Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

EllenAn: wat een geweldig nieuws van je broer, ook natuurlijk fijn voor je ouders hoeven ze zich minder zorgen te maken want dat vreet aan je. Die vriendin van me die een tweeling heeft heeft echt een geweldige zwangerschap gehad, niet misselijk enz. Was ook helemaal nieet veel aangekomen, haar buik was nog kleiner als de mijne en je zag het bij haar alleen aan de voorkant. Mijn advies blijft ga voor 2 eitjes, want het heeft zeker ook zijn leuke kanten.

Marinax: Heb jij die maansteen iedere dag gedragen en hoeveel uur en ook s'nachts?
Je tempratuursverhoging zal waarschijnlijk van het warme weer komen, de mijne is ook een stuk hoger dan mijn vorige cyclus, want een ei op dag 10 is wel erg vroeg, dan is hij ook nog niet genoeg gerijpt. Die teunisbloemolie heeft volgens mij niet geholpen want ik heb nog steeds een cyclus van +40 dagen.

Voor de rest vind ik het wel spannend dat mijn zwager gaat trouwen, want als ik inderdaad deze keer aantel is de kans groot dat ik dan net bevallen ben. Met  40 weken  kom ik  dan uit begin mei, zij trouwen namelijk eind mei.

Groetjes Nicole

Heej Ladies, wat een warmte, hier kan ik dus echt niet tegen!!!!!
Eten koken kost al te veel moeite, laat staan eten opeten, bah!! Maar inderdaad, we mogen niet klagen, het is zomer!!

Ik ga ook niet reageren vandaag, echt geen puf, maar ik wil wel ff snel tegen EllenAn zeggen dat ik echt heeeeeeel erg blij voor je ben dat je broer zulk goed nieuws gekregen heeft!!! Geniet er van meis!!!!

Voor de rest een hele dikke knuffel, bedankt voor al jullie lieve berichtjes! (De RD's zijn overigens alweer bijna weg, ik ben wel blij dat het tegenwoordig van die korte buien zijn!!)

Ik heb ook nog ff mijn NOD aangepast:
NOD:
B_M                                                 3e ronde           1e kindje                 NOD 2 aug
Ikke                                                 3e ronde             1e kindje               NOD 10 aug
Summeke                                 4e ronde           1e kindje                   NOD 15 aug
Ellenan                                         4e ronde           1e kindje                   NOD 17 aug
Lentekriebel                         5e ronde         1e kindje                       NOD 21 aug
Bloesem                                     4e ronde           1e kindje                 NOD 4 sept
NIicoleg                                     4e ronde             2e kindje                   NOD 5 sept
Marina                                             4e ronde         1e kindje                   NOD 19 sept
Wensjertr                                 5e ronde           1e kindje                   NOD ?
Kimmie                                         2e ronde             1e kindje                 NOD ?
Meisjeb                                         3e ronde             2e kindje                 NOD ?
Juli2003                                       3e ronde             2e kindje                 NOD ?

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)
Mariska0808                           2e ronde         1ste kindje             NOD 17juli

ZwAnGeR!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP 16 maart, 1e echo VK 7 aug

Dikke kus

@EllenAn
Wat een goed nieuws voor je   broer en natuurlijk voor jullie allemaal!

Verder ben ik moe en ben ik het vieze warme weer nu al zat...
vroeg naar bed vandaag!

Hey ikke!! welkom terug!! Lekkere vakantie gehad??

@ellenan...o lekker nog ff en dan vakantie!! hoop dat je mannetje snel beter wordt zodat jullie lekker kunnen klussen!
Wat een fijn nieuws om te horen zeg van je broer!!! Mijn lievelingsoom is op dit moment in strijd met kanker....we weten nog steeds niet welke kant het op zal gaan.
Heb ff de bijsluiter van clomid opgezocht:
Werking:
De eierstokken bevatten vele eicellen (follikels). Een hormoon (het follikel stimulerend hormoon) zorgt ervoor, dat elke menstruele cyclus enkele eicellen groeien. Eén van deze eicellen kan uiteindelijk in de eileider terecht komen onder invloed van een ander hormoon (luteïniserend hormoon). Dit heet eisprong of ovulatie. In de eileider(s) kan deze eicel door een zaadcel (spermatazoön) bevrucht worden. Vrouwen, die geen eisprong hebben, kunnen niet zwanger worden. Clomid verhoogt indirect de produktie van deze hormonen. Hierdoor kunnen enkele eicellen groter worden en kan vervolgens de eisprong optreden.

