Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

@Nicoleg... Ik heb geen ervaring met ovutesten en weet ook niet precies hoe het werkt, dus ik kan je daar geen raad over geven. Maar een cyclus van 45 dagen? Kan het zijn dat je je eisprong gemist hebt? En dat je gewoon overtijd bent? Succes!!!

@amber... Pff je maakt het wel spannend voor me... Ik heb inderdaad een menstruatiepijn-achtig gevoel in m'n onderbuik, maar verder voel ik helemaal geen vreemde dingen. Ja, obstipatie, maar ik heb een spastische darm, dus dat hoeft in mijn geval nergens op te duiden. Vorige maand had ik gevoelige tepels, witte afscheiding, moest om de haverklap plassen, huilbuien, menstruatiepijntjes, opgezette buik, moe.. En toch werd ik na 8 dagen overtijd ongi. Misschien heb ik gewoon een langere cyclus dan gemiddeld. Daarom wil ik wachten met testen tot tenminste die extra week voorbij is... Maar inderdaad... DAT IS MOEILIJK!!
Laat even weten hoe het was bij de ha, ben benieuwd!

Vandaag lekker een dagje vrij, dus ik ga even van de zon genieten!

Fijne dag allemaal!!

Hoi,

Bloesem27: Ik heb een zeer onregelmatige cyclus, en ben al vanaf dag 15 bezig met ovu testen en die waren allemaal negatief tot afgelopen donderdag en vanaf zaterdag dik positief en dat is nog steeds. Mijn cyclus varieert van 60-28-49-51-40-45 dagen. Dus voor mij is 45 dagen wel normaal, mijn laatste cyclus was ook 45 dagen dus dat zou een zekere regelmaat voor mij kunnen zijn.

Groetjes Nicole

He Meiden

Alweer over de 200 berichten, WAT GAAT DAT SNEL!!!!!!!

Nicole: Ik kan je helaas ook niet helpen wat ovu testen betreft, ik heb er echt de ballen verstand niet van. Maar wil je vanuit deze kant heeeeeel veel succes wensen meid!!
Ik zou echt helemaal gek worden van die lange cyclussen. maar jij vast ook!!
Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt, ik denk en duim voor je.

Summeke: Ontzettend balen die RD. Ik hoop echt dat je snel zwanger mag zijn. Hier nog wat glitters*********

Lentekriebels: Jammer dat je wat minder hier komt, ik geniet altijd zo van je leuke stukjes. Ik hoop dat je snel komt melden dat je zwanger bent. Toi toi toi meid!!!

Amber: Vandaag de echo he?? Spannend, maar ook erg leuk!! Heel veel succes en ik wacht op goed nieuws.

Misspiggy: Hoe gaat het nu met jou? Ik hoop dat je je een beetje beter gaat voelen. Lijkt me erg naar om steeds maar zo beroerd te zijn. Sterkte meid.
Weet je al wanneer je naar de VK mag?

Marina: Jou nod komt ook al erg dichtbij. Heel veel succes en misschien heb je wel snel een mooie positieve test in handen. ik duim voor je!!

Nou ga er langzaam weer een eind aan breien!!!!
Hier gaat alles prima, voel me super heb eigenlijk nergens last van.
Gister de VK gebeld en ik kan volgende week dinsdag 22 juli al komen en dan maakt ze ook een echo . joepie!!!!!
Echt snel en spannend.

Nou meiden tot snel.
Ik duim voor jullie allemaal!! Hier nog wat glitters voor jullie!!!
*******************.

Dikke knuffel

Hey dames....kom net uit mijn slaapdienst Vanavond komt mijn moeder een paar daagjes..dus heb alle foliumzuur en zwangerschapstesten al opgeruimd hahah..

Ellenan,
Heb geen idee of je dezelfde reactie heb gehad (lees namelijk van onder naar boven en reageer gelijk...) 14 dagen voor je NOD is het algemeen gem. 10 of 11 dagen kan ook hoor!! je bent echt wel compleet normaal :D Hoop dat het niet doorzet...hoewel het bij mij ook een teken is dat ze eraan komen :(

Ikke:
aww.... :( ga je mee de volgende ronde in? hoop dat we dan weer samen op het bankje mogen zitten :) vond het wel gezellig hoor haha

Amber:
spannend vandaag de echo!!!! Nee manneke kan niet mee naar Gyn. Hij heeft geprobeert vrij te vragen maar ivm vakantie en weinig bezetting lukt het hem echt niet. Of hij moet zich ziek melden of zo...maar ja dat vind ik zelf ook niet nodig. Dus bel vanmiddag gyn dat ik alleen kom en of dat geen probleem is. Denk het niet...anders moet ik nog langer wachten en dat wil ik niet.

Ellenan:
wel balen hoor....nog maar 1 kans..kan me voorstellen dat je er erg tegenop ziet. Maar je weet wat ze zeggen...er is er ook maar 1 zaadcelletje voor nodig! dus we hopen met je mee!!!

Nicoleg:
Kan me voorstellen dat je onzeker ben en ik wil je dan ook niet nog meer onzekerder maken..maar ik heb wel hier en daar gelezen dat wanneer je verkouden bent....inderdaad de tempratuurmethode niet meer accuraat is.... Ik hoop met je mee, maar wil je wel een heel klein beetje voorbereiden op de teleurstelling :(

Misspiggy
voel je je al beter? en wanneer ga je langs de VK?

*spurt als een gek naar Noompje toe om de glitters te pakken ... en nee ik hou ze niet allemaal voor mezelf hoor! Ik stop ze in het mandje en zet deze naast het wachtbankje zodat iedereen eruit kan pakken ... tja anders liggen ze toch maar op de grond haha*

Hoi Nicole,

Jeetje..   dat is lastig zeg!
Ik kan me voorstellen dat je daar onzeker van wordt!
Nou, dan hoop ik met je mee dat het gewoon goed komt en dat je gewoon zwanger bent!

Toi toi toi!

@Amber Ik voel me goed. Alleen dus moe en sikkeneurig en plas wat vaker. Verder valt het nog wel mee. Heb de VK gebeld en op 7-8 een echo, zij kunnen niet eerder een goede echo maken. Op 31 juli intakegesprek (duurt 3 kwartier, weet ik nog wel van de laatste keer denk ik...)
Feline heeft 80/86 en ik zag later dat je 2 of 3 regels kan doen, ik had met mijn neus gekeken.

@EllenAn
Ik kan 7 aug terecht. Eerder kunnen ze nog niks zien.... En 31 juli intakegesprek. pffff ben benieuwd, duurt nog lang.

@Nicole
Om gek van te worden als je zo onregelmatig bent en vooral zo'n lange cyclus...
Hopelijk ben je snel zwanger! Om de dag klussen de hele cyclus lang dan moet t een keer raak zijn. Ik duim voor je.
Knuffel Maris

Terug
Bovenaan