Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

Dag dames,

Vanmiddag zijn de testen van matcare binnengekomen, ik heb er nog eentje gedaan voor de zekerheid, kreeg ik een minimaal streepje. Dat zou natuurlijk kunnen komen omdat ik 2 uur daarvoor ook al naar de toilet geweest ben, en dat er daardoor weinig zwangerschapshormonen in mijn urine zat. Even met manlief overlegt en die zegt ook er staat een streepje hij is wel licht maar hij staat er wel.

Dus heb ik maar een bannertje gemaakt, morgenvroeg nog voor de zekerheid nog even testen, en dan bel ik  donderdag de vk.

Voor alle bijna zwangeren onder ons:
***************************x1000.000.000 keer

Ik hoop zo dat jullie binnenkort ook zwanger zijn, want het zou inderdaad leuk zijn
als we binnenkort een forum kunnen openen met de aprilstoppers zijn zwanger!!!

Groetjes Nicole

Summeke: Moe, hmmmm, even denken waarvan zou dat kunnen zijn. Mischien wel....... Nee joh, laat je niet gek maken ik wil je niets aanpraten. Waarschijnlijk ben je gewoon moe vanwege de vakantie. Ik kan dat dan ook zo ineens hebben, zeker als we thuis zijn. Nergens zin in en dan voel ik me moe maar ben dan eigenlijk gewoon lui!
Maar we hopen natuurlijk wel dat het komt door....... Nee, ik spreek het niet uit! misschien brengt dat ongeluk hihihihi! Oh, en neefje weer lief geweest vandaag! Heerlijk toch. Ik vindt dat helemaal geweldig als die van mij komen logeren en lekker bij ons in bed kruipen, gezellig!

Nicole: Kan me helemaal voorstellen dat het nog heel onwerkelijk is! Maar een streep is een streep meid en het klopt idd dat bij een zwangerschapstest een lichte streep net zo geldig is als een donkere streep! Ooh meid wat gaaf voor jullie!!!
En wat knap dat je je mond kon houden ten opzichte van je zusje! Ik zou dat geloof ik echt niet kunnen, had het er al lang uitgeflapt! He, heb je eigenlijk al "klachten", misselijk of zo of voel je eigenlijk (bijna) niets. Ik heb al verschillende maanden gedacht van alles te voelen en dacht dan dat het raak was. maar je leest steeds meer dat je niets voelt en dan juist wel zwanger bent. Dus hoop deze maand maar gewoon niets te voelen hihihi! Of een hele hoop te voelen, maakt niet uit als  we maar zwanger zijn! Wat jullie Summeke, Marina en Bloesem? Oh en nicole, bedankt voor de glitters, zijn er echt super veel. Te veel om in mijn eentje pakketjes van te maken, dus dames help me even!  

PFFF wat een werk zeg, krijg het er warm van  maar het is voor een goed doel dus we gaan nog even door  Zo dames, de rest is voor jullie of ik ga morgen nog wel even verder!

Fijne avond!

Hoi Ellen,

Ik heb eigenlijk niet echt klachten, ik heb allemaal wat steken onderin in mijn buik al een paar dagen (vroege bandenpijn). Ik had gisterenavond laat last van mijn onderrug 1x nog maar geweest, (met Rick al met 20 weken zwangerschap bekkeninstabiliteit) mijn man meteen in de stress (terwijl ik nog niet wist dat ik zwanger was). Verder ben ik moe, maar dat kan ook komen dat ik weinig en slecht slaap en mijn zicht is nog steeds minder. Maar ik ben niet misselijk ofzo, het is wel anders als bij onze Rick, bij onze Rick had ik ook last van slechter zicht, maar ook erge gevoelige borsten en ik ging over mijn nek van de geur van sinnaasappelsap. En dat heb ik nu niet, dus ik heb niet echt tekenen vooraf gehad.

Groetjes Nicole

Hey meiden, super he, bijna iedereen zwanger, nu wij nog!

