Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

Dag dames,

Vannochtend weer getest, en hij was toch echt positief dus morgen even de vk bellen.
Wel gelachen vandaag op mijn werk, ik werk altijd met 1 collega samen en die weet dat we bezig zijn, vroeg ze vandaag en weet je al wat ze weet van mijn onregelmatige cyclus. Ik: ik heb zondag een test gedaan en die was negatief er niet bij gezegd dat die van gisteren en vandaag positief was. We hebben 4 oktober een personeelsuitje dus dan vertel ik het gewoon, we zijn maar met een klein clubje dus dan is dat ook wel zo leuk.

Groetjes Nicole

hey,

@Summeke, tja die router heb ik tegelijk met laptop al gekoch en is dus ander merk. Ik kwam er niet uit en heb mijn oom gebeld, die is vanavond ff langs geweest (hij bouwt computers zeg maar, dus die heeft er wel verstand van), maar lag niet aan mij was best lastig zei hij. Nja het doet het dus hier vanaf mijn laptopje in bed :p

@Nicole en bm gefeliciteerd met jullie zwangerschap
bm ik heb de echo met precies 10 weken.

Hier nog wat glitters voor de laatste 5, duim voor jullie dat jullie deze maand het rijtje compleet maken ;)

Liefs ikke

he meiden,
Daar ben ik weer, ik hou het even kort.
De vakantie naar het meerdal was heerlijk. Jammergenoeg niet elke dag zomer, maar we mochten niet klagen qua weer. Onze laatste week is helaas ingegaan, al moet ik pas weer volgende week donderdag beginnen hoor, dus het valt mee.
De zolder begint ergens op te lijken, wat een balzaal zeg!! Het echoooooot nog net niet, hahaha.
Hier alles verder nog steeds heel zwanger en nog steeds geen buik, HUH, ik ga haast aan mezelf twijfelen.  En dat  met mijn bijna 16 weken (is gewoon 4 maanden!!), nog steeds mijn oude kleren aan (en dat zijn echt geen hobbezakken hoor,hihihihi!). Ben verder ook maar 1.63m dus echt lang is dat niet (dan groeit je baby vaak eerst in de lengte en dan pas naar voren). Waarschijnlijk super sterke buikspieren ofzo!! (  uhuh sure!! Waarvan????) Dinsdag voor de 2e keer naar de VK, ben benieuwd. Volgens mij nu ongeveer 1.5 kilo aangekomen, dus dat lijkt me netjes. Maar dat is wel gewogen na een weekje vreten en niet bewegen in Centerparcs, hahahaha.
Nou en wat zie ik.... 2 nieuwe zwangeren binnen ons groepje... meiden van harte gefeliciteerd, GENIET ERVAN HE.... het vliegt zo snel voorbij allemaal.

zo nog even mijn bannertje (let op deze beelden berusten niet op de werkelijkheid, hahaha, die buik lijkt in de verste weg niet op de mijne!!)

tot snel weer, dikke kus... Amber

Goedemorgen dames,

Hier weinig nieuws te melden. Heb het best druk op het werk en morgen hebben we lekker een teamdag, gezellig! Verder gaat het met mij wel goed. Maak me niet meer druk over die eventuele cyste of groot eitje wat ik misschien heb, dat zien we dinsdag wel weer. Ben wel blij dat ik deze week niet meer naar het ziekenhuis hoef, kan ik het een beetje van me af zetten. Ik denk wel dat mijn eisprong begin deze week is geweest. Mijn borsten zijn namelijk niet meer gevoelig. Vorige keer had ik ook heel duidelijk rond mijn eisprong, tot ongeveer 3 dagen daarna, heel gevoelig borsten. Sinds dinsdag/woensdag heb ik er geen last meer van. Verder voel ik me eigenlijk heel goed en lekker relaxed!

Summeke: Fijn dat het gesprek met je nieuwe leidinggevende zo goed is gegaan. Het is altijd een prettig idee als je ergens goed terecht komt! En nu nog lekker genieten van je vakantie! Volgens mij ben je het hele huis een grote schoonmaak aan het geven! Hoe voel je je verder???

