Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

Heej dames,

De hormonen vliegen over het scherm, wat een teleurstelling voor Bloesem en Nicole, balen zeg. Ik leef met jullie mee hoor! Leef je maar ff leker uit, dat hoort er bij en lucht op!

NICOLE, wat een heerlijk kereltje hebben jullie zeg en wat een leuke foto's! Echt super leuk!! En wat een leuk idee, dat abonnement bij de fotograaf. Wel leuk om te zien wie je bent. (Prachtige trouwjurk trouwens!!) En laat ze allemaal maar kletsen en vragen, ze moesten eens weten. Ik krijg de vragen langzamerhand ook te vaak. Een paar weken terug waren we naar een festival, legt mijn zwager zijn hand op mijn buik en zegt, 'jij zult wel geen bier drinken hè?'. Nou ja zeg!! Nog mooier, vertel ik dat een paar dagen later tegen mijn moeder, zegt zij 'maar je hebt toch ook een beetje een buik gekregen'. Wat the f*ck  , hahahaha, ze hebben het er gewoon over gehad!! (Ik weeg 57 kilo, voorheen 50, dus heb inderdaad een kleine ronding gekregen, niet eens de benaming buik waard hoor) Ach ja, laat ze maar, ze zitten gewoon te gissen. Ik denk dat de verrassing dan juist nog groter is, we zullen zien (hopelijk snel). En til er niet te zwaar aan wat andere zeggen, laat je niet gek maken!!!

SUMMEKE, ik hoop dat er genoeg glitters in het mandje zitten voor  een zwangerschap hier. Ik beloof dat ik iedereen een mandje glitters breng zodra ik zwanger ben!! Lekker cliché he, heb je echt zin om op stap te gaan is er geen bal te doen. Hopelijk heb je wel een leuke zondag!!!

MARISKA0808, hoe is het met jou????? Al een positieve test??? Zeker druk met de bruiloft, veel succes er mee. En laat snel iets van je horen, we zijn nieuwsgierig!!!!

B_M, voel jij al iets????? Spannend weekje voor jou!

Hier is alles nog rustig! Net toch maar ff een test gedaan en die was zo negatief als maar kan, uiteraard. Verder geen gekke dingen. Niet misselijk of zo (waren echt maar drie hele vage buien hoor, en ik was toen net met de medicijnen voor de blaasontsteking begonnen) dus ik ga er van uit dat het niks wordt. Al merk ik wel dat ik er echt super veel op hoop. Als ik nu aantel dan zou ik mijn zusje kunnen verrassen op haar verjaardag  (is dan nog wel pril, maar ik wil het haar graag zsm vertellen) of, als ik het vol hou (wat mijn manneke graag wil): bij ca 8 weken gaan we met mijn zusje+man op vakantie (we gaan straks iets boeken, joepie) en het is natuurlijk ook leuk om op het vliegveld te kunnen vertellen dat we met z'n vijven gaan. Maar ja, nu eerst nog maar ff wachten op een positieve test.

Mijn temperatuur loopt overigens wel langzaam terug (raar toch). De eerste dag na mijn ovulatie zat ik op 37,3, inmiddels is hij in een weekje langzaam gezakt naar 37,0. Daarna 36,9, gister 36,8 en vanochtend 36,7. Voor de ovulatie was 36,8 het hoogst, dus het wordt er niet echt veel duidelijker op. Ach ja, nog een paar daagjes afwachten dus. Ik vind overigens wel dat er deze maand ook een zwangere moet zijn, anders valt er zo'n gat. Ik bied me vrijwillig aan................. ik met mijn grote mond ook, dan dwing je de RD's eigenlijk af......sorry dus!!

Verder alles prima. Hier schijnt het zonnetje gelukkig (nog) wel dus we zullen zien wat de dag brengt. Vanavond BBQ bij mijn ouders, als het droog blijft! Lekkere afsluiting van het weekend dus.

Nou, Nocole en Bloezem, nogmaals een hele dikke knuffel van mij!
En de rest natuurlijk ook!

Ik heb het lijstje nog ff aangepast en mijn bannertje er bij en dan is het verhaal weer af, toedeloe!!

