Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

Joehoe, het is me gelukt met de leencomputer mijn banner te plaatsen!!!
Ben helemaal trots op mezelf!

Onze normale muis heeft maar 1 knop geen linker of rechter misschien dat het daar dan aan ligt? Nou ja ik geniet er maar even van.

Zwangerenforum vind ik een topidee, omdat al die anderen maar vreemden zijn en jullie niet, vind ik dan he, heb alleen mariska0808 en nicole geloof ik ooit op een foto gezien maar vind jullie allemaal nu al lief!

wij hebben trouwens nu ook een pagina kleijnen@info.nl geloof ik maar daar staat nog niet zo veel op, ja computer is naar de maker he viel nu nog binnen de garantie, er komt nog meer op.

nu maar vlug hopen dat we allemaal op dat zwangerenforum belanden, voel me zo alleen onderaan (lees kom me niet gezelschap houden hoor, gewoon doorschuiven)

Sinds lange tijd laat ik weer iets van me horen. Ik heb het de afgelopen week zo druk gehad en 's avonds val ik om half 9 als een blok in slaap.
Hier alles goed, mijn buik groeit gestaag. Gisteren nog wel een extra echo gehad. Ik moest op controle bij de vk en ze kon het hartje niet horen. Ik natuurlijk helemaal in paniek. Ik mocht kiezen wat ik wilde: of over een week terug komen of een extra echo. Natuurlijk koos ik voor de extra echo en heeft ze gelijk een afspraak voor me gemaakt, gelukkig kon ik gister al om 12.00 terecht. De echoscopiste zag gelijk dat alles goed was. De reden dat de vk het nog niet kon horen, was omdat ze op de verkeerde plek zocht. Ons priegeltje zit nl. al heel hoog, bij mijn navel, en niet zoals de vk dacht bij mijn schaambeen. Verder ligt mijn placenta tegen de voorwand, waardoor het toch moeilijker te horen is. Ik mocht het hartje ook nog even horen en nu ben ik weer helemaal gerustgesteld. Ook wordt de misselijkheid minder en hoef ik alleen nog maar 's ochtends over te geven.

@ellenan: deze keer willen we eigenlijk niet weten wat het wordt. Vorige keer wisten we wel dat we een jongetje zouden krijgen, omdat we een vruchtwaterpunctie moesten laten doen. Nu wil ik het eigenlijk een verrassing laten worden. En bij onze vk-praktijk passen ze de datum pas aan als het meer dan een week verschilt, aangezien het bij mij maar 6 dagen is, blijft de datum op 2 maart staan, maar ik heb zelf het vermoeden dat deze spruit eind februari gaat komen. En gelukkig is het volgend jaar geen schrikkeljaar!

@noompje80: wat fijn he, zo'n mooie echo! Ik had de termijnecho en de nekplooimeting tegelijkertijd. Daardoor kregen we echt een uitgebreide echo, wel 20 minuten. Heerlijk om naar zo'n spartelend mensje te kijken!

@lentekriebeltjes: gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoe voel je je? Last van kwaaltjes?? En je hebt nu lekker vakantie, geniet ervan, ik heb pas anderhalve week gewerkt en kan wel weer een weekje rust gebruiken.

@summeke: geniet van je vakantie! En lekker naar Corfu, het duurt nog wel eventjes, maar wel heel leuk om naar uit te kijken.

@ikke44: en heb je het je ouders al verteld? En wat een leuk idee van die bekers, ben benieuwd wanneer ze het zien.

Helaas heb ik niet op iedereen kunnen reageren. Mijn moeder komt dadelijk zoonlief terugbrengen en het eten staat ook al te pruttelen, dus...

@zwangeren:hopelijk hebben jullie niet teveel last van alle kwaaltjes, groeien de buikjes gestaag en hebben jullie niet zoveel last van de hormonen als ik.

@klussers: allemaal veel klusplezier.

@summeke en ellenan: allebei heel veel succes met de echo's.

Tot snel!

@marinax: wat vervelend van je RD's?

Dag dames,

@Lentekriebel, wat vervelend van jullie kat, is altijd triest als je afscheid moet nemen van iemand waar je erg gehecht aan bent.

