Hoi meiden,
Hier ben ik ook weer eens een keertje. Onze vakantie (1wk) is heerlijk begonnnen. Nou het weer begint iig al goed dat scheelt. We hebben onze voortuin afgemaakt, door er 3 plantenbakken in te zetten met beplanting. Echt super mooi geworden, de mooiste tuin van de heeeeeelllllleeeeeee straat, hahahaha.
Inderdaad meiden, morgen heb ik mijn 1e echo... oh spannend, heb de hele dag al buikpijn... we hebben de afspraak om half 4. Britt nemen we gewoon mee, d'r eerste kennismaking met d'r broertje of zusje zeg maar, hihi. Nee hoor we hebben gewoon geen oppas. Oh ik hoop zo dat alles goed zit! Gisteren dus mijn vriendin op de hoogte gebracht, ik was al 2 uur binnen, toen ik het pas vertelde. Ze wilde met me een weekje naar spanje, toen ik zei dat we dat dan wel snel moesten doen, anders liep ik met een dikke buik in mijn bikini viel het kwartje... en wat zei ik jullie al.... janken natuurlijk, echt schattig! Zij is eigenlijk de eerste die het weet, want onze ouders gaan we het na de echo vertellen. Maar ik zie haar pas volgende week zaterdag weer op Britt d'r verjaardag en ik wilde dat ze het dan al wist. We gaan het verder nog niet bekend maken, pas met de zogezegde 3 maanden denk ik.
Nou, nu moet ik nog vertellen hoe mijn bevalling verliep he....daar komt ie dan, hou je vast, hihihi..
Dinsdag overdag heerlijk in de tuin gezeten, mijn schoonmoeder een beetje geholpen met poetsen bij ons thuis. Ik heb zelfs de wc nog staan poetsen. Omdat die dag de Nijmeegse vierdaagse werd afgelast omdat er 2 doden waren gevallen door de extreme hitte (37 graden) heb ik tot 1 uur tv zitten kijken beneden.
Ik werd een uur later wakker van een krampje in mijn buik en dacht... oh oefenweeen ofzo. Maar laten we maar even de juiste ademhaling oefenen van de yoga.. ik neem een hap lucht en plof... mijn vliezen breken..... huh?!? Ik moest toch plassen dus ben er om 2 uur uitgegaan, maar tijdens het plassen bleef het lopen, dus toch.... tja en nu?? Nog geen weeen, moet ik dan nu de vk gaan bellen?? Britt was bij de laatste controle niet ingedaald, dus ik wist wel dat ik moest blijven liggen, maar ik heb haar toch maar gebeld... ik voelde me zelfs schuldig dat ik haar uit bed belde om 2 uur 's nachts. Ze kwam toch even langs en zei... zo nu ga ik een ambulance voor je bellen, jij gaat naar het ziekenhuis... pardon, dat hadden we niet afgesproken?! Om 3 uur in het ziekenhuis aan de CTG.... om 6 uur naar de verloskamer.. alles verder goed te doen... tussen half 8 en 9 niet zo leuk meer, maar om 10 over 9 mocht ik aan de slag en om 5 voor half 10 was Britt er, dus binnen een kwartier. Ik wilde natuurlijk gelijk mijn moeder bellen... maar hoho mevrouwtje we zijn nog niet helemaal klaar met u, hihi..... om kwart over 10 mijn moeder gebeld.. en weet je wat ze zei:"Je klinkt alsof je boodschappen hebt lopen doen!" Nou zo voelde ik me ook. Wat een geweldige ervaring zeg, nog geen 1 uur later zei ik al dat ik het morgen zo weer zou doen. Al met al heb ik dus een "geweldige" bevalling mogen meemaken. Zo even een opbeurend verhaaltje voor jullie allemaal....
@Mariska1980.. hoe voel je je? Morgen de Vk bellen, valt we mee hoor zo vroeg is het nou ook weer niet, zeker als je waarschijnlijk ook een vroege echo krijgt. Tja dat van dat pesthumeur dat herken ik wel hoor, de ene dag euforisch en de andere dag....... trouwens.... ik snap niet dat je tekst niet op je 't shirt past. Heeft Feline nog een kleine maat... Britt heeft maat 92/98 en ik heb op de voorkant staan... Geef mij maar een dikke kus (in 3 zinnen met 2 woordjes per zin) en op de achterkant.... want ik word grote zus... en dat past prima. Maar ik kan me voorstellen bij een klein maatje dat het niet meer past.
