Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

owja uitslag bloed was goed. Waarde voor een eisprong zijn voor zover zij vandaag kon zien okey.

NOD:

Bloesem                                     4e ronde           1e kindje                 NOD 4 sept
NIicoleg                                       4e ronde             2e kindje                NOD 5 sept
B_m                                                 4e ronde            1e kindje                  NOD 10 sept
Mariska0808                         5e ronde            1e kindje                 NOD 16 sept
Lentekriebel                     6e ronde         1e kindje             NOD ?     sept
Marina                                            4e ronde           1e kindje                  NOD 26 sept
MM NOD:
Summeke                                 5e ronde           1e kindje                  NOD  9  sept           1e ronde clomid
- 25 aug -> 3e follikol meeting
Ellenan                                           5e ronde           1e kindje                  NOD  15 sept
-  26 aug  afspraak gyn --> 1e echo, uitslag bloed en eventueel doorverwijzing voor ivf.

Wachtbankje

(de schijnzwangeren onder ons)    

ZWANGER!!!!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP  23 maart, 1e echo 7-8, 2e echo 28-8
Meisjeb 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april
Juli2003   3e ronde  2e kindje  UITGETELD OP 10 april
Ikke44 3e ronde 1e kindje UITGETELD OP 16 april, 1e echo 15-9
Wensjertr 6e ronde 1e kindje UITGETELD OP ??

nou hier nog niks te bekennen, ben al meerdere malen naar de wc geweest maar niks, zouden jullie hiermee naar de gyn gaan? dus in juli alleen maar bruinverlies en nu niks, al op dag 35, of gewoon afwachten? volgens mij wel op dag 17 een eisprong dus zal wel niet zwanger zijn, baal baal, test was ook negatief immers, zucht

Summeke veel succes maandag en hard klussen dit weekend he, zaad moet er al zijn voor ie springt toch?

ja klussen ja hihi
ze gaf het advies om vanaf nu om de dag te klussen....dus morgen weer :)
Vriendlief wilde liever niet weten wanneer we zouden moeten klussen.....dus zal hem morgen is verleiden hahaha

voor eisprong is het beste zeggen ze...hoewel je 1 of 2 dagen na je eisprong ook echt nog zwanger kan raken hoor marina...zaadjes zijn snel...

Veel plezier dan he Summeke!

nou net 1 druppel, zal dan wel een langzame start zijn maar moet ik dit nu als eerste dag zien (temperatuurlijst) of als dag 35?

nog even wat papieren voor de advocaat in orde maken en dan hoop ik spoedig wat goed nieuws van hem te horen zoals je krijgt vergoeding om iemand te laten poetsen (ramen wassen en stofzuigen is me heel zwaar en strijken valt ook niet mee, boodschappen zijn niet te dragen enz) en natuurlijk uw verlies aan inkomen wordt vergoed, dat zou helemaal mooi zijn, scheelt toch al gauw 7 a 8 honderd euro in de maand nou ja ik hoop het maar goed ben eindelijk weer vrolijk nu er zich weer een drupje aandiende ben nog nooit zo blij met de rd's geweest o ja misschien deze week nog maar een keertje kaasfonduen nu het nog kan he!

Heb manlief trouwens een grote doos eieren laten halen hoop dat het helpt, ja dat halen helpt niks he maar hopelijk het eten dan! Ja dan moet er wel geklust worden ik weet het, ben weer lekker vrolijk!

Hey Marina

volgens mijn gyn..moet je de eerste cyclusdag prikken op de dag dat het echt doorzet en niet op de dag dat je druppels verliest.

Helemaal op pagina 2 beland, nou om 11.00 's avonds zette het dan toch door dus ik tel gister toch als dag 1 vind het alleen vreemd dat mijn temp niet omlaag gaat, nou ja boeiend.

Kan even duren voor ik er weer ben want de comp moet gerepareert, hij doet uit zichzelf vervelende dingen en dat is niet de bedoeling natuurlijk!

Iedereen prettig weekend!