@Summeke, ze zeggen wel je leven begint pas na je 30ste, maar mijn man zegt dat ik aftakel na mijn 30ste haha. Het is heel raar maar mijn lichaam is ook veel veranderd, en dat komt niet alleen door het krijgen van een kind.

@B_M, ik vind het heel spannend aan het worden, ik denk dat ik volgende week woensdag ga testen, als ik dat volhoud in ben hartstikke ongeduldig.

@MarinaX, ik heb ook altijd zoveel last van migraine gehad, ik had daar ook medicijnen voor die bij mij toch redelijk hielpen. Natuurlijk had ik nog weleens een aanval, maar veel minder ik had er soms wel 2a3x in de week. maar dat is sinds ik zwanger was van onze Rick niet meer geweest. Nu heb ik het vanaf die tijd misschien maar 10x gehad en onze Rick wordt in oktober 2.

@Iedereen, ik ben moe,duizelig en chagerijnig, en mijn zicht wordt steeds minder. Mijn tempratuur was vannochtend hoger, dus mijn ei heb ik zeker gehad. Ik begin het nu wel spannend te vinden want ik heb namelijk het gevoel dat mijn zusje zwanger is.
Vandaag verder de hele dag gewrkt, ik werk 2 dagen in de week altijd de woensdag en vrijdag, manlief zorgt dan altijd voor het eten maar die had nergens zin in en ook geen zin om te koken. Ik vond dat we toch nog wat moesten eten dus stond om 19.00 uur nog eten te koken word ik niet echt vrolijk van gelukkig eet Rick altijd dan bij oma mee. En zoonlief zit niet lekker in zijn vel, denk dat hij ziek aan het worden is, valt hij ook nog eens keihard met zijn hoofd tegen de tafel aan, net onder zijn oog, heel zijn oog zit dicht een blauw ei zit er nu, meteen gekoeld en zalf er op gedaan. Ik natuurlijk helemaal in de stress, staat manlief daar ons aan te gapen van wat moet ik doen. Ja wat denk je misschien een nat washandje pakken ofzo gggggggrrrrrrrrr mannen! Dus we zijn nog niet echt gezellig tegen elkaar geweest, ga nu maar even naar benden dan kan hij niet ook nog eens daarover gaan klagen.

Groetjes Nicole

hey allemaal,

@Lentekriebeltje, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap (sorry beetje laat, maar beter laat dan nooit he). En sterkte met het verlies van je kater.

@Summeke, ik ben het wel eens met je een forum oprichten voor zwangere april stoppers, vindt jullie ook veel te gezellig. Dat is ook de reden dat ik alleen maar hier klets. Heb namelijk maar 1 keer iets bij zwanger forum neergezet, kan jullie niet zo goed missen.
Trouwens mooi van het goede eitje, ik duim voor jullie.

@iedereen die het wil weten, we hebben het afgelopen weekend aan onze ouders verteld, ze kregen mooi hun koffie in de kopjes, mijn moeder heel verbaasd: "lees ik dat goed? echt waar?" mijn schoonvader helemaal ontroerd, tranen in zijn ogen. Kortom hele leuke reacties, ben echt beetje opgelucht, was bang dat ze vooral mij, nog beetje jong vinden, maar hebben ze niks over gezegd. Wel vond mijn moeder zich een erg jonge oma, ze is ook nog maar 45 dus. Manlief wou de kopjes opruimen na d ekoffie en mijn moeder direct laten staan die was ik zelf wel af thuis, dat is mijn kopje. Mijn schoonvader liep direct na d ekoffie met het kopje na de fietstas.....geweldig dus. (had ik niet zo verwacht ook omdat mijn schoonouders al een kleinkind hebben en ze met het melden van onze bruiloft ook niet zo enthousiast waren)
Maandag na mijn opa en oma gegaan, die vonden het ook geweldig, oma moest nog ff aan het idee wennen dat ze overgrootmoeder wordt

