Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

Dag dames van het goede leven!
Vandaag pas weer echt tijd om alle berichtjes bij te lezen en om rustig ook zelf iets te schrijven.
Hier alles goed. Gisteravond mijn verjaardagsfeestje gevierd. Was erg gezellig, lekker buiten kunnen zitten. Schoonzus was op de hoogte van onze kinderwens en vroeg of ik toevallig goed nieuws had. Ik heb me er nog wel uit kunnen praten, maar het kostte me veel moeite. Maar aan het einde van de avond feliciteerde ze me alsnog. Valt natuurlijk wel op dat iemand die altijd een wijntje drinkt en een sigaretje rookt op een feestje dat nu niet doet. Zij weten dus dat we zwanger zijn, maar voor de rest weet niemand het nog. Volgend weekend gaan we het tegen onze ouders vertellen en voor de vrienden houden we het nog even geheim. Maar het valt niet mee hoor! Zeker niet omdat ik zo ongelooflijk moe ben en aanvallen heb van misselijkheid. Avondeten smaakt me niet meer en ik ben ook erg prikkelbaar. Net wel een shirtje besteld bij simplycolors. Op de voorkant staat nr. 1 en op de achterkant en vanaf maart niet meer alleen. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het opvalt.......

@lentekriebeltjes: hoe is het met jou? Ik las dat je vandaag zou gaan testen, dus houd ons niet langer in spanning.......

@mariska1980:zoonlief heeft ook nog steeds last van zijn darmpjes. Het opgezette buikje is wel minder, maar vanochtend had hij zo'n gigantisch vieze poepluier. Het zat tot  op zijn tenen en vanmiddag was hij weer aan de diarree.  Morgen dus toch maar even de HA bellen. Zelf denken we dat zijn laatste kiezen doorkomen. Er zitten wat dikkere bulten in zijn kaak en hij trekt regelmatig aan zijn oortjes. Maar ik neem het zekere voor het onzekere en ga toch maar even langs.

@summeke: ik lees dat je enorm genoten hebt van je vakantie. Jammer dat het altijd zo snel voorbij vliegt.

@tijgetje13: spannend, vrijdag je eerste echo al. Mag ik vragen waarom je bij de gynacealoog loopt?? Hoe gaat het verder met je? Ik begin al steeds meer te wennen aan het idee, maar ook nog wel heel onwerkelijk. Heb jij ook al last van al die vervelende kwaaltjes??

Nou, ik sluit weer af. Manlief gaat zo de finale van het EK kijken en ik duik mijn bedje in. Ik kan niet genoeg krijgen van slapen....... Voor mij deze week de laatste werkweek en dan ........6 hele weken vakantie. Ik heb er zoveel zin in, mijn accu is nl. bijna leeg en ik heb het helemaal gehad op het werk.

Hoi meiden,
even een kort berichtje van mij...
zaterdagavond weer last gehad van donker bruine afscheiding (oud bloed dus). Ik schrok me wezeloos. Vorige maand ging het namelijk hierna mis. Gelukkig was het nu maar een klein beetje en had ik er gisteren en vandaag eigenlijk al geen last meer van. Wel een raar gevoel in mijn buik. Nu heb ik vrijdag een te zware (stom!) doos getild en had daarna pijn in mijn buik, dus misschien een klein adertje gesprongen ofzo?? Vannochtend de VK gebeld en vanwege mijn miskraam vorige maand mocht ik met 8 weken (over 2wk dus!!) voor een echo gaan. Maar dan wel in het ziekenhuis bij de gyn. omdat zij geen inwendige echo's maken (he bah, dat lijkt me nou helemaal niets, maar goed!). En dan mag ik met 11 weken nogmaals bij de Vk een echo laten maken (das dan weer wel leuk natuurlijk). Hopen dat het dus goed blijft gaan, maar ben wel erg onzeker door zaterdag geworden, eerlijk gezegd. Ik heb gelukkig nog wel al mijn zwangerschapsklachtjes, die de vorige keer als donderslag bij heldere hemel verdwenen.
Nou van mijn kant dus even een kort bericht..
Ik hoop dat het  met alle andere zwangeren (en schijnzwangeren) goed gaat.
En de rest natuurlijk ook suc-6 met alles.
Groetjes Amber  

Hey meiden,

kregen gister te horen dat mijn tante (vriendin van oom) zwanger is dus met kerst krijg ik nog een neefje of nichtje

ben erg benieuwd hoop nu ook erg dat het bij ons vlug lukt dan kunnen ze mooi samen spelen

wel een beetje vreemd om er nu nog een bij te krijgen maar ze is 36 dus dan kan dat nog goed toch? Bij tijgetje ook dus dat komt wel goed!

Lentekriebel, we wachten allemaal met spanning!!! Wanneer ga je testen?

hoe is het verder met de zwangeren/klussers?
ik verveel me enorm, morgen naar laatste keer revalidatie, donderdag naar AZM voor onderzoek, en vrijdag met mijn peettante winkelen voor mijn verjaardag,

knuffel en duim duim duim voor iedereen

Hello ladies

Druk druk druk, maar nu ik eenmaal op het bankje zit, moet dat natuurlijk wel ff snel bekend gemaakt worden, hihi.

Gisteren getest, negatief. Verder niks te melden eigenlijk. Ik voel me niet zwanger en ik voel me niet ongesteld. Eigenlijk voel ik me heel erg lekker. Dussssssss, nog ff afwachten. (Zelfs vriendje wordt zenuwachtig, hahahaha)

Maar ik zit op het bankje, dat is al een halte verder dan de vorige twee maanden . We blijven duimen!!

