@nicoleg
Kan me voorstellen dat je voor de zekerheid nog wat testen doet hoor hahaha
@ikke
fijn dat het allemaal gelukt is met aanleggen...handig he zo'n oom hahahha fijn is een laptopje he? Ben ook helemaal gek met die van mij!
@amber
je laatste week alweer! Gaat snel he? wij gaan ook al volgende week naar corfu! Ik heb net de reisdocumenten binnengekregen! Ik heb wel eens ergens gelezen dat als je heel laat een buikje krijgt....het een toeter wordt!! hihihihi .....joh lekker van genieten..fijn dat je gewoon je eigen kleding nog aankan!
@ellenan
goed dat je je niet al teveel zorgen maakt om de evt. cycte meid! Tja wat voel ik...nou hier komt ie hoor:
Ik voel me anders dan anders maar niet zo anders dat ik dit nooit heb gevoeld...maar denk daarbij niet gelijk aan een zwangerschap. Ik heb de afgelopen 2 weken al helemaal geen zin in sex omdat alles gevoelig is. Ik wil wel...maar puntje bij paaltje hoeft het van mij niet zo. Vriendlief merkte het ook en ik denk dat het met een aantal dingen te maken heeft: misschien de clomid..en misschien komt er nu van alles uit nu ik vakantie heb (naweeen van stress ed. slaat bij mij altijd op me lichaam) Ik heb veel lekkere trek, maar zit soms tegen het misselijke aan. (dit kan natuurlijk ook komen doordat ik veel dingen door elkaar eet) Alle dingen die ik voel ...heb ik al eens eerder gevoelt...maar ik denk dat ik het gewoon deze keer zo spannend vind omdat het deze maand echt wel eens zou kunnen gebeuren... toen ik nog geen clomid slikte wist ik ook niet wanneer ik vruchtbaar was en wanneer ik ongesteld zou moeten worden...nu ik dat wel weet....ben ik er veel meer mee bezig. Gelukkig kan ik hier met vriendlief over praten...en maak ik mezelf niet al te gek....maar toch.
Ik merk dat ik ook heel graag wil ... doet me goed dat er al zoveel zwangeren zijn..maar de angst dat het nog lang zou kunnen gaan duren houd me bezig. Ik ben erg moe en slaap als de beste...maar ja dit zegt natuurlijk ook niks....
dus hoe ik me voel?.... verkouden..moe van mezelf en moe van de opvliegers! ,maar verder prima hihihi
Ik had die bluebant punten gespaard en 2 bordjes besteld waarop staat: Dit bord is van Mama en eentje met papa erop. Heb net bericht gekregen dat ik ze vanaf 27 okt op kan halen bij het postkantoor....wilde de bordjes hebben zodat ik die aan vriend kan geven als het zover is
zo..fijn om even mijn gedachten te spuien...ben ik er weer ff vanaf

ik ga vandaag lekker wow spelen (voor diegene die zich dit afvroeg dit is een multi role playing game online)
groetjes