Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

Wilde dus mooi mijn nod een week naar voren halen, zag ik dat hij al op de 15e staat. verkeerd geteld de vorige keer dus. Ik hou maar even maandag aan voor eisprong, kan ik het maandag altijd nog aanpassen als hij morgen of zondag al springt. Voel trouwens helemaal niets van pijn rechts (want in mijn rechter eierstok groeide het eitje) onder in mijn buik. Maar heb afgelopen maanden ook niet elke maand duidelijk mijn eisprong gevoelt.

NOD

Nicoleg                                       4e ronde            2e kindje                  NOD  3 sept
Bloesem                                   4e ronde           1e kindje                 NOD 4 sept
B_m                                                4e ronde            1e kindje                 NOD 10 sept
Mariska0808                        5e ronde            1e kindje                 NOD 16 sept
Marina                                          4e ronde           1e kindje                  NOD 26 sept
MM NOD:
Summeke                                 5e ronde           1e kindje                  NOD  9  sept           1e ronde clomid
- 2 sept -> bloed prikken en dan wachten tot nod .....
Ellenan                                           5e ronde           1e kindje                  NOD  15 sept
-  1 sept  -> 3e echo/follikol meeting, kijken of eisprong is geweest

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)    

ZWANGER!!!!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP  23 maart 1e echo 7-8, 2e echo 28-8
Meisjeb 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april
Juli2003   3e ronde  2e kindje  UITGETELD OP 10 april
Ikke44 3e ronde 1e kindje UITGETELD OP 16 april, 1e echo 18-9
Wensjertr 6e ronde 1e kindje UITGETELD OP ??
Lentekriebel    5de ronde 1e kindje  UITGETELD OP 30 april, 1e echo 11-9

Hee meiden,

Ik heb een tijd niks van me laten horen en alweer een heleboel gemist zie ik!

Weinig goed nieuws van mijn kant... Ik heb me woensdag ziek gemeld, ben oververmoeid van de afgelopen (veel te drukke) periode op het werk, de werkdruk was te hoog. Ik sliep 's nachts bijna niet meer, had hartkloppingen, kon me overdag niet meer concentreren en toen ik daar niet aan toe gaf, dacht m'n lichaam: dan gooien we er maar een flinke griep tegenaan!
Dus daar zit ik nu.. afgepeigerd en met koorts, een verstopte neus en knallende koppijn op de bank te hangen. Bah. Ik heb me voorgenomen om het er ook echt even van te nemen nu. Ik neem minimaal een week voor mezelf en daarna zie ik wel weer.

En tot overmaat van ramp kwamen, geheel onverwacht, op 21 augustus de rd's! Ik snap er niks van, voelde het niet eens aankomen!  Ze zijn inmiddels weer weg, maar ik weet nu niet meer op welke datum ik mijn nod moet zetten. Het wordt puur een gokje... 25 september lijkt me een mooi gemiddelde.

Nou meiden, ik hoop dat jullie allemaal wat beter gestemd zijn! Ik heb niet al jullie berichtjes gelezen, maar zag wel even snel wat hoopvolle teksten bij Nicole?!! Wanneer ga je testen?

Nou succes allemaal! Ik ga nu deel 9 van band of brothers kijken, hahahaha

Liefs Bloesem

En dat veranderd dus weer het lijstje....

NOD

Nicoleg                                      4e ronde                        2e kindje                  NOD  3 sept
B_m                                              4e ronde                        1e kindje                 NOD 10 sept
Mariska0808                      5e ronde                        1e kindje                 NOD 16 sept
Bloesem                                  5e ronde                        1e kindje                  NOD 25 sept
Marina                                        4e ronde                        1e kindje                  NOD 26 sept

MM NOD:

Summeke                                 5e ronde           1e kindje                  NOD  9  sept           1e ronde clomid
- 2 sept -> bloed prikken en dan wachten tot nod .....
Ellenan                                           5e ronde           1e kindje                  NOD  15 sept
-  1 sept  -> 3e echo/follikol meeting, kijken of eisprong is geweest

Wachtbankje

(de schijnzwangeren onder ons)    

ZWANGER!!!!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP  23 maart 1e echo 7-8, 2e echo 28-8
Meisjeb 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april
Juli2003   3e ronde  2e kindje  UITGETELD OP 10 april
Ikke44 3e ronde 1e kindje UITGETELD OP 16 april, 1e echo 18-9
Wensjertr 6e ronde 1e kindje UITGETELD OP ??
Lentekriebel    5de ronde 1e kindje  UITGETELD OP 30 april, 1e echo 11-9

hey meiden,

bloesem wat vervelend maar alweer bijna klussen dus! En deze keer lukt het vast, gewoon positief blijven denken! En eerst maar eens rustig uitzieken!

Ellenan, ik vind het niet moeilijk om over christian's zusje te praten is alleen dat meestal niemand er wat op te zeggen heeft, ze is nu twee en een half jaar geleden gestorven, ze was 24, een maand jonger als ik en ze had anorexia, ze heeft uiteindelijk zelfmoord gepleegd maar met de anorexia had ze ook niet lang meer geleefd als ze dit niet had gedaan. Ze is op een vrijdag gestorven en maandag kregen we het telefoontje dat ze naar de eetkliniek kon, ze had het uiteindelijk gedaan omdat ze gezegd hadden dat ze nog maanden moest wachten op hulp, daar ben ik nog erg kwaad over, ze was 1,75 en nog geen 40 kilo en dan zeggen dat je nog een paar maanden moet wachten op hulp, ik begin nu weer kwaad te worden ik heb daar gewoon geen begrip voor.ze is uiteindelijk ongeveer 6 jaar ziek geweest, we hebben veel met haar meegemaakt, het vervelende was dat ze voor verpleegkundige geleerd heeft en precies wist wat ze wel en niet moest doen en wij niet, nu dus wel maar daar heb je niks meer aan.

o je ei staat op springen dit weekend, helemaal mooi! Ik moet zeggen dat ik echt niet meer kan wachten tot ik zwanger ben, ja zal wel moeten maar je begrijpt wat ik bedoel, binnenkort twee babytjes in de buurt o nee drie met kerst nou ik wil er zelf ook een. Vroeg ik laatst aan christian of we dan zo'n kolf ding kopen als ik borstvoeding kan geven en zegt hij doodleuk nou dat lijkt me helemaal niet leuk zo'n fles geven  meneer wil toch ook een kindje?  nou ja dat zien we dan allemaal wel.

zo nu gaan we een cake bakken en dan nog proberen een poging te doen de studeerkamer op te ruimen, ik wil alles van de logeerkamer daarin krijgen zodat we een babykamer hebben he, ik noem hem alvast niet meer logeerkamer maar babykamer, als we met zijn tweeen zijn dan he, zodat niemand het hoort!

He marina,

Wat een verhaal van je schoonzusje zeg! krijg er echt helemaal kippenvel van. verschrikkelijk. Kan me  voorstellen dat mensen  niet weten wat ze moeten zeggen, heb ik zelf nu eerlijk gezegd ook een beetje, sorry!  Ik kan er idd ook ontzettend boos om worden hoe de hulpverlening hier in nederland af en toe geregeld is. Joh, merk echt dat ik boos wordt nu ik dit zo weer lees! Ik kan me heel goed voorstellen dat het voor jullie een hele moeilijke tijd is geweest, tijdens haar ziekte, haar overlijden en nu nog steeds. Dat zal altijd moeilijk blijven! Heel veel sterkte voor jou en je familie. Deze is speciaal van mij voor jou:
He, kom jij eigenlijk uit Liessel? Dat is hier vlak bij. Als je van liessel, via asten naar someren rijdt dan kom je bijna in L....p en daar woon ik! Mijn moeder werkt in Liessel bij de huisarts. Wat toevallig zeg!!

Liefs.

Bloesem,
He meid, wat vervelend allemaal zeg! Hopelijk gaat het snel weer beter maar neem de tijd meis, hier kom je niet 1-2-3 bovenop! Denk aan jezelf, dat is heel erg belangrijk! Sterkte en beterschap!

Het weekend is weer begonnen en met het goede weer in het vooruitzicht kan dit nu al niet meer stuk. Jammer alleen dat manlief bijna het hele weekend de hort op is.....
Ik lig nu lekker in mijn bedje en heb me voorgenomen om alle berichtjes eens uitgebreid te gaan lezen en er op te reageren. Voor mijn gevoel heb ik het forum de laatste week nogal verwaarloosd.
Hier gaat alles zoals gewoonlijk zijn gangetje. Ik begin nu al wel aan mijn lichaam te merken dat er van binnen een hoop aan het veranderen is, afgezien van mijn groeiende buik. Mijn conditie is afgezwakt tot ver onder het nulpunt. Als ik een keer de trap op ben gelopen, heb ik voor mijn gevoel een hele marathon gerend. En mijn hormonen maken ook overuren. Ik ben zo enorm prikkelbaar en soms echt niet aardig!
Verder heb ik deze week teveel gewerkt en dan geeft mijn lichaam ook aan dat dat niet meer gaat. Woensdagmiddag en gisteravond presentaties moeten geven en gisteravond was ik kapot. Ik heb nog nooit zo'n rugpijn gehad. Gelukkig was het vandaag wel over, maar bij mijn eerste zwangerschap had ik dit pas op het einde.
Het begint nu wel een hele klaagzang te worden, dus genoeg over mezelf.

@nicoleg: hoe is het inmiddels met je zicht? Ik herken je klacht wel. Ik heb hier zelf momenteel ook regelmatig last van. Ik ben al brildragend en moet nu afentoe echt knijpen. Bij mijn eerste zwangerschap had ik dit ook en na mijn bevalling was dit eigenlijk gelijk over. Hoe gaat het met je zoontje? Zielig hoor, zo'n flink ei op zijn hoofd. Mijn klein draakje had vandaag een afkickdag van het kinderdagverblijf, vreselijk. Ik weet niet wat ze daar met hem doen, maar op vrijdag is het altijd een klein monstertje. En volgens mij heeft hij weer een lekker virusje mee naar huis genomen, want hij wilde zelfs geen frietjes eten. Inmiddels slaapt hij wel, maar ik heb hem al een paar keer horen huilen. Hij is trouwens 19 maanden en slaapt 's middags ongeveer 2 uurtjes.

@ikke44: leuk he, zo'n ontroerende reactie. Was je niet zenuwachtig?? Toen wij het tegen mijn ouders gingen vertellen, dacht ik dat mijn hart uit mijn lichaam zou knallen. Die bekers zijn inderdaad een heel leuk idee, ik heb mijn vader een paar geleden ook zo'n beker voor vaderdag gegeven. Natuurlijk wordt die nu nog intensief gebruikt. En 18-09 de eerste echo. Spannend hoor!

@lentekriebeltjes: over 2 weken al naar de VK, dat is lekker snel! Hopelijk krijg niet zoveel last van alle vervelende kwaaltjes, ik ben het inmiddels spuugzat! Leuk dat je ouders ook zo ontroerd waren. Is het hun 1ste kleinkind? Ik heb het op mijn werk verteld toen ik 11 weken was, mijn vakantie was toen net afgelopen en dat kwam dus mooi uit. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik het met 8,5 week verteld omdat ik zo ziek was. Als ik een weekend weg zou gaan, zou ik het misschien vooraf wel vertellen. Misschien krijg je nog last van ochtendmisselijkheid en dan valt het sowieso wel heel erg op, en geen bier en 's ochtends overgeven/misselijk. Geniet in ieder geval van je vakantie!

@summeke: volgens mij ben je wel technisch ingesteld. Een draadloos netwerk aanleggen?? Dat laat ik maar aan manlief over, dan weet ik tenminste dat het daarna ook nog werkt.

@bm: spannend hoor, nog 5 daagjes geduld. Ga je gelijk testen of .....wacht je nog even?

@marina x: heel veel succes a.s maandag met de uitslag (en natuurlijk ook je geheugentest). Ik hoop voor je dat alles helemaal goed is en dat ze niks hebben kunnen vinden. Laat je even iets weten?

@ellenan: ik hoef niet te raden wat jullie het komende weekend gaan doen. Veel klusplezier en maak je man maar eens flink moe!

Inmiddels ligt zoonlief naast me te slapen. Hij is zo onrustig en als moeder maak ik me natuurlijk ontzettend veel zorgen. Maar volgens mij heeft hij geen koorts, hopelijk is hij morgen weer de oude!

Nou dames, geniet allemaal van jullie welverdiende weekend! Eindelijk weer een keertje mooi weer!

@bloesem27: wat balen voor je dat ze ziek bent! Maar het menselijk lichaam geeft zelf aan wanneer het genoeg is geweest. Hopelijk knap je snel weer op en het daarna maar eens lekker rustig aan doen. Je gezondheid komt op nr. 1!

@ellenan: ben benieuwd hoe het in het zh was.

Terug
Bovenaan