Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

ik hoop dat de RD's wegblijven nicoleg!!

Vandaag me laptoppie beetje bijgewerkt..upgraden etc etc...
ga vanavond lekker op de bank hangen.
Morgenochtend naar de gyn voor de 3e echo....ben benieuwd...we klussen netjes om de dag..en hoop dat ze me morgen kan vertellen of het eitje nog gaat springen al dan niet al gesprongen is.

laterssssssssss

He meiden,
Hier nog even een kort berichtje van mij. Onze vakantie is inmiddels al 1 week in volle gang, gelukkig nog 2 weken tegoed. Maar wat gaat de tijd snel zeg. Jammer genoeg is de eerste week qua weer nog niet echt geweldig geweest. Morgen gaan we met z'n 3-tjes (eigenlijk 4-en he, hihihi) lekker een weekje naar het Meerdal. Ben erg benieuwd. Ze geven beter weer op dus ben benieuwd.
Ik voel me verder goed, maar ben 's avonds vaak wel heel moe en vaak rond etenstijd 's avonds misselijk. Lekker handig, maar niet heus. Ik kan ook gewoon nog mijn oude kleren aan (en dat met 14 weken!!!!) toch best knap of niet dan. Nou bij Britt kreeg ik ook pas rond de 5 maanden een buikje, maar tegen het einde..... gigantisch. Dus ik krijg mijn portie wel ben ik bang.
Van de week heerlijk gewinkeld voor mijn kleine (grote) meid, voor mezelf heeft nog totaal geen nut. Ben goed geslaagd moet ik zeggen. En ze vind alle kleren zelf ook heel mooi, dus dat is prima.
De laatste 2 dagen hebben manlief en ik de zolder even goed onder handen genomen, heeeeel veel weggegooid, weggebracht naar de kringloop en zakken kleding in kleding container gegooid. We willen langzamerhand Britt d'r kamer gaan creeeren en daarvoor moet er het een en ander verhuisd worden. Maar dan moesten we eerst ruimte gaan maken op zolder. Nou het knap ontzettend op zeg en wat voelt dat lekker alles weggooien. Zou ik vaker moeten doen, hahaha. Wat een troep verzameld een mens in zijn leven zeg.

@alle zwangeren... ik hoop dat jullie je goed voelen, en dat de eventuele klachtjes, onzekerheden enzo al minder worden. En beginnen jullie al wat aan je lijf te zien of te merken. Ik krijg dan nog niet echt een buik, maar merk wel dat mijn borsten groter worden. M.n. steviger, dus das niet zo erg he.

@Mariska1980, ik heb je berichtjes allemaal gelezen hoor meid, maar inderdaad ik reageer  ook niet altijd op iedereen, of ik vergeet iemand of heb uberhaupt geen zin om in het algemeen te reageren. Voel je alsjeblieft niet gepasseerd, ik leef echt met je mee. Voel je je inmiddels minder misselijk? Vervelend zeg, ik heb het alleen in de avond zo tegen etenstijd, ook niet echt handig. Ik voel dat wel dat ik het nodig heb omdat ik slap van de honger ben, maar heb dus totaal geen trek... gevolg... 3 uur later weeeeer honger. Tis wat zwanger zijn, maar verder klaag ik niet hoor.  Donderdag je echo he? Spannend hoor, toch weer bijzonder om je kindje voor het eerst te zien ondanks dat we dat al eens meegemaakt hebben he. Ik kan er ook elke keer gigantisch van genieten. Nu moet ik nog even wachten, wij hebben pas weer 13 okt. een echo... de 20 weken echo. Ik hoop dat het goed te zien is wat het wordt, want we willen het wel weer weten. De vorige keer bij Britt was het niet zo goed te zien, dus we dachten wel een meisje, maar wisten het absoluut niet zeker.

@Summeke en Ellenan.... tis wat die verhalen van jullie, jullie kracht hoe jullie je er door heen slaan. Echt super goed, dat verdient een knuffel. Ik hoop dat jullie snel zwanger zullen raken.

