Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

Gefeliciteerd B_M en Nicole, wanneer komen ze?
En flink strooien he, er zijn er nog 5 en die willen ook!

Ik ben kapot val dalijk weer in slaap denk ik, christian had heel lief de dokter gister gebeld is ie twee keer teruggebeld dat er niks aan de hand is dus dan is het goed he, ons dna is goed waarom het dan steeds mis gaat, pech denkt de dokter maar ik mag zodra ik zwanger ben bellen voor een echo zei ze, dat ga ik dus wel bij haar doen en niet die oude man van de eerste keer, in die positie heb ik liever een vrouw als ik de keus heb he dan krijg ik met 6 weken een echo en kijken ze of het hartje goed klopt want als ie goed klopt dan gaat het meestal goed dus dat wordt nog spannend, hopelijk al in oktober. Gister een ovutest gedaan maar het streepje is zo licht dat ik tot donderdag wacht met nog een.

Gister met die testen heb ik een test heel slecht gemaakt kreeg je een rijtje met vijf woorden voor je en daarna moest je een hoofdrekensom maken en dan kreeg je een volgend lijstje en moest je zeggen welke drie woorden er in het eerste rijtje stonden, ik wist er meestal wel twee denk ik maar die derde niet dus die test heb ik slecht gemaakt, zegt ze doodleuk met deze test kijken we of je je best wel doet, ja wat heb ik daar nou aan, heb er meteen een slecht gevoel bij gekregen en moest nog kei veel testen, nou ja zei christian je komt daar niet voor niks, als je alles goed doet hoef je daar toch niet te komen, jaja denk ik dan maar ja 18e uitslag en dan gaat chrisje gelukkig mee, bedankt voor jullie woorden van de gyn, ik vind dat toch een beetje vreemd dan denk ik ja als het goed is mag je dat toch gewoon zeggen, gelukkig is alles goed nu maar hopen dat de volgende wel blijft.

knuffel

WHAAAAAAAAAAAAAA!!! Wat een geweldig nieuws!! B_M en Nicole van harte GEFELICITEERD!!!! Ooh wat gaaf! Ik ben echt even helemaal beduust, zit hier met kippenvel en tranen in mijn ogen! Meiden, het is jullie van harte gegunt! Geniet ervan en kom maar op met die glitters want de laatste 5 van ons clubje kunnen ze goed gebruiken!!!!

Liefs ellen.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ik zou zeggen ze liggen voor het rapen meiden! Succes en ik hoop echt dat ze werken.
Jullie kunnen mij op het lijstje zetten voor 13 mei 2009!
Ja dat zeg ik nu wel heel stoer maar jullie denken toch niet dat ik al geloof dat ik zwanger ben he! Dit is echt zo raar.......Het is iets wat je al lang wilt en elke keer hoopt maar als het dan zo ver is geloof je het echt niet. Had net vriendlief aan de telefoon en die vroeg of ik nog had getest dus ik zeg nee want dat mag ik toch pas donderdag weer doen. O ik dacht dat je het al wel weer had gedaan! Nee dus dat ga ik morgenmiddag nog 1 keer doen. Ben gister al even naar de prenatal geweest en heb een speen gekocht met papa is the best. Die ga ik morgenavond samen met de test op zijn bord leggen. Hoop dat het dan wel tot ons door gaat dringen!

Dikke x

@ikke
Nou een tip voor het aanleggen van een draadloos netwerk:
Neem een router van lynkses ... heel makkelijk te installeren. mocht je er niet uitkomen...dan kan ik je stap voor stap vertellen hoe je de installatie doorkomt en je netwerk beveiligd! ik hoor het wel

@nicoleg en B_m
whoeoe zwanger wat geweldig!!!!  twee deze maand!! ik hoop jullie te vergezellen...maar ik weet het niet...ben al een paar dagen erg moe en heb veel trek...maar ja.haahah dat heb ik wel is vaker...geen idee voel verder niks..en denk dat het niet raak is deze maand

@ellenan
hand in hand ..... ;) zit hier ook een beetje met tranen in me ogen hoor :) Ben ontzettend blij dat we nog maar met zijn 5ven over zijn :), maar hoop dat we snel volgen....zou niet als laatste over willen blijven...dus wat zeggen we ervan...allemaal in september zwanger? hahahah

NOD
Mariska0808                        5e ronde            1e kindje                 NOD 16 sept
Bloesem                                   5e ronde           1e kindje                 NOD  25 sept
Marina                                          4e ronde           1e kindje                  NOD 26 sept
MM NOD:
Summeke                                 5e ronde           1e kindje                  NOD  12  sept           1e ronde clomid
-> wachten tot nod .....
Ellenan                                           5e ronde           1e kindje                  NOD  15 sept
-  9 sept  -> 4e echo, kijken of er een cyste zit.......

