*geeft marinax ff een ... *
@marinax
Ik voel met je mee... ik heb ook wel is getest omdat ik maar niet ongesteld werd...negatief....en dan wachten op de RD's...

niet leuk...had van de week ook de bokkepruik op..vriendlief heeft het moeten ontgelden...maar dat was meer omdat ik sjaggie werd van de opvliegers....wel 6 in 1 uur!!
@lentekriebel
2 duimen omhoog voor jou vandaag!!!
@nicoleg
Dacht ook dat het heel belangrijk is bij tempraturen dat op hetzelfde tijdstip te doen en dat het beter was rectaal te tempraturen....heb ff wat voor je opgezocht op internet:
Het regelmatig opnemen van de ochtendtemperatuur kan uw arts een belangrijk houvast geven om eventuele afwijkingen op te sporen en te behandelen. Vult u daarom elke ochtend nauwgezet de temperatuur in en let daarbij goed op het volgende:
1) U kunt de temperatuur met elke gewone koortsthermometer opnemen. Gebruik echter wel iedere keer dezelfde thermometer. Wanneer u toch eens een andere thermometer moet nemen, geeft u dat in elk geval op het formulier aan.
2) U moet de temperatuur iedere ochtend direct na het wakker worden opnemen. Zo mogelijk ook op hetzelfde tijdstip (wekker zetten). Het later opnemen van de temperatuur leidt, evenals opstaan, lichamelijke activiteit, eten drinken of roken vóór het opnemen, tot onnauwkeurigheid.
3) Als u een kwikthermometer gebruikt, neem de temperatuur neem de temperatuur gedurende vijf minuten op. Bij digitale thermometers hoeft dat niet zo lang: lees de gebruiksaanwijzing daarvan.
4) Neem de temperatuur altijd rectaal (dwz in de anus) op.
Ik hoop datje hier wat aan hebt.
Ik heb vanaf vandaag vakantie!!!! eerste werkdag pas op 30 september!!!!
15e sept naar corfu....heb met zoveel mensen afgesproken dat ik maar ff een planning ga maken wat ik allemaal wil doen tijdens de vakantie hahahah
Pfff ikke die zich zorgde maken wat te doen tijdens de vakantie hahaha
NOD:
Lentekriebel 5e ronde 1e kindje NOD 21 aug
Bloesem 4e ronde 1e kindje NOD 4 sept
NIicoleg 4e ronde 2e kindje NOD 5 sept
B_m 4e ronde 1e kindje NOD 10 sept
Mariska0808 5e ronde 1e kindje NOD 16 sept
Marina 4e ronde 1e kindje NOD 19 sept
MM NOD:
Summeke 5e ronde 1e kindje NOD 9 sept
- 1e ronde clomid
- 22 aug 2e echo
Ellenan 5e ronde 1e kindje NOD 15 sept
- 26 aug afspraak gyn --> 1e echo, uitslag bloed en eventueel doorverwijzing voor ivf.
Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)
ZWANGER!!!!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP 23 maart, 1e echo 7-8, 2e echo 28-8
Meisjeb 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april
Juli2003 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april
Ikke44 3e ronde 1e kindje UITGETELD OP 16 april, 1e echo 15-9
Wensjertr 6e ronde 1e kindje UITGETELD OP ??