He meiden,
Hier eigenlijk niet zo heel veel te vertellen. Gisteravond feestje gehad van mijn schoonzusje, ze is met haar vriendje gaan samenwonen en we hadden een intrek-feest. Erg gezellig en de rose smaakte erg goed hahahaha! Ja, jullie lezen het goed, we zijn toch maar ons bed uit gekomen hihihihi, is zo zonde van het weer anders he
Vanmiddag moeten we naar de verjaardag van mijn schoonmoeder. ook altijd gezellig. lekker buiten zitten joepie!!! Morgen weer naar het ziekenhuis. ben benieuwd of mijn eisprong is geweest. heb niets in mijn buik gevoeld, niet zoals vorige maand in ieder geval toen voelde ik het heel duidelijk. Wel heb ik sinds gisteren weer gigantisch gevoelige borsten, niet normaal meer. Dat had ik vorige maanden ook. Dus tja, we wachten het morgen maar af.
Nicole: Ik weet ook zeker dat je te vroeg getest hebt! In idd niet iedereen hoeft kwaaltjes te hebben. Mijn nichtje had ook nergens last van in de eerste paar weken. Meid, ik duim voor je!!! sterkte deze laatste dagen!!
Marina: En, hoe waren de broodjes? Klinkt lekker, kaneelbroodjes, lekker voor in de herfst dadelijk? Waar heb je die gekocht of moet je die echt helemaal zelf bakken?
Summeke: He meid, het is zondag en je hebt vakantie, dus niet te veel doen he! Lekker relaxed. Doe morgen toch je strijkwas, dan is het weer slecht weer.
Veel plezier met de bbq! Oh, en morgen bloedprikken toch? Wanneer krijg je de uitslag? Ben benieuwd.
Zo meiden, ik ben nog een beetje duf van gisteravond, was natuurlijk veel te laat geworden dus ga lekker even in de tuin onder de boom liggen luieren!
Groetjes en nog een fijne zondag!