Goedemorgen dames,
Vannochtend stond manlief op om naar zijn werk te gaan, ik vroeg aan hem zal ik een testje doen, hij hoezo die matcare testen komen vandaag toch pas binnen met die clearbleu test kun je nog niet testen want je bent te voreg. Ik gaf als antwoord, maar als die andere test wel positief aangeeft dan weet ik dat die clearbleu inderdaad niet zo snel test. Ik was eigenlijk meer een test aan het uitvoeren wat de beste test zou zijn. Dus ik hem in de badkamer neergelegd en weer naar bed gegaan, komt manlief aan het streepje is niet zo duidelijk als het andere streepje (weet hij van de ovu testen), maar dat is wel raar zegt hij raar: er staat links een kruisje. Ik: aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh, ik ben zwanger. Hij nee dat kan toch niet dan moeten alletwee de lijnen gelijk zijn, ik hem uitgelegd dat dat bij een zwangerschapstest niet hoefde te zijn, hij bijsluiter gepakt en samen gekeken, en inderdaad de clearbluetest geeft een licht streepje, die er zondag nog niet stond. Dus ik denk dat ik zwanger ben, voor alle zekerheid doe ik vanmiddag wel die test van matcare en kijk even wat hij aangeeft.
Jullie snappen wel dat ik supergelukkig ben, maar toech even vanmiddag afwacht en dan pas een mooi bannertje plaats en het lijstje verander.
Groetjes Nicole