Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

Hoi Marina,

Hat is hartstikke leuk dat mijn buik al zo snel groeit, maar ik wil het eigenlijk nog even geheim houden. Helaas kon dat bij onze Rick ook al niet omdat  toen mijn buik ook al erg gegroeid was hebben we het al met 8 weken zwangerschap verteld. Ik wil het tegen de ouders op 17 spetember vertellen want dan hebben we de eerste echo en dat is ook onze trouwdag dus vond dat wel een mooie datum. En op mijn werk wil ik het met het personeelsuitje 4 oktober vertellen dus dan ben ik ook nog maar 8 weken zwanger.

Wij hebben voor onze Rick een kamertje gekocht via marktplaats, konden eigenlijk niks nieuws naar onze zin vinden toen. Onze Rick heeft wel al toen hij 9 maanden was een ander kamertje gekregen die wij helemaal zelf gemaakt hebben. En dat is wel erg leuk, wij kopen dan via marktplaats de commode en het bedje die vermaken we zodat we hem leuk vinden schilderen doe ik graag dus ik gooi er een leuk kleurtje tegen aan en hartstikke leuk resultaat. Bart heeft zelf 2 kledingkasten voor onze Rick gemaakt, 2 strandhuisjes hartstikke leuk. Ik heb toen trouwens het babykamertje van onze Rick ook weer voor een goede prijs verkocht via marktplaats. Ik ben nu voor nr.2 ook al meubeltjes aan het verzamelen die ik ga opknappen, en verven enz.  Ik heb gewoon  op marktplaats  gekeken naar een bepaalde serie en ik heb nu mijn commode en ledikantje al, de hang/leg kast  moet  Bart nog maken. Is hartstikke fijn  als je zelf een beetje handig bent en/of een handige man hebt.

Dus je kunt voor weinig geld en een beetje creativiteit hartstikke leuke meubels maken.

Groetjes Nicole  

Hier eigenlijk weinig nieuws te melden! Gisteren teamdag van het werk gehad, we zijn naar Amsterdam geweest. was erg leuk alleen wel een lange dag want we waren pas na 10 uur 's avonds weer terug op het werk en toen moest ik nog naar huis rijden en 's ochtens vertrokken we ook al vroeg. Maar we hebben erg veel gelachen samen. Was echt bekaf toen ik eenmaal thuis was! Verder gaat het nog steeds goed met mij! De kriebels beginnen wat toe te nemen voor komende dinsdag, maar ik probeer er nog zo min mogelijk aan te denken.

Tijgertje: Leuk dat je weer wat van je laat horen! Fijn dat het zo goed met je gaat!

B_M: Tja, kan me voorstellen dat je het moeilijk vindt om zo lang nog je mond te moeten houden! Wel fijn dat je nu weet wanneer de echo enzo is, heb je wat om naar toe te leven!

Nicole: Oh meid, over anderhalve week al de echo! Wat snel! Fijn meid. He, begin je het al echt te zien bij jou dan? Dat is snel! Lijkt me van de ene kant wel heel leuk, maar kan me voorstellen dat je het nog even voor je wilt houden!

Marina: Fijn dat het wat beter gaat met christian, en dus ook met jou!! Laat nu je ei maar komen! Veel klus-plezier he meid!!!

Summeke: Fijn gehad bij je ouders? En je voelt je steeds zo moe? Dat zou best wel eens iets kunnen betekenen. Kan me helemaal voorstellen dat je maandag al naar het kruidvat gaat! Ik duim me suf voor je meid!!!

Liefs Ellen.

Nicole,

hahahaha! je was me net voor. Ik lees dus dat je buik idd al zo aan het groeien is! Meid ik hoop voor je dat je het nog vol kunt houden tot de 17e en de 4e.

Marina,
Ik ben het helemaal met Nicole eens, over het kamertje. Wij zullen ter zijner tijd het kamertje waarschijnlijk ook niet nieuw kopen, maar bijvoorbeeld via marktplaats.
We kijken daar af en toe al eens op en hebben al verschillende mooie gezien. 1 is tot nu toe ons echte favoriet, hij is van Vroomshoop en heet Emiel. Toen we die voor de eerste keer zagen waren we beide helemaal verliefd, die moeten we hebben! Ik wilde hem toen eigenlijk al kopen, maar dat vonden we toch wel erg voorbarig. We kijken af en toe een op marktplaats en dat kamertje wordt elke keer weer aangeboden. Dat gaat zo snel, dus tegen de tijd dat we daar echt over na mogen gaan denken gaan we wat serieuzer kijken. maar idd wel 2e hands! Die spullen hebben toch niets geleden van een baby!

Liefs.

Hey meiden !!
Ik ben weer thuis....vanavond een feestje bij de buren.... erg druk gehad gister en vandaag.

gisteren bij mijn oom geweest waar het niet zo goed mee gaat...me zusje en ik hebben in de auto op weg naar mijn ouders gewoon zitten janken...hij zag er zo slecht uit (geelig) het leek bijna wel een lijk! Ze kunnen nu nog niks aan de kanker doen...eerst de crohn onder controle krijgen...dat duurde vorige keer wel 2 jaar....en ik moet eerlijk zeggen...ik denk niet dat hij dat nog haalt :(. Maar ik ben wel blij dat ik hem weer even gezien heb!