NOD:
Lentekriebel                         4e ronde         1e kindje                       NOD 29 juli
B_M                                                 3e ronde           1e kindje                 NOD 2 aug
Ikke                                                 3e ronde             1e kindje               NOD 10 aug
Summeke                                 4e ronde           1e kindje                   NOD 15 aug
Ellenan                                         4e ronde           1e kindje                   NOD 17 aug
Bloesem                                     4e ronde           1e kindje                 NOD 4 sept
NIicoleg                                     4e ronde             2e kindje                   NOD 5 sept
Marina                                             4e ronde         1e kindje                   NOD 19 sept
Wensjertr                                 5e ronde           1e kindje                   NOD ?
Kimmie                                         2e ronde             1e kindje                 NOD ?
Meisjeb                                         3e ronde             2e kindje                 NOD ?
Juli2003                                       3e ronde             2e kindje                 NOD ?
Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)
Mariska0808                           2e ronde         1ste kindje             NOD 17juli
ZwAnGeR!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e bezoek VK 29-7
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP 16 maart, 1e echo VK 7 aug

Oh ja, nog een goede reden waarom ik deze maand zwanger zou mogen worden: dan zijn we uitgeteld 2 dagen voor mijn manneke's verjaardag, dat is toch super leuk . Hopelijk is diegene die dat regeld nu overtuigd, ik wacht af  Hahahahaha.
(Ik word een beetje melig van de zenuwen, snel de laptop weg en aan de dag beginnen dus!!!)

Dikke kus van mij

@Nicole
Vervelend dat ze zo door gingen zaniken zeg......
Ik moet zeggen dat ik wel eens aan mijn schoonzusje heb gevraagd wanneer er een kleine kwam. Toen was ze al een tijdje bezig. Vind het best lullig van mezelf, doe dat dus nu ook niet meer.

En raar dat die vrouw even de dag wil verpesten.... zeuren over de winkel waar je werkt. raar hoor

@lentekriebel
Er moet inderdaad wel 1 zwangere zijn deze ronde, dus hier wat glitters

He lieve zonnige meiden!

Hier een berichtje uit het snik hete, zonnige brabant!
Acht we houden ons maar rustig, meer kunnen we toch niet doen met dit weer.
Onze klus-10-daagse staat weer voor de deur, dus vanochtend een extra eitje gekookt voor manliefs ontbijtje. Hij keek naar mij en zei meteen: we kunnen ook nu al vast een keertje oefenen, kijken of we het nog niet verleerd zijn hihihihihihi.
Vanmiddag gaan we op kraamvisite bij vrienden van ons. Zij hebben een zoontje gekregen. Ook zij zijn een jaar bezig geweest en ze heeft 2 miskramen gehad, dus ik gun het ze wel. maar denk toch dat ik het even moeilijk zal hebben. Moet me dus groot houden, maar dat zal wel lukken hoop ik.
Ik ben eigenlijk helemaal niet meer bezig met deze ronde. Heb me al helemaal ingesteld op ivf, raar he! En dat terwijl deze ronde toch echt nog een gewone kans is, maar ja kan er niets aan doen. De afgelopen dagen ben ik ook de hele tijd aan het denken over dat ivf gebeuren. En dan vooral dat we de keuze moeten maken of we 1 embryo of 2 terug geplaats willen hebben. Tja waar kies je voor: Met 2 heb je meer kansen, maar ook een zeer grote kans op een tweeling. Dat lijkt me van de ene kant heel gaaf, maar van de andere kant ook heel erg zwaar, zeker in het begin. HELP!!! wat zouden jullie doen?? Och, wat ben ik toch ook een muts om me daar nu al druk over te maken. Dat zien we dan wel weer. Maar toch, ben wel benieuwd wat jullie zouden doen als jullie voor de keuze zouden staan.