NOD
Nicoleg                                       4e ronde            2e kindje                  NOD  3 sept
Bloesem                                   4e ronde           1e kindje                 NOD 4 sept
B_m                                                4e ronde            1e kindje                 NOD 10 sept
Mariska0808                        5e ronde            1e kindje                 NOD 16 sept
Marina                                          4e ronde           1e kindje                  NOD 26 sept
MM NOD:
Summeke                                 5e ronde           1e kindje                  NOD  9  sept           1e ronde clomid
- 2 sept -> bloed prikken en dan wachten tot nod .....
Ellenan                                           5e ronde           1e kindje                  NOD  15 sept
-  29 aug  -> 2e echo/follikol meeting

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)    

ZWANGER!!!!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP  23 maart 1e echo 7-8, 2e echo 28-8
Meisjeb 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april
Juli2003   3e ronde  2e kindje  UITGETELD OP 10 april
Ikke44 3e ronde 1e kindje UITGETELD OP 16 april, 1e echo 15-9
Wensjertr 6e ronde 1e kindje UITGETELD OP ??
Lentekriebel    5de ronde         1e kindje      UITGETELD OP 30 april 2009

Liefs ikke

Hmm, zie dat ik mijn datum van de echo niet goed heb, ff wijzigen:

NOD

Nicoleg                                       4e ronde            2e kindje                  NOD  3 sept

Bloesem                                   4e ronde           1e kindje                 NOD 4 sept
B_m                                                4e ronde            1e kindje                 NOD 10 sept
Mariska0808                        5e ronde            1e kindje                 NOD 16 sept
Marina                                          4e ronde           1e kindje                  NOD 26 sept
MM NOD:
Summeke                                 5e ronde           1e kindje                  NOD  9  sept           1e ronde clomid
Ellenan                                           5e ronde           1e kindje                  NOD  15 sept

Wachtbankje

(de schijnzwangeren onder ons)    

ZWANGER!!!!!!!!
Ikke44 3e ronde 1e kindje UITGETELD OP 16 april, 1e echo 18-9
Lentekriebel    5de ronde 1e kindje  UITGETELD OP 30 april

Goede morgen ladies!!

Hoe gaat ie?? Allereerst natuurlijk heel erg bedankt voor alle felicitaties!! En het medeleven bij het verlies van onze kater! Jullie zijn echt schatten!!

Summeke: Wat fijn dat je zo'n fijne begeleiding hebt zeg. Ik hoor inderdaad ook wel eens van die slechte verhalen. Maar bedenk ook wel dat je meestal juist alleen de slechte hoort. De goede worden niet zo vaak besproken denk ik. En wat moet dat reuze fijn zijn om te horen dat je eisprong helemaal oké is. Hopelijk hebben jullie snel baat bij de hulp. Ik gun het jullie (en pink nu zelf ook een traantje weg) Overigens, ik ga niet weg hier hoor. Ik sta iedereen bij totdat ze zwanger zijn zodat we dan met z'n allen een eigen zwanger-forum kunnen starten!! Hierbij ook voor jou nog wat glitters meid ******* *********!!!

Marinax: ik kan me voorstellen dat je erg onrustig wordt als je cyclus zo onduidelijk verloopt. Ik moet zeggen dat ik mijn vrij regelmatige cyclus erg fijn vond. Ik heb welgeteld 1x op de wachtbank gezeten. En dat scheelt echt een hele hoop stress! Misschien als met de advocaat is geregeled dat er dan een hoop stress van je schouders valt en dat de cyclus dan wat duidelijker wordt. Heb je al eens een maansteen of van die olie die hier wel eens genoemd wordt, geprobeerd?? En inderdaad, het zou wel lachen zijn als ieniemini op 30 april wordt geboren!!!! Ik heb namelijk ook altijd vrij op die dag. We zullen zien, eerst maar hopen dat alles goed blijft gaan. Jij veel sterkte zaterdag, het blijft toch moeilijk he!! Ik denk aan je!

Ikke: jij gaat het de opa's en oma's vertellen in onze vakantie, spannend hoor. Ik kan me niet voorstellen dat ze niet enthousiast zijn!! Ik ga aan je denken! --> kijk, ik begin bovenaan met reageren: jullie hebben het al verteld, wat leuk!!! En wat een leuke reacties, super tof! Heerlijk he, om die oogjes vol tranen te zien. Mijn schoonmoeder mailde me vanochtend (hebben het ook verteld, hieronder uitgebreid verslag) dat mijn schoonvader was opgestaan met 'goedemorgen oma' hahahaha, zo lief! Het is voor hun ook iets prachtigs, daar ben ik van overtuigd!