Nou meiden, ik heb niet op iedereen gereageerd, maar denk aan jullie allemaal.
Komende week zal ik er niet zijn (gaan jullie me missen???? hahahaha)
Dus tot over een 1.5 week ofzo....
Dikke kus van Amber

Mariska1980: Ik bedoelde mijn opmerking niet verkeerd hoor! ik snap heel goed dat we het allemaal druk hebben en zoals je zelf ook zegt: 4 topics bijhouden is een hele dagtaak!!!  Het spijt me als ik je een vervelend gevoel gegeven heb, dat was niet de bedoeling.

Nicole: ooh, spannend zaterdag je nieuwe meubels! Leuk joh!! Ik merk zelf ook dat ik behoefte heb om er veel over te praten. Gelukkig kan dat heel goed met mijn man maar soms is het ook fijn om er eens met een ander over te praten. Gelukkig kan mijn man er zelf ook goed over praten, dus dat scheelt.

Summeke: ooh, wat leuk dat je neefje is komen logeren. Heb jij dat ook dat je dan zo licht slaapt. Ik heb dat heel erg als mijn neefjes komen, ben bang dat als ze wakker worden ik ze niet hoor. hahahaha, terwijl die van mij een hoop herrie kunnen maken! En vandaag weer naar de gyn. Ben benieuwd wat ze zegt!!

Amber: Bedankt voor je knuffel! Ach ja, we slaan ons er wel door heen he summeke! Tuurlijk is het ooit moeilijk, maar ja het is nu eenmaal niet anders en ik ben dan ook weer heel blij dat de medische wereld tegenwoordig nergens meer voor terug deinst. En tuurlijk blijven we positief, wat moet je dan. Met een negatieve instelling komen we ook niet ver, toch! Geniet jij nog lekker van je vakantie, de mijne zit er nu definitief op!!!

Nou, morgen weer naar de gyn. Ben zo benieuwd. Laat het jullie snel weten!

Liefs Ellen.

*maandag = oppasdag!*

Hey meiden... zo net heerlijk uitgeslapen samen met mijn neefje owja ellenan...ik heb goed geslapen hoor die nacht dat hij er ook was :) werd om kwart voor 7 wakker en toen hoorde ik hem brabbelen... Hij is erg zoet en huilt helemaal niet veel...hij zit nu ff voor de tv bellen te blazene en zijn tong uit te steken hahah

Hey amber!! ik vraag me dus af he waar dat nou aan ligt dat de ene gelijk al een buikje krijgen en anderen heel laat...terwijl de baby's zelf even groot kunnen zijn als ze er zijn. Mijn zus had een erg mooie buik vond ik. Hoop dat ik er ook zo eentje krijg hihih
Ik ben ook blij hoor dat ik op dit moment nog heerlijk relax en nuchter in de MM zit. Tja vandaag weer de 3e echo in 1 week en ik hoop natuurlijk dat straks als ik regelmatig ben..het maar 1x per maand hoef...maar ja...kan niets meer doen dan afwachten.
geniet nog goed van je 2 weken he!!

ga nu fles maken...boodschappen doen....echo maken en dan weer terug :) spreek jullie vanmiddag weer!!

quote: EllenAn reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-08-2008 16:02:50'));

Lentekriebels: Dus je wilt zeggen dat je hele menstruatie alleen maar dat beetje is?? Dat is idd wel heel weinig. Zou het niet kunnen zijn dat je nu even een kleine doorbraakboelding hebt en je eigenlijk gewoon zwanger bent? Dat hoor je wel vaker, dat je toch wat bloed verliest de eerste keer maar dat dat veel minder is dan anders, dat dat "oud bloed" is als het ware? Ik wil je geen hoop geven hoor, maar het is wel raar toch? He meid, lekker vakantie! Geniet ervan en je weet vakantie betekend relaxen en ontspannen en dat zijn de beste ingrediënten om aan te tellen. Dus ik duim extra hard voor je meid!!! Ga je nog weg? Waar gaat de reis dan heen??

Hé Ellen, bedankt voor je positieve gedachten!!!