Zodra ik iets weet horen jullie van me! Van de week zal ik ook wat uitgebreider reageren, maar moet nu echt gaan, ze zitten op me te wachten! (vergadering)

(oh, nu ik eenmaal hier ben wordt ik toch wel wat zenuwachtig, hahahahaha, gelukkig is het op het werk te druk om er mee bezig te zijn!)

Tot gauw! Een hele dikke knuffel uit Limburg

NOD-lijst

Noompje                           2e ronde         2e kindje       NOD 1 juli
Juli2003                         3e ronde         2e kindje         NOD 4 juli

Ikke                                     2e ronde         1e kindje       NOD 9 juli
Summeke                         3e ronde         1e kindje       NOD 10 juli
B_M                                     2e ronde         1e kindje         NOD 10 juli
Mariska1980               3e ronde         2e kindje       NOD 11 juli
Wensjertr                         4e ronde         1e kindje       NOD 13 juli
Ellenan                               3e ronde         1e kindje       NOD 14 juli

Marina                               3e ronde           1e kindje         NOD 14 juli

Mariska0808                     2e ronde       1ste kindje   NOD 17juli

NIicoleg                           3e ronde         2e kindje         NOD 1 aug
Kimmie                               2e ronde         1e kindje         NOD ?
Meisjeb                               3e ronde       2e kindje             NOD ?

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons!! !)
Marisa7                                       NOD 17 juni (?)
Lentekriebel                   3e ronde       1e kindje       NOD 28 juni

ZwAnGeR!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP ??
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 23 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 2 maart
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart

Oh ja, als we het volhouden en niet ongie worden  gaan we woensdag (pas) weer testen. Morgenavond moet ik weer weg en dat lijkt me niet leuk, mocht het raak zijn. Dus woensdag lekker saampjes de badkamer op !!!   Spannnnnnennnnnnnddddddddd!
Bye bye!

He lieve meiden!!!

Wat is het hier rustig?? Is iedereen aan het werk of zijn jullie aan het genieten van het mooie weer?
Deze week wordt het echt heeeeeeet zeg!! Ik ben niet zo van de warmte, zo'n graadje of 23 vind ik heerlijk.

Hoe gaat het met jullie allemaal?

Marina: Spannende week voor je, vrijdag naar het ziekenhuis voor onderzoek. Veel succes meid.
Gefeliciteerd dat je weer tante wordt, leuk! Ja het liefst ben je natuurlijk zelf zwanger, maar geloof mij jou tijd komt echt!

Amber: Jeeeetje dat is echt schrikken zeg, kan me helemaal voorstellen dat je nu erg onzeker bent.
wel prettig om een vroege echo te hebben, en een inwendige echo doet echt geen pijn. Misschien een beetje genant, maarja je moet maar zo denken. Die gynocologen zien zoveel dozen op een dag, hahahahaha.
Ik ga heeeeel hard voor je duimen dat alles goed blijft gaan, en denk eraan geen zware dingen dragen he!!!

Mariska0808: Je bent inmiddels al op vakantie, maar alsnog heel veel plezier.
Spannend de voorbereidingen, nog eventjes en jullie zijn man en vrouw.

Even een up-date van mijn kant, heb gister voor dat ik naar m'n werk ging een test gedaan. Ik kon mijn nieuwgierigheid NIET meer bedwingen.
Ik een een potje geplast en naar de keuken gelopen, was nog donker. Ik het staafje in het potje gedoopt en na een halve minuut kwam het teststreepje erg duidelijk in beeld en toen heeeeeeeeel heeeeeeeel VAAG een tweede streepje toen ik hem echt goed in het licht hielt. Ik ga er echt niet vanuit dat ik zwanger ben, want zo'n vaag streepje kan volgens mij ook ingebeeld zijn.
Heb ook niks tegen manlief gezegd, kwam ik thuis van mijn werk vroeg die of ik een test had gedaan Jaaaaa zei ik hoezo. Nou hij had hem uit de prullebak gegraait en zag toch echt 2 streepjes!!!! Maar een test is echt niet meer geldig na een dag in de prullebak!!!
Nou jullie begrijpen, ik wordt zo langzamerhand echt GEK van het wachten.
Morgen mijn NOD van 27 dagen, heb nog geen ongie klachten. Heb besloten niet eerder dan Donderdag weer te testen. Wat duurt dat nog lang.

Meiden ga nu naar de buurtjes, hebben we een bespreking voor een buurtfeestje.
Jullie horen snel weer van mij.

Dikke knuffel van mij

hallo allemaal,

Ik zal de komende dagen wat minder aanwezig zijn. Mijn vriendin komt een paar daagjes en ik wil er helemaal voor haar zijn.

Verder ben ik ook met spannende dingen bezig. Ik ga solliciteren op een nieuwe baan en we zijn aan het kijken of we een nieuwbouwwoning kunnen kopen hier in de buurt. Dus allemaal erg spannend!!!

ik kom af en toe ff snel langs buurten..maar zal niet uitgebreid reageren

knuffel allemaal!!!

@NOOMPJE

Een streepje is een streepje he!!
Had ik bij de zwangerschap van Feline ook, echt een superlicht streepje, maar ik was wel zwanger. Maar inderdaad een dag later telt het niet meer!

Terug
Bovenaan