Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

zo dat was vroeg van me! Nou ik denk dat het wel goed komt met Christian, maar daar gaat dit forum natuurlijk niet over, ik heb nog geen ei..... schiet op, moet eerlijk zeggen dat ik deze maand aan de zwanger worden tabletten van etos ben, en mijn maansteen keurig om heb en we doen ons best natuurlijk maar misschien hebben de zwangeren nog tips?

knuffel voor iedereen!

@nicoleg
fijn van zo'n gyn .. die liever een extra echo doet !!

@marina
goed van je dat je het wel opgengegooid hebt!!   Zo te horen is cristian in zijn hoofd druk bezig met van alles en nog wat (zus...opa etc) .... Natuurljik is het belangrijk dat hij zijn tijd hiervoor krijgt ... maar het blijft belangrijk dat hij daardoor jouw niet buiten sluit.
Ben blij dat je hier je gedachten kan ventileren en blijf dat ook lekker doen meis!!

ik  ga zometeen met me zusje en neefje naar mijn ouders een nachtje...ben morgen weer terug!!

Hallo,

Ben vanmiddag bij de HA geweest en ze had eigenlijk niet veel nieuws te vertellen. Het meeste heb ik al van internet en jullie! Alleen het niet eten van bepaalde dingen zou me toch echt door de mand kunnen laten vallen.
Ik heb net de verloskundigen gebeld en een afspraak gemaakt voor maandag 29 september.....o dan lijkt het al zo echt! Voor de echo kan ik zelf even bellen en deze plannen tussen de 11de en 13de week. Ze vertelde mij nu ook dat tegenwoordig iedereen voor een combinatie test in aanmerking komt. Gaan jullie dat doen of denken jullie er nog over?
Mijn vriend wil het graag geheim houden tot we of een vroege echo krijgen ( dus niet ) of het eerste bezoek aan de verloskundige. Ja hoor dan moet ik dus nog 23 dagen mijn mond houden.............

Hoe is het verder met de zwangeren?

En ik heb hier nog wat extra glitters gevonden voor de nog niet zwangeren!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Dag dames,

Vandaag weer gewerkt, was erg vermoeiend want ik moest ook een paar uur in onze kledingzaak staan en daar is het altijd erg druk dus je staat de hele tijd. En dat voelde ik wel aan mijn rug, heb nu ook een beetje last van mijn benen. Verder gaat het goed niet misselijk ofzo, ik heb wel een beetje last van pukkeltjes in mijn gezicht. Wij gaan het waarschijnlijk aan onze ouders vertellen op onze 3 jarige trouwdag(17-9), want dan krijgen wij de eerste echo. Het zal voor mij heel moeilijk worden om het deze 1.5 week nog geheim te houden omdat mijn buik al groeiende is. Dit had ik met onze Rick ook heel erg, ik had toen al met 8 weken een buik, wat iemand van 4 maanden had kunnen zijn. Was ook wel grappig want iedereen dacht toen ik 5 maanden zwanger was al bijna uitgeteld was. Bart zegt ook dat ik erg moet opleten wat voor een kleding dat ik aantrek omdat hij vindt dat je het ook al goed ziet. Vandaag twee klanten, die al aan mij vroegen ben je zwanger, waar mijn collega bijstaat, dat was een situatie waar ik me maar moeilijk uit kon redden.

Vool alle bijna zwangeren heb ik nog wat glitters zodat jullie mij zeker snel komen vergezellen bij de zwangeren:

Meiden het is jullie gegund die glitters!!!!

Groetjes Nicole

Zit nu bij mijn ouders....ben moe
me vader had een borreltje ingeschonken voor me....maar half opgedronken....waarschijnlijk door de moeheid valt ie helemaal verkeerd.... ik duik me bedje in....
denk dat ik mezelf niet in kan houden en maandag kruidvattesten in huis zal halen....voor het moment dat ik mezelf helemaal niet meer kan beheersen hihih

tot morgen lieverds!!

hey hallo dames. Sorry ben al heeeeeeeel lang niet meer geweest, maar ja...eerst vakantie toen weer heel veel werken en ik had ff een forum dippie.

Wat een zwangeren zeg!!! allemaal van harte proficiat.
Ik ga weer proberen een beetje m'n best te doen om weer te gaan lezen en te reageren...

hoe dan ook t doet me goed te zien dat de vruchtbaarheid wel heeft doorgepakt...nu hopelijk heel gauw ook voor de rest.

ff ook mijn bannertje natuurlijk, t schiet bij mij ook alweer op...en net als bij Amber, deze buik lijkt in de verste verte niet op die van mij....hahaha...

verder gaat alles heel goed en hebben we al heel veel echo's gehad (ivm onder toezicht gyn) het is een behoorlijk levendig ding en de nekplooimeting moest daarom ook in twee keer. Daarvan was overigens de uitslag positief en mogen we er vooralsnog vanuit gaan dat alles ok is met de baby.

nou dames fijn weekend verder en tot schrijfs...

Hey dames,

voel me weer iets beter, Christian heeft een goeie dag dus ik hoop dat zijn dipje vlug verleden tijd is, hij is nu voor zijn auto en motor bezig (heeft een alfa voor de sier, de zwarte op onze site) ik ben er blij om want gister hadden we toch ruzie, ligt aan mij ik kan me nooit inhouden zeg gewoon wat ik denk (middenin de winkel) en meneer wil daar dan niet op reageren dus doet dat niet waardoor ik nog kwader word nou ja je kunt het je voorstellen en dan hebben we allebei meteen spijt waardoor het weer zo'n zwijmelachtig tafereel word ach ja het is nooit saai! Mijn ei is onderweg streepje iets minder dik dan de teststreep dus dan zal ie morgen of maandag wel komen! en dan het afwachten tot 26 sept altijd zo zenuwslopend, juist omdat ik de vorige twee keer wel heel vroeg wat voelde wordt het heel spannend, gelukkig voor Christian is hij 21/26 september op cursus, kan ik mijn is het wel is het niet niet op hem afreageren.

Nicole, lijkt me heel moeilijk in de winkel en dat mensen dat dan vragen, ga je het vlug op je werk vertellen? Lijkt me persoonlijk wel leuk als je vlug een buik hebt maar ja niet als je het nog niet verteld hebt ik ben in ieder geval blij dat mijn schoonouders 12 oktober op vakantie gaan, immers we zien ze een paar keer in de week (ook omdat christian nu als enigste over is) dus die merken het het vlugst, gelukkig al bijna de echo, en dit is dan de termijnecho dus dan krijg je er nog twee? Lijkt me zo leuk kindje kijken, succes!

Summeke, je bent vermoeid, ik vind het zo leuk, denk gewoon zeker dat het raak is bij je, hoor mij bazelen, maar ik pak toch ook een hoopje glitters hoor heb ze nu hard nodig!

nou ik ga weer aan de was, zucht, en opruimen want anders hebben we volgend jaar nog geen plek voor de babykamer! Kopen jullie nieuw of tweedehands eigenlijk, ik denk dat wij er een van een tante overnemen, die is drie keer gebruikt want zij heeft die ook gekregen maar als we die schuren en opnieuw lakken (lees christian) is die toch nog als nieuw?

Terug
Bovenaan