Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

Dag dames,

Nou lekker hectisch dagje achter de rug, vannochtend belde mijn moeder op dat ze ziek was, en dus niet kon oppassen op onze Rick. Ik helemaal in de stress, want manlief meent altijd dat hij geen vrij kan nemen, en ik moest om 9 uur twee winkels openen, en stond tot 1 uur alleen in 1 winkel. Dus ik kon al helemaal geen vrij nemen, dus nam Bart wel vrij (hij is bekaf van 1 papadagje). Maar ja hij verveelt zich dan, dus hij besloot maar de meubelzaak te bellen of onze meubels niet vandaag ipv morgen konden komen. Ja dat kon dus die zijn ze vanmiddag komen brengen en ik was niet thuis. Dus bij thuiskomst stonden er 3 gigantische kasten een loei van een eethoek binnen (de rest moet nog komen ongeveer nog 4 weken) dat was even schrikken. Nu hebben wij geen klein huis, maar de meubels zijn wel erg groot maar ook erg mooi dus dat scheelt gelukkig al wat.

Onze Rick heeft nu een blauw oog van zijn valpartij van van de week, en hij is vannochtend lekker met papa naar zijn werk geweest want hij moest nog een aantal dingen regelen. Dat vond hij helemaal geweldig, hij mocht zelfs met de heftruck mee, en hij heeft nog op het kantoor van de directeur gespeeld, en het fruit weggehaald van andere collega's. Dus hij is gruwelijk verwend vandaag op papa's werk, en dat allemaal kan met een bedrijf van 130 personen.

Verder gaat het mij allemaal wel goed, ik heb mijn zicht inmiddels al weer terug, maar ik had er met onze Rick ook maar een paar dagen last van, dus wie weet?
Verder voel ik helelmaal niks, ik ben alleen erg ongeduldig en ga misschien zondag al testen.

Groetjes Nicole

Goede morgen,

Nou ja of het zo goed begint weet ik niet.....ik was net bijna aan het einde van mijn verhaal toen de alptop besloot om alles af te sluiten en een update te gaan uitvoeren! Kon dat nou echt niet even wachten.......

Maar ja nu heb ik dus geen zin meer om alles overnieuw te gaan doen.

Nicole: Ga je echt morgen testen? Ik probeer elke ochtend maar zo snel mogelijk te plassen en verstand op nul zodat ik niet ga testen. Denk ook niet dat ik dit nog lang vol ga houden. Wanneer het je je ei gevoeld, of voel jij er niets van? De tijd gaat me zo echt te langzaam.....wachten....wachten en een en al onzekerheid......
Voel jij je ongi altijd al iets van te voren of niet? Ik had de vorige keer wel wat krampen van te voren dus hoop nu maar dat alles uitblijft!

Succes nog even en laat het even weten als je hebt getest.

Voor iedereen: Geniet van heerlijke weekend want hier is het nu al heerlijk weer.....zo te zien! Zit nog lekker op de bank in mijn slaapoutfit.

Tot over een paar dagen. Het kan zijn dat jullie me drie dagen niet horen omdat ik er nu weer helemaal zenuwachtig van wordt! Als ik heb getest laat ik het weten maar lees natuurlijk wel mee met jullie!

XXX

Zo ben weer thuis. Net boodschappen gedaan met vriendlief want we gaan vanavond BBQen ... en morgen ook maar dan met zijn ouders erbij :)
Ik voel me prima en heb verder geen bijzonderheden te vertellen over mijn cyclus :)

@ellenan .... joehoe...kom dat bed is uit :D
hihi nee hoor grapje... spannend dat je eitje dit weekend springt!
Mijn schoonouders wonen in someren :) vlak bij jou!

@bloesem
Tjeetje meid...balen dat je  je niet zo lekker voelt! en balen dat de RD's gekomen zijn :(    
hoop dat de volgende ronde raak is ;)

@marina
hihi zo noemen wij de kleine slaapkamer ook al als er niemand bij is :) de kinderkamer hihi

@misspiggy
nou hier mag je klagen hoor haha....doe het lekker rustig aan en zorg dat je voldoende rust neemt....er gebeurt nu zoveel in je lijf...

