Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

@Amber

Schrikken voor jou zeg! Maar we duimen dat het gewoon goed blijft gaan!

@ iedereen
Vorige week had ik mijn eisprong en ik heb last van mijn buik en rug en kleine bobbeltjes rond mijn tepels. Ben benieuwd op 11 juli......
Hoop niet dat mijn lichaam me voor de gek houdt!

Goedemorgen dames,

@ Noompje: Dat is zeker spannend. Laten we hopen dat het raak voor je is!

Het gaat wel goed he? Toch weer een aantal zwanger de laatste dagen. Laten we hopen dat er snel meer zullen volgen.

Hier gebeurd nog steeds niks. Behalve dan dat ik misselijk ben en redelijk wat 'vocht' verlies. Zondag getest, was negatief. We blijven afwachten (en voor de zekerheid ook klussen).

Groetjes, Marisa

Goedemorgen dames!!

@ Noompje: Wat spannend voor je zeg!! Laten we hopen dat het raak is!! Zou helemaal fantastisch zijn toch?? Nog twee nachtjes slapen, wat duurt dat dan lang he??

@ Amber: Heb je al meer duidelijkheid?? Is wel schrikken zeg!! Ik hoop dat je je alweer ietsje beter voelt!

@ Marisa: Jeetje, wat apart dat je nog steeds een negatieve test hebt!! Mijn buurvrouw had dit ook! En ze was toch wél zwanger!! Hoop dat dit ook voor jou het geval is!

Verder nog even voor iedereen die zwanger is deze maand: van harte gefeliciteerd!! Ik heb net mn ei der weer op zitten, flink geklust  dus ik ben benieuwd!! We wachten het weer af volgende week!

Succes allemaal!!!

Liefs, Wensje

Hoi dames
Ten eerste alle zwangeren gefeliciteerd!!
het zwanger bankje begint zo al aardig vol te raken!

Alleen op mij voorlopig niet van toepassing, ik heb hier lang over nagedacht maar begin volgend jaar gaan we een flinke verbouwing in, er komt een nieuwe keuken en dat word een flinke bouwput, omdat de keuken al aardig gedateerd is. Ook de rest van het huis ondergaat een kleine metarmorfose
Daarom heb ik besloten om nog ff te wachten met zwanger proberen te raken, in ieder geval tot de verbouwing klaar is want zie het eigenlijk niet zitten om met 2 kleintjes in een bouwput te zitten en het is ook wel lekker als er een kleintje komt je huis dan ook af is en je dus niet in de rotzooi zit
Ik blijf een april stopper want aan de pil ga ik niet meer, lijkt me voor mijn lijf niet zo fijn,weer wennen en weer afkicken strax  dus gaan nu aan de rubbers hahaha

Ik zal vast nog wel eens aan komen wippen en iedereen die nog niet zwanger is zet m op!!!! ik duim voor jullie!

Hey allemaal,

Noompje hoop het voor je dat het raak is, ik denk het wel wanneer ga je weer testen?

Amber ik hoop dat alles goed blijft gaan, zolang je klachten hebt is het goed toch? Dat ie maar mooi blijft zitten!

Ik ben zelf al twee dagen 's ochtends misselijk en boeren (sorry maar het is zo) maar het is nog wel heel erg vroeg dan dus ik durf er eigenlijk tegen christian nog niets over te zeggen (dus doe ik het hier) verder weer meer bultjes op mijn tepels en ze neigen iets bruin te worden weer dus ik heb goede hoop dat het deze keer gaat lukken, en dan kan mijn neefje of nichtje (baby van oom) leuk met zijn achternichtje of neefje spelen, lijkt me heel leuk maar ik loop nu wel weer heel erg op de zaken vooruit. Mijn ei was trouwens een week te vroeg weer deze maand, merk dat ie zich niet aan de schema's van internet houd (die je kunt uitrekenen) hij is altijd of te vroeg of te laat dus zodra ik denk hem te voelen doe ik een ovulatietest die dan positief uitslaat (even dik of dikker dan teststreep) ik heb eigenlijk bij die testen altijd een licht streepje maar dat telt dan dus niet.

Meisjeb, jammer dat je even stopt zo tussendoor maar ik hoop dat je gewoon mee blijft kletsen en dan zien we wel wanneer er weer geklust gaat worden!

Wensje, zoals je merkt is het een zeer vruchtbare maand hier, hoop dat het op de rest ook overslaat, alle zwangeren strooi maar door jullie zijn nog in de minderheid immers! Ik hoop dat het bij iedereen heeeeeeeel vlug lukt

Marisa, vervelend dat die tweede streep niet komt maar geen rd'tjes is positief, ik hoop het echt voor je!

Mariska1980, die bobbeltjes heb ik ook dus ik hoop erg dat het een goed teken is! intussen is het maar afwachten, pfff

Summeke, lekker druk bezig! houd je gedachten ergens anders, slim! Neem lekker even de tijd voor je vriendin, ik hoop dat het een beetje met haar gaat. Nieuwe baan zoeken en een nieuw huis misschien, erg spannend!

