Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

Hey,

@EllenAn, ik zie het zelf al wel beetje, kan mijn buik niet meer inhouden en ook mijn borsten zijn wat voller (wat ik  absoluut niet erg  vindt)
Is alleen zo dat ik onze ouders pas over 2 weken wil vertellen en de rest pas na de echo (over 4 weken dus). Wel heb ik mijn vriendin toch gister al verteld en ben blij van. Ze reageerde zo lekker enthousiast, ze had al wel vermoeden dat het niet zo lang meer zou duren.

@Noompje, vindt het ook absoluut niet erg om een dikke buik te krijgen hoor, maar liever wil ik het eerst vertellen.  I.p.v. dat  ze het al zien

@Nicoleg, je kunt idd het beste elke dag op hetzelfde tijdstip temperaturen. En een rectale thermometer heeft de voorkeur (die schijnen namelijk wat nauwkeuriger te zijn)

Liefs ikke

Nicole: oh ok, je ovutesten zijn dus echt elke keer positief. Mmmmm raar dat je dat dan op verschillende dagen in je cyclus hebt . Tja, daar kan ik je ook niet verder mee helpen. Mijn gyn heeft mij heel nadrukkelijk verteld hoe ik moest temperaturen en dat was ELKE ochtend op EXACT dezelfde tijd. Ik heb het ook wel eens een keer later gedaan omdat ik toen door de wekker heen geslapen had. Toen was mijn temp 0.4 graden hoger terwijl dat toch maar 1 uur en een kwartier later was dan normaal, zoveel kan dat dus al schelen blijkbaar! Dus ik heb elke ochtend op precies dezelfde tijd getempt. Ik tempte rectaal, de gyn zij dat dat absoluut de beste methode is omdat het dan heel precies gemeten wordt. Ik heb zo ie zo geen ervaring met een oorthermometer, dus dat weet ik niet. maar mijn gyn zei afgelopen dinsdag nog dat hij mijn lijsten er heel goed uit vondt zien, alsof ze zo uit een boekje komen! Dus dat was goed om te horen. Wat summeke voor je heeft opgezocht, zo heeft mijn gyn het mij toen ook uit gelegd. Dus ik zou je willen adviseren om echt elke ochtend om precies dezelfde tijd je temp te meten en eventueel rectaal te meten.

Summeke: oooh heerlijk meid, lekker vakantie! En niet maar een paar weekjes, maar anderhalve maand!! Joh, het is al weer herfst als je moet gaan werken! Nou meid, heel veel plezier en geniet er lekker van! Probeer tijdens de opvliegers rustig te blijven, dan gaat het het eerste over! Ik had toen van de gyn een middeltje tegen de opvliegers gekregen, weet niet meer hoe het heet maar bel anders eens en vraag er naar. Anders zijn er ook een helehoop homeopatische middeltjes die ook goed werken!

Ikke: ooh jeee meid, als je het dan nog maar verborgen kan houden tot je het je ouders hebt verteld? Mag ik vragen wat de reden is waarom je het eerst je vriendin verteld en dan pas je ouders? Misschien ben ik wel heel brutaal met die vraag, maar meestal is het andersom vandaar..... Weet je al hoe je het gaat vertellen, met iets leuks erbij of zo???

Liefs Ellen.

Ha ladies,

Ik sta op het punt om naar sporten te gaan maar wilde toch ff laten weten dat de RD's er volgens mij zijn. Het was maar een minuscuul sliertje bloed in de afscheiding, maar ik voel me mega ongesteld, dus het zal zo bij het sporten wel doorbreken .
Maar ik had er al behoorlijk rekening mee gehouden, dus de klap is minder dan vorige keer...............of het komt nog .
Dus ik ga snel afleiding zoeken. Morgen laatste werkdag en dan zal ik eens tijd maken van de week om uitgebreid te reageren!!
Dikke kus van mij

Hehe het is begonnen, pfj pak van me hart en gelukkig valt de pijn nog mee maar nu moet ik de langste cyclus aanhouden he dus mijn nod naar 26 sept, dan toch inderdaad beter mijn afspraak in het ziekenhuis verzetten nou nog even een mooie smoes bedenken komt goed he ik ben zo opgelucht

Lentekriebel heel vervelend maar ik ben wel blij dat er iemand met me mee naar de volgende ronde gaat!

Summeke vandaag de echo spannend! Gaan ze je eitjes bekijken?

