APRILSTOPPERS 3!!!! De laatste loodjes.....

Gisteravond lekker naar de bios geweest. Als je echt een leuke feel-good movie wilt zien, moet je naar Mama Mia gaan. Ik heb echt genoten  van die leuke ABBA-liedjes. Helemaal geweldig! Manlief heeft lekker met een vriend in de kroeg gezeten en die waren behoorlijk aangeschoten tegen de tijd dat wij er ook waren. Gelukkig was zoonlief uit logeren en konden we dus lekker even uitslapen. Voor de rest vrij weinig op het programma staan. Vanmiddag nog even de grote boodschappen doen en vanavond lekker bank hangen.

@noompje80: het groeit inderdaad aardig goed. Sinds gisteren heb ik ook een vol gevoel in mijn buik. Vooral 's avonds na het eten heb ik vaak het idee dat ik uit mijn kleren plof. Wij willen dit keer niet weten wat het wordt. Bij Max wisten we het wel, omdat we een vruchtwaterpunctie hebben gehad. Toen had ik ook heel sterk het gevoel dat het een jongetje zou worden. Nu heb ik dat helemaal niet. Volgens de chinese kalender wordt het dit keer een jongetje, maar ik heb zelf het idee dat een meisje wordt. Waarom weet ik niet. Bij Max hadden we eigenlijk alleen een jongensnaam, nu hadden we eigenlijk heel snel een meisjesnaam. En inderdaad, over een paar weekjes mogen we weer even gluren. Ik vind de 20-weken echo alleen wel heel spannend, omdat dat de vorige keer de echo was  waarbij ze 2 afwijkinkjes vonden. Ik zal dus heel blij zijn als ik dit acher de rug heb.

@ellenan: en lekker genoten van je romantische avondje? Ik moet zeggen dat dit er bij ons regelmatig inschiet. Tegen de tijd dat ik op bank zit, val ik eigenlijk binnen een half uur in slaap. Niet echt romantisch dus.......aan de andere kant kan manlief dan wel lekker sport kijken (waar ik een gruwelijke hekel aan heb).

@summeke: inderdaad een vroege vogel, 8.30 bij de kapper. En vantevoren ook nog op het forum gezeten.... En wat ontroerend van je zus! Ik kan me voorstellen dat je daar een traantje bij wegpinkt.

@marinax: en hoe is het met de misselijkheid?? Ik moet zeggen dat ik ook voor mijn NOD al liep te kotsen 's ochtends, dus het kan wel....Nog een aantal dagen wachten, spannend hoor!

@bloesem27: een nichtje van mij is ook hoogsensitief. Zij hoort, ziet, ruikt en voelt ook alles. Zij slaapt zelfs met oordoppen is, omdat ze anders helemaal niet kan slapen. Ook kan ze voelen hoe het met mensen gaat, als ze zich warm voelt gaat het goed, als ze het koud krijgt, gaat het niet goed met ze. Ik heb een keer met haar in een restaurant gezeten en zij hoort dus alle gesprekken die aan tafels gevoerd worden. Soms erg vermoeiend voor haar! Ik weet niet precies wanneer je NOD is, maar succes met wachten! Het duurt altijd veel te lang.......

Hoi dames,

Zo, vanochtend lekker naar de kapper geweest, erg mooi geworden al zeg ik het zelf. Manlief was gelukkig ook helemaal enthousiast toen ik thuis kwam!
Hier is nog steeds alles rustig, geen RD's te bekkenen! Gisteravond had ik flinke last van mijn onderbuik, links net boven mijn lies (of het was mijn lies dat weet ik niet) en het trok door naar mijn bovenbeen, die voelde heel zwaar aan. Even later trok het weg en vanochtend had ik even op dezelfde plek als gisteren, maar dan iets hoger, wat stekerige pijn. Vindt het wel spannend, maar ben er nu rustiger onder dan van de week. Gisteren was helemaal erg, toen moest ik me echt inhouden om niet te gaan testen (heb het niet gedaan) en was ik mezelf helemaal gek aan het maken, dat heb ik nu niet meer. We zien het wel, als ze komen, komen ze toch daar kan je niets aan doen. En als ze er morgenvroeg nog niet zijn, dan testen we morgen en zien we dan wel. Ben me er  vandaag ook  heel erg van bewust  dat ik morgen en nog geen RD's heb en dat de test negatief kan zijn. Dan moeten we nog langer afwachten, maar so be it!

Nicole: Fijn dat je weer bijna helemaal bent opgeknapt! En nu lekker een weekje vakantie, heerlijk! Het wordt lekker herfst weer, dus dat zit wel goed. En dan woensdag de echo en het dan vertellen! Wat leuk! Ga je het op een speciale manier vertellen?
Mariska1980: Meid, we weten dat je er nog bij bent! We missen je gewoon af en toe. En van de week had je nog een heel lief berichtje voor mij geplaatst, nog bedankt daarvoor. En wat gaat het snel zeg, 13 weken alweer! Fijn dat je je nu goed voelt! En disndag weer kaan de vk. spannend. laat je weten hoe het was en wanneer je de 20 weken echo hebt?
Summeke: Ik ga ook naar de kapper, maar op mijn vrije dag niet zo vroeg hoor! ik had om half 11 een afrspraak, eerst even lekker uitslapen hahahaha! He meid, wat ontzettend lief van je zus! Wat is dat toch geweldig he, die onvoorwaardelijke liefde voor familie. Ik heb ook zo'n hechte band met mijn beide zussen (ja ik heb er twee!) en dat zou ik voor geen goud op willen geven! He, bijna op vakantie. lekker zeg! meid, ik wens