Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

@Noompje
Geweldig dat jullie een goede echo hebben gezien! En bedankt dat je extra gaat plassen voor mij! hahaha
Normaal doen ze een echo met 11 weken en ik kan met 8,3 weken. Ze kunnen het niet eerder doen, want zo veel kunnen ze niet zien. En waarschijnlijk ben ik een paar dagen korter door mijn cyclus van 30/31 dagen dus anders zouden ze niks zien.

@Summeke
Ik ben degene die niet mee kan doen met MvM, Noompje gaat speciaal meer plassen omdat ik niet mee kan doen.
Inderdaad wel rot dat je de medische molen ingaat. Het is goed dat het er is, maar ik kan me voorstellen dat je ervan baalt dat je niet leuk op een spontane manier zwanger wordt.
En een gevoel van mislukken vind ik het niet, ga je ajb niet schuldig voelen of zo. En het is wel balen als je altijd pech hebt en zeker als anderen het ook nog eens bevestigen.
ICTers kunnen trouwens alles nazien op je werk, mijn man is er een en ze kunnen echt alles.

@Wensje
Balen dat je RD's er zijn. Op naar de volgende ronde en wie weet brengt de maansteen geluk...

@ EllenAn
Natuurlijk is het onwijs balen dat het op de natuurlijke weg bijna niet mogelijk is zwanger te worden en dat je nu bent aangewezen op medische molen. Gelukkig is er wel een mogelijkheid en als je er doorheen zit kun je hier gelukkig er over praten.
Oh ja en omdat ik niet met MvM mee doe gaat Noompje extra plassen! hihi
En ik ga trouwens wel tegen mensen zeggen waarvan ik weet dat ze er mee bezig zijn zeggen dat ze ook mee moeten doen!
Een maansteen kun je volgens mij ook bij de tuinen kopen en het zijn steentje om een regelmatige cyslus te krijgen had ik ergens zien staan.

@Misspiggy
Wat een rotnieuws heb je gekregen. Wil je heel veel sterkte wensen en een hele dikke knuffel!

@Marina
Denk dat het goed is dat je de ovulatietesten weggooit. Volgens mij kan je zo veel stress hebben door die testen dat je er zo veel mee bezig bent dat het daardoor niet lukt.
Ik hoorde gisteren van die mevrouw van MvM dat haar dochter 4 jaar bezig was en de medische molen inging. Toen zwanger geworden met IVF (er was geen aanwijsbare reden waarom het niet lukte) en daarna niks gebruikt en binnen 6 maanden spontaan zwanger. Haar dochter was er ook heel erg veel mee bezig zei ze en als je lichaam veel stress hebt dat lukt het gewoon niet.
Ik wil trouwens niemand voor het hoofd stoten want vaak is er wel iets aan de hand hoor.
Oh ja Marina ik heb al getest en ben zwanger! 16 maart uitgerekend 7 augustus de eerste echo. Tot nu toe gaat het goed. Alhoewel ik wel veel meer kwaaltjes heb dan bij de zwangerschap van Feline.

@Nicole
Wel spannend zeg! Hopelijk is de moeheid een teken....

nou genoeg geschreven

dikke knuffel voor iedereen!!

groetjes Maris

ps het forum deed raar en ik plaatste mijn bericht en kopierde het ook nog even snel. ik blij want hij deed het inderdaad niet.. hahaha

Nou... Dan gooi ik er ook nog maar even een negatief berichtje in...

Zit vandaag op dag 40 van m'n cyclus en heb vanmorgen negatief getest...

Laat die RD's dan alsjeblieft maar komen, want hier vind ik echt niks aan.
Ik was al een paar dagen erg emotioneel, continu zin om eens flink te huilen, maar kon er geen goede reden voor bedenken. Erg slecht geslapen ook, heb het steeds erg warm, lijken wel opvliegers. Dat maakte me wel hoopvol...
Ik probeerde me er echt op in te stellen dat  de test  negatief zou zijn, maar het lukte me niet  zo goed. Dus de teleurstelling was (en is nog steeds) flink.

Zucht... Dit forum heeft wat vrolijkheid nodig!

@Ellenan: Wat goed zeg, dat je zo positief bent. Echt knap van je...

@Miss Piggy: Pfff... Wat een schokkend nieuws van je schoonouders! En wat hartverscheurend ook dat je zoontje dat zo aanvoelt!
En dan nog die leerling...
Bah. Wat een ellende! Sterkte!!
Het wordt mooi weer de komende dagen. Lekker wat zonne energie opdoen!