Ik moet zeggen dat ik er zelf ook aan gedacht/op gehoopt  had, vandaar ook dat ik zaterdag (of vrijdag, ik weet het even niet meer) een testje had gedaan. Maar die was mega-negatief. Maar omdat vriendlief vond dat een borst gegroeid leek en ik vond dat mijn borsten wel erg lang 'gestrest' bleven opperde vriendlief om een testje te doen. Er liggen er hier toch genog uit zo'n starterspakket. Helemaal in de ban van één streepje, verscheen er ineens een hele vage tweede streep. 'Hè, wat is dat nou, dat kan toch niet, of toch wel, wat vreemd'   Ik heb hier eens gelezen dat de test van het kruidvat het best is, dus wij naar de Kruidvat gewandeld en eenmaal thuis weer getest: positief!!!!!! Wel ook weer een vage streep, maar er staat een streep, dus         IK BEN ZWANGER !!!!!!!!!!!!!!!! Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.

Morgen nog een testje, voor de zekerheid. Maar ik denk nu echt dat ik zwanger ben. Niet normaal, we zijn door het dolle heen. ZItten nu naast elkaar op de bank, helmaal versuft. En geloven doen we het eigenlijk niet. Ik ben niet misselijk of zo. Veel erger nog, ik heb mijn mensturatie-verdriet van donderdag lekker 'verzopen' op onze buurtBBQ. Maar ja, daar moet ik me maar niet te druk om maken denk ik. Ik kan het toch niet terug draaien.

Sorry, ik kan niet veel meer uitbrengen, ik ben helemaal verrast.
Ik ga even de lijst aanpassen en natuurlijk mijn bannertje (hopelijk moet ik morgen niet alles terugdraaien vanwege een negatieve test!!)

Ladies, dikke kus en alvast heeeeeeeeeeeeeeel veel glittertjes van mij.
                                          *********                                                                           ***********
                      ************************                                 *************************
                            **************************       *****************************
                                          *************************************************
                                                          **********************************
                                                                                    **************
                                                                                            *******
                                                                                                  **

quote: EllenAn reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-08-2008 16:02:50'));

Lentekriebels: Dus je wilt zeggen dat je hele menstruatie alleen maar dat beetje is?? Dat is idd wel heel weinig. Zou het niet kunnen zijn dat je nu even een kleine doorbraakboelding hebt en je eigenlijk gewoon zwanger bent? Dat hoor je wel vaker, dat je toch wat bloed verliest de eerste keer maar dat dat veel minder is dan anders, dat dat "oud bloed" is als het ware? Ik wil je geen hoop geven hoor, maar het is wel raar toch? He meid, lekker vakantie! Geniet ervan en je weet vakantie betekend relaxen en ontspannen en dat zijn de beste ingrediënten om aan te tellen. Dus ik duim extra hard voor je meid!!! Ga je nog weg? Waar gaat de reis dan heen??

Hé Ellen, bedankt voor je positieve gedachten!!!

Ik moet zeggen dat ik er zelf ook aan gedacht/op gehoopt  had, vandaar ook dat ik zaterdag (of vrijdag, ik weet het even niet meer) een testje had gedaan. Maar die was mega-negatief. Maar omdat vriendlief vond dat een borst gegroeid leek en ik vond dat mijn borsten wel erg lang 'gestrest' bleven opperde vriendlief om een testje te doen. Er liggen er hier toch genog uit zo'n starterspakket. Helemaal in de ban van één streepje, verscheen er ineens een hele vage tweede streep. 'Hè, wat is dat nou, dat kan toch niet, of toch wel, wat vreemd'   Ik heb hier eens gelezen dat de test van het kruidvat het best is, dus wij naar de Kruidvat gewandeld en eenmaal thuis weer getest: positief!!!!!! Wel ook weer een vage streep, maar er staat een streep, dus         IK BEN ZWANGER !!!!!!!!!!!!!!!! Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.

Morgen nog een testje, voor de zekerheid. Maar ik denk nu echt dat ik zwanger ben. Niet normaal, we zijn door het dolle heen. ZItten nu naast elkaar op de bank, helmaal versuft. En geloven doen we het eigenlijk niet. Ik ben niet misselijk of zo. Veel erger nog, ik heb mijn mensturatie-verdriet van donderdag lekker 'verzopen' op onze buurtBBQ. Maar ja, daar moet ik me maar niet te druk om maken denk ik. Ik kan het toch niet terug draaien.

Sorry, ik kan niet veel meer uitbrengen, ik ben helemaal verrast.
Ik ga even de lijst aanpassen en natuurlijk mijn bannertje (hopelijk moet ik morgen niet alles terugdraaien vanwege een negatieve test!!)

