidelijk aan een kant. En de vierde dag was dan ineens mijn temp 0.3-0.5 graden hoger. Daaraan weet ik dus dat ik inderdaad een eisprong had.
Maar 4 dagen een positieve ovutest, dat is raar. Is je temp nog niet omhoog gegaan vanochtend? Ik geloof dat Marina hier dat ook heeft, zij heeft geloof ik al bijna 2 weken een positieve ovutest. Heb weleens gehoord dat dat betekend dat je dan zwanger zou kunnen zijn. Wil je niets aanpraten hoor, maar ik heb ook wel eens gehoord dat dat betekend dat je eitje niet springt zal ik maar zeggen. Hij rijpt dus wel, vandaar dat je dat hormoon ook aanmaakt, maar hij springt niet, vandaar dat de testen positief blijven. Maar, ik ben ook geen dokter hoor! Ik hoop voor je dat alles gewoon goed is natuurlijk! Succes meid! Deze is van mij voor jou:

Nou meiden, ga er weer een eind aan breien. Ga lekker luieren vandaag in de zon!

Liefs.

Grrrr kl*te zooi,    
Ga ik net naar het toilet, merk ik bij het afvegen wat bruinig slijm. Dat had ik vorige maand ook een aantal dagen voordat ik eigenlijk ongi moest worden, dus ben bang dat de RD's vandaag of morgen zullen komen!!! Balen, balen, balen.
Nu nog maar 1 kans en dan moeten we naar het ziekenhuis. Dat valt me best zwaar om eerlijk te bekennen. Had gedacht dat dat niet nodig zou zijn, maar ben bang dat het toch zover gaat komen.........  Poeh zeg, heb het er een stuk moeilijker mee deze maand dan voorgaade maanden.....

Maar ik snap ook iets niet. Ik lees overal op internet dat je 14-16 dagen na je eisprong ongi wordt. Als ik uitga van de eerste dag dat ik een positieve ovutest had, dan is dat vorige maand 13 dagen. En dan tel ik tot de dag dat ik echt duidelijk bloedverlies had. Want ook vorige maand had ik dus twee dagen van die gekleurde afscheiding voordat ik echt ongi werd, dus misschien moeten we wel 11 dagen aanhouden.
Maar, ik heb elke keer 2 dagen een positieve ovutest, dan een dag flinke buikpijn (denk dat dat mijn eisprong is) en dan de dag daarop stijgt mijn temp. Dus ik ben elke keer uitgegaan van 14 dagen na de dag van die buikpijn om mijn NOD vast te stellen. Maar als ik dat doe, dan heb ik zowel vorige maand als deze maand 10-11 dagen na mijn eisprong al mijn NOD! Is dat normaal, of tel ik er nu gewoon gigantisch langs?
HELP, ik snap er niets meer van!

Hopelijk dat jullie kunnen helpen.

Liefs,
een hopeloze Ellen.
(sorry voor het zielige verhaal, maar voel me echt rot en verward op dit moment)

Hey,

De rd's zijn helaas zaterdag middag gearriveerd, wel te laat....  (mij potverdikke hoop geven), sorry maar baal nu dus gigantisch. Krijg ook overal om me heen te horen dat ze in  1 keer zwanger geworden zijn. Ik wil ook!

@Amber, jij heel veel suc6 morgen met je echo!! spannend zeg....
@EllenAn, klote voor je zeg, hoop dat het niet doorzet inderdaad. Is inderdaad dat je 14 dagen voor je nod je eisprong hebt, dacht ik....maar misschien kan het wel wat afwijken, zou het eigenlijk ook niet weten.

Even mezelf van het wachtbankje halen:

NOD:
Marina                                           3e ronde           1e kindje                 NOD 16 juli
Ellenan                                         3e ronde           1e kindje                   NOD 16 juli
Mariska0808                           2e ronde         1ste kindje             NOD 17juli
Lentekriebel                         4e ronde         1e kindje                       NOD  29 juli
NIicoleg                                     3e ronde             2e kindje                   NOD 1 aug
B_M                                                 3e ronde           1e kindje                 NOD 2 aug
Ikke                                                 3e ronde             1e kindje               NOD  3 aug
Summeke                                 4e ronde           1e kindje                   NOD 15 aug
Kimmie                                         2e ronde             1e kindje                 NOD ?
Meisjeb                                         3e ronde             2e kindje                 NOD ?
Juli2003                                       3e ronde             2e kindje                 NOD ?