@ Marina: Ik heb geen ervaring met ovu-testen, maar ik kan me er iets bij voorstellen. Ben ook een paar dagen niet op het forum geweest, om niet in de verleiding te komen eerder te testen dan we van plan waren. Je bent er dan veel meer mee bezig, ik denk dat dat hetzelfde idee is. Nou... Lekker spontaan aan de klus dan maar!!  
Succes!!

@ Summeke: Aah... Ik voel helemaal met je mee. Ik kan me goed voorstellen dat het allemaal tegenviel!
En dat gevoel van 'moet mij weer overkomen' is zooo herkenbaar! Ik ben ook zo iemand, loop in 7 sloten tegelijk.
Maaaar: ken je dat verhaal van de 7 magere en 7 vette jaren?
Als jij eenmaal zwanger bent, loopt alles van een leien dakje, heb je  een heerlijke zwangerschap  en na 9 maanden een  prachtige gezonde baby!
..En dan laat die auto maar stuk gaan, want dan kun jij je geluk niet op!!!

Zo. Nu mezelf nog even oppeppen met een lekker scrubje en maskertje en dan met een glimlach aan het werk!

Tot de volgende keer!!

Liefs!

Bloesem27,

Ik zit vandaag op dag 41 van mijn cyclus, ik weet dat ik erg onregelmatig ben en weet ook wanneer ik vermoedelijk mijn ei heb gehad en dat ik deze keer een cyclus heb van ongeveer 45 dagen.

Kan het zijn dat jij ook onregelmatig bent, want dat kan natuurlijk die negatieve testen verklaren. Dat je misschien te vroeg test.

Groetjes Nicole

Dag dames,

Hoe gaat het met jullie, lekker aan het genieten van het mooie weer?

Net heb ik een heel klein beetje bloederig/slijmverlies gehad, zou wel laat zijn voor een innestelingsbloeding (vandaag dag 10 na eisprong). En ook een beetje last van steken, zal wel ongi worden.

Groetjes Nicole

Ik heb even een baalmoment, vannacht beetje last gehad van steken. Tempratuur vannochtend gezakt met 0.6 graden, en nog steeds heel minimaal bloedverlies. Net naar de toilet geweest en zag in de toiletpot een paar kleine bloedvlokjes liggen. Dus denk dat de rd's snel komen, ik weet het anders ook niet meer.

Groetjes Nicole

He Nicole,

balen zeg. Als de rd's toch komen moeten ze wel opschieten.... dit is niet zo leuk natuurlijk.

groetjes Maris

Heej ladies,

HeT iS wEeR vRiJdAg, JoEpIe!!!!!!!! En met de zon hoog aan de hemel kan mijn weekend al niet meer stuk. Hahaha, en dan te bedenken dat ik een week terug nog in de wachtkamer zat bij de kaakchirurg, wat vliegt de tijd!! En als het zo doorgaat lekker snel vakantie. Dat duurt nog precies vier weken, aftellen dus. Haha, ik voel me echt lekker, ondanks dat ik het liefst in mijn bedje zou kruipen, haha. Een lekkere verse fruitsmootie in de hand, voetjes in de zon, hoofd in de schaduw, twee spinnende katten aan mijn zij, spelende kinderen op de achtergrond en glitters overal om me heen, het leven is heerlijk!

Jullie zien het al, ik ben in mijn nopjes!!! Het enige wat nog ontbreekt is een positieve zwangerschapstest…….maar, wie weet volgt die de komende week nog! Veel klachten heb ik niet hoor, dus wat dat betreft kan het nog alle kanten op. Ik ben wel wat moe (mogelijke oorzaak: druk gehad van de week), heb wat buikklachten en af en toe een misselijk momentje ’s ochtends (mogelijke oorzaak: ik heb deze week geen een keer ontbeten). Maar ik heb vanochtend ook alweer urine weg gebracht, want volgens mij heb ik wederom blaasontsteking, grrrrrrrrrrrrrrr. Ik ga zometeen bellen voor de uitslag. Als het zo is ga ik toch maar eens met de ha babbelen, want dit komt me inmiddels echt de strot uit!! Dus, enkele klachten met mogelijk andere oorzaken dan een zwangerschap, maar we houden de moed er in!!