Lentekriebels: Ok, in de maand juli mag er 1 zwangere bij. Maar in de maand augustus 4 en in september de rest van ons clubje! Dat zou mooi zijn! Hopelijk is je temperatuurdaling geen voorteken dat de RD's komen.... Ik duim voor je meid!
Nicoleg: Ik heb ook even een kijkje genomen op je site. Wat een geweldig ventje zeg! Oooo, ik smolt helemaal weg toen ik die foto's zag! En idd mooie trouwjurk zeg! Je woont dus in Bergeijk. Dat is niet zo heel ver hier vandaan. Famillie van mijn man woont ook in Bergeijk. De Familie Hompes, misschien ken je ze wel. (kan die naam hier best neerzetten, want het is aangetrouwde familie van mijn man dus moeilijk te achterhalen!) He, trouwens van de verloving van je zwager, dat is toch leuk nieuws! En ach hopelijk loop je dan met een hele dikke buik, maar dat is toch juist mooi voor de foto's en zo!
MissPiggy: Jeetje wat een slecht nieuws allemaal zeg! Kan me voorstellen dat het nieuws van je schoonouders voor jou, maar ook voor je man verschrikkelijk is! Heel veel sterkte meid, hier een extra dikke knuffel van mij voor jou:
Summeke: Jeetje wat een verhaal zeg van de gyn! Wel fijn dat hij meteen koppen met spijkers slaat en ook fijn dat de assistentes daarna wat vriendelijker waren. Ik moet altijd erg lachen als ik bel voor een afspraak, dan hoef ik alleen maar mijn voornaam te zeggen en ze weten al wie ik ben en als ik daar kom zeggen ze al: Ha, Ellen hoe is het me je! Vindt ik toch knap want hoeveel mensen zien zij niet op een dag. Maar ja, ik kom daar dan ook al jaren. Bedankt trouwens nog voor je berichtje en knuffel op het andere topic, erg lief van je! Hopelijk gaat het nu weer wat beter met je. Ik ben ook erg benieuwd wat de gyn bij mij allemaal gaat doen als we de 19e daar zijn. Of ik meteen het ivf traject in kan gaan of dat hij eerst andere onderzoeken wil doen, dat wacht ik maar even af. Meid, we kunnen elkaar lekker steunen hier. Zijn we toch gewoon twee beetje mislukte vrouwen die met een beetje externe hulp toch snel zwanger zullen zijn! Heb trouwens al veel positieve verhalen gehoord over dat Clomid!
Marina: WIA is de nieuwe WAO (Arbeidsongeschiktheidswet). Als je geheel of gedeeltelijk arbeidsongeschikt bent, moet je een aantal weken voordat je 2 jaar arbeidsongeschikt bent een aanvraag indienen voor een gehele of gedeeltelijk WIA-uitkering. Ik weet niet of je nog (gedeeltelijk) werkt, maar vraag er anders op je werk na. Je P&O afdeling kan (en moet) je hier bij helpen! Wel goed trouwens dat je al je ovutesten enzo niet meer gebruikt! Je zult zien, dan ben je er op een veel lossere manier mee bezig en lukt het beter! Ik zou dat ook wel willen, maar ik moet van de gyn.
Mariska1980: Bedankt voor je lieve woorden! Zoals ik hierboven ook al beschreef gaat het gelukkig weer een stuk beter met me! Ach, het is nu eenmaal zo. Ik heb het altijd al geweten dat op de natuurlijke manier zwanger worden heel moeilijk voor mij zou zijn. Nou, dat blijkt dus ook zo! Hoe gaat het met jou zwangerschapskwaaltjes??
Heb je het al tegen familie of zo verteld?
Bloesem: Wat balen van je RD's zeg! en dan ook nog zo'n lange cyclus! Ik zou er idd gek van worden. is heb een cylcus van 5 weken en dat vindt ik al lang! Meid je mag hier zoveel zeuren, mopperen, huilen en klagen als je wilt! Daar zijn we toch voor! Sterkte lieverd!!!

Iedereen: Laatst was ik trouwens aan het denken. Stel dat jullie allemaal zwanger zijn en ik bijvoorbeeld, of iemand anders, als enige van ons clubje nog niet! Dat zou erg zijn! Dan blijven we toch wel nog gezellig met elkaar kletsen he! Ik kan echt niet meer zonder jullie! Jullie zijn echt mijn maatjes geworden zeg maar!
Daarom voor iedereen een dikke

Ellen.

@EllenAn
Het gaat hier goed met de kwaaltjes. Heel veel misselijk, heb ik bij Feline niet gehad, dus wie weet nu een manneke hahaha.
Kan me trouwens indenken dat je een beetje jaloers bent hoor. Ik kan gewoon zwanger worden en baalde al dat het wel een aantal rondes en wat miskramen duurde.. En om me heen wel mensen zwanger werden. Tja zo zit de mens toch een beetje in elkaar he..

Rustig aan kun je nu niet doen, klussen bij het leven!! haha Als het maar wel leuk blijft toch...

