Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

goedemorgen allemaal

@nicole
Nou ik heb nog alle hoop voor jullie hoor!! (dacht dat lentekriebel er ook een test tegenaang gegooid had en eerst negatief had?? ) En verder niks voelen kan hoor! Had mijn zusje ook. Ze had op een dag zoiets van...owja hey nog geen RD\s ik ben al 4 dagen over tijd en toen was ze zwanger..maar dat had ze niet kunnen afleiden aan een kwaaltje.

Wij hopen ook dat het droog blijft want wij gaan ook barbeknoeien met mijn schoonouders vanavond!!

@marina
hahaha...dat heb ikmet die van mij nou ook altijd haha....wil ik een ontbijtje voor hem maken...komt ie al naar beneden...ik stuur hem altijd gewoon weer naar boven :D

ik ga me is omkleden want ik wil vandaag veel doen. Eerst ff strijken en stofzuigen en daarna naar een braderie in schijndel.

fijne dag iedereen!!

He meiden,

Hier eigenlijk niet zo heel veel te vertellen. Gisteravond feestje gehad van mijn schoonzusje, ze is met haar vriendje gaan samenwonen en we hadden een intrek-feest. Erg gezellig en de rose smaakte erg goed hahahaha! Ja, jullie lezen het goed, we zijn toch maar ons bed uit gekomen hihihihi, is zo zonde van het weer anders he
Vanmiddag moeten we naar de verjaardag van mijn schoonmoeder. ook altijd gezellig. lekker buiten zitten joepie!!! Morgen weer naar het ziekenhuis. ben benieuwd of mijn eisprong is geweest. heb niets in mijn buik gevoeld, niet zoals vorige maand in ieder geval toen voelde ik het heel duidelijk. Wel heb ik sinds gisteren weer gigantisch gevoelige borsten, niet normaal meer. Dat had ik vorige maanden ook. Dus tja, we wachten het morgen maar af.

Nicole: Ik weet ook zeker dat je te vroeg getest hebt! In idd niet iedereen hoeft kwaaltjes te hebben. Mijn nichtje had ook nergens last van in de eerste paar weken. Meid, ik duim voor je!!! sterkte deze laatste dagen!!

Marina: En, hoe waren de broodjes? Klinkt lekker, kaneelbroodjes, lekker voor in de herfst dadelijk? Waar heb je die gekocht of moet je die echt helemaal zelf bakken?

Summeke: He meid, het is zondag en je hebt vakantie, dus niet te veel doen he! Lekker relaxed. Doe morgen toch je strijkwas, dan is het weer slecht weer.
Veel plezier met de bbq! Oh, en morgen bloedprikken toch? Wanneer krijg je de uitslag? Ben benieuwd.

Zo meiden, ik ben nog een beetje duf van gisteravond, was natuurlijk veel te laat geworden dus ga lekker even in de tuin onder de boom liggen luieren!

Groetjes en nog een fijne zondag!

*oppasdag is leuk!!*

ow kon vanochtend me bed niet uitkomen :) gisteren lekker gebarbeknoeit en daarna kwamen de buren nog een borreltje drinken.
Me neefje is er weer vandaag en ik ga zo ff bloed prikken en dan boodschappen doen voor vanavond..want dan gaan we weer.....jaja barbeknoeien! we hebben veel vlees over dus me zus en vriend komen. Me neefje blijft bij ons slapen omdat ik morgen ook oppas.
ow en ik heb nog een berg afwas van gisteren dus ik zal me niet vervelen hahaha

@ellenan
Hoe is het bij de gyn geweest?? de uitslag van het bloed zal ik waarschijnlijk pas krijgen als ik weer ongesteld wordt (hoop van niet natuurlijk) en weer opnieuw echo's moet gaan maken.

Hey meiden,

ik bel net het ziekenhuis voor de uitslag van de test moet ze gaan zoeken, oke, dan wil ze eerst de dokter spreken en kan ik vanmiddag terugbellen maar dan heb ik die neuropsychologische test dus bel ik morgen terug maar het zit me niet lekker he
en christian is natuurlijk weer eens niet bereikbaar, heerlijk zo'n vent. Ja en nu ga ik me vanalles in mijn hoofd halen he, zucht, over een uur moet ik gaan voor naar de test maar het zit me echt niet lekker.Kan er ook niet met mijn schoonmoeder over praten (die gaat mee) want ze weten niks van de miskramen, heb toen gezegd dat het vals alarm was, zucht.

