He lieverds,
Daar ben ik weer even. Vandaag een heerlijk thuis-werk-dagje! moet straks om half 11 in het ziekenhuis zijn en om dan op en neer te rijden van en naar het werk, schiet niet echt op. Dus vandaar dat ik thuis werk.
Er zijn nu toch steeds meer mensen in onze nabije omgeving die het weten van de mm en iui. We merken allebei dat dat wel fijn is. Je bent er, vooral nu in het begin, gewoon veel mee bezig en je hebt ook veel vragen , dan is het fijn om dat met anderen te kunnen delen en zo. Mijn man zei gisteren ook dat hij het fijn vindt dat er een aantal collega's zijn die het weten zodat hij er over kan praten. Hij heeft nogal wat vrouwelijke collega's die begin dit jaar moeder zijn geworden, dus die begrijpen het helemaal goed! En ach, het is toch ook geen geheim en er is niets waarvoor we ons moeten schamen. Het is niet zo dat mijn man "minder man is" omdat het bij hem niet werkt of zo. Je hoort wel eens dat mannen daar moeite mee hebben. Maar ik heb een ziekte en daar kan niemand iets aan doen dus hoeven we ons nergens voor te schamen! Kom straks nog wel even vertellen hoe het in het ziekenhuis was.
Marina: hoe is het met je migraine? hopelijk weer over! Wat betreft je cyclus: ik zou beide aanhouden, dat wil zeggen: je klus periode vervroegen voor een cyclus van 30 dagen en verlengen voor een cyclus van 35 dagen. Dan kan je je ei zeker niet missen! He meid, wat leuk die site! Kunnen we bij jou ook een gezicht bij de naam plaatsen. Wij hebben niet zo'n site en ik zou niet weten hoe ik hier een foto moet plaatsen
B_M: oooh spannend meid! Wat fijn dat je je ei zo duidelijk gevoeld hebt. En dan die klachten, ooh meid, ik hoop het zo voor je!
Summeke: ik ben het helemaal met je eens wat betreft je stukje over op iedereen reageren! Dat is soms gewoon niet mogelijk en we zitten hier toch allemaal voor onze gezelligheid! Dus we moeten gewoon niet zo moeilijk doen als de een eens een keer wat minder reageert dan anders. Het is nu ook niet zo dat we allemaal de hele dag niets anders te doen hebben dan forummen, toch! En wat betreft je voorstel van het zwangerforum: helemaal mee eens! vindt het hier met jullie allemaal veel te gezellig! He, dat WOW is dat een gezelschapsspel of op de playstation of zo? Wanneer ga je ook al weer op vakantie? En wanneer moest je ook al weer terug naar het ziekenhuis en waarvoor?
Misspiggy: jeetje wat moet dat schrikken zijn geweest zeg! gelukkig is alles goed! Ik geloof ook dat wij ervoor zouden kiezen om niet te weten wat het wordt, maar heb eigenlijk geen idee waarom.
Nicole: ook voor jou ben ik nog steeds aan het duimen! Er staat inmiddels al wat eelt op hahahaha!
Ikke: ooh wat leuk dat je het verteld hebt! Dat lijkt me zo iets bijzonders! En wat een leuke reacties, zie je maar dat je je helemaal voor niets zorgen hebt gemaakt! Mijn vader was 54 toen hij voor de eerste keer opa werd. Nu is hij 60 en op zijn 59e de laatste keer opa geworden. Hij vindt het nu wel weer een mooie leeftijd om weer opa te worden. Maar helaas pap, die 60 ga je niet meer halen. Ik plaag hem altijd dat wij wachten tot volgend jaar september. Dan gaat hij namelijk met de vut en ik zeg dan dat hij dan mooi kan komen oppassen en zo. Hij zegt altijd dat hij geen fulltime oppasopa gaat worden maar mijn moeder past 1 dag in de week op de jongens van mijn zus en dan neemt hij toch vaak een dagje vrij hahahaha!
Lentekriebels: Gelukkig voel je je weer wat beter, maar geloof me, het gemis duurt nog wel even hoor! maar dat geeft niet, dat hoort erbij en daar moet je ook gewoon aan toegeven meid! He wat leuk dat jullie het al verteld hebben. En ach, wat maakt dat uit dat het al zo snel is. Wij zullen waarschijnlijk ook niet lang wachten met het vertellen als het bij ons zover is. Tja, verzin dan maar eens een smoesje waarom je in een keer niet meer zo vaak naar het ziekenhuis moet hihihi! He meid, een hele fijne vakantie he! geniet ervan, het is jullie laatste vakantie met z'n tweetjes!!!!
Dames, tot later!!!
liefs Ellen.