Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

Het schiet gewoon niet op!!!!! Het opruimen van die berging bedoel ik!
Heb continu last van opvliegers waardoor ik me het leplazerus zweet.....

Berging zolder  is nu opgeruimd (de dozen zelf nog niet uitgezocht) maar nu staat alles door elkaar in de overloop en die troep moet allemaal naar beneden :(

*sleept zichzelf weer naar boven..om de troep op te ruimen*

Dag Dames,

Ikke44: je kunt ook tegen je moeder zeggen dat het veel voordelen heeft om jong oma te zijn, dan kun  ze er lekker lang van genieten. Mijn moeder was ook 45 toen bij onze Rick kwam en die vind het heerlijk, die geniet er echt van en gaat allemaal leuke dingen met hem doen.

Lentekriebel: je kunt het tegen je collega's vertellen zodra je je eerste echo hebt gehad, of misschien wel tijdens het uitje kan ook leuk zijn. Je kunt ook bijvoorbeeld zeggen dat je geen alchol mag drinken omdat je medicijnen gebruikt.

Summeke: nog steeds aan het opruimen, ik moet heel erg nodig aan de slag bij ons op zolder, maar daar wacht ik nog even mee totdat mijn meubels binnen zijn. Dan werk ik gewoon van beneden naar boven.

Verder wordt mijn zicht al weer wat beter, ben ook niet meer zo chagerijnig. Vannacht slecht geslapen omdat ik ontzettend hyper was.

Voor alle mama's onder ons hoe oud zijn jullie kindjes, en hoeveel slapen zij nog overdag?

Groetjes Nicole

He lieverds,

Daar ben ik weer even. Vandaag een heerlijk thuis-werk-dagje! moet straks om half 11 in het ziekenhuis zijn en om dan op en neer te rijden van en naar het werk, schiet niet echt op. Dus vandaar dat ik thuis werk.
Er zijn nu toch steeds meer mensen in onze nabije omgeving die het weten van de mm en iui. We merken allebei dat dat wel fijn is. Je bent er, vooral nu in het begin, gewoon veel mee bezig en je hebt ook veel vragen , dan is het fijn om dat met anderen te kunnen delen en zo. Mijn man zei gisteren ook dat hij het fijn vindt dat er een aantal collega's zijn die het weten zodat hij er over kan praten. Hij heeft nogal wat vrouwelijke collega's die begin dit jaar moeder zijn geworden, dus die begrijpen het helemaal goed! En ach, het is toch ook geen geheim en er is niets waarvoor we ons moeten schamen. Het is niet zo dat mijn man "minder man is" omdat het bij hem niet werkt of zo. Je hoort wel eens dat mannen daar moeite mee hebben. Maar ik heb een ziekte en daar kan niemand iets aan doen dus hoeven we ons nergens voor te schamen! Kom straks nog wel even vertellen hoe het in het ziekenhuis was.

Marina: hoe is het met je migraine? hopelijk weer over! Wat betreft je cyclus: ik zou beide aanhouden, dat wil zeggen: je klus periode vervroegen voor een cyclus van 30 dagen en verlengen voor een cyclus van 35 dagen. Dan kan je je ei zeker niet missen! He meid, wat leuk die site! Kunnen we bij jou ook een gezicht bij de naam plaatsen. Wij hebben niet zo'n site en ik zou niet weten hoe ik hier een foto moet plaatsen

B_M: oooh spannend meid! Wat fijn dat je je ei zo duidelijk gevoeld hebt. En dan die klachten, ooh meid, ik hoop het zo voor je!

Summeke: ik ben het helemaal met je eens wat betreft je stukje over op iedereen reageren! Dat is soms gewoon niet mogelijk en we zitten hier toch allemaal voor onze gezelligheid! Dus we moeten gewoon niet zo moeilijk doen als de een eens een keer wat minder reageert dan anders. Het is nu ook niet zo dat we allemaal de hele dag niets anders te doen hebben dan forummen, toch! En wat betreft je voorstel van het zwangerforum: helemaal mee eens! vindt het hier met jullie allemaal veel te gezellig! He, dat WOW is dat een gezelschapsspel of op de playstation of zo? Wanneer ga je ook al weer op vakantie? En wanneer moest je ook al weer terug naar het ziekenhuis en waarvoor?