Ladies, dikke kus en alvast heeeeeeeeeeeeeeel veel glittertjes van mij.
                                          *********                                                                           ***********
                      ************************                                 *************************
                            **************************       *****************************
                                          *************************************************
                                                          **********************************
                                                                                    **************
                                                                                            *******
                                                                                                  **

NOD
Bloesem                                   4e ronde           1e kindje                 NOD 4 sept
NIicoleg                                      4e ronde            2e kindje                NOD 5 sept
B_m                                                4e ronde            1e kindje                 NOD 10 sept
Mariska0808                        5e ronde            1e kindje                 NOD 16 sept
Marina                                          4e ronde           1e kindje                  NOD 26 sept
MM NOD:
Summeke                                 5e ronde           1e kindje                  NOD  9  sept           1e ronde clomid
- 25 aug -> 3e follikol meeting
Ellenan                                           5e ronde           1e kindje                  NOD  15 sept
-  26 aug  afspraak gyn --> 1e echo, uitslag bloed en eventueel doorverwijzing voor ivf.

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)    

ZWANGER!!!!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP  23 maart 1e echo 7-8, 2e echo 28-8
Meisjeb 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april
Juli2003   3e ronde  2e kindje  UITGETELD OP 10 april
Ikke44 3e ronde 1e kindje UITGETELD OP 16 april, 1e echo 15-9
Wensjertr 6e ronde 1e kindje UITGETELD OP ??
Lentekriebel    5de ronde         1e kindje      UITGETELD OP 30 april 2009

Haha, nu staat mijn tekst dubbel................zo erg ben ik dus van de kaart door deze vreemde dag (eerst naar de dierenarts geweest, met spoed, met de kat ging het niet goed. We waren echt bang dat we hem moesten laten inslapen, maar hij heeft nog een dosis pijnstillers en ontstekingsremmers gehad, nu goed op hem letten de komende twee dagen). Zo kun je zien, wat vanochtend nog het begin van een vreselijke vakantie leek, lijkt nu ineens op de beste vakantie ooit. Hopelijk sterkt de kat ook snel aan, want ik kan echt niet zonder hem hoor!!! (Oh, daar komen de tranen weer, hahahahahahaha)
Nou, ik ben weg hoor, ga ff door de kamer stuiteren!!

Kussss

whaaaaaaaa lentekriebel helemaal SUPER!!!
van harte!
kom je me op het april forum vergezellen?
haha
hier gaat het nog alles goed, met ups en downs misselijk
Vanmorgen intake gehad bij de vk en gelijk een date voor de echo gemaakt: 15 september gaat het gebeuren!
moet eerlijk zeggen dat ik het nu veel spannender vind dan 3 jaar geleden bij mijn zoon. Wat zal ik blij zijn als ik een kloppend hartje heb gehoord/gezien
En zal volgende keer proberen op iedereen te reageren ik zag in de gauwigheid dit goede nieuws ik denk eens even feliciteren!

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA lentekriebel!!!!! Meid van harte gefeliciteerd!!!!!!
ben zo blij voor je !!! O ik heb helemaal tranen in me ogen hahaha... niet alleen van jou nieuws hoor ... ik heb vandaag gehoord bij de echo dat ik een goede eisprong heb!!! whoehoe..hierdoor valt er ook een last van mijn schouders af nu ik weet dat het bij mij goed zit! hij gaat vanavond of morgen springen....dus we weten wat ons te doen staat :)

euhm...ik heb even zitten denken he.... over ..als je zwanger bent over te stappen naar een ander gedeelte..ik denk dat ik dat dus niet wil. Ik vind het ontzettend gezellig om hier met jullie te kletsen en vind het jammer dat we straks allemaal in andere maanden zitten te kletsen...als jullie begrijpen wat ik bedoel.....
Is het niet leuk/gezellig als we in het gedeelte zwanger zijn een topic: aprilstoppers 2008 zijn zwanger!! maken of zo?   Ik heb echt geen tijd om op allemaal verschillende gedeeltes uitgebreid te gaan kletsen maar wil jullie ook niet uit het oog verliezen...

afin....vroeg me gewoon af hoe jullie dat zien ....

lentekriebel ... nogmaals onwijs gefeliciteerd meid!!! Ik hoop dat de rest je voorbeeld snel mogen volgen!!

Terug
Bovenaan