Nicole: Tja meid, het is dus echt een feit, je bent zwanger!! Ooh meisje wat heerlijk! Wel lachen van dat verhaal van je collega. En je hebt nog niet eens gelogen! Wanneer mag je voor het eerst naar de vk of een echo??

B_M: Nou meid, als je nu na 4 weken al zo verstrooid bent, dan maak je borst maar nat hahahahaha! Kijk maar uit dat je straks je mannetje niet ergens vergeet! Wat een leuk idee van dat speentje! En? is hij nu wel overtuigd?

Amber: Goed om te horen dat je een fijne vakantie hebt gehad! Is de accu weer lekker opgeladen? Ach meid, ik kan me helemaal voorstellen dat je graag zou willen dat het al een beetje te zien is dat je zwanger bent, maar maak je geen zorgen he! Je bent echt zwanger hoor!!! Een vriendin van mij had dat ook, de eerste 4-5 maanden was er niets te zien, en daarna in een paar weken tijd in een keer had ze echt een mega buik. Aan het einde van haar zwangerschap  had je  echt het idee dat ze naar voren viel hahahaha! Geniet nog lekker van de laatste week vakantie!    

Liefs Ellen.

Hey meiden,

Ellenan, ik hoop voor je dat het goed is en je niet geopereerd hoeft maar dus inderdaad je eisprong gehad dat is fijn nu maar weer afwachten.

Amber, dat buikje komt wel, mijn vriendin was ook wel laat met een buikje krijgen en die heeft nu een toeter, (moet nog vijf weken) en ik moet zeggen dat bij de vriendin van mijn oom ook niet veel te zien is en die is nu 22 weken maar die is al wat dikker van haarzelf, lijkt me wel leuk zo'n buikje.

meiden even een vraagje, mijn man heeft een dipje en nu vroeg ik hem gister wil je nog wel een kindje en toen zei hij ik denk het wel maar op zo'n toon van het interesseert me niet, ik weet het ook niet misschien zoek ik er te veel achter maar sinds hij die uitslag van de gyn heeft gehad heeft hij zijn dipje, vind ik vreemd want alles was goed en hij wil/kan niet echt zeggen waar het aan ligt, nu hebben we de afgelopen jaren genoeg meegemaakt, zus overleden, 3 opa en oma's overleden, 4 ongelukken gehad, mijn whiplash enz. dus dat kan best dat je dan een dipje hebt maar ik ben zo bang dat hij ons kindje nu wil uitstellen tot na zijn studie over 3 en een half jaar. Ik baal hier zo van, vanochtend nog geklust maar het ging niet van harte en we moeten nog tot 14 sept ivm langere cyclus vorige keer. Verder probeer ik hier zoveel mogelijk te doen zodat hij dat niet hoeft maar merk dat ik elke dag over mijn grenzen ga, ik weet het ook niet meer maar ik ben zo bang dat als het deze keer niet raak is hij even niet meer wil. Nou ja, kan het hier tenminste even kwijt.

Summeke helemaal top dat je nieuwe werk zo leuk is! En nu nog een ukkepukje!

Iedereen die ik vergeet, geniet ervan! En ons vijven nog even een paar pakjes glitter ingepakt:

@nicoleg
Kan me voorstellen dat je voor de zekerheid nog wat testen doet hoor hahaha

@ikke
fijn dat het allemaal gelukt is met aanleggen...handig he zo'n oom hahahha fijn is een laptopje he? Ben ook helemaal gek met die van mij!

@amber
je laatste week alweer! Gaat snel he? wij gaan ook al volgende week naar corfu! Ik heb net de reisdocumenten binnengekregen! Ik heb wel eens ergens gelezen dat als je heel laat een buikje krijgt....het een toeter wordt!! hihihihi .....joh lekker van genieten..fijn dat je gewoon je eigen kleding nog aankan!