He meiden,

Nou vanochtend dus weer naar de gyn geweest. Beetje raar verhaal: Hij kon niet met zekerheid zeggen dat mijn eisprong is geweest, maar ook niet dat hij niet is geweest
In de eierstok was wel nog iets groots te zien. Als het mijn ei is, dan is dat wel groot voor een eitje, maar dat kan verder geen kwaad volgens de gyn. Mijn baarmoederslijmvlies was ook duidelijk dikker geworden. Toen zag hij op de echo wat vocht in mijn eierstok. Dat zou kunnen wijzen op een cyste! Ik schrok daar wel even van. Nu denkt de gyn dat ik mijn eisprong wel gehad heb (maar weet het dus niet zeker) en dat hetgeen hij in mijn eierstok zag een cyste met vocht is. Hij vertelde dat dat wel vaker voorkomt na een eisprong, dat er dan een cyste met vocht komt en die verdwijnt dan ook weer vanzelf na een week. Hij dacht dat het dat was omdat er ook vocht omheen zat en dat is blijkbaar typerend voor zo'n cyste. Maar goed, omdat hij het dus niet zeker weet hebben we het advies gekregen om deze week toch maar door te klussen (geen probleem hoor!!!) en nu moet ik volgende week terug komen voor weer een echo om te kijken of hetgeen ze in mijn eierstok zagen dan weg is. Als dat niet het geval is, moet ik misschien geopereerd worden . Maar daar gaan we dus niet van uit! We blijven positief al was het wel even schrikken vanochtend! Het liep dus allemaal even anders dan ik had verwacht. Ik dacht; even echo maken eitje is weg dan wordt het aftellen tot nod, eitje is nog niet weg dan morgen of overmorgen weer terugkomen voor volgende echo.
Nu heb ik even een stomme vraag maar ik kom er niet uit. Hoe lang leeft sperma ook al weer in een vrouwenlichaam? Het zit zo: Wij hebben vrijdagavond en zondagochtend geklust. Is het nu verstandig om vanavond weer te klussen en dan woensdag weer of zo. Of zal ik wachten tot morgenavond? Zal vanavond te snel zijn na gisterochtend? Help ik weet het even niet meer!

Summeke: He leuk, oppassen. Dat doe je toch elke maandag he! En leuk dat jullie vanavond weer baan bbq-en. Hopelijk blijft het weer mooi. Hier schijnt de zon lekker. En morgen dus weer oppassen, gezellig. He meid, ik hoop dat je bloedwaardes goed zijn en dat je volgende week dus niet ongi wordt!!! Ik duim voor je!

Marina: Maak je niet druk meid. Ik weet dat is makkelijker gezegd dan gedaan. maar het wil echt niets zeggen dat ze de uitslag niet meteen kunnen geven. Uit ervaring weet ik dat de assistente dat niet "zomaar" mag doorgeven. Of de arts geeft zelf de uitslag of de assistente overlegt met de arts wat zij moet vertellen. Ik heb dat ook een keer gehad, toen dacht ik dat het ook helemaal verkeerd was. Was niet het geval. Maar goed, succes meid en veel sterkte! Ook bij de onderzoeken vanmiddag!!!

Liefs Ellen.

NOD

Nicoleg                                       4e ronde            2e kindje                  NOD  3 sept
B_m                                                4e ronde            1e kindje                 NOD 10 sept
Mariska0808                        5e ronde            1e kindje                 NOD 16 sept
Bloesem                                   5e ronde           1e kindje                 NOD  25 sept
Marina                                          4e ronde           1e kindje                  NOD 26 sept
MM NOD:
Summeke                                 5e ronde           1e kindje                  NOD  9  sept           1e ronde clomid
- 2 sept -> bloed prikken en dan wachten tot nod .....
Ellenan                                           5e ronde           1e kindje                  NOD  15 sept
-  9 sept  -> 4e echo, kijken of er een cyste zit.......

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)    

ZWANGER!!!!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP  23 maart 1e echo 7-8, 2e echo 28-8
Meisjeb 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april
Juli2003   3e ronde  2e kindje  UITGETELD OP 10 april
Ikke44 3e ronde 1e kindje UITGETELD OP 16 april, 1e echo 18-9
Wensjertr 6e ronde 1e kindje UITGETELD OP ??
Lentekriebel    5de ronde 1e kindje  UITGETELD OP 30 april, 1e echo 11-9

heel verhaal geschreven...totdat me neefje dus op me laptop begon te rammen...alles weg :)

neefje heeft last van twee onderstandjes die doorkomen (5 mnd!!) en hij wil niet te lang alleen in de wipper alleen bij tante op schoot is ie happy....met muziek van disney of k3 :)

@ellen
hey meis..kan me voorstellen dat je geschrokken ben hoor!!..laten we er inderdaad vanuit gaan dat je niet geopereerd hoeft te worden!! heeft de gyn verteld of vrouwen hier vaker last van hebben?   voor zover ik weet kan zaad van 12 tot wel 48 uur in een vrouwenlichaam overleven..dus ik zou gewoon kijken of jullie er vanavond zin in hebben...zo niet dan gewoon morgen weer lekker gaan klussen :)

@marina
Hey meis kom op...ik moest ook een keer perse op de dokter wachten op een uitslag terwijl er helemaal niks aan de hand was....was de regel bij hun vertelde hij!! wij wachten met je mee!!

*gaat weer ff met neefje spelen...*

Terug
Bovenaan