Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

@marina
Mannen   en hun buien....tja moeilijk hoor. De uitslag van de gyn was toch niet heel negatief? dna was toch goed en dat het niet gelukt was was toch pech hebben? Weet je mannelijk trots zit diep hoor!   Die van mij moet komende maand zijn zaad in gaan leveren... en daar ziet hij behoorlijk tegenop. Ik heb toen ook een gepsrek met hem gehad waarin ik hem zei dat ik kan begrijpen dat hij hier ook niet allemaal op zat te wachten...hij vertelde toen...nee maar jij ook niet en we weten waar we het voor doen.

Als cristian zijn twijfels heeft ivm zijn studie .. dan zou ik daar gewoon naar vragen. Belangrijk is dat je hem niet gaat ontzien en zelf alle "klappen" opvangt hoor!! Ik beschermde mijn vriend in het begin door hem een beetje buiten te sluiten in het contact met de gyn en zo....omdat ik zoiets had van ..als hij er maar zo weinig hinder van heeft vindt hij het vast niet zo erg. Maar dit werkte echt niet....vooral voor mij niet!

Praat erover...vertel hoe je je voelt..het is belangrijk te weten wat je beiden voelt ook al is het niet leuk om voor de ander te horen!!
succes meis

Hey bloesem...
:D jaja we gaan allemaal ons best doen deze maand hihihi
Wat fijn dat je je rust vind..dat is heel belangrijk!! en straks lekker op vakantie!! wij ook..nog anderhalve week!!
Misschien krijgen we beiden op onze vakantie wel een goed bericht!! ;)

NOD
Mariska0808                        5e ronde            1e kindje                 NOD 16 sept
Bloesem                                   5e ronde           1e kindje                 NOD  25 sept
Marina                                          4e ronde           1e kindje                  NOD 26 sept
MM NOD:
Summeke                                 5e ronde           1e kindje                NOD  12  sept           1e ronde clomid
-> wachten tot nod .....
Ellenan                                           5e ronde          1e kindje               NOD  15 sept
-  9 sept  -> 4e echo, kijken of er een cyste zit.......

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)    

ZWANGER!!!!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP  23 maart 1e echo 7-8, 2e echo 28-8
Meisjeb 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april
Juli2003   3e ronde  2e kindje  UITGETELD OP 10 april
Ikke44 3e ronde 1e kindje UITGETELD OP 16 april, 1e echo 18-9
Wensjertr 6e ronde 1e kindje UITGETELD OP ??
Lentekriebel    5de ronde 1e kindje  UITGETELD OP 30 april, 1e echo 11-9
B_m   4e ronde  e kindje    UITGETELD OP 13 mei 2009
Nicoleg    4e ronde  2e kindje    UITGETELD OP 13 mei 2009

Oh Summeke, wij plaatsten bijna tegelijkertijd een berichtje!
Ik wilde nog iets tegen jou zeggen, maar wist niet zo goed wat, omdat ik niet echt wist hoe je je voelt...  Nu wel!
Ik kan me voorstellen dat alles nu dubbel zo spannend is! Aan de ene kant een grotere kans op zwangerschap, dus geweldige leuke  spanning... Aan de andere kant de spanning voor als het dan toch niet lukt... Ik kan het me wel voorstellen.
Maar hou je maar vast aan de vruchtbaarheid van september!! Deze maand 'werpt een hoop vruchten af' whahahaha!!!
Succes Ik leef met je mee!!! Enne... Er liggen ondertussen heel veel glitters... Graaien!!!

Liefs Bloesem

*duikt bovenop de glitters van de zwangeren hahah*

Ha bloesem...ja klopt ik was bezig met bericht voor marina en zag dat jij toen ook gepost had hihihi
Ja de vruchtbaarheid van september :D ik ben zelf 28ste jarig..dus zou het een heeeeeel leuk verjaardagscadeautje vinden voor mezelf!! hihih

we wachten af... zit mezelf soms wel een beetje gek te maken..maar was toen we begonnen zo nuchter, maar nu soms niet omdat het nu allemaal anders is nu ik weet wanneer ik vruchtbaar ben etc.

is trouwens echt grappig...zit hier in de woonkamer met het raam open...ze zijn achter ons huis woningen aan het bouwen en de bouwvakkers zitten heerlijk mee te galmen met nederlandse muziek hahahah lachen!

ga me nu ff omkleden ...kom straks weer!

