Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

Dames, voor mij zijn de rd's aangekomen , dus inderdaad mijn lichaam heeft me heel erg voor de gek gehouden. Er is geen twijfel meer mogelijk ik ben echt ongi, baal als een stekker (manlief trouwens ook).

Dus hierbij mijn nieuwe banner (ik ben uitgegaan van 42 dagen, gemiddelde van de laatste drie cyclussen):

http://ncban.9maand.com/103893

Verder heb ik vandaag al een maansteen gekocht die ik vanaf nu ga dragen, ik begin weer teunisbloemolie te slikken want heeft toch mijn cyclus met drie dagen verkort.

Groetjes Nicole

Het lukt me niet om die banner er op te krijgen, dus hierbij mijn NOD (Niet Ongesteld Dag): 05/09/2008

Lentekriebeltje, succes, je zit niet lang op het wachtbankje want je schuift zo door naar het zwangerenbankje.

groetjes Nicole

He Nicole,

Jeetje flink balen. Grrr irritant als je lichaam je voor de gek houdt.

Voor jou wat glitters

liefs Maris

Hallo dames,
zit hier bij mijn ouders....achter mijn nieuw gekochte laptop!! Eindelijk...ik wilde hem al zo lang en had er hard voor gespaard en nu heb ik er eindelijk eentje (deskopcomputer was al 8 jr oud...werd veel te langzaam) nu kan ik ook lekker in de woonkamer computeren op de bank ipv op de bovenste verdieping.

Nicoleg.... :( balen joh....kom we gaan hoopvol aan de volgende ronde beginnen!!
Lentekriebel...ja hoor de mandjes zitten vol met glitters dus die hebben we genoeg...maar er kan altijd nog bij hoor zwangeren!!! Owja je vroeg naar mijn leeftijd he :) ik word in september 29. En met die leeftijd en mijn lijstje vond hij het niet nodig me eerst een half jaar of zo naar huis te sturen. Als ik geen lijstje zou hebben had hij het waarschijnlijk wel gedaan....ook als ik veel jonger was geweest. Dus ben erg blij dat hij zo relaxed gereageerd heeft.

gisteravond naar de kroeg geweest....thuis behoorlijk voorgdroniken...komen we daar aan was het zooooo saai..dat we na een half uur weer naar huis gegaan zijn haha

vandaag gaan me zus, de kleine en ik naar een nicht toe en dan vanavond weer lekker naar huis.

mooie weer is weer over.....hier is het bewolkt, maar gelukkig wel lekkere tempratuur..

tot snel meiden....
owja....me dipje van vandeweek...is weer over. Ik ga er helemaal voor en hoop dat ik snel zwanger zal worden met alle hulp die we gaan krijgen....

Hoi dames!

De negatieve test klopte toch... Ik ben zo ongi als de pest, daar kun je niet omheen! Bah zeg, dit keer dus een cyclus van 41 dagen!!!

Elke maand komt er een week bij, sinds ik gestopt ben met de pil. En elke maand wordt de menstruatie op zich ook erger. Mag ik even heel vies tot in detail treden? (voor degene die hier niet tegenkan: ga   NU door naar de volgende alinea...)  Er komen enorme klodders en slierten die soms nog half in mij hangen en half in de pot, ik wordt er soms bang van! Dit heb ik nooit gehad, had altijd maar heel licht bloedverlies.

Voel me echt een beetje verdrietig, ben bang dat het nog heel lang gaat duren voordat ik zwanger ben en met dat vooruitzicht in m'n hoofd voel ik af en toe wat jaloezie tegenover mijn 2 zwangere vriendinnetjes. Dat vind ik heel erg, want 1 van de 2 is ook een jaar bezig geweest, dus waar heb ik het over, maar toch... het knijpt een beetje! Ik wil ook zo graag!

Mijn hele gemoedstoestant is op het moment minder, ik heb steeds zin om te huilen en overal tegenaan te schoppen en te klagen over alles wat er voor m'n voeten komt. Nou ja, dat zullen misschien de duiveltjes wel veroorzaken.

Geen idee op welke datum ik nu m'n NOD moet planten, ik kan er geen bal van op aan! Zal ik het maar gewoon op 41 dagen houden? In dat geval wordt het 4 september... Slik... moet ik nog zo lang wachten?!

Wil iemand dat voor mij veranderen op het lijstje? Of uitleggen hoe ik dat moet doen?

Morgen ga ik even vrolijk al jullie berichtjes lezen ik heb er nu geen puf meer voor. Sorry voor het egoisme, het is tijdelijk hoor!

Allemaal een fijn weekend!!

Liefs

Hoi Bloesem,

Wat vervelend zo'n lange cyclus.... grrrrr

En die klodders enzo. Dat herken ik wel. Heel irritant, maar heeft niks
met zwanger worden te maken. Ben nu voor de tweede keer zwanger, dus
maak je niet druk hoor.

liefs Maris

dikke knuffel voor jou en glitters voor de volgende maand ********************

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH

Wat een avond, hadden we dacht ik een gezellig avondje barbequen met nog enkele mensen bij mijn zwager en schoonzus. Waar 1 zwangere bij was, werd er continu met mij gevraagd: Nicole hoe gaat het met jou? Gaat Rick nog niet naar een groot bed? Heb je ergens last van? enz. enz. (IK BEN NIET ZWANGER wil ik uit schreeuwen maar doe dat niet omdat ze niet hoeven te weten dat we bezig zijn). Iedereen verwacht echt dat ik zwanger ben, want het zou toch ondertussen wel tijd zijn vinden zij. Ja dat vind ik ook maar ja ik kan er ook niks aan doen.

Toen kreeg ik ook nog als klap op de vuurpijl een hele pittige discussie over het inkoop en verkoopbeleid van winkels, moeder van schoonzus vond het belachelijk dat wat zij wou hebben er niet meer te krijgen is bij ons in de zaak en vond gewoon dat wij een megavoorraad moeten hebben om de klanten tevreden te houden.   Deze discussie was echt heftig, ik kreeg zelfs, voordat ze boos weg liep te horen dat ik brutaal, oneerlijk enz ben.

En nu komt dan nog het ergste: op dat moment kondigde mijn zwager en schoonzus aan dat ze in mei gaan trouwen. Bad timing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Natuurlijk hartstikke leuk voor hun, ik ben er ook heel blij mee. Als ik deze ronde aantel dan loop ik dan met een dikke buik of met een babytje in mijn armen op die bruiloft. Maar had natuurlijk gehoopt dat de avond iets anders was gelopen.

Groetjes Nicole

Bloesem, ik weet hoe je voelt want ik zit namelijk in het zelfde schuitje.

Ik heb het gemiddelde  genomen van mijn laatste cyclussen van de laatste 3x en heb mijn nod gezet op 5 september. Dus we moeten gewoon lang wachten, doen we het gewoon samen en gaan hand in hand deze keer naar het zwangerbankje.

Groetjes Nicole

Terug
Bovenaan