NICOLEG, hoe voel jij je?? Gezellig hoor zo samen in de wacht!! Tijd om de kussentjes op het bankje even op te schudden. Hopelijk komen we op deze en op de volgende bank!! Je eten viel niet goed las ik, ik ben benieuwd, hopelijk is het een goed voorteken! En al die andere klachten…..spannend. Helaas heb ik die niet zo duidelijk, ff afwachten dus. Misschien kunnen we de 29ste beiden een testje doen!!! Het schijnt een speciale dag te zijn: Misspiggy gaat dan naar de VK en Noompjes dochtertje is dan jarig!!!! Ik weet alleen nog niet zeker of ik dat vol houd. Zo zenuwachtig als deze maand ben ik nog niet geweest. Ik heb het echt niet meer. Iwaarschijnlijk gaat er bij mij zondag al een testje tegenaan!!!! Mag ik de website van je zoon eens zien??? Ik zal geen berichtje achterlaten!! Ben gewoon een beetje nieuwsgierig. Als je dat liever niet doet, ook goed hoor, haha. à (ik ben al twee uur aan het tyen, hahaha, tussendoor tv kijken, dus excuseer me voor het late doordringen van je bericht) ik lees nu dat je denkt dat je ongie bent geworden, balen zeg.   Ik hoop dat het niet doorzet, misschien toch een late innesteling????? Don’t leave me alone…….
BLOESEM, enne, gisteren getest??? Laat je ons snel iets weten??
MISSPIGGY,   Jullie zijn nog lekker aan het genieten van de vakantie??? Gelukkig is het eindelijk goed weer! En nog steeds 2 a 3x per dag overgeven?? Ik had drie misselijke buien deze week, maar dat is dus echt niet leuk. Bah bah, hopelijk beheerst het niet je hele dag en slaat mijn vlaag van misselijkheid niet om in 2 a 3 x per week. Het vorig weekend, toen ik met mijn kaak zat, heeft mijn manneke inderdaad goed voor me gezorgt. Zorgt de jouwe ook goed voor je als je je zo rot voelt. Die mannen moesten eens weten waar wij doorheen moeten, hahaha. De helft zouden ze niet eens aan kunnen ;-) En wat balen al dat slecht nieuws!!! Wat is het leven toch tegenstrijdig he. De ene is intens gelukkig en de ander ongelukkig of nog erger, niet meer onder de levenden. Heel veel succes tijdens het geven van een plaatsje aan deze berichten!
ELLENAN, nog één weekje werken???? Lekker hoor!!! Ik kan me heel goed voorstellen dat je er erg bezig bent met de IVF, is toch ook helemaal niet raar! Ik wens je heel veel succes in ieder geval. Ik hoop dat   ze snel aan de gang gaan en dat het snel raak is!!! Waar heb je die wandgedicht-stickers gezien??? Zoiets wil ik ook!!! Ik heb er aan gedacht zelf iets te schilderen, maar dat is geen doen, dat wordt lang niet zo mooi. Hopelijk is het een winkel die ze hier ook hebben!!
AMBER, allereerst bedankt voor je berichtje op de babysite!!!! Hoe voel je je verder??? Zijn je klachten al een beetje verminderd? Ik beloof je dat het in je vakantie goed weer wordt, dan heb ik namelijk ook vakantie, haha. Ga je nog weg in je vakantie?? Ik ga lekker naar de zon, maar waar precies is nog niet bekend! Enne, je schoonmoeder komt voor je poetsen??? Ik zal de mijne eens een tip geven als ik eenmaal zwanger ben, hahaha. Ze gaat vanavond wel voor ons koken (BBQ), is ook een engeltje hoor, dus de rest zal ook wel goed komen.
NOOMPJE, dus de echo was leuk???????????????? Oh, ik ben jaloers (een beetje maar hoor). En wat goed dat jij ook mee doet met moeders voor moeders! Ik ben trots op jullie! Enne, ben maar lekker blij hoor! Een forum is niet alleen voor negatieve dingen, maar vooral ook voor de positieve!
SUMMEKE,   het baliepersoneel bij de gyn was in eerste instantie niet zo’n succes?? Balen zeg. Ik heb zo’n hekel aan dat ziekenhuis personeel waar dergelijke zaken dagelijkse kost voor zijn zodat ze geen enkel spatje medeleven voor je hebben. Ik heb de kaakchirurg wel 100x gezegd dat ik vond dat ik zo netjes, vriendelijk en goed behandeld was. Juist omdat ik eigenlijk ook alleen maar negatieve ervaringen had (muv de gyn die mijn spiraaltje er uit heeft gehaald, dat was ook een schat!) .   Wel fijn dat ze meteen met je aan de slag gaan, om maar geen tijd te verliezen toch. Hoe oud was jij ook alweer, dat hij zet ‘gezien je leeftijd’. En fijn dat ze daarna ontdooit was! En hoe is het met de glitters, heb je nog voldoende?? Ik kan je er helaas nog geen geven, hopelijk snel wel. Nou ja, het is te hopen dat het dan niet meer nodig is natuurlijk!!
MARISKA19080, wat jammer dat je niet kunt deelnemen aan moeders voor moeders, wel goed dat je het geprobeerd hebt!! Niet van balen hoor, het is niet anders. Als iedereen die het wel mag wel meedoet dan zou dat ook heel mooi zijn!
WENSJER, wat jammer dat de RD’s zijn komen opdagen!
MARINA, jij ook een baalmomentje gehad woensdag, balen hoor. Maar laat je maar lekker gaan, dat lucht op en daar zijn we ook een beetje voor toch! Ik kan me voorstellen dat je alle testen weg doet. Ik was er ook aan het denken, maar nu het einde van de cyclus nadert ben ik er van overtuigd dat ik toch snel weer ovulatietesten ga bestellen. Dat is het enige wat ik in de hand heb, haha, dat ik iedere dag kan testen (nu klink ik echt als een zielenpoot, haha). En hoe is het met je wiplash pijntjes?? Hopelijk gaat dat alweer een stuk beter. En ook heel belangrijk: hoe was Ciske de Rat??? Wij willen hem ook heeeel graag zien. Moeten alleen wel nog kaarten kopen!
BLOESEM, jij nog geen positieve test?? Spannend hoor!! Verwen jezelf maar lekker met maskertjes en scrubjes, dat heeft een vrouw gewoon af en toe nodig he, hahaha.

