Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

Goede avond ladies,
Hoe is het hier?? er is weer veel gebabbeld zie ik. Ik zal morgen of overmorgen even naar iedereen reageren. Het begin van onze vakantie is er eentje van uitersten. Vandaag weer een test gedaan: Positief (Joepie). Maar tevens hebben we vanmiddag onze lieve kat naar de dierenarts moeten brengen en hebben we hem in moeten laten slapen. Het manneke had zo veel pijn!!! En ik mis hem vreselijk!! Het zal vast tevens door de hormonen komen, maar wat doet dat pijn zeg, dat had ik echt nooit gedacht. Anderen zullen denken, het is maar een kat, maar zo voelt het niet!! Het drukt in ieder geval behoorlijk het goede nieuws.Dus ik ben even niet in de 'mood' om verder te reageren. Maar dat houden jullie tegoed.
Hopelijk kunnen we vanaf morgen echt van de vakantie en onze zwangerschap gaan genieten, met onze lieve kater in gedachten.
Oh ja, zaterdag ga ik op vakantie, maar kom voor die tijd zeker nog even langs!

Een hele dikke  voor jullie allemaal.
Oh ja, en natuurlijk heeeeeeeeeeeeeeel veel glitters:

@nicoleg
Ik wordt 28 september 29. De gyn bedoelde mijn "gezien mijn leeftijd" omdat hij aangaf dat je rond je 27ste je lichaam het optimaalst is voor het krijgen van een kindje. Niet omdat ik nu al "oud" zijn hoor hahahah...31 ....mmm je leven begint pas bij je 30ste zeggen ze :) kan niet wachten hahaah

@lentekriebel
:( wat zielig van je katje :( Wij hebben een poes en hoewel ze enorm kan zeiken en zeuren..zal haar nog niet willen missen....geniet van je vakantie!!!!

ik ga nu naar bed....morgen kennismakingsgesprek met nieuwe leidinggevende :)

truste allemaal

He nicole en summeke: volgens mij zijn we zo oud als we ons voelen hahahaha! Mijn gyn heeft vorig jaar ook eens tegen mij gezegd dat "ik al op leeftijd was". Nou zeg, ben in april  29 geworden!!!!! Maar goed, het is maar hoe je het bekijkt toch!

Nicole: ik duim me suf voor je, heel mijn vingers zijn broos geworden, nog even doorduimen en er staat eelt op (ach weet ik ook eens hoe dat voelt).

Summeke: ja, gelukkig heb je nu vakantie en dan valt dat makkelijker te combineren met de bezoeken naar het ziekenhuis. Ik kan me heel goed voorstellen dat je nog niet meteen op je nieuwe afdeling alles gaat vertellen. Daar moet je inderdaad eerst wat meer vertrouwen van alle kanten voor hebben. Ik werk ruim 2,5 jaar bij mijn baas waar ik nu werk en vorig jaar heb ik het al eens met mijn leidinggevende gehad over de kinderwens en wat dat voor ons betekend (dat het waarschijnlijk een moeilijkere weg zou gaan worden). Op het kerstkaartje wat ik van haar kreeg vorig jaar stond op dat ze ons een vruchtbaar 2008 toewenste en dat ze alle medewerking en hulp geeft die ze kan geven. Dus dat is wel heel fijn. Volgens mij heeft het in dit geval toch wel voordelen om een vrouwelijke chef te hebben. Al hoewel, mijn man heeft het gisteren ook op het werk verteld, tegen zijn senior (een vrouw en die deed heel koel en begreep niet waarom mark dan mee moet naar het ziekenhuis als ze dingen bij mij gaan doen! ok, hij hoeft echt niet elke keer mee. Hij hoeft echt mijn handje niet vast te houden als ik een echo krijg, maar er zijn momenten dat hij er wel bij moet en wil zijn) en zijn afdelingshoofd (een man) deed heel lief en begripvol en zei meteen dat mark elke keer als ik naar het ziekenhuis moest erbij moest zijn! dus tja, je weet toch niet hoe men reageert. In ieder geval veel plezier en succes met het kennismakingsgesprek!!!

Lentekriebel: he meid, deze is van mij voor jou:  Ik denk absoluut niet, het was maar een kat, hoor! Wij hebben 2 hondjes en 4 jaar geleden hebben we ons toenmalig hondje ook in moeten laten slapen. Wat een verdriet hebben we daarvan gehad! Ik kan me dus helemaal voorstellen hoe je je voelt! Je mist hem echt! Dus meid, hou je taai en heel veel sterkte, ik denk aan je!!!!  Gelukkig was je test nog steeds positief!!

Liefs ellen.