Noompje, ik hoop dat je een positieve test hebt, en ik ben nog geen tante hoor, mijn zusje zit nog op school en zusje van christian is anderhalf jaar terug overleden dus dat zit er niet meer in, maar een baby'tje van oom en zijn vriendin is ook super leuk! Ons mam heeft ons heel vroeg gehad en oom is een nakomertje dus ga ik veel met neefje of nichtje schelen maar superleuk!!!

Amber, inwendige echo doet geen pijn is alleen heel vervelend en wel op letten dat ie een condoom om die buis doet, wel zo hygienisch! Is alleen niet zo prettig om daar zo te liggen maar als je wat op dat scherm ziet ben je dat zo vergeten!

nu ik ga me klaarmaken voor het revalidatiecentrum, ik heb trouwens ook al 2 dagen een opgezet gevoel in mijn buik herkend iemand dit?, onderin dus ik denk niet mijn maag of darmen, heb ook nooit last van darmen dus. Nu ja, ik vraag het me af of het misschien mijn baarmoeder kan zijn?

dikke knuffel voor iedereen! ook aan de mensjes in spe!

NOD-lijst

Juli2003                         3e ronde         2e kindje         NOD 4 juli

Ikke                                     2e ronde         1e kindje       NOD 9 juli
Summeke                         3e ronde         1e kindje       NOD 10 juli
B_M                                     2e ronde         1e kindje         NOD 10 juli
Mariska1980               3e ronde         2e kindje       NOD 11 juli
Wensjertr                         4e ronde         1e kindje       NOD 13 juli
Ellenan                               3e ronde         1e kindje       NOD 14 juli

Marina                               3e ronde           1e kindje         NOD 14 juli

Mariska0808                     2e ronde       1ste kindje   NOD 17juli

NIicoleg                           3e ronde         2e kindje         NOD 1 aug
Kimmie                               2e ronde         1e kindje         NOD ?
Meisjeb                               3e ronde       2e kindje             NOD ?

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons!! !)
Marisa7                                       NOD 17 juni (?)
Lentekriebel                   3e ronde       1e kindje       NOD 28 juni
Noompje                           2e ronde         2e kindje       NOD 1 juli

ZwAnGeR!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP ??
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 23 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 2 maart
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart

Hoi allemaaal,

Een inwendige echo is niet prettig maar het doet ook niet zeer vond ik, ik hem 3x gehad met mijn vorige zwangerschap. Bij mij lag de placenta op de voorwand en dan kunnen zie via deze methode alles beter zien.

Nu we het toch over echo's hebben, ik ben vandaag naar de ha geweest ivm onregelmatige cyclus en dat bloederig slijm verlies wat ik zo'n twee dagen heb en daarna over is. De ha heeft een uitstrijkje gemaakt om te kijken of er een reden is waarom ik zo onregelmatig ben, en moet donderdag voor een echo naar het ziekenhuis, en daar gaan ze mijn baarmoeder en eierstokken bekijken via een inwendige echo. HA heeft ook eerst onderzoek gedaan en zag aan mijn baarmoedermond nog steeds dezelfde verschijnselen als dat je aan de pil bent. Dus dacht de HA dat daar mijn onregelmatigheid vandaan kwam, dat mijn lichaam langzaam ontpilt, ik ben al vanaf september gestopt, en heb daarvoor na de bevalling van onze Rick maar 8 maanden de pil geslikt.

Ik ben wel blij met die echo, want de datum waarop die plaatsvindt, zou ook ongeveer mijn eisprong kunnen zijn, dus misschien zien ze wel dat ik een eisprong heb of dat hij er aan komt, of dat ik heel misschien al zwanger ben, want de echo vindt plaats op de 28ste dag van deze cyclus.

Groetjes Nicole

Grote K....... zooi, sorry moest even vloeken, Het zullen de hormoontjes wel zijn. Het was mij werkelijk waar nog niet eerder gebeurd, maar zojuist.... mijn hele tekst pleite!!!! En dat gebeurt nooit wanneer je nog maar 1 zin getikt hebt he... altijd als je al minstens een half uur zit te tikken en bijna klaar bent. Nou dan nu nog maar een keertje...

