he meiden,
Daar ben ik weer, ik hou het even kort.
De vakantie naar het meerdal was heerlijk. Jammergenoeg niet elke dag zomer, maar we mochten niet klagen qua weer. Onze laatste week is helaas ingegaan, al moet ik pas weer volgende week donderdag beginnen hoor, dus het valt mee.
De zolder begint ergens op te lijken, wat een balzaal zeg!! Het echoooooot nog net niet, hahaha.
Hier alles verder nog steeds heel zwanger en nog steeds geen buik, HUH, ik ga haast aan mezelf twijfelen. En dat met mijn bijna 16 weken (is gewoon 4 maanden!!), nog steeds mijn oude kleren aan (en dat zijn echt geen hobbezakken hoor,hihihihi!). Ben verder ook maar 1.63m dus echt lang is dat niet (dan groeit je baby vaak eerst in de lengte en dan pas naar voren). Waarschijnlijk super sterke buikspieren ofzo!! ( uhuh sure!! Waarvan????) Dinsdag voor de 2e keer naar de VK, ben benieuwd. Volgens mij nu ongeveer 1.5 kilo aangekomen, dus dat lijkt me netjes. Maar dat is wel gewogen na een weekje vreten en niet bewegen in Centerparcs, hahahaha.
Nou en wat zie ik.... 2 nieuwe zwangeren binnen ons groepje... meiden van harte gefeliciteerd, GENIET ERVAN HE.... het vliegt zo snel voorbij allemaal.
zo nog even mijn bannertje (let op deze beelden berusten niet op de werkelijkheid, hahaha, die buik lijkt in de verste weg niet op de mijne!!)
tot snel weer, dikke kus... Amber