Misspiggy: jeetje wat moet dat schrikken zijn geweest zeg! gelukkig is alles goed! Ik geloof ook dat wij ervoor zouden kiezen om niet te weten wat het wordt, maar heb eigenlijk geen idee waarom.

Nicole: ook voor jou ben ik nog steeds aan het duimen! Er staat inmiddels al wat eelt op hahahaha!

Ikke: ooh wat leuk dat je het verteld hebt! Dat lijkt me zo iets bijzonders! En wat een leuke reacties, zie je maar dat je je helemaal voor niets zorgen hebt gemaakt! Mijn vader was 54 toen hij voor de eerste keer opa werd. Nu is hij 60 en op zijn 59e de laatste keer opa geworden. Hij vindt het nu wel weer een mooie leeftijd om weer opa te worden. Maar helaas pap, die 60 ga je niet meer halen. Ik plaag hem altijd dat wij wachten tot volgend jaar september. Dan gaat hij namelijk met de vut en ik zeg dan dat hij dan mooi kan komen oppassen en zo. Hij zegt altijd dat hij geen fulltime oppasopa gaat worden maar mijn moeder past 1 dag in de week op de jongens van mijn zus en dan neemt hij toch vaak een dagje vrij hahahaha!

Lentekriebels: Gelukkig voel je je weer wat beter, maar geloof me, het gemis duurt nog wel even hoor! maar dat geeft niet, dat hoort erbij en daar moet je ook gewoon aan toegeven meid! He wat leuk dat jullie het al verteld hebben. En ach, wat maakt dat uit dat het al zo snel is. Wij zullen waarschijnlijk ook niet lang wachten met het vertellen als het bij ons zover is. Tja, verzin dan maar eens een smoesje waarom je in een keer niet meer zo vaak naar het ziekenhuis moet hihihi! He meid, een hele fijne vakantie he! geniet ervan, het is jullie laatste vakantie met z'n tweetjes!!!!

Dames, tot later!!!
liefs Ellen.

Goedemorgen ladies,

ik ben er vergeleken met de rest van de week al vroeg uit :)
Ik ga vandaag naar mijn ouders en de planning was om het hele weekend te blijven...maar ik denk toch zodra ik het draadloos thuisnetwerk bij hun heb aangelegd lekker weer naar huis ga. Er ligt weer een berg strijk op me te wachten!!

@ellenan
Ik moet maandag bloedprikken om te kijken of ik een goede eisprong heb gehad. Hoewel ik mijn sprong niet gevoeld heb....merk ik nu toch wel het een en ander. Het is heel raar .. ik voel me af en toe een beetje raar en ik heb het idee dat ik dingen in me buik voel. Ik weet het... hoe vaag kan je zijn ... en ik denk niet dat ik zwanger ben .. maar dat de clomid me op een of andere manier toch meer dingen laat voelen die misschien iemand anders altijd al voelt. Ik voel geen pijn of zo ... maar meer het idee dat ik nu alles beter voel...aaaaarg ik hoop dat jullie begirjpen wat ik bedoel...want ik ben nu niet bezig met  ow ow ow misschein ben ik wel zwanger... want ik heb me eisprong pas afgelopen dinsdag gehad     dus   ik wacht gewoon af.

@lentekriebel
Geniet van je vakantie!!!!

ik ga me nu omkleden....en dan naar mijn ouders...ik spreek jullie vanmiddag wel ff!

Ja het wordt nu echt wel spannend! Ik voel me nog steeds een beetje "flauw" de hele dag vanaf dat ik opsta. Gister ook wel zo nu en dan gevoelig in mijn rechterlies en iets daarboven ook regelmatig druk, links en rechts. Niet heftig allemaal maar het voelt wel ander dan anders. Heb nu ook de afgelopen dagen andere afscheiding, normaal is het volgens mij droog voor dat je ongi gaat worden. Bij is het nu beetje wit en "nattig" ( he bah! ).
Ik ben benieuwd hoe het met de andere twee gaat die aankomende week NOD hebben! Voelen jullie iets!?

