zo hehe na een paar hele slechte dagen weer even een goede dag tussendoor, heb zowaar alweer 10 minuten kunnen sporten vanochtend
@Ellenan, heel erg geweldig dat het nu zo geod gaat met je broer!!!!!, echt geweldig nieuws!
@Mariska1980 balen dat je niet mee kunt doen voor MvM maar gelukkig is daar Noompje die wel voor twee mee kan doen, 16 maart trouwens mooie datum zeg, is mijn oma jarig, en al bijna de echo wat leuk! Die kwaaltjes lijken me aan de ene kant wel pretttig weet je tenminste dat je echt zwanger bent
@Wensje, ik hoop dat de maansteen voor jou zijn werk doet deze maand, heb de mijne deze maand maar ongehouden en als ie voor mij niets doet (omdat dat deze maand niet uitkomt he, doet ie maar zijn best voor jullie allen) Juli heeft immers nog niet veel geluk gebracht, hopelijk wel voor Mariska0808
Trouwens vraagje voor degenen die temperaturen, gister was mijn temperatuur 36,6 ipv 36,3 maar vandaag weer 36,3, gister dag 10 zou dit een eisprong geweest kunnen zijn? Dan is ie wel vroeg en ik voel hem meestal ook wel en nu nog niet maar kan het anders aan het warme weer liggen?
@Misspiggy, vk geweest, hoe was het?
@Noompje, gefeliciteerd met je dochtertje, ik ben de naam vergeten maar gefeliciteerd!
@Nicole, leuke site en mooie foto's van je zoontje!
@Lentekriebeltjes, Ciske de Rat was heel leuk! Echt super! We reden er alleen met mijn schoonouders heen want ja twee uur rijden en dan is een auto handiger dan twee he en mijn schoonvader remt heel plotseling voor een stoplicht en het schoot weer in mijn nek, en bedankt, vandaag de eerste goede dag sindsdien, dus de musical was heel leuk echt een aanrader heb er alleen wel weer veel last van gehad maar dat was niet alleen de schuld van de musical he
Trouwens vorige week bij uwv geweest, moet wel zeggen dat ik het persoonlijk vreemd vind dat die arts me nog niet een keer onderzocht heeft maar daar zal ie dan wel zijn redenen voor hebben. papieren voor wia komen later, ze hebben mijn ziekmelding staan in begin februari ipv september dus die papieren volgen in september/oktober, pak van mijn hart, ik dacht alweer dat ik te laat was moet half oktober weer terug dus dan kan ik er nog eens naar vragen. Ik heb trouwens best veel angst voor die spuiten in mijn nek, het enige wat ik nog van het gesprek weet is dat de arts zei dat patienten zeggen dat dit heel pijnlijk is, nou deed mijn rug al enorm veel pijn bij de behandeling en dat was met verdoving en dat zou wel meevallen zei hij dus verwacht ik het nu een stuk erger en ik ben bang, zeg maar ziemel, ik weet het ik ga toch maar wel voetje voor voetje nou ja weer genoeg geklaagd
@Nicole, ik hoop dat de maansteen voor je werkt en eu wat doet teunisbloemolie?
@Bloesem, enorm balen voor je, is inderdaad enorm klote als je overtijd raakt, ik snap je heel goed qua je vriendinnen want dat heb ik ook maar we zijn gewoon volgende keer aan de beurt, lees jullie, ik sla een keertje over en dan hebben we in de zomer een baby'tje en kunnen we zwijmelen bij leuke kleine zomerkleertjes!!! en speelgoedjes enz., O ja, misschien als je een maansteen wilt proberen die moet ook je cyclus kunnen verkorten naar 28 dagen zou mooi zijn maar hij zou hem moeten kunnen verkorten, is het proberen waard zou ik zeggen, is maar een steen dus veel kwaad kan ie niet denk ik en als het helpt mooi meegenomen.
ik had me vannacht trouwens een droom, iedereen zowat die ik kende was zwanger (de vrouwen dan he) zelfs mijn tante waarvan ik weet dat ze geen kinderen meer kan krijgen plus ons oma, behalve ik heel fijn, ben er dan toch echt te veel mee bezig zeker maar hoe ik dat moet verminderen weet ik ook niet hoor!
@Nicole, ik weet het die verwachting dat je zwanger bent heeft ook iedereen bij mij en ik vind dat zo frustrerend, dus ik zeg dan maar ik heb een whiplash en kan niet eens een baby optillen lijkt me niet zo handig, dan zijn ze wel stil en ik baal ontzettend, en dat de moeder van je schoonzus zo raar doet opvliegers ofzo? Ik weet niet wanneer je zwager gaat trouwen maar daar loop je dan inderdaad met dikke buik of baby rond, positief denken he!
@Ellenan, ik zou persoonlijk 2 embryo's laten terugplaatsen, heb je meer kans en twee zou ik niet erg vinden, is misschien qua zwangerschap zwaarder maar wij willen er toch meer dan 1 hopelijk dus zou ik voor 2 gaan, het kan ook zijn dat er een niet aanslaat immers en dan heb je er meteen geen meer terwijl je er anders nog een hebt, nu ja zo denk ik erover, vooral doen wat je zelf wilt misschien gaat het met een ook wel hardstikke goed?! O ja, die ovu testen heb ik denk ik helemaal niet nodig omdat ik mijn ei toch altijd voel maar als je dan test en je ziet die tweede dikke streep heb je bewijs he, alsof dat voelen geen bewijs is maar ja ach ja heb er nog drie trouwens en wie weet dat ik ze na de behandeling nog even gebruik maar is eigenlijk ook niet nodig, mijn man zei ook al je voelt je ei altijd dus waarom nog testen? Daar vertrouw ik dan maar op.
Trouwens ik hoop wel dat iedereen hier blijft kletsen en daar ga ik ook voor! Bovendien zijn we in september met zijn allen zwanger allemaal kerst met een dikke buik vieren lijkt me helemaal top!
@Summeke, fijn dat je meteen aan de slag kan met Clomid, wat doet dat eigenlijk? Moet ik oktober naar gyn ivm jaar bezig maar dan kan ik maar beter een afspraak maken voor ik ongesteld ben dus ipv erna dan is dus een maand weggegooid?
@Lentekriebel, heel erg balen van de rd's, hopelijk gaan jullie gewoon met zijn vijven op vakantie, zeg dat ook maar alvast tegen je ei wie weet helpt het
@Misspiggy, lekker relaxen vandaag he, laat je man maar lopen inderdaad! Balen van je schoonouders maar goed hopelijk blijven ze gewoon normaal doen dan zal het wel goedkomen (lees als ze elkaar tegenkomen vliegen de stoelen niet door de kamer).
knuffel aan iedereen en je weet het he augustus wordt een topmaand, we moeten immers wat inhalen he!