Hey meiden,

o Lentekriebel wat erg van je kat, , weet eigenlijk niet wat ik erop moet zeggen, ben geen huisdiermens maar kan me voorstellen dat je hem erg mist.

gister migraine gehad, lekker vervelend, vandaag nog wat last maar ik kan weer rechtop zitten he! Ik hoop zo dat het deze ronde raak is omdat we het dan kunnen vertellen als mijn schoonmoeder jarig is en ik gun haar ook eens goed nieuws, zaterdag is de verjaardag van mijn schoonzusje die is overleden en haar (toen)vriendje belde gister dat ie niet kwam en op zich begrijp ik dat wel na 2 en een half jaar maar hij gaf een of ander rotexcuus voor zijn werk op zaterdag? Hij werkt niet eens op zaterdag? Nou ja het kwam hard aan bij mijn schoonouders, het wordt een moeilijke dag laten we het daar maar op houden (maar wel eentje waarbij we een poging op uk wagen natuurlijk)

even advies gevraagd normaal is mijn cyclus 30 dagen nu dus 35 maar welke zou ik nu aanhouden voor mijn ei ongeveer? Ik hoop die van 30 eigenlijk maar ik weet het niet zo goed?

Nicole voor jou zal ik een extra kaarsje branden natuurlijk van het weekend en een voor Bloesem als die hem nodig heeft? Ik ben benieuwd!

nou even een poging wagen om te ontbijten en verder rustig aan doen in de hoop dat die migraine optieft. Meld Christian gister nog ff dat ie 22-26 september weg moet voor een cursus van zijn werk, is van 9 s ochtends tot 10 uur s avonds dus dan blijven ze daar ook overnachten en ik zei spontaan oke dan heb ik je toch niet meer nodig  zo dat was aardig van me  nou ja we konden er daarna weer om lachen gelukkig!

Hoi Ladies,

Nou ik ga er nu maar eens even voor zitten want ik vindt het zo lullig dat ik steeds geen tijd heb! Er gebeurd hier ook zo veel.....
Zie hieronder mijn banner! Ja ik denk namelijk bijna zeker te weten dat ik vorige week woensdag mijn ei heb gehad. Zelfde gevoel als die twee keer daarvoor en daarna tot nu toe nergens meer last van gehad.
Nu is het wel zo dat ik sinds vrijdag "misselijk" ben. D.w.z. flauw gevoel, maar geen hongergevoel, misselijk achter in je keel ( ja hoe omschrijf ik dat ) en beetje rommelige buik, maar alleen af en toe. Ja en dan zegt vriendlief weer.....we wachten af!!!!!!!!!!!! Nee hij heeft gewoon gelijk. Voel me verder ook helemaal niet zwanger maar ben allang blij dat mijn cyclus deze keer weer iets korter is.

Marina: Ja dat is altijd fijn als je na een hevige migraine weer rechtop kan zitten! Lijkt me zo vervelend!
Ja dat zou leuk zijn he als het raak is en je kan het op de verjaardag van familie vertellen! Ik ben daar ook mee bezig en een vriendin van mij is in oktober jarig en zou het graag dan ook aan haar vertellen als het deze keer raak is. Treurige dag voor jullie, zaterdag, ja soms gaan mensen er niet helemaal mee om zoals je zelf hoopt, sterkte.

Lentekriebel: O ben zo blij voor je! Ja en die banner, die maakt het wel erg echt! Hebben jullie al vertelplannen voor de familie? En ja van je kat....echt super vervelend. Ik heb zelf geen huisdieren maar kan begrijpen dat het wegbrengen van een vriendje pijn doet.

Nicole en bloesem: Ik ben zo benieuwd. Het is nu voor ons alle drie spannend omdat ik dus eigenlijk mijn NOD naar voren zou moeten zetten. Wanneer heb je in je hooft om te gaan testen? Ik heb er nog eentje thuisliggen en hoop dat als er niets komt ik me in kan houden tot zaterdag de 6e!

Sorry dames moet het hier even bij laten! De telefoon gaat de hele tijd dus ga nu maar eens kijken wie mij probeerd te bereiken!

Tot later.

Even voor B_m maar eigenlijk voor iedereen:

voel je alsjeblieft niet "lullig" dat je niet altijd op iedereen reageert. Iedereen vind het fijn dat er gereageerd wordt op haar verhaal ... en natuurlijk soms is het niet leuk als niemand reageert .. bijvoorbeeld wat gebeurde bij mariska ... maar ik denk dat het belangrijk is dit niet als een verplichting te zien hoor! Ik ben misschien daar heel makkelijk in...als er niet gereageerd wordt op een reactie van mij ...dan vraag ik daar nog een keer om als ik daar wel behoefte  aan heb  ... ik weet dat sommige dat misschien niet makkelijk vinden .. maar we zijn met een grote groep met een paar mensen die heel regelmatig reageren en een paar die minder reageren ... de meeste zwangeren (voor zover ik weet) zitten nu ook op andere topics daarom begrijp ik wel dat er minder tijd is om hier ff te reageren. No hard feelings! En ik kan me ook voorstellen als je een tijdje niet gereageerd heb dat het gevoel van "ojee nu moet ik op iedereen terug gaan reageren en eerst veel bijlezen" steeds groter wordt waardoor de zin om het reageren tegen gaat staan. Ik schrijf dit niet alleen persoonlijk voor jou hoor :) voor iedereen eigenlijk. Denk dat iedereen hetzelfde er wel over voelt want vaak verontschuldigen we onzelf omdat we een tijd niet gereageerd hebben. :)
Dus ... voel je ook niet  gedwongen als ik neerschrijf dat ik benieuwd ben naar iemand om een hele verantwoording af te leggen :) ben gewoon nieuwsgierig :)

