Grote K....... zooi, sorry moest even vloeken, Het zullen de hormoontjes wel zijn. Het was mij werkelijk waar nog niet eerder gebeurd, maar zojuist.... mijn hele tekst pleite!!!! En dat gebeurt nooit wanneer je nog maar 1 zin getikt hebt he... altijd als je al minstens een half uur zit te tikken en bijna klaar bent. Nou dan nu nog maar een keertje...
Hoi lieve meiden,
Ik begin dus even opnieuw.....
Hier alles gelukkig weer in een rustig vaarwater, geen last meer van bruine afscheiding en nog genoeg "klachtjes". Gelukkig over 2 weken al de echo. ben zo benieuwd, we moeten er maar het volste vertrouwen in hebben he! Ik vind het wel spannend hoor zo'n inwendige echo.. gelukkig heb ik een vrouwelijke gyn. Fijn dat een aantal van jullie ook al eens een inwendige echo hebben gehad en dat het dus uiteindelijk allemaal meevalt.
@Noompje, volgens mij ben je toch echt zwanger hoor. Ook een vaag streepje telt... en die kun je je echt niet inbeelden hoor. Weet ik uit ervaring. Ook ontstaan er na een dag in de prullenbak geen positieve testen als je niet zwanger bent. (tenzij je natuurlijk in je prullenbak had gepiest, hahaha)
@miss piggy... dat je vriendin het aan je zag he? En ook zo'n leuk t shirt laten maken, super leuk, wanneer gaan jullie het vertellen?? Wij hebben het ook bij simply colors laten maken, echt super mooi.
@Summke, suc-6 met solliciteren en met het kopen van jullie nieuwe huisje en dan hopelijk snel zwanger, dat zou helemaal mooi zijn he. He veel "plezier" met je vriendin, zorg goed voor haar (en jezelf). Ze heeft je hard nodig. Geef haar maar een dikke knuffel van "ons"
@Meisje B.. je hebt gelijk hoor, je kunt niet alles tegelijk. En tijdens een verbouwing met een dikke buik of met een kleintje is niet niks. Hoop dat je toch regelmatig meekletst hier, en wie weet ben je nog wel snel perongeluk tussendoor zwanger, wie weet.
@nicole. veel suc-6 donderdag in het zh! En inderdaad hopen dat ze misschien wel een eisprong zien, dan weet je wat je te wachten staat he.
@juli2003. he hoe is het met jou, gaat alles goed, voel je al iets??
Vandaag is onze "tuinman" aan de voortuin begonnen, werd tijd, we waren echt de aso's van de straat met onkruid 1 meter hoog, hihihi. Nou het word heel mooi, waarschijnlijk morgen al af. Grijze tegels naar de deur en de rest opgevuld met geel/creme split (van dat kleine grind/ brokjes). En dan 1 of 2 plantenbakken erop, klaar!!!!
Vandaag ons 't shirtje van Simply colors binnen gekregen met op de voorkant.. geef mij maar een dikke kus en op de achterkant.. want.. ik word grote zus!! Tis zo super mooi geworden. Licht roze en zilvere glitterletters! Haast nog te mooi om aan te trekken! Nu nog bakkeleien met vriendlief wanneer we het gaan vertellen aan "iedereen". Ik had eigenlijk zoiets van.. als het na die 8 weken echo bij de gyn goed zit, dan kan het toch wel... zeker aan familie, maar ik weet nog niet hoe hij er over denkt. De zaterdag na de echo, is Britt haar 2e verjaardag, wel een mooi kadootje vinden jullie niet.
Nou ik hou het hier even bij, heb ongelooflijk weinig inspiratie en moeite met concentreren. De buren hebben de muziek nogal hard staan (salsa muziek, dus wel gezellig) en andere buren (de kinderen ervan) zijn nogal luidruchtig in de achtertuin aan het spelen.. ja en dan zwanger he.... de concentratie daalt dan lichtelijk tot het dieptepunt.
Nou veel liefs Amber.... en iedereen die op het wachtbankje zit, ongelooflijk veel suc-6 en voor diegene in de aanloop naar het wachtbankje, ook veel suc-6. De rest... KLUSSE!!
Hier nog wat glitters*********************************************************
En natuurlijk nog even mijn bannertje..
en ons lijstje.....
NOD
Juli2003 3e ronde 2e kindje NOD 4 juli
Ikke 2e ronde 1e kindje NOD 9 juli
Summeke 3e ronde 1e kindje NOD 10 juli
B_M 2e ronde 1e kindje NOD 10 juli
Mariska1980 3e ronde 2e kindje NOD 11 juli
Wensjertr 4e ronde 1e kindje NOD 13 juli
Ellenan 3e ronde 1e kindje NOD 14 juli
Marina 3e ronde 1e kindje NOD 14 juli
Mariska0808 2e ronde 1ste kindje NOD 17juli
NIicoleg 3e ronde 2e kindje NOD 1 aug
Kimmie 2e ronde 1e kindje NOD ?
Meisjeb 3e ronde 2e kindje NOD ?
Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons!! !)
Marisa7 NOD 17 juni (?)
Lentekriebel 3e ronde 1e kindje NOD 28 juni
Noompje 2e ronde 2e kindje NOD 1 juli
ZwAnGeR!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP ??
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 23 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 2 maart
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 2 maart