Daarna langs een vriendin...daar gegeten en toen naar mijn ouders....Vanochtend nog ff met me zusje het dorp ingeweest...(tijd geleden dat we dat samen hadden gedaan)
En nu weer thuis. Ff bijkomen en straks feestje.....

ik voel me nog steeds ....hetzelfde.... ben wel moe, maar voel verder niks! Heb de kruidvattesten binnen gehaald en wacht in iedergeval tot volgende week woensdag! En als het me dan nog lukt zelfs tot vrijdag! ...weet ik veel...misschien kan ik me al eerder niet in de hand houden..maar wil echt niet eerder testen dan woensdag! ....(maakt zichzelf hier weer ff gek)

afin....ga er weer vandoor en spreek jullie morgen!!

@marina
Fijn dat cristian weer beter in zijn vel zit!!

@nicoleg...
wij gaan ook dingentjes van marktplaats halen hoor!! of bij een grote outlet shop of zo...echt niet alles van het nieuwste

@ellenan
wat heb je gedaan in amsterdag? toevallig de van gogh toer?

okey ben ik weer...
ik heb even een vraagje en rekening houdende dat ik niet te horen krijg wat ik wil.....hoe denken jullie over het volgende:

Ik heb vanavond een feestje...ik hou wel van een mixie op zijn tijd...er is ook speciaal voor mij dat gehaald wat ik lekker vind. Het volgende: Ik ben niet misselijk maar heb soms het gevoel dat ik tegen het misselijke aanzit. (moet nu ook nog eten...maar heb geen trek) Toch wil ik vanavond wat drinken..... hoewel ik niet een persoon ben die alles laat staan want o ik zal maar eens zwanger kunnen wezen...merk ik dat ik er toch over twijfel. Ik lees overal dat de baby de 1e 6 weken niet met jou in contact staat waardoor evt. drank / eten rood vlees e.d niet bij de foetus komt. ....

Ik vraag eigenlijk een beetje een bevestiging voor mijn volgende gedachte....ik weet nu niet of ik zwanger ben...volgende week pas mijn nod....ik kan best wat drinken vanavond het zou immers de laatste keer kunnen zijn......

als ik het zo nu opschrijf...weet ik al het antwoord voor mezelf....ik drink gewoon mijn mixie....

maar ben toch benieuwd hoe jullie hierover denken...drinken en zwanger willen worden :)

thanx voor het luisteren

ha meid,
Ik zou gewoon een drankje drinken als ik jou was! Waarom niet? Het is ook inderdaad zo dat de kleine de eerste paar weken niets meekrijgt! Gelukkig ook maar, want hoevaak komt het wel niet voor dat mensen pas later weten dat ze zwanger zijn!
Geniet lekker van je mixxie, want inderdaad, misschien is het wel de laatste! Hoop dat in ieder geval voor je!
Liefs, Mijn schatje

Dag dames,

Hier gaat alles goed, geen last van zwangerschapskwaaltjes, ik twijfel echt of ik wel zwanger ben want het gaat zo goed heel anders als bij onze Rick. Daarom ben ik inderdaad wel blij dat ik snel die termijnecho krijg want dan weet ik tenminste echt dat er een baby in mijn buik zit. Vandaag een verjaardag gehad, het was buiten dus kon ik lekker mijn wijde jas aanhouden, ik heb een zeer nieuwsgierige famillie. Zodra iedereen het weet zal ik wel wat foto's van mijn buik op de website van onze Rick zetten, dan zien jullie dat ik echt niet overdrijf. Ik heb net lekker op de  computer foto's bewerkt, met daarop de aankondiging van nummer 2, die ik aan de fam. ga geven. Ziet er heel erg leuk uit, ze moeten goed kijken want er zitten ook wat raadseltjes in verwerkt. Ben benieuwd naar hun reactie!

EllenAn, leuk dat je al zo rondkijken bent voor een kamertje, als ik jou was zou ik wel al op dat kamertje gaan bieden. dan heb je hem misschien wel voor een leuk prijsje, want je zult net zien als je hem nodig hebt dat je hem niet meer kunt vinden. Is mij ook overkomen, ik heb de commode al   zeker  4 maanden in huis, en het ledikantje 2 maanden want ik was inderdaad ook voor een bepaalde serie aan het kijken. Je moet wel goed opletten bij het ledikantje of ze geen bijtsporen hebben en bij de commode waterkringen op het blad.

Summeke, vervelend van je oom, en ik snap goed dat je daar zoveel verdriet  van hebt. Wat betreft je mixje van vanavond ik hoop dat je ervan genoten hebt! Maak je niet al te druk over wat wel of niet kan, er zijn ook alcholisten bevallen van een gezond kindje, dus die paar mixen van jou kan echt geen kwaad hoor.

Ik denk dat ik maar eens naar bed ga,

Slaap lekker dames,

Groetjes Nicole

Terug
Bovenaan