@ellenan
goed dat je je niet al teveel zorgen maakt om de evt. cycte meid! Tja wat voel ik...nou hier komt ie hoor:

Ik voel me anders dan anders maar niet zo anders dat ik dit nooit heb gevoeld...maar denk daarbij niet gelijk aan een zwangerschap. Ik heb de afgelopen 2 weken al helemaal geen zin in sex omdat alles gevoelig is. Ik wil wel...maar puntje bij paaltje hoeft het van mij niet zo. Vriendlief merkte het ook en ik denk dat het met een aantal dingen te maken heeft: misschien de clomid..en misschien komt er nu van alles uit nu ik vakantie heb (naweeen van stress ed. slaat bij mij altijd op me lichaam) Ik heb veel lekkere trek, maar zit soms tegen het misselijke aan. (dit kan natuurlijk ook komen doordat ik veel dingen door elkaar eet) Alle dingen die ik voel ...heb ik al eens eerder gevoelt...maar ik denk dat ik het gewoon deze keer zo spannend vind omdat het deze maand echt wel eens zou kunnen gebeuren... toen ik nog geen clomid slikte wist ik ook niet wanneer ik vruchtbaar was en wanneer ik ongesteld zou moeten worden...nu ik dat wel weet....ben ik er veel meer mee bezig. Gelukkig kan ik hier met vriendlief over praten...en maak ik mezelf niet al te gek....maar toch.
Ik merk dat ik ook heel graag wil ... doet me goed dat er al zoveel zwangeren zijn..maar de angst dat het nog lang zou kunnen gaan duren houd me bezig. Ik ben erg moe en slaap als de beste...maar ja dit zegt natuurlijk ook niks....
dus hoe ik me voel?.... verkouden..moe van mezelf en moe van de opvliegers! ,maar verder prima hihihi

Ik had die bluebant punten gespaard en 2 bordjes besteld waarop staat: Dit bord is van Mama en eentje met papa erop. Heb net bericht gekregen dat ik ze vanaf 27 okt op kan halen bij het postkantoor....wilde de bordjes hebben zodat ik die aan vriend kan geven als het zover is :)

zo..fijn om even mijn gedachten te spuien...ben ik er weer ff vanaf :) ik ga vandaag lekker wow spelen (voor diegene die zich dit afvroeg dit is een multi role playing game online)

groetjes

WAUW!!!! Nog 2 zwangeren!! Ik voel de druk stijgen in het 'nog-niet-zwangeren-lijstje'!

Gefeliciteerd meiden! Ik kan me voorstellen dat het nog een beetje onwerkelijk is, maar geniet er maar lekker van!

@Marina:
Jeetje, ik kan me voorstellen dat je in een verevelende situatie zit nu... Wat geeft je man/vriend zelf aan als reden voor z'n dip? Misschien heeft 'ie wel een duidelijke reden, maar weet hij niet hoe hij dat met jou moet bespreken? Als ik dat zo lees hebben jullie inderdaad een heftige periode achter de rug... Het kan maar zo dat 'ie daar nu 'na-weeen' van heeft.
Ik denk wel dat het belangrijk is dat hij duidelijk is over wat hij wil op gebied van zwanger worden. Het zou vervelend zijn als hij niet enthousiast kan zijn als jij zwanger bent!
Oh meid wat naar voor je zeg! Een dikke knuffel voor jou!

Bij mij wordt het steeds rustiger in m'n hoofd, ik kom echt tot rust nu. Ik slaap meer dan dat ik wakker ben, ik had het echt nodig om even de rem erop te zetten.
Prettige bijkomstigheid is dat ik nu ook weer veel meer klus-zin heb, hahahaha! Ik krijg 20 september 3 weken vakantie, wat zou het mooi zijn om in die tijd zwanger te raken... We gaan ons best doen!!

Nou, ik ga even iets nuttigs doen, het huis is een grote bende!

Liefs Bloesem

Terug
Bovenaan