Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

• Onderwerp starter ANONYMOUS_USERNAME
  • Startdatum
Summeke: En, heb je je ei al voelen springen hahaha! Moet je nu nog weer terug naar de gyn voor een echo of zo??

Nicole: Oh spannend meid! Ik duim me suf voor je, hoop dat je zondag een positieve test hebt!!!!

Marina: Bedankt voor je lieve woorden en het kaarsje! Zoals je hierboven kunt lezen heeft het wel geholpen! Hoe is het nu met jou??

Hier weer even ons lijstje aangepast:

NOD
Bloesem                                   4e ronde           1e kindje                 NOD 4 sept
NIicoleg                                      4e ronde            2e kindje                NOD 5 sept
B_m                                                4e ronde            1e kindje                 NOD 10 sept
Mariska0808                        5e ronde            1e kindje                 NOD 16 sept
Marina                                          4e ronde           1e kindje                  NOD 26 sept
MM NOD:
Summeke                                 5e ronde           1e kindje                  NOD  9  sept           1e ronde clomid
- 25 aug -> 3e follikol meeting
Ellenan                                           5e ronde           1e kindje                  NOD  15 sept
-  29 aug  -> 2e echo/follikol meeting

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)    

ZWANGER!!!!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP  23 maart 1e echo 7-8, 2e echo 28-8
Meisjeb 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april
Juli2003   3e ronde  2e kindje  UITGETELD OP 10 april
Ikke44 3e ronde 1e kindje UITGETELD OP 16 april, 1e echo 15-9
Wensjertr 6e ronde 1e kindje UITGETELD OP ??
Lentekriebel    5de ronde         1e kindje      UITGETELD OP 30 april 2009

@ellen

Fijn dat alles er goed uit ziet! Als ik het goed begrijp slik je geen medicijnen toch? De echo's zelf zijn een peace of cake.. binnen 10 min sta je weer buiten... maar toch..een paar keer per week is wel vermoeiend. Ellenan ik ben even vergeten waarom ivf bij jullie zo snel op de stapel ligt. (wil niet helemaal terug kijken) jullie wisten dat je moeilijk zwanger zou kunnen raken toch? waar ligt dat ook alweer aan?

Zelf voel ik niks... ik bedoel...hier en daar een krampje in me onderbuik.maar om je eerlijk te vertellen...dat voel ik de hele maand door .. ik leg me erbij neer dat ik mijn eisprong niet voel en we hebben ons netjes gehouden aan het klusadvies..nu moet ik maandag bloed laten prikkken dan meten ze weer de hormomen en kunnen aan de hand daarvan bepalen of het een goede eisprong was. (bloed van 3e cyclusdag was goed..alle waarden)

Ga vandaag op bezoek bij een vriendin en daarna boodschappen doen. Zie jullie later!!

NOD
Bloesem                                   4e ronde           1e kindje                 NOD 4 sept
NIicoleg                                      4e ronde            2e kindje                NOD 5 sept
B_m                                                4e ronde            1e kindje                 NOD 10 sept
Mariska0808                        5e ronde            1e kindje                 NOD 16 sept
Marina                                          4e ronde           1e kindje                  NOD 26 sept
MM NOD:
Summeke                                 5e ronde           1e kindje                  NOD  9  sept           1e ronde clomid
- 2 sept -> bloed prikken en dan wachten tot nod .....
Ellenan                                           5e ronde           1e kindje                  NOD  15 sept

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)    

ZWANGER!!!!!!!!

Summeke&EllenAn, fijn dat jullie bloeduitslagen, echo's en ziekenhuisbezoeken zo positief verlopen! Daar word je toch wat rustiger van, en krijg je er ook weer wat meer vertrouwen in.

Groetjes Nicole

Dag dames,

Ik heb gisteren aan de hand van mijn tempratuur/ovulatietesten lijstje op

www.predictor.nl

gekeken wanneer mijn nod nu zou zijn, de datums van de eisprong innesteling enz. klopte precies met mijn lijstje (de hoeveelheid dagen ertussen enz.)
daarom heb ik een nieuw lijstje gemaakt en mijn nod op 3 september gezet, dat wil dus zeggen dat ik dan ook pas ga testen, en dus niet zondag al want dat heeft dan geen nut denk ik.

Hoe is het verder met Bloesem?

Groetjes Nicole

NOD

Nicoleg                                      4e ronde            2e kindje                NOD  3 sept

MM NOD:
- 2 sept -> bloed prikken en dan wachten tot nod .....