He, het lijkt hier wel een chat-room !
Elke keer als ik bij was met lezen en ik op "onderwerpen" klikte zag ik dat er in de tussentijd weer een berichtje bij geplaatst was! hahahaha, en dat tot 4 keer toe, hahaha!

Marina: Ik wil je even heel sterkte wensen meid! Het valt ook allemaal niet mee. Ik wil je 1 advies geven; praat met christian! Dat is echt heel belangrijk! Neem er rustig de tijd vor en zorg dat jullie niet gestoord worden. Verder wil ik me aansluiten bij de mooie woorden van Summeke en Bloesem! Ook van mij een dikke

Summeke: Ik kan me voorstellen dat je je onzeker voelt. Van de ene kant wéét je gewoon dat de kans dat het deze maand raak is een stuk groter is dan andere maanden, dat brengt een hoop spanning met zich mee. Van de andere kant wil je je zelf niets aanpraten en wil je jezelf geen (valse) hoop geven. Dus probeer je alles wat je nu voelt op een andere manier te verklaren of weg te schrijven naar andere dingen. Dat is heel logisch meid! maar ik kan me voorstellen dat je niet meer zo nuchter bent als in het begin. Het is idd ook allemaal heel anders nu. Dat merk ik bij mezelf en bij mijn man ook! Je praat er meer over (met elkaar en met anderen) en daardoor heeft het een ander plekje in ons leven gekregen. Ik merk bijvoorbeeld dat mijn man heel zorgzaam naar mij toe is. Hij vindt het heel vervelend dat ik degene ben die elke keer alle onderzoeken en echo's en zo moet "ondergaan". Gisteravond had ik het bijvoorbeeld heel koud. We zaten lekker op de bank een filmpje te kijken en toen ging hij lekker een kopje thee voor mij zetten en pakte daarna een plaid uit de kast en over mij heen te leggen. Na het eten hoef ik niet meer de afwas te doen, ik moet dan lekker gaan zitten van hem en als ik in bad wil, laat hij zelfs het bad voor me vol lopen. Zo lief! maar goed, het is en blijft gewoon super spannend meid, daar veranderen we gewoon niets aan!

Bloesem: Fijn dat je wat rustiger bent. Zo zie je maar weer dat elk lichaam een grens heeft en als je daar overheen gaat, fluit je lichaam je heel snel weer terug. En dat slapen, dat is heel logisch hoor! Geef er gewoon aan toe! En bijna vakantie, oooh dat is een heerlijk vooruitzicht! Gaan jullie nog weg?

Liefs Ellen.

quote: EllenAn reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-09-2008 13:38:59'));

Van de ene kant wéét je gewoon dat de kans dat het deze maand raak is een stuk groter is dan andere maanden, dat brengt een hoop spanning met zich mee. Van de andere kant wil je je zelf niets aanpraten en wil je jezelf geen (valse) hoop geven. Dus probeer je alles wat je nu voelt op een andere manier te verklaren of weg te schrijven naar andere dingen. Dat is heel logisch meid! maar ik kan me voorstellen dat je niet meer zo nuchter bent als in het begin. Het is idd ook allemaal heel anders nu.

Nou inderdaad...zo voel ik me dus echt! Ik denk namelijk niet dat ik zwanger ben deze maand ... is gewoon een gevoel...maar ja al die andere dingen die ik voel dan he....tja zal het wel zal het niet....het is gewoon ff wennen voor mij dat ik er nu anders in sta dan in het begin...vind me weg er wel in hoor...ben allang blij dat ik hier mijn ei kwijt kan!

En wat lief van je mannetje ellen! die van mij is ook zo hoor...voordat ie naar boven achter de computer gaat vraagt ie altijd nog ff wat ie voor mij kan regelen....heel attent!

Misschien idee om volgende topic iets andere naam te geven? bv
Nee geen grapje... de aprilstoppers zijn er bijna!! deel 3

dit omdat we allemaal hopen dat deel 3 onze laatste hier zal zijn? :)

Terug
Bovenaan