Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

owja had nog niet verteld dat ik me al een keer heb moeten omkleden vandaag....neefje heeft 3 x over me heen gekotst....stonk echt zo erg.....
hoop dat ie ze fruithap binnenhoud!!

Summeke, dat spugen ruikt altijd zo zuur, kan  je neefje  misschien niet tegen dat fruit/ofzo wat je hem geeft. Sommige kinderen kunnen dat nog niet zo goed verdragen en moeten op latere leeftijd beginnen met ander eten dan melk, hoe oud is hij?

EllenAnn: ik zou ook gewoon vandaag klussen, zaad blijft ongeveer 48 uur in leven.

Verder vandaag een rotdag gehad, onze Rick was gruwelijk lastig zat de hele tijd te zeuren, gooien met speelgoed en slaan en schoppen, en aan mijn been aan het hangen. En daar was ik natuurlijk niet van gediend, ik merkt dat ik vandaag ik weinig van hem kon hebben. Hij heeft vandaag ook al een aantal keren op zijn stoutplek gezeten, eigenlijk wel zielig maar ja wat moet ik anders ik ga hem ook niet slaan ofzo. Dus heb opa gevraagd of dat hij even een stukje met hem ging fietsen zodat ik even op adem kan komen. Manlief is nog aan het werk, en kon moeilijk naar huis komen.

Groetjes Nicole

Hey allemaal,

Was ik ook weer eens ;)
Hier alles goed, leef toch wel erg naar de echo toe, voel helemaal niks behalve dan dat ik een dikke buik krijg. Wordt je toch beetje onzeker van, nja denk maar zo: zo lang ik niet ongi wordt ben ik zwanger :p

Er wou iemand weten of anderen iets voelden voor ze testen, ik had ook nergens last van. Behalve dan wat kriebels in mijn buik (denk spanning).

@Ellenan, volgens mij kunnen zaadjes zelfs 72 uur blijven leven hoor, maar heb ook gehoord dat het geen kwaad kan om elke dag te klussen dus dan kan na anderhalve dag klussen zeker wel ;)

Hou het hier weer even bij, moet ook nog ff draadloos internet aansluiten, hebben zaterdag laptop gekocht dusss
(Summeke nog tips? :p )

Liefs ikke

Goedemorgen dames,

Vannochtend stond manlief op om naar zijn werk te gaan, ik vroeg aan hem zal ik een testje doen, hij hoezo die matcare testen komen vandaag toch pas binnen met die clearbleu test kun je nog niet testen want je bent te voreg. Ik gaf als antwoord, maar als die andere test wel positief aangeeft dan weet ik dat die clearbleu inderdaad niet zo snel test. Ik was eigenlijk meer een test aan het uitvoeren wat de beste test zou zijn. Dus ik hem in de badkamer neergelegd en weer naar bed gegaan, komt manlief aan het streepje is niet zo duidelijk als het andere streepje (weet hij van de ovu testen), maar dat is wel raar zegt hij raar: er staat links een kruisje. Ik: aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh, ik ben zwanger. Hij nee dat kan toch niet dan moeten alletwee de lijnen gelijk zijn, ik hem uitgelegd dat dat bij een zwangerschapstest niet hoefde te zijn, hij bijsluiter gepakt en samen gekeken, en inderdaad de clearbluetest geeft een licht streepje, die er zondag nog niet stond. Dus ik denk dat ik zwanger ben, voor alle zekerheid doe ik vanmiddag wel die test van matcare en kijk even wat hij aangeeft.

Jullie snappen wel dat ik supergelukkig ben, maar toech even vanmiddag afwacht en dan pas een mooi bannertje plaats en het lijstje verander.

Groetjes Nicole

JJJJOOOOEEEEEHHHHHOOEEEEE!!!!!!!!!

Gister twee x getest! Kan het nog niet geloven. Vriendlief wil het pas geloven als ik na mijn NOD weer test. Maar twee positieve testen zegt toch genoeg!

Nicole gefeliciteerd! Wanneer ben je uitgerekend?

Terug
Bovenaan