De bedoeling is dat en mijn cyclus regelmatiger wordt en dat er dmv echo's gekeken kan worden of ik inderdaad een eisprong heb....en of die goed is......Hoop nog steeds dat ik deze maand aantel want de bijwerkingen kunnen ook niet lekker zijn:
De meest voorkomende bijwerkingen zijn:
opvliegers, maag- en buikklachten (pijn en opgeblazen gevoel) en gezichtsstoornissen (wazig zien, lichtflikkeringen en gekleurde vlekken zien). Bij het besturen van voertuigen en het bedienen van machines dient rekening gehouden te worden met de mogelijkheid van het optreden van gezichtsstoornissen (wazig zien, kleurenspots en lichtflikkeringen) vooral bij veranderlijke verlichting
Wanneer deze klachten optreden, moet u uw arts zo spoedig mogelijk waarschuwen.
De volgende bijwerkingen komen minder vaak voor: misselijkheid of braken, toegenomen nerveuze spanning, depressie, vermoeidheid, een draaierig gevoel of licht in het hoofd, slapeloosheid, hoofdpijn, pijn in de borst, hevige menstruatie, een bloeding tijdens de menstruele cyclus, gewichtstoename, jeuk, vorming van bultjes en huiduitslag en toegenomen drang om te plassen.
Indien andere dan bovengenoemde bijwerkingen optreden, informeer dan uw arts of apotheker.
dussss...we wachten af :)

@Marina ... ja ik moet nu bijna een hele maand wachten tot me volgende cyclus.. dus is handig als evt. je gyn je ook clomid gaat geven om dit vlak voor je menstruatie te doen. Ik weet even niet meer of jij ook last heb van een onregelmatige cylcus..zowel...is het handig vanaf nu ff elke eerste dag van je menstruatie op te schrijven zodat je gyn ziet hoeweel dgn je cyclussen zijn. Dit heeft mijn gyn namelijkj gelijk doen beslissen mijn aan de clomid te zetten.

@mariska0808....en en en?? je nod was 17 juli dus ben nu wel heel benieuwd hoor!! Ik weet dat je het waarschijnlijk nu erg druk heb met de aankomende bruiloft.....maar toch ... heb je al getest??/

@juli2003 Hey meis hoe gaat het nu met je? al een tijdje niks van je gehoord. Hier een dikke  voor je

Ik ga me nu eerst ff douchen...ben later thuis van me werk dan gepland...maar ja de kinderen waren een beetje aan het flippen hahah...hebben ook allemaal last van de hitte!!

latersssssssss

@Nicole, maansteen heb ik eerst een nachtje in een glas water gelegd voor de raam met uitzicht op de maan, daarna gewoon aan een kettingkje gehangen, heb hem de hele dag en nacht om ook met douchen wordt ie ook schoon en met volle maan moet je hem voor de raam met uitzicht op maan leggen 's nachts om op te laden en dan als je zwanger bent kun je hem in de tuin begraven voor vruchtbare grond ofzo, een robijn helpt dan tegen miskramen waarschijnlijk maar zo ver ben ik nog niet gekomen, heb hem pas na de miskramen gekocht dus nu maar afwachten, veel succes ermee

goedemorgen ladies...

aaarg weer zo vies warm en benauwd! Heb de strijk al weggewerkt en ga nu de afwas doen en daarna....doe ik niks meer vanavond. Heb vannacht een slaapdienst en gezien het feit dat de kids op me werk ook een beetje doordraaien van het warme weer kan ik beter mijn krachten vandaag sparen.

fijne dag allemaal!!

O ik moest even snel wat krabbelen want we stonden helemaal onderaan!

Summeke: Waar haal jij in godsnaam de energie vandaan om met dit weer te gaan strijken. Ik denk elke keer maar weer, als ik er maar lang genoeg naar kijk loopt het misschien zelf wel de kast in.....maar helaas. Heftig lijstje met bijwerkingen trouwens. Hoop voor je dat het niet zo ver hoeft te komen!

Lentekriebeltje: Ik lees dus dat jij ook maar van die korte ongi's hebt. Moet er toch niet aan denken dat ze voor deze keer met dit benauwde weer komen. Op naar de volgende ronde.

EllenAn: Wat een super fijn nieuws voor jullie!

Nicole: Leuke foto's en website van jullie en zoonlief!

Hier mijn banner van 31 dagen. Ik had eerst het gemiddelde genomen en dan zou het 30 dagen zijn. Nu heb ik er 31 van gemaakt omdat ik mijn ei dus later heb gehad, denk ik. Ik voel wel altijd dat mijn ongi eraan gaat komen dus zolang ik niets voel.....maar ja ga er aan de andere kant van uit dat het niets is omdat ik helemaal niets bijzonders voel. Heb wel af en toe steekjes linksonder, voelde daar ook mijn ei, en volgens mij had ik dat de vorige keer niet. Maar ja en dat ik ontzettend moet ben tel ik maar niet mee want dat zal wel door het weer komen.
Ik weet het ook niet meer!

Gister vroeg iemand of ik zwanger was of dat ik wat dikker was geworden.....gggggggggrrrrrrrrrrrr..............ik ben natuurlijk aangekomen omdat ik gestopt ben roken!

Welterusten

ja B_m dat vraag ik mezelf ook wel is af... ik bedoel..als ik tegen mezelf zeg....nee we gaan vandaag niet snoepen want er mag best wel wat vanaf...dan luister ik niet naar mezelf...

maar als ik zeg....ik ga vandaag de strijk wegwerken zodat ik morgen lekker kan luieren....luister ik opeens wel....mmm raar wezen ben ik hoor hahahah

ojwa en dat wegkijken...dat heb ik ook geprobeerd....maar het ging er alleen maar van jongen....dus dat is ook niet echt de oplossing :)

*zit heerlijk niks te doen in haar koele huisje (want ze heeft gistern alles al gedaan) en gaat vanavond met vriendlief naar de film "the dark night"*

**gaat het reserveringsnummer ff zoeken...waar had ze die ook alweer gelaten**

Terug
Bovenaan