Ik ga nu lekker douchen en dan even op de fiets boodschappen doen, lekker de frisse lucht in!

XXX en fijne dag

Aaaah heel bericht getypt, verdwenen aaaahh

B_M spannend, nicole ook spannend, bloesem ook al iets? Of wil je er niet aan denken tot nod, knap hoor dat kan ik echt niet die twee wachtweken kruipen gewoon voorbij.

o ja toen ik zwanger was (voor miskramen) voelde ik altijd een soort van ballon gevoel, maar ik weet niet precies wanneer dat begon misschien weten de zwangeren wat ik bedoel en hoe vroeg het bij hun begon?

Ellenan, spannend echo, duim hier hard.

Summeke geniet van je vakantie!

Ellenan bedankt voor je advies, klusperiode van 4 tot en met 13 september maar denk dat we dit weekend maar beginnen is toch gezellig he!

nou ik krijg echt een raar weekend zaterdag verjaardag zusje christian (bedroefd) zondag kermis bij oma (gezellig) en maandag uitslag chromosomenonderzoek en geheugentest van vier uur in azm(spannend en druk) zal ik uitgeput zijn dinsdag nou ja kan ook uitrusten dan dus dat scheelt. misschien dat we dan woensdag toch pas beginnen met klussen, o ja is 3 dus nog op tijd! Fijn weekend allemaal!

Nou meiden, net weer echo in het ziekenhuis gehad. Het eitje was al flink gegroeid en naar alle verwachting gaat hij dit weekend springen! Dus jullie weten wat wij gaan doen dit weekend: deuren opslot, gordijnen dicht, rolluiken naar beneden,
bel uittrekken, telefoon ernaast leggen en we komen ons bed niet meer uit hahahaha
Moet komende maandag weer terug voor weer een echo om te kijken of het eitje daadwerkelijk gesprongen is. Ik heb sinds gisteren al van die slijmerige afscheiding die je hebt als je ei eraan komt zeg maar en mijn borsten zijn ook gevoeliger dan anders, dus dat is een goed teken volgens de gyn! Mijn baarmoederslijmvlies was ook al dikker aan het worden.
Eigenlijk wel raar he, dat ik nu ineens netjes ongeveer 14 dagen na mijn nod mijn eisprong heb. Dat zou betekenen dat ik in een keer een cyclus heb van 28 dagen. Heb ik nog nooit gehad. De gyn had er ook geen verklaring voor maar zei dat we gewoon blij moeten zijn dat het zo is! En dat zijn we ook. Ruim anderhalve week eerder mijn ei dan andere maanden!!! Kan ik dus ook mijn nod even aanpassen. Zal ik dadelijk het lijstje even erbij pakken.

Summeke: Ze kunnen idd aan je bloedwaarden zien of je een mooie eisprong hebt gehad. Toch weer spannend he! Tja, ik kan me voorstellen dat je je raar voelt, maar je cyclus is dan ook "onnatuurlijk" beinvloed deze maand. Dat bedoel ik niet negatief hoor, integendeel. maar ik kan me voorstellen dat je lichaam daarom misschien wat van slag is. Meid, ik ga me komende anderhalve week suf voor je duimen!!!

B_M: ooh spannend meid. ook voor jou blijf ik duimen!!

Marina: Heel veel sterkte morgen. is idd een hele moeilijke en droevige dag. Mag ik vragen hoe oud het zusje van christian was toen ze overleed en hoe lang dat geleden is en waaraan ze overleden is? Als je het liever niet verteld dan begrijp ik dat best hoor, dan moet je het gewoon zeggen! Verder veel plezier op de kermis. Ik zag dat je in Ittervoort woont, ga je dan misschien naar de kermis in Budel of in Linne? En veel succes met de uitslag van het onderzoek. Toen je dat had vonden we het allemaal zo lang duren voordat je de uitslag kreeg en nu is het al bijna zover, wat gaat dat toch stiekem snel he! Waarvoor had je dat onderzoek ook al weer en wat doen ze eigenlijk met zo'n onderzoek onderzoeken?

Liefs Ellen.

Terug
Bovenaan