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)
Bloesem                                      3e ronde            1e kindje                 NOD 11 juli
Wensjertr                                 4e ronde           1e kindje                   NOD 13 juli

ZwAnGeR!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP ??
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 23 februari 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980  3e ronde 2e kindje  UITGETELD OP 16 maart

@Wensjertr, hoe is het met jou? Al getest?  Hopelijk zijn de rd's nog niet gekomen.

Liefs ikke

NOD:

Marina                                           3e ronde           1e kindje                 NOD 16 juli
Ellenan                                         3e ronde           1e kindje                   NOD 16 juli
Mariska0808                           2e ronde         1ste kindje             NOD 17juli
Lentekriebel                         4e ronde         1e kindje                       NOD  29 juli
NIicoleg                                     3e ronde             2e kindje                   NOD 1 aug
B_M                                                 3e ronde           1e kindje                 NOD 2 aug
Ikke                                                 3e ronde             1e kindje               NOD  10 aug
Summeke                                 4e ronde           1e kindje                   NOD 15 aug
Kimmie                                         2e ronde             1e kindje                 NOD ?
Meisjeb                                         3e ronde             2e kindje                 NOD ?
Juli2003                                       3e ronde             2e kindje                 NOD ?

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)

Bloesem                                      3e ronde            1e kindje                 NOD 11 juli

Wensjertr                                 4e ronde           1e kindje                   NOD 13 juli

ZwAnGeR!!!!!

Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP ??
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 23 februari 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980  3e ronde 2e kindje  UITGETELD OP 16 maart

Sorry zag ik dat mijn nod een week te vroeg had gepland. (Was het maar waar)

Liefs ikke

Hoi Ellenan,

Kan het geen innesteling zijn, en dat je je in je eisprong vergist hebt? ondaks je ovulatietesten en tempraturen.

Bij mij was vannochtend de ovulatietest weer dik positief wat nu al drie dagen heb, en twee dagen positief. Dus al 5 dagen positieve ovulatietesten. Ik heb nog niet echt een tempratuurverhoging gehad, maar ik weet ook niet of dat allemaal gaat kloppen want ik ben hartstikke verkouden op het moment. Ik ben ook benieuwd of de nike's van mijn man niet te lijden hebben gehad van de alchol (veel feestjes gehad dit weekend).

Morgen belt de ha mij over wat nu verder te doen.

Groetjes Nicole

Hey allemaal,

ff weer bovenaan komen he

Nicole over die positieve ovutesten kan ik je helaas nog niets nuttigs zeggen, ga pas donderdag een zwangerschapstest doen en vind dat al vroeg maar het lijkt erop dat het een goede maand voor je is denk ik, ikzelf vanmorgen weer getest en nog steeds posi maar woensdag pas nod, ligt nu hier in de la een hele rij positieve testen, weggestopt voor als het bezoek langskomt en als ik even een inzinking krijg trek ik gewoon de la open maar ja blijft toch spannend

Ellenan, hoe is het? ik hoop dat het niet heeft doorgezet en dat het hopelijk een innestelingsbloeding geweest is! Wanneer ga je testen?

Ikke, balen zeg. Hoor eens zwangeren willen jullie eens even lekker hard gaan strooien!!!!!! en dan maar hopen dat het werkt!

o ja, mijn oma zei zondag doodleuk dat ze ook wel eens een 4generatiefoto wil, en ja ik als oudste kleindochter ben daar het meest geschikt voor he, zusje heeft geen goede relatie en volgende nichtje is pas 15 dus ff slikken

Amber spannend een echo, hoe laat is ie?

ik ga weer stoppen ben moe

knuffel

@tijgetje
je hebt er denk overheen gelezen, maar ik ben dus zwanger,vandaar die klachten
@EllenAn
rot dat je je zo klote voelt, een dikke knuffel van mij

@Nicoleg
Jij had dus ook een flinkerd! Feline was 4240 gram en 52 cm. Iedereen dacht bij mij met 6 maanden al dat ik op het eindje liep en daarna vroeg iedereen: Zijn het er geen twee......
Ik kon ook al niet meer in kleding toen ik 8 weken was, ben benieuwd hoe het nu gaat.

@Iedereen
Ben trouwens vandaag 5 weken, dus ga morgen de vk bellen. Wel vroeg, maar door de eerdere mk's krijg ik een vroege echo. Ben trouwens nog steeds heel erg moe en ik merk echt goed dat ik zwanger ben, heb een pesthumeur en mijn man kan dus niks goed doen...

Ik ga inderdaad voorop Ik word grote zus zetten en achter Hoera, goed idee Nicole!

Terug
Bovenaan