Ellen: jij bent alweer bijna een week aan het werk, valt het een beetje mee?? Onze eerste week vakantie is een beetje vreemd verlopen, maar vanaf nu gaan we alleen nog maar genieten! Ik kan me voorstellen dat je ook aan vrienden wilt vertellen dat je in de mm zit. Het is leuk ze te verrassen als het eenmaal zo ver is, maar een beetje steun kan ook geen kwaad toch!! Wat geinig zeg dat jouw gevoel klopte. Het was ook echt raar. Ik ben niet zo dat ik na de menstruatie nog eens even ga testen. En mijn vriend is al ehelemaal zo van 'laat het nou eens even op z'n beloop' maar, mede door jouw bericht, was er iets in ons dat zei dat het misschien toch wel zo was. Daarom nog een hele dikke knuffel voor jou!! En glitters natuurlijk: *************** ******** En wat fijn dat de gyn je een positief gevoel heeft kunnen even. Dat was ook mijn eerste gedachte toen ik de positieve test in handen had: we kunnen in ieder geval zwanger worden. Stom he, maar ergens ben je toch bang dat er iets mis is. En wat kun je op dit moment beter hebben dan een compliment over je mooie eisprong, haha, succes er mee!

Mariska: Vandaag weer een echo?? Spannend hoor. En dat beter weer.............hier in limburg niet hoor, helaas. Maar het is droog, dus we mogen niet klagen, haha. Hoe is het om weer aan het werk te zijn?

Nicole: ik ben ook Ikea fan !!! Heerlijk he, lekker snuffelen en zo. En vooral dat ze leuke meubeltjes hebben die niet zo duur zijn. Jouw NOD is komende week, spannend!! Je ziet wat wazig?? Als je dat de vorige keer hebt gehad, dan klinkt dat inderdaad niet slecht, ik ben benieuwd. Ik kom meteen kijken als ik terug ben!! Hier alvast wat glittertjes ************* ********

Amber: Hoe is je vakantie geweest (je leest dit als ik weg ben, vandaar) Meerdal, volgens mij ligt dat hier ergens in de buurt!! Jammer dat de zon nog niet echt door komt zeg. Volgende week zou het beter worden (alweer!) dan heb je toch nog een zonnige week hopelijk. Anders zend ik wel wat zon vanuit Turkije!! Dus jullie zijn ook lekker aan het opruimen, zolder en zo. Dat zou hier eigenlijk ook moeten. Maar helaas is er deze week nog niet veel van terecht gekomen. Ach ja, nog dik 7 maanden de tijd he!!

Meisjeb: ik ga je voorlopig nog niet op het aprilforum vergezellen. Ik vind het hier veel te gezellig en heb al amper tijd voor één forum. Maar wie weet binnenkort, als het echt gaat doordringen!! Maar ik blijf zoiezo hier, totdat de laatste van ons zwanger is! En jij ook bijna de echo, leuk hoor. Ik over twee weken al. Een beetje vroeg, dat wel, maar gezien het dan nog vakantie is was dat makkelijker. En anders komen we daarna nog een keer terug voor nog een echo!!

B_M: misselijk, dat klinkt goed. En klachten zijn ook niet per se nodig hoor, ik voel ook bijna niks. Hopelijk is het bij jou een goed teken, ik duim voor je!!

Hier is alles prima. Ik ben er van overtuigd dat de kat nu beter aan is. En de andere kat die houdt zich gelukkig ook goed. Lekker veel knuffelen (ligt nu op mijn buik, dus typen gaat wat langzaam, haha), maar geen gemekker gelukkig. Dat komt allemaal wel goed dus! Maar missen doe ik hem wel nog hoor, maar dat moet slijten denk ik.

