Hey dames,
voel me weer iets beter, Christian heeft een goeie dag dus ik hoop dat zijn dipje vlug verleden tijd is, hij is nu voor zijn auto en motor bezig (heeft een alfa voor de sier, de zwarte op onze site) ik ben er blij om want gister hadden we toch ruzie, ligt aan mij ik kan me nooit inhouden zeg gewoon wat ik denk (middenin de winkel) en meneer wil daar dan niet op reageren dus doet dat niet waardoor ik nog kwader word nou ja je kunt het je voorstellen en dan hebben we allebei meteen spijt waardoor het weer zo'n zwijmelachtig tafereel word ach ja het is nooit saai! Mijn ei is onderweg streepje iets minder dik dan de teststreep dus dan zal ie morgen of maandag wel komen! en dan het afwachten tot 26 sept altijd zo zenuwslopend, juist omdat ik de vorige twee keer wel heel vroeg wat voelde wordt het heel spannend, gelukkig voor Christian is hij 21/26 september op cursus, kan ik mijn is het wel is het niet niet op hem afreageren.
Nicole, lijkt me heel moeilijk in de winkel en dat mensen dat dan vragen, ga je het vlug op je werk vertellen? Lijkt me persoonlijk wel leuk als je vlug een buik hebt maar ja niet als je het nog niet verteld hebt ik ben in ieder geval blij dat mijn schoonouders 12 oktober op vakantie gaan, immers we zien ze een paar keer in de week (ook omdat christian nu als enigste over is) dus die merken het het vlugst, gelukkig al bijna de echo, en dit is dan de termijnecho dus dan krijg je er nog twee? Lijkt me zo leuk kindje kijken, succes!
Summeke, je bent vermoeid, ik vind het zo leuk, denk gewoon zeker dat het raak is bij je, hoor mij bazelen, maar ik pak toch ook een hoopje glitters hoor heb ze nu hard nodig!
nou ik ga weer aan de was, zucht, en opruimen want anders hebben we volgend jaar nog geen plek voor de babykamer! Kopen jullie nieuw of tweedehands eigenlijk, ik denk dat wij er een van een tante overnemen, die is drie keer gebruikt want zij heeft die ook gekregen maar als we die schuren en opnieuw lakken (lees christian) is die toch nog als nieuw?