Ben nu al zolang bezig met dit bericht dat ik geen zin meer heb het na te lezen op spelfouten. Hopelijk heb ik op iedereen gereageerd, en anders sorry hoor :)
Moet nog snel naar de apotheek (jaja, inderdaad dus weer blaasontsteking) en een beetje stofzuigen, dat had ik mijn manneke beloofd (wat ben ik toch ook een ei zeg, hahahaha). Maar ik heb in ieder geval weer lekker bijgekletst met mijn forum-maatjes, mijn weekend kan niet meer stuk. Oh, toch wel, als de RD's komen...........................hopelijk niet dus. Doe mij nog maar wat glitters!!!!

Nou, tot snel weer, hele dikke knuffel van mij!!

NOD:
Lentekriebel                         4e ronde         1e kindje                       NOD 29 juli
NIicoleg                                     3e ronde             2e kindje                   NOD 1 aug
B_M                                                 3e ronde           1e kindje                 NOD 2 aug
Ikke                                                 3e ronde             1e kindje               NOD 10 aug
Summeke                                 4e ronde           1e kindje                   NOD 15 aug
Ellenan                                         4e ronde           1e kindje                   NOD 17 aug
Marina                                             4e ronde         1e kindje                   NOD 19 sept
Kimmie                                         2e ronde             1e kindje                 NOD ?
Meisjeb                                         3e ronde             2e kindje                 NOD ?
Juli2003                                       3e ronde             2e kindje                 NOD ?
Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)
Bloesem                                     3e ronde           1e kindje                 NOD 11 juli
Wensjertr                                 4e ronde           1e kindje                   NOD 13 juli
Mariska0808                           2e ronde         1ste kindje             NOD 17juli
ZwAnGeR!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e bezoek VK 29-7
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP 16 maart, 1e echo VK 7 aug

Hoi,

Lentekriebeltje: de website van mijn zoontje is www.rickhoubraken.ismijnnaam.nl
En inderdaad geen berichtje achter laten (dit geldt natuurlijk ook voor alle andere geintreseerden). Want de Fam. weet niet van onze plannen voor een nummer 2.

Ik heb een beetje achterstand met de site want ik heb het de laatste tijd druk op dit forum, dus heb niet zoveel tijd gehad om hem bij te werken.

Voor de rest hoop ik dat het inderdaad een late innesteling is want het is te weinig bloed om het een menstruatie te noemen. Ik maak me meer zorgen om die tempratuursdaling van vannochtend, want die ging flink naar beneden.

Als ik niet ongi word dan test ik pas op 1 augustus, vindt mijn man fijner is ook bang voor teleurstellingen.

Groetjes Nicole

Terug
Bovenaan