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)    

ZWANGER!!!!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP  23 maart 1e echo 7-8, 2e echo 28-8
Meisjeb 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april
Juli2003   3e ronde  2e kindje  UITGETELD OP 10 april
Ikke44 3e ronde 1e kindje UITGETELD OP 16 april, 1e echo 18-9
Wensjertr 6e ronde 1e kindje UITGETELD OP ??
Lentekriebel    5de ronde 1e kindje  UITGETELD OP 30 april, 1e echo 11-9
B_m   4e ronde  e kindje    UITGETELD OP 13 mei 2009
Nicoleg    4e ronde  2e kindje    UITGETELD OP ??

Summeke: En ik volg je op de voet...... Spannend meid! Vindt het trouwens een goede afspraak, allemaal in september zwanger! Ik sluit me aan hihihihi! Ik weet dus niet of ik nu mijn ei al heb gehad of niet, maar ik laat mijn NOD maar op de 15e staan. we zien het wel. gisteravond trouwens wel nog geklust. Man lief vond het geen probleem .
En, is je neefje een beetje lief vandaag? Hopelijk houdt hij vandaag zijn fruithapje binnen!

Ikke: ik kan me voorstellen dat je het nog steeds onwerkelijk vindt. Zeker als je niets voelt, maar dat is alleen maar fijn meid! Nog even en dan kan je het kleintje op de echo bewonderen!

Marina: Gelukkig was de uitslag van het dna onderzoek helemaal goed! Gefeliciteerd meid dat zal een hele opluchting zijn! En dat je, als je zwanger bent, zo snel mogelijk een echo krijgt is toch alleen maar fijn. volgens mij kunnen ze bij 6 weken al wat zien! Ik krijg ook zo snel mogelijk een echo mocht het bij mij raar zijn. Ik kan me goed voorstellen dat je voorkeur hebt aan een vrouwelijke gyn. Ikzelf heb een mannelijke gyn. Een man van denk ik eind 30, begin 40 (maar ik ben echt heeel slecht in leeftijden schatten). Ik voel me super op mijn gemak bij hem en hij betrekt mijn man ook echt bij het hele gebeuren. Ik wil niemand anders meer! maar het is gewoon waar je je goed bij voelt. En he meid, maak je niet druk over dat onderzoek van gisteren! Christian heeft helemaal gelijk dat hij zegt dat als je alles goed had gedaan je de test niet had hoeven te doen. Moest je dit onderzoek doen vanwege concentratieproblemen vanwege je nekklachten?

Zo dames, ik zal de glitters van B_M mooi in pakketjes doen. Wel een luxe dat we al die glitters nog maar met z'n vijven hoeven te delen. Zo voor ieder één pakketje, eerlijk verdeeld:

Liefs ellen.

Dag dames,

Het is inderdaad allmelaal onwerkelijk, ik weet nog steeds niet of ik het wel moet geloven. De zwangerschapstesten van matcare zijn nog niet binnen zodra deze binnen zijn nog een keertje voor de zekerheid testen. Als alles klopt dan ben ik inderdaad hetzelfde als b_m uitgeteld op 13 mei. Ga denk ik donderdag de verloskundige even bellen, om een afspraak te maken. Nou dames hier nog ontzettend veel glitters:

************************************************** *****************************************
************************************************** *****************************************
Wel raar hoor, ben net even wezen winkelen met mijn zusje die ook bezig is, vertelt
ze dat ze al een cylus van  6.5 week heeft. Zeg ik tegen haar als je zwanger bent zal je het dan meteen vertellen, zegt zij nee dat denk ik niet. Toen dacht ik meiske je moest eens weten, heb haar ook niks verteld.

Groetjes Nicole

@ellenan
ja hoor...neefje is lief :) heeft me nog niet ondergekotst en vermaakt zichzelf ook prima.
ging vanochtend zelfs nog even mee terug het bed in van 8 tot half 11!

er zit in mij nietzoveel leven vandaag... ben moe (waarvan geen idee) en heb nergens zin in..dus doe ook niet veel..neefje spelen..beetje internetten..drinken.....eten..etc.

@nicoleg en B_m
hihi kan me voorstellen hoor dat het heel onwerkelijk is!!   geniet ervan!!

Terug
Bovenaan