En duim even voor me dat christian niet tijdens mijn ei naar Amerika moet, zit er dik in namelijk, meneer heeft gister een uitvinding gedaan die hij dan daar mag laten zien. Nou ja ik hoop dat ie ervoor of erna gaat, liefst erna.

knuffel

Haaj Ladies,

Hier alles onder controle. Marina, bij mij loopt de mensruatie ook zo vreemd. Ongesteld betekend deze keer (sorry voor de details) amper bloed (1/4de tampon in 3,5 uur, dat is voor mij echt heeeel weinig) en nog altijd geen temperatuurdaling. Het zal wel in de lucht hangen denk ik .

Onze vakantie is begonnen. En als ik naar mijn nieuwe NOD en bijbehorende data kijk: onze klus vakantie, hahahaha. Mijn eerste werkdag is mijn nieuwe NOD en mijn vruchtbaarste dag is de tweede dag op vakantie. Hopelijk gaat het nu wel lukken.

We hebben afgesproken geen thermometer of ovu-testen mee te nemen op vakantie. We gaan gewoon een maandje spontaan aan de klus. Wel lekker hoor . Misschien is dat gewoon even nodig.

Dus kan zijn dat ik wat minder aanwezig ben, dan lig ik lekker met mijn kont in de zon.

Tot snel,
Dikke kusssssss

NOD:
Bloesem                                     4e ronde           1e kindje                 NOD 4 sept
NIicoleg                                       4e ronde             2e kindje                NOD 5 sept
B_m                                                 4e ronde            1e kindje                  NOD 10 sept Lentekriebel                     6e ronde         1e kindje             NOD  15  sept
Mariska0808                         5e ronde            1e kindje                 NOD 16 sept
Marina                                            4e ronde           1e kindje                  NOD 26 sept
MM NOD:
Summeke                                 5e ronde           1e kindje                  NOD  9  sept           1e ronde clomid
Ellenan                                           5e ronde           1e kindje                  NOD  15 sept
-  26 aug  afspraak gyn --> 1e echo, uitslag bloed en eventueel doorverwijzing voor ivf.

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)    

ZWANGER!!!!!!!!
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP  23 maart, 1e echo 7-8, 2e echo 28-8

Hey,

@EllenAn, Tuurlijk mag je dat vragen, ik sport 1a2 keer per week met mijn vriendin en dara horen ook heel veel buikspieroefeningen bij enzo en heb gehoord dat dat niet zo heel goed is om te doen  als je zwanger bent en sowieso als er wat gebeurt daar, dan weet zij iig ervan, zij is ook echt de enige die ik het eerder vertel (moet zeggen dat ik wel heel blij ben dat ze het weet nu. Gaan donderdag winkelen samen en snapt ze ook dat ik geen gewone kleren meer ga kopenfijne bijkomstigheid)
Ben van plan het de ouders 5 september te vertellen (ben dan 8 weken). We hebben koffiekopjes gekocht waarop staat "de liefste opa" of "de liefste oma" (van elk 2), daar krijgen ze dan de koffie in. Ben benieuwd wat hun reactie zal zijn, weet zeker dat mijn ouders het heel leuk zullen vinden, maar denk eigenlijk ook dat ze het niet verwachten en me misschien wel wat jong vinden (ben 21, maargoed manlief is 27)
Hoop dat ze het zo lang niet zien, mijn moeder zegt nu namelijk al dat mijn buik wel wat dikker wordt en dat ik er wat aan moet doen  (sorry voor het lange verhaal)

@Lentekriebeltje, misschien helpt het idd wel, bij ons  is het toen ook gelukt, lekker vakantie lekker relaxen, duim voor je.

@Wensjertr, wanneer is jou uitgerekende datum eigenlijk?  Die staat er nog niet in.

NOD

Bloesem                                   4e ronde           1e kindje                 NOD 4 sept
NIicoleg                                      4e ronde            2e kindje                NOD 5 sept
B_m                                                4e ronde            1e kindje                 NOD 10 sept
Lentekriebel                          6e ronde         1e kindje             NOD  15  sept
Mariska0808                        5e ronde            1e kindje                 NOD 16 sept
Marina                                          4e ronde           1e kindje                  NOD 26 sept
MM NOD:

Wachtbankje

(de schijnzwangeren onder ons)    

ZWANGER!!!!!!!!
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP  23 maart 1e echo 7-8, 2e echo 28-8

liefs ikke

Terug
Bovenaan