NOD
Mariska0808                        5e ronde            1e kindje                 NOD 16 sept
Bloesem                                   5e ronde           1e kindje                 NOD  25 sept
Marina                                          4e ronde           1e kindje                  NOD 26 sept
MM NOD:
Summeke                                 5e ronde           1e kindje                  NOD  12  sept           1e ronde clomid
-> wachten tot nod .....
Ellenan                                           5e ronde           1e kindje                  NOD  15 sept
-  9 sept  -> 4e echo, kijken of er een cyste zit.......

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)    

ZWANGER!!!!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP  23 maart 1e echo 7-8, 2e echo 28-8
Meisjeb 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april
Juli2003   3e ronde  2e kindje  UITGETELD OP 10 april
Ikke44 3e ronde 1e kindje UITGETELD OP 16 april, 1e echo 18-9
Wensjertr 6e ronde 1e kindje UITGETELD OP ??
Lentekriebel    5de ronde 1e kindje  UITGETELD OP 30 april, 1e echo 11-9
B_m   4e ronde  e kindje    UITGETELD OP 13 mei 2009
Nicoleg    4e ronde  2e kindje    UITGETELD OP 13 mei 2009

nog 10 dagen Summeke, EllenAn en Mariska0808 daarna en dan sluiten Bloesem en ik het rijtje!

zo nog even voor ieder een pakketje ingepakt, heb net even op babybrabbel gekeken, als het deze maand raak is mag ik bevallen vanaf moederdag en uitgeteld op 1e pinksterdag, nou dat is mooi, ik hoop het! En schoonouders gaan in oktober op vakantie naar china dus dan kan mijn buikje komen wat ie wil niemand ziet toch iets we zien mijn familie niet zo vaak dus dan trek ik die paar keer gewoon wat ruims aan maar mijn schoonouders zien we een paar keer in de week dus vandaar nu ja eerst maar eens hard aan de slag, wat jij Bloesem?

Veel succes iedereen en zwangeren genieten he, we horen nog ze weinig van jullie?

hello allemaal!!

zo vandaag gesprek gehad met mijn nieuwe leidinggevende. Fijn en leuk gesprek en ik zie het helemaal zitten!!

ga vandaag de bergingen opruimen

laterssssssss

Hi Ladies,

Hier ben ik weer even tussen het werken door. Heb gistermiddag nog een test gedaan en ja weer raak. Ik had hem op de badkamer laten liggen en niets tegen mijn vriend gezegd. Ik hoop dat hij er nu iets meer van overtuigd is. Gister het speentje met doosje en al op zijn eten gezet en dat was best grappig.
Vanochtend heb ik de huisarts gebeld en voor vrijdag een afspraak gemaakt. Kan ik even wat dingen vragen en zo en dan bel ik volgende week de verloskundige op. Volgende week moet ik nog werken en dan gaan we een weekje op vakantie, maar let op, met mijn ouders!!!!! O ben zo bang dat ze het gaan zien. Mijn vader zal het niet opvallen maar mijn moeder natuurlijk wel. Vooral ook omdat ik normaal gek ben op carpacio, mozzarella, zalm en pate......dat word nog lastig.
Ik merk dat ik bij het lopen en soms zelf bij het zitten het gevoel heb alsof ik spierpijn heb in mijn lies.....herkennen jullie dit? In welke week hebben jullie de eerste echo? Als hetaan mijn ligt moet ik volgend mij tot 12 weken mijn mond houden, ja dat gaat dus echt niet lukken!

Tot snel x

Ik lijk nu al wel verstrooid...
Ik bedoel dus: Als het aan mijn vriend ligt.....
Heb er net ook een half uur over gedaan om mijn boodschappen te doen. Ik zie wel op het lijstje staan wat ik moet hebben maar als ik dan in het volgende pad was zag ik dat ik het niet had gepakt.....

Terug
Bovenaan