Ellenan bijna echo, ook spannend!

heb trouwens een vriendin die niet blij is met haar zwangerschap, verlof ging laatst in, ze ligt in een scheiding met de vader maar dan denk ik echt houd toch je mond ik ruil zo, maar ja ze weet natuurlijk niet dat we bezig zijn,
o ja in de kampioen staat een 3 dagen all inclusive arrangement voor Wunderland Kalkar, voor alle moeders is zeer leuk, kinderen tot en met 2 jaar gratis 3/12 voor halve prijs 118,00 per persoon (volwassene) 2 x overnachten, 2 x ontbijtbuffet, 2 x dinerbuffet, 1 x lunchbuffet, gratis entree Kernie's Familiepark, gratis Bob de Bouwer-Show (in het nederlands), gratis consumpties tijdens uw verblijf, als je interesse hebt op internet kijken!

zo vandaag maar weer een poging de studeerkamer er als studeerkamer uit te laten zien, sinds we verhuisd zijn is dit de opslag zeg maar, onze zolder is niet afgetimmerd vandaar, nou ja poging 2

NOD:

Bloesem                                     4e ronde           1e kindje                 NOD 4 sept
NIicoleg                                       4e ronde             2e kindje                NOD 5 sept
B_m                                                 4e ronde            1e kindje                  NOD 10 sept
Mariska0808                         5e ronde            1e kindje                 NOD 16 sept
Lentekriebel                     6e ronde         1e kindje             NOD ?     sept
Marina                                            4e ronde           1e kindje                  NOD 26 sept
MM NOD:
Summeke                                 5e ronde           1e kindje                  NOD  9  sept
- 1e  ronde clomid
- 22 aug 2e echo
Ellenan                                           5e ronde           1e kindje                  NOD  15 sept
-  26 aug  afspraak gyn --> 1e echo, uitslag bloed en eventueel doorverwijzing voor ivf.

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)    

ZWANGER!!!!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP  23 maart, 1e echo 7-8, 2e echo 28-8
Meisjeb 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april
Juli2003   3e ronde  2e kindje  UITGETELD OP 10 april
Ikke44 3e ronde 1e kindje UITGETELD OP 16 april, 1e echo 15-9
Wensjertr 6e ronde 1e kindje UITGETELD OP ??

nou op die drie druppels vanochtend na nog niks, zucht en mijn temperatuur is nog 36,5, diepe zucht baal baal

Goedemorgen

@Marina
Ja ze gaan naar mijn eitjes kijken. dinsdag zag ze er twee ... de ene wat groter dan de andere..vandaag kijken of ze verder zijn gegroeid en advies wanneer we het best kunnen klussen..... dus spannend!
Fijn dat de RD's zijn gearriveerd...ookal zijn het nog maar druppels...ik hoop dat het goed doorzet en je de volgende ronde zwanger raakt!!!

@Lentekriebel
balen dat ook bij jou de RD's zijn gearriveerd :( Had het zo gehoopt dat het voor jou deze keer raak was!! ..

Vandaag niet veel te doen...mijn ouders komen langs en vanavond een verjaardagsfeest van een vriendin ... heerlijk rustig begin van mijn vakantie!!
Wel een behoorlijke berg was te wassen en op te bergen :(

Terug van de gyn
Eitjes zijn nog niet heel erg gegroeid ... ze vertelde dat vrouwen vaak met clomid later een eisprong krijgen zo rond dag 17 en 19 ... ipv 14. In iedegeval maandag ochtend weer terug voor de 3e follikol meeting.

Ik moet wel zeggen dat ik het ontzettend prettig vind dat ik in een ziekenhuis ben waar ze je heel goed begeleiden ... ik lees hier en daar verhalen over ziekenhuizen en gyn..die je clomid geven en dan het laten uitzoeken e.d.
Ben blij dat het allemaal zo goed in de gaten wordt gehouden. De gyn van vandaag vertelde ook dat ze dit elke cylcus doen....dus ....fijn vooruitzicht

Moet wel zeggen dat ik er op dit moment nog ontzettend relax mee omga. Sta binnen 10 buiten ... hoop wel dat ik snel een wondertje mag verwachten..kan me voorstellen dat 3 echo's in de week me op een gegeven moment wel gaan opbreken....of misschien als er een regelmatigheid in komt....dat het dan nog maar 1 x hoeft..maar dit is afwachten en uitvogelen wanneer dan ongeveer mijn eisprong komt.

Ga nu eerst eten...had al broodjes in de oven gedaan toen ik erachter kwam dat ik bijna de afspraak ging missen.. :)

Terug
Bovenaan