Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

• Onderwerp starter ANONYMOUS_USERNAME
  • Startdatum

ooooooooh Lentekriebels, GEFELICITEERD!!!! Wat fantastisch nieuws!! Echt raar he, lijkt me zo onwerkelijk. Kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt, van de ene kant helemaal hyper van geluk en van de andere kant helemaal onwerkelijk allemaal! ooh meid, wat ben ik blij voor jullie zeg! Klinkt heel raar wat ik nu ga zeggen, maar toen ik mijn berichtje aan jou typte, had ik al zo'n voorgevoel. Maar wilde je geen valse hoop geven vandaar mijn gezever hahahaha! En ik ben helemaal geen zweverig type wat geloofd in voorgevoel, in tegendeel, maar ik weet niet, het voelde gewoon zo!  
maak je over die drankjes van vorige week maar niet druk, dat kan nog geen kwaad hoor!!!
GENIET ERVAN!!!!

hopelijk gaat het met de poes nu ook snel beter!

Liefs Ellen.

Van harte gefeliciteerd Lentekriebel!!! 30 april goed gepland heeft ie altijd vrij!

nou het gaat echt goed hier, met een beetje geluk sluit ik over vier weken de zwangerenrij en zijn we allemaal zwanger! Ik hoop het!

ging net effe op mijn fitnessapparaat maar er zit een dikke spin op, mmmmmm, christian mag hem vanavond vangen, net effe kersencake gebakken voor mijn schoonouders (hou van bakken maar als ik zelf alles op moet eten, ach ja ben toch al mollig maar laat het daar maar even bij he)

Nou Lentekriebel op jou  en dan nog maar ff doorstrooien, nog maar een paar te gaan en met zoveel zwangeren kunnen we natuurlijk helemaal ondergestrooid worden!

Summeke:
He meid, wat goed nieuws dat je een goede eisprong hebt!!! Dat moet idd een hele geruststelling zijn. En wat een luxe dat je weet dat hij vandaag of morgen gaat springen. Nou meid, heel veel klus-plezier en klus-succes vanavond he  Dat jullie maar mooi raak mogen schieten!!!

Liefs ellen

Summeke een ei! Nou dat wordt aan de slag! Hard werken!
Mooi meegenomen dat het een leuke bezigheid is!

Ellenan, morgen spannend, ik ben heel benieuwd voor je ik duim zo hard, zal morgen een kaarsje voor je branden, hoe laat moet je? (lees is je afspraak)

o ja die uitvinding van christian is niet zo boeiend hoor maar hij werkt samen met een bedrijf in amerika aan iets en daar is het voor vandaar dat ie daar dan heen moet maar eerst maar even een patent schrijven dus hij is nog wel ff bezig

nou weer eens een poging tot strijken, zou mooier zijn als christian daar iets voor uitvond zo van uit de machine en hoppa in de kast

Lentekriebel, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap, hartstikke leuk!!!
Ik heb even snel wat glitters bij je weg gehaald, in een mooi mandje gestopt en langs me neer gezet zodat iedereen die ze nog nodig heeft ze kan komen halen.

Groetjes Nicole

Dag Dames,

Bij mij gaat het allemaal nog steeds goed, heb nog steeds een iets verhoogde tempratuur, en sinds gisteren een lichte positieve ovu test, dus denk inderdaad dat mijn ei is geweest. Nu moeten we maar wachten, totdat we wat verder zijn zodat ik er ook een positieve zwangerschapstest heb (hoop ik). Ik ga als de rd's nog niet komen as zondag testen, omdat ik denk dat mijn cylus een paar dagen korter is!

Groetjes Nicole

Lentekriebel van harte gefeliciteerd!

Geniet er maar lekker van!

Ik ga nu lekker even alles bijlezen en reageer deze week nog wel even.

Alvast welterusten.

Hoi meiden,

zojuist weer naar het ziekenhuis geweest. De bloed uitslagen waren allemaal heel erg goed, perfect zelfs. De echo zag er ook goed uit. Je zag al heel goed in 1 eierstok een eitje groeien. De gyn denkt dat ik deze maand eerder een eisprong zal hebben dan afgelopen maanden, toen was dat telkens rond de 21-23e dag. Ik zit nu op dag 11 en de gyn zei dat dit eitje het niet gaat houden tot de 21e dag. We hebben nu het volgende plan vastgesteld: Deze cyclus gaan we dmv echo's mijn eigroei in de gaten houden tot het moment dat hij gaat springen. Dus wij krijgen deze maand ook precies te horen wanneer we moeten klussen en wanneer mijn ei gaat springen (net als Summeke). Als het deze maand niet raak is, dan krijg ik op de eerste of tweede dag van mijn nieuwe cyclus een rontgenfoto van mijn baarmoeder en eierstokken. ze spuiten dan contrastvloeistof in mijn eierstokken om te kijken of deze goed doorgankelijk zijn en dan maken ze verschillende foto's. volgens mij noemen ze dat een HCG, maar dat weet ik niet zeker. Als dit allemaal goed ik, gaan we eerst voor IUI ipv IVF. Dat was eerst wel even een tegenvaller maar de gyn vertelde dat ik zo'n mooie eigroei heb en hij verwacht dat daar ook een hele mooie en duidelijke eisprong bij hoort. Hij legde uit dat het zonde is om dat door de war te schoppen met hormonen en meteen aan IVF te beginnen. Hij schat de kansen met IUI ook heel positief. We hebben afgesproken dat we maximaal 4 IUI kansen krijgen en als het dan nog niet is gelukt beginnen we meteen met IVF. Hij verwacht zelfs dat we de IUI behandelingen zonder hormonen hoeven te doen omdat ik dus zo'n mooie eigroei en zo heb. Maar dat kunnen ze pas zeggen als ik deze cyclus alle echo's heb gehad en wat de foto's gaan opleveren. Dus dat is nog even afwachten.
Baalde eerst wel dat we niet meteen aan ivf kunnen beginnen maar nu zie ik het weer helemaal positief in. Als de gyn zo positief is over IUI dan vindt ik (en man mijn staat daar ook voor de volle 100% achter!) dat we eerst dat een kans moeten geven. We moeten immers alle kansen benutten die er zijn en dat doen we nu ook! Normaal gesproken krijg je in eerste instantie 6 IUI behandelingen. Dat vond de gyn voor ons te veel, vandaar dat wij er maximaal 4 krijgen.  Dus dit jaar nog IUI en als het dan nog niet is gelukt (wat we dus wel hopen natuurlijk) dan beginnen we volgend jaar meteen met IVF dat is ook een prettige gedachten.
Maar eerst deze cyclus afwachten en dan het onderzoek met de foto's e.d.
A.s. vrijdag moet ik weer terug voor de volgende echo.

Liefs ellen.

Terug
Bovenaan