Wachtbankje

(de schijnzwangeren onder ons)    

ZWANGER!!!!!!!!

Sorry, ik bedoel natuurlijk niet HCG maar HSG hihihihi. Het onderzoek wat ik krijg voor mijn baarmoeder en eierstokken heet HSG.

Summeke: Ik zit al zo snel in de mm vanwege erge endometriose. 5 jaar geleden zijn ze daar achter gekomen en daar ben ik al 3 keer aan geopereerd. We hebben van de gyn afgelopen maart tot augustus gekregen om zelf aan te tellen. Dat is helaas niet gelukt en daarom gaan ze nu de natuur een handje helpen. Dus dat gaat nu gebeuren!
De gyn zei al: "Dan zie ik je tot het einde van het jaar zeker elke week en vaak wel meerdere keren per week, we hopen het natuurlijk van niet want dat betekend dat je eerder bent aangeteld".
De echo's zelf stellen idd niets voor. Ik heb al zo vaak een inwendige echo gehad dat dat me weinig nog doet. voel er gelukkig ook niets van. Maar het vraagt idd wel wat van je om een aantal keren per week naar het ziekenhuis te moeten. Zeker met het inplannen op het werk is het wel lastig. Ik woon 13 km van het ziekenhuis af en als ik daarna doorrij naar het werk, ben ik bijna 3 kwartier onderweg. Dus even tussen door is niet echt een optie. Gelukkig krijg ik op mijn werk heel veel medewerking en alle ruimte, dus dat is wel fijn!
Jij hebt nu gelukkig vakantie, maar krijg jij het anders ook een beetje geregeld met je werk of niet?

Nicole: Wat fijn dat jou lijstje helemaal overeen komt met het lijstje op internet! Nu weet je eindelijk en duidelijk wanneer je nod is. 3 september, dat is volgende week al! Succes meid, ik duim voor je!!!

Liefs Ellen.

@ellenan
Owja nu weet ik het weer (je had het inderdaad al een keer verteld)
tja met me werk..heb nu vakantie dus das wel lekker....begin met een nieuwe baan...en heb morgen een kennismakingsgesprek met mijn nieuwe leidinggevende... ik ga onregelmatig werken en hoop de ziekenhuisbezoeken (woon er 10 min bij vandaan) buiten werktijd te plannen....het is een heel nieuw team en ik wil mezelf toch echt eerst laten zien. Als het straks allemaal zwaarder wordt hoop ik dat ik me vertrouwd en veilig genoeg voel dit met mijn leidinggevende te bespreken...maar dat is nu nog niet aan de orde.

@nicoleg
Fijn dat alles overeenkomt met je lijst! Dat is toch een fijne gedachte! jij had ook een onregelmatige cyclus toch? (ben beetje vergeetachtig de laatste tijd...erg druk gehad haha) geeft de temp lijst je een goede houvast? ik heb bewust niet gekozen voor tempraturen omdat ik daar echt niet concequent voor ben. De gyn had gezegd als ik jonger was geweest hij me dat wel had aangeraden...maar ja ben niet jonger hahaha

Ik ben ook benieuwd hoe het met bloesem, tijgetje, juli2003 gaat..(met iedereen natuurlijk..maar zij hebben al een tijdje niet gereageerd....hoe is het met jullie meiden??

Summeke, ik heb gelukkig wel een leidraad aan die tempratuurlijst (ook al doe ik het verkeerd) ik kan hiermee samen met mijn (positieve) ovulatietesten en pijnsteken enz. een beetje bepalen wanner ik mijn ei ongeveer heb gehad en mijn eventuele innesteling. Ik had namelijk op de dag dat ik een dikke positieve ovutest had flinke steken, en nu eergisteren een beetje zo'n rd's komen eraan gevoel  (het waren niet mijn darmen), ze zeggen dat je je innesteling kunt voelen en dat dat voelt als ongi klachten. Dus aan de hand van mijn klachten enz., en aan de aantal dagen die er tussen zit komt dus precies overeen met het lijstje van de predictor. Ik ga waarschijnlijk deze keer voor een cyclus van 40 dagen, 2 dagen korter als mijn vorige.

Ik begin het nu wel erg spannend te vinden, ik heb eigenlijk nergens last van ik heb het idee dat ik slechter zie (Rick ook) maar dat kan ik me ook inbeelden hoor.

Groetjes Nicole

Oja Summeke, zo jong ben ik ook niet meer ik word over een paar maanden ook al weer 31.   Hoe oud ben jij eigenlijk als ik vragen mag?

Groetjes Nicole

Terug
Bovenaan