En wat betreft onze zwangerschap: we beginnen bijna te beseffen dat het echt zo ver is. Maar omdat er, behalve gevoelige borsten, nog geen echte klachten zijn blijft het erg onwerkelijk. Maar dat komt wel. Ik heb zojuist de verloskundige gebeld en daar kunnen we over twee weken al terecht! We zijn dan pas zeven weken, maar omdat we dan nog vakantie hebben doen we het dan. Hopelijk is er dan al vanalles te zien. Tevens gaat moeders voor moeders me bellen. De VK geeft dat altijd al door, dus ik hoefde niet zel te bellen. Handig toch!

Gisteren hebben we het mijn schoonouders al verteld!! Ik weet het, het is erg snel. Maar door de situatie met de kat (iedere dag wel weer ander slecht nieuws) wil je ook iets leuks te vertellen hebben. En aangezien we het mijn zus en zwager ook moeten gaan vertellen volgende week (ivm vakantie) hadden we besloten zijn ouders ook al op de hoogte te stellen. Stil zijn is ook zo moeilijk!!
Ze waren echt super blij!!! Echt zo mooi om die snoetjes te zien!! En vanochtend kregen we al een mail dat ze het allemaal niet kunnen bevatten, haha, lief he!

Vraagje: Wanneer zouden jullie het op het werk vertellen??? Wij gaan als ik 9,5 weken ben een weekend weg met het werk.....dus geen biertjes.....en dat zijn ze van mij niet gewend......wat zouden jullie doen??

Nou, ik ga aan de poets, de strijk  en de koffers bijna  inpakken en dan kunnen we overmorgen vertrekken (naar Turkije). Ik weet nog niet of ik voor die tijd nog langs kom (lezen in ieder geval wel, maar posten weet ik nog niet) dus dan in ieder geval in de week er na!!

Dikke kus voor jullie allemaal,
***************** ********************** ********************** ****************
Tot gauw!!

NOD
MM NOD:

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)    

ZWANGER!!!!!!!!
Ikke44 3e ronde 1e kindje UITGETELD OP 16 april, 1e echo 18-9
Lentekriebel    5de ronde 1e kindje  UITGETELD OP 30 april, 1ste echo 11-9

goedemorgen allemaal!!

Bijna alweer goedemiddag...ik kwam om half 11 mijn bed uit rollen ... zal waarschijnlijk door de vakantie komen maar ik slaap zooooo goed!.
Ik heb vandaag wat taakjes die ik wil gaan doen en de rest van de dag doe ik lekker niks... ik heb een beetje een planning gemaakt voor al die vrije weken :) is voor mij een fijne houvast.  Van het weekend ga ik naar mijn ouders om hun te helpen met een draadloosnetwerk aan te leggen voor de laptop.

@nicoleg
Ik moet eerlijk zeggen nicole...dat het wazige zicht mij wel een heel duidelijk teken geeft dat je zwanger zou zijn! Ik hoop het zo dat het deze maand voor jou raak is!!!

@ikke
Leuk hoe je ouders reageerde!!!

@lentekriebel
Ik denk zelf dat ik het ook niet voor me zou kunnen houden hoor!! ik bedoel..mijn zusje was 4 dgn overtijd en had die ochtend getest en vertelde het ons diezelfde avond. Ik ken mezel...ik hang binnen een uur met me zusje aan de telefoon hahahah..leuk dat ze zo enthousiast reageerde.
Met dat weekendje kan je 2 dingen doen... als je het liever nog niet verteld: geef aan dat je erg veel last heb van je darmen en daar medicijnen voor heb (blaasontstekking is vaak al een aanleiding voor roddel :)) Zo heb ik ook de opvliegers op mjn werk verklaard haha Neem desnoods wat vitaminepillen mee zonder opdruk om het geloofwaardig te maken...
Of je verteld het wel :)

Over het zwanger zijn april toppic.....zullen we die aanmaken zodra de laatste van ons zwanger is? dan kunnen we tot die tijd hier kletsen en elkaar op de hoogte houden. dan verhuizen we allemaal in ene... wel zo gezellig :) want ik wil echt wel horen over het wel en wee van onze zwangere hoor!!

nou ik ga me ff omkleden en dan beginnen met mijn taakjes...dan heb ik de middag lekker vrij!

Terug
Bovenaan