Toch lijkt het me wel alsnog leuk om een tweede topic te openen in de afdeling zwanger zijn: zwangere aprilstoppers 2008
Dit omdat ik denk dat als ik eenmaal zwanger ben het fijner vind om met jullie door te kletsen dan met een nieuwe groep. Nogmaals..als daar geen behoefte aan is..door de nu zwangere of geen zwangere geen probleem .... ik heb namelijk nu een beetje het gevoel dat de groep een beetje uit elkaar valt .. en als het zo moet zijn. .. geen probleem..maar ben gewoon benieuwd hoe jullie daar tegen aan kijken :)

zo en nu  verder hahah
Had me vergist in de datum...heb volgende week pas kennismakingsgesprek met leidinggevende! stond ik daar met mijn goede gedrag voor noppes :) ach ja ben er nu een keer geweest en weet volgende keer waar ik moet zijn.   ach ja

Ik voel me nog steeds normaal...geen eigevoel .. hier en daar een krampje gehad en nog steeds...maar zoals eerder gezegd..heb ik de hele maand door (kunnen ook mijn darmen zijn natuurlijk) we klussen nu om de dag... en wachten af..

@B_m
Spannend   dat je weet dat je ei is geweest en nu misselijjk bent!! vind je het moeilijk om te wachten? ja stomme vraag natuurlijk maar ik bedoel eigenlijk...ben je er heel erg mee bezig of niet?

@marina
Balen joh van die migrane! Tja wat aan te houden...ik zou het gemiddelde nemen van 30 en 35...iets van 32 dgn of zo? wat was je daarvoor? anders kan je het gemiddelde nemen van de afgelopen 4 mnd. kan je via babybrabbel uitrekenen.Hoop dat je zwanger bent deze maand :) kan je het je schoonmoeder leuk vertellen!!

@ellenan
hahah nee hoor voel me ook helemaal niet oud! ik vind 28 een mooie leeftijd..maar ja dat vind ik ook van 29(volgende maand) ..en 30...en 31....etc... :) ben niet zo bezig met mijn leeftijd :D misschien komt dat nog. Fijn dat je leidinggevende meeleeft. Raar dat die van je man zo raar deed zeg! ....begrijp het aan de ene kant wel omdat het ook gevolgend voor hun heeft...maar kom op zeg...beetje medeleven kan geen kwaad!

@lentekriebelhoe voel je je? hoop dat je de dood van je kat een plekje kan geven...

@nicoleg
Oww spannend!!! niet fijn dat je zicht minder is...maar wel fijn als dat een teken kan zijn omdat je dat eerder ook had. Ik hou mijn vingers gekruisd!

Mijn zusje komt zo met de kleine een bakkie doen....en daarna ga ik lekker WOW (world of warcraft) spelen. Geen idee of jullie het kennen...maar heb het ene hele tijd gespeeld en de afgelopen 3 mnd niet...dus vind het wel leuk om weer te doen.

NOD
Nicoleg                                      4e ronde            2e kindje                NOD  3 sept
Bloesem                                   4e ronde           1e kindje                 NOD 4 sept
B_m                                                4e ronde            1e kindje                 NOD 10 sept
Mariska0808                        5e ronde            1e kindje                 NOD 16 sept
Marina                                          4e ronde           1e kindje                  NOD 26 sept
MM NOD:
Summeke                                 5e ronde           1e kindje                  NOD  9  sept           1e ronde clomid
- 2 sept -> bloed prikken en dan wachten tot nod .....
Ellenan                                           5e ronde           1e kindje                  NOD  15 sept
-  29 aug  -> 2e echo/follikol meeting

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)    

ZWANGER!!!!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP  23 maart 1e echo 7-8, 2e echo 28-8
Meisjeb 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april
Juli2003   3e ronde  2e kindje  UITGETELD OP 10 april
Ikke44 3e ronde 1e kindje UITGETELD OP 16 april, 1e echo 15-9
Wensjertr 6e ronde 1e kindje UITGETELD OP ??
Lentekriebel    5de ronde         1e kindje      UITGETELD OP 30 april 2009

He summeke,

Thanx, maar ik voel me zeker niet schuldig hoor! Alles vrijblijvend en de een heeft nou eenmaal meer tijd en mogelijkheden tot het internet dan de ander. Maar je idee van straks een zwangeren april forum lijkt mij wel wat. Hoop dat wel dat we ons snel kunnen aansluiten!!!!!

Balen he, als je ergens voor de "deur" staat en je vergist je in de datum van afspraak. Maar ja het voordeel is inderdaad wel dat je volgende week weet waar je zijn moet!

Groetjes

Terug
Bovenaan