@marina... oh spannend nog steeds een postitieve ovulatie test. Ben benieuwd wat er donderdag uit gaat komen... ik hoop zo voor je dat je zwanger bent.. tis je zo gegund! Oh heerlijk zo'n laatje vol met testen... ik twijfelde of ik ook niet nog een testje ertegenaan zou gooien vlak voor ik morgen naar de gyn. moest, het moet niet gekker worden, hoe onzeker kun je zijn. Dus ik heb het maar niet gedaan, want het slaat natuurlijk nergens op.
@bloesem en wensje. hoe is het met jullie. Zitten jullie nog een beetje comfortabel op het houten bankje, met kussentjes..... heerlijk met een schaaltje nootjes tussen in misschien?? Bloesem heb je echt nog geen test gedaan??
Oh ja met dat onderbuikgevoel bedoel ik.... een heel vaag kramperig gevoel in je onderbuik ten hoogte van je baarmoeder, elk moment denk je dat je ongi moet worden, maar toch is het anders... ook zitten mijn darmen me momenteel te veel in de weg en in de knoop volgens mij.
@ikke.. bedankt dat je me suc-6 wenst voor de echo.. ik vind het super spannend. Jammer dat bij jou toch de rd's gekomen zijn en je ook nog hoop geven, die verveldende lui! Kom op he.. op naar de volgende ronde!
@ellenan... oh hemel.. ik hoop voor je dat het niet doorzet, want je schikt je inderdaad rot. Hopen dat het hierbij blijft! He probeer postitief te blijven denken... je hebt gewoon nog 1 kans, niet nog maar 1 kans. Deze is voor jou lieve meid. Dat van die aantal dagen na je eisprong, dat je nod dan valt... tja dat weet ik ook niet, of dat altijd bij iedereen 14 dagen is... geen idee. Lastig.
@summeke... hoe is het met jou, zijn de rd's al lekker opgehoepeld.... ik dacht waarempel echt dat je marina van de lijst had afgehaald. Sorry... zwangerschapsdementie he, hihi. Oh 23 juli, dat is ook al snel hoor. spannend hoor... ja mannetje gaat toch mee?
@lentekriebeltjes ... Nou zo vaak je je nou toch ook weer niet op het forum? Tis toch goed om ervaringen te delen, word je alleen maar wijzer van. Ik vind dit forum ook een stukje onspanning... heerlijk gewoon. Nou, meid doe rustig aan... en als je maar regelmatig eens je hoofd laat zien hier!
@nicole... zo te horen heb jij ook een lekker weekend achter de rug zeg! Nou best leuk toch, nog gefeliciteerd met je mannetje he. Was het gezellig gisteren.
Ik hield tijdens mijn zwangerschap van Britt ook zo ontzettend veel vocht vast, niet normaal meer, wat een olifanten poten, ik herkende mijn eigen voeten niet meer. Gelukkig ben je dat snel kwijt na de bevalling, want je word het niet blij van.
@Tijgetje.. oh jij voelt je soms dus ook net een bejaarde.. oh gelukkig, ik dacht dat het aan mij lag. .. tis inderdaad voor het goede doel en ik probeer er ook maar regelmatig aan toe te geven. Eigenlijk hoor ik dus nu ook op bed te liggen, maar manlief komt pas net achter de laptop vandaan, dus.. en ik moest jullie nog even "spreken".
Nou ik hou het weer even voor gezien, anders gaat manlief op me mopperen, want ik zat net nog te verkondigen dat ik zooooooo onzettend moe was... en wie zit hier weer alleen... in het donker zowat achter de laptop... ikke.
Ik geloof dat ik zo'n beetje iedereen wel een beetje gehad heb... vergeef me als ik je vergeten ben... ik ben een vergiet.... en het word hoognodig bedtijd!
Een hele dikke kus...
Meiden denk aan me en duim voor me morgen om half 4...
Ik laat uiteraard morgen nog wat weten.
Slaap lekker...