Summeke: Moe, hmmmm, even denken waarvan zou dat kunnen zijn. Mischien wel....... Nee joh, laat je niet gek maken ik wil je niets aanpraten. Waarschijnlijk ben je gewoon moe vanwege de vakantie. Ik kan dat dan ook zo ineens hebben, zeker als we thuis zijn. Nergens zin in en dan voel ik me moe maar ben dan eigenlijk gewoon lui!
Maar we hopen natuurlijk wel dat het komt door....... Nee, ik spreek het niet uit! misschien brengt dat ongeluk hihihihi! Oh, en neefje weer lief geweest vandaag! Heerlijk toch. Ik vindt dat helemaal geweldig als die van mij komen logeren en lekker bij ons in bed kruipen, gezellig!
Nicole: Kan me helemaal voorstellen dat het nog heel onwerkelijk is! Maar een streep is een streep meid en het klopt idd dat bij een zwangerschapstest een lichte streep net zo geldig is als een donkere streep! Ooh meid wat gaaf voor jullie!!!
En wat knap dat je je mond kon houden ten opzichte van je zusje! Ik zou dat geloof ik echt niet kunnen, had het er al lang uitgeflapt! He, heb je eigenlijk al "klachten", misselijk of zo of voel je eigenlijk (bijna) niets. Ik heb al verschillende maanden gedacht van alles te voelen en dacht dan dat het raak was. maar je leest steeds meer dat je niets voelt en dan juist wel zwanger bent. Dus hoop deze maand maar gewoon niets te voelen hihihi! Of een hele hoop te voelen, maakt niet uit als we maar zwanger zijn! Wat jullie Summeke, Marina en Bloesem? Oh en nicole, bedankt voor de glitters, zijn er echt super veel. Te veel om in mijn eentje pakketjes van te maken, dus dames help me even!
PFFF wat een werk zeg, krijg het er warm van maar het is voor een goed doel dus we gaan nog even door Zo dames, de rest is voor jullie of ik ga morgen nog wel even verder!
Fijne avond!