Hoi lieve meiden,
Ik begin dus even opnieuw.....
Hier alles gelukkig weer in een rustig vaarwater, geen last meer van bruine afscheiding en nog genoeg "klachtjes". Gelukkig over 2 weken al de echo. ben zo benieuwd, we moeten er maar het volste vertrouwen in hebben he! Ik vind het wel spannend hoor zo'n inwendige echo.. gelukkig heb ik een vrouwelijke gyn. Fijn dat een aantal van jullie ook al eens een inwendige echo hebben gehad en dat het dus uiteindelijk allemaal meevalt.
@Noompje, volgens mij ben je toch echt zwanger hoor. Ook een vaag streepje telt... en die kun je je echt niet inbeelden hoor. Weet ik uit ervaring. Ook ontstaan er na een dag in de prullenbak geen positieve testen als je niet zwanger bent. (tenzij je natuurlijk in je prullenbak had gepiest, hahaha)
@miss piggy... dat je vriendin het aan je zag he? En ook zo'n leuk t shirt laten maken, super leuk, wanneer gaan jullie het vertellen?? Wij hebben het ook bij simply colors laten maken, echt super mooi.

@Summke, suc-6 met solliciteren en met het kopen van jullie nieuwe huisje en dan hopelijk snel zwanger, dat zou helemaal mooi zijn he. He veel "plezier" met je vriendin, zorg goed voor haar (en jezelf). Ze heeft je hard nodig. Geef haar maar een dikke knuffel van "ons"
@Meisje B.. je hebt gelijk hoor, je kunt niet alles tegelijk. En tijdens een verbouwing met een dikke buik of met een kleintje is niet niks. Hoop dat je toch regelmatig meekletst hier, en wie weet ben je nog wel snel perongeluk tussendoor zwanger, wie weet.
@nicole. veel suc-6 donderdag in het zh! En inderdaad hopen dat ze misschien wel een eisprong zien, dan weet je wat je te wachten staat he.
@juli2003. he hoe is het met jou, gaat alles goed, voel je al iets??

Vandaag is onze "tuinman" aan de voortuin begonnen, werd tijd, we waren echt de aso's van de straat met onkruid 1 meter hoog, hihihi. Nou het word heel mooi, waarschijnlijk morgen al af. Grijze tegels naar de deur en de rest opgevuld met geel/creme split (van dat kleine grind/ brokjes). En dan 1 of 2 plantenbakken erop, klaar!!!!

Vandaag ons 't shirtje van Simply colors binnen gekregen met op de voorkant.. geef mij maar een dikke kus en op de achterkant.. want.. ik word grote zus!! Tis zo super mooi geworden. Licht roze en zilvere glitterletters! Haast nog te mooi om aan te trekken! Nu nog bakkeleien met vriendlief wanneer we het gaan vertellen aan "iedereen". Ik had eigenlijk zoiets van.. als het na die 8 weken echo bij de gyn goed zit, dan kan het toch wel... zeker aan familie, maar ik weet nog niet hoe hij er over denkt. De zaterdag na de echo, is Britt haar 2e verjaardag, wel een mooi kadootje vinden jullie niet.

Nou ik hou het hier even bij, heb ongelooflijk weinig inspiratie en moeite met concentreren. De buren hebben de muziek nogal hard staan (salsa muziek, dus wel gezellig) en andere buren (de kinderen ervan) zijn nogal luidruchtig in de achtertuin aan het spelen.. ja en dan zwanger he.... de concentratie daalt dan lichtelijk tot het dieptepunt.

Nou veel liefs Amber.... en iedereen  die op het wachtbankje zit,   ongelooflijk veel suc-6 en voor diegene  in de aanloop naar het wachtbankje, ook veel suc-6. De rest... KLUSSE!!
Hier nog wat glitters*********************************************************

En natuurlijk nog even mijn bannertje..

en ons lijstje.....

NOD
Juli2003                         3e ronde         2e kindje         NOD 4 juli

Ikke                                     2e ronde         1e kindje       NOD 9 juli
Summeke                         3e ronde         1e kindje       NOD 10 juli
B_M                                     2e ronde         1e kindje         NOD 10 juli
Mariska1980               3e ronde         2e kindje       NOD 11 juli
Wensjertr                         4e ronde         1e kindje       NOD 13 juli
Ellenan                               3e ronde         1e kindje       NOD 14 juli

Marina                               3e ronde           1e kindje         NOD 14 juli

Mariska0808                     2e ronde       1ste kindje   NOD 17juli

NIicoleg                           3e ronde         2e kindje         NOD 1 aug
Kimmie                               2e ronde         1e kindje         NOD ?
Meisjeb                               3e ronde       2e kindje             NOD ?

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons!! !)
Marisa7                                       NOD 17 juni (?)
Lentekriebel                   3e ronde       1e kindje       NOD 28 juni
Noompje                           2e ronde         2e kindje       NOD 1 juli

ZwAnGeR!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP ??
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 23 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 2 maart
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart

Nicoleg,
wat fijn dat je hs aan de slag is gegaan met je onregelmatigheid! ik hoop dat mijn HS hetzelfde bij mij doet. Ik ben van plan volgende week een afspraak te maken. (deze week echt te druk)

Bedankt voor de knuffels amber ... heb ze doorgegeven!!

ga nu lekker van het zonnetje genieten in de tuin...en kletsen met vriendin

Terug
Bovenaan