En hoe was de kraamvisite? Ik ben vandaag bij mijn achterneef geweest, die heeft in juni een dochtertje gekregen. Zo lief, ik mocht haar op schoot en even een knuffel geven. (mochten ze toen bij Feline ook, bleek trouwens dat ze toen al bezig waren. Ze glommen ook helemaal op de foto, omdat ze haar vast mochten houden. Echt zo leuk) En ik glom nu, wat bijzonder eigenlijk om zo'n klein hummeltje van een ander vast te houden. En raar, Feline vind ik ineens erg groot hahaha

kan me trouwens wel voorstellen dat je je instelt op ivf, het is natuurlijk een grote kans dat het die kant op gaat, al gun ik je deze maand gewoon een positieve test!
En 1 of 2 embryos. tja dat is heel persoonlijk. Een tweeling is leuk. Maar wel zwaarder.... pfff moeilijk hoor...
Ik zou voor 1 gaan denk ik....

X Maris

*komt binnengezwommen...pfff wat is het hier benauwd zeg!*

Zo ben weer thuis sinds gisteravond en heb vandaag helemaal niks gedaan....nou ja behalve dan dat ik gewerkt heb van 5 tot 9....maar het was rustig.... Lig nu wel lekker in een koele slaapkamer met me laptopje waar ik o zo blij nog steeds mee ben. Vandaag zitten kloten om het draadloos netwerk aan de leggen..maar het isgelukt haha

@nicoleg....a wat een manneke ...heb ff op je site gekeken. Ik vind het ontzettend fijn om mijn gedachtes hier op te schrijven en wil hier ook blijven schrijven ook al ben ik zwanger hoor!! zoek het niet om dan naar een ander forum te gaan en weer nieuwe mensen te ontmoeten...zag laatst op een ander topic dat die vrouwen daar een hyves hadden aangemaakt die niet openbaar was en een naam had die niks met babys enzo te maken had...daar konden ze elkaar meer vertellen enzo...ach we zien wel joh...hang hier nog prima hahaha

@bloesem..Ik had precies hetzelfde bij mijn laatste ongesteldheid! Had het verteld tegen de gyn..en die vertelde dat het inderdaad normaal is voor sommige vrouwen om dit elke maand te krijgen... wel balen hoor.....beetje trootst...je bent niet alleen de volgende ronde

@ellenan....ja heb wel positieve verhalen gehoord...en gelezen..maar ook veel gelezen over de negatieve bijwerkingen...ach ik zie het wel...zit nu denk ergens halverwege me cyclus..dus heb nog wel ff te gaan voordat ik ze moet slikken..we klussen in iedergeval weer lekker deze maand...dus je weet maar nooit...voor hetzelfde geld gaat het deze maand lukken en hoef ik niet eens aan die troep :)

@lentekriebel...haha dat zou leuk zijn als je op vakantie gaat en kan vertellen dat jullie met zjin vijfen gaan!! hahaah pak wat glitters uit het mandje :) 29ste is al bijna!!!

@ikke en B_M hoe gaat het met jullie???

@mariska 808....en en en?? nog geen RD's? heb je al getest?

nou ik ga bankhangen want ik word gewoon doodmoe van dit weer....

*geeft iedereen een  want ik ben ook blij dat ik jullie heb!!!*

Heej ladies, even geen zin om uitgebreid te reageren, maar ik wil toch even laten weten dat de RD's gearriveerd zijn. Ergens wist ik het wel, maar ergens had ik ook heeeeeeel veel hoop. Dus ik baal natuurlijk vreselijk. Ach ja, morgen beginnen we gewoon opgewekt aan een nieuwe ronde.

Ik kruip nu lekker mijn nest in, dan heb ik straks ook weer alle puf om er lustig op los te klussen

Overigens wel een vakantie geboekt naar Antalya, lekker een weekje in een overdreven lux resort, lekker niks doen. En we hebben nog een kansje om met z'n vijven te gaan:  NOD 21 aug!

Dikke kussssss

Hoi lieve meiden,
Ik wil alleen even laten weten dat ik ook nog steeds van de partij ben en jullie niet verlaten heb. Ik heb trouw elke dag meegelezen, maar nog niet de tijd en de puf gevonden om te reageren.
Jullie zijn ook mijn forum maatjes hoor, ik was zeker niet van plan om weg te gaan.
Tot snel weer.
Dikke kus van mij
Oja vandaag alweer 10 weken en 2 dagen zwanger, wat gaat het toch hard!

Terug
Bovenaan