@nicoleg
a gossie een blauw ook voor rick :(   hoop dat het snel wegtrekt..spannend!!! zal jij de volgende zijn die het lijstje zwangeren mag aanvullen? ik hoop het wel!!!!

nou ik ga de voorbereidingen treffen voor de BBQ...kom vanavond nog wel ff kijken

Vandaag weer een vermoeiend dagje met kindlief, hij had vandaag een sloopdag en het vooral gemunt op de nieuwe telefoon (1 dag oud) en alweer de 3de het laatste half jaar.
En daar was ik het niet zo mee eens, normaal leg ik hem weg zodat hij er niet bij kan, maar omdat hij nieuw is moet hij eerst 24 uur opladen, en op die plaats kan hij bij de telefoon.

Ik hem  vandaag (voor het eerst) twee keer op zijn stoutplek gezet, ik hoop dat dat werkt, ik weet niet hoe andere moeders dat doen. Onze Rick is een echte deugeniet, die de hele tijd streken uithaalt die echt niet kunnen.

Verder raak ik al weer gewend aan de groote van mijn nieuwe meubels, ik heb al veel enthousiaste reactie's gekregen.

Gisterenavond kreeg ik ineens flinke kramp onderin mijn buik, het leek wel of ik ongi moest worden, maar nog niks te bekennen. Verder voel ik me goed, heb al de hele dag  al last van een zeurende hoofdpijn (of is dat Rick). Heb verder niet echt zwangerschapsverschijnselen, dus ik zou het ook niet weten temp blijft hoog.
Ik heb ongeveer 10 dagen geleden mijn ei gehad, dus denk als ik morgen test ik te vroeg zal zijn. Heel raar maar bij mijn andere cyclussen kon ik niet wachten om te testen, maar ik heb nu zoiets van we zien wel. Natuurlijk hoop ik zwanger te zijn, niets liever dan dat, maar ik was er de afelopen cyclussen echt veelste veel mee bezig.

Fijn weekend allemaal, en geniet inderdaad van het weer.

Ik ben blij dat ik hier mijn verhaal kwijt kan, dank jullie allemaal voor jullie reacties en medeleven.

Groetjes Nicole

Vannochtend getest en zoals verwacht negatief, dus toch te vroeg getest. Tempratuur was vannochtend nog steeds hoog dus de rd's komen nog niet. Heel raar maar het lijkt wel of 1 borst groter is als de andere, volgens mij had lentekriebeltje daar ook last van maar weet niet meer of dat er 1 was. En ik heb verder nergens last van, zijn er hier ook zwangeren dames die nergens last van hebben gehad, nu of bij een eerdere zwangerschap?

Manlief gaat zo voetballen, het seizoen is weer begonnen baal ik wel een beetje van want je hebt niks meer aan je zondagen. Want als hij thuis komt ligt onze Rick in bed, en als hij wakker is dan is het al 4 uur. Rick hoor ik nu net een beetje wakker worden, slaapkop hij heeft lekker lang geslapen vanaf 20.30. Hij is vannacht wel een keertje wakker geweest (dat gebeurt nooit) want hij was zijn fiep en knuffel kwijt. Maar zodra we die hem hadden gegeven sliep hij weer als een os.

Vanavond komt mijn moeder met haar man barbeknoeien, dat is altijd wel erg gezellig dus we hopen dat het tot een uur of 8 vanavond droog blijft.

Groetjes Nicole

Hey Nicole, jammer van de test maar hij was vast te vroeg, daar ga ik voor, en ik weet van mijn vriendin dat ze nergens last van had toen ze zwanger was maar ze gingen een weekendje weg en toen moest ze vrijdag ongesteld worden maar er kwam niks en niks, en niks, en toen maandag getest en ze was zwanger, dus het kan hoor, zeker!

zo ga nu even broodjes bakken, he wat geniet ik toch weer van mijn oven! En nee ik ben niet zo'n held, gewoon zo'n pakket kaneelbroodjes van koopmans ofzo maar christian slaapt nog dus dan kan ik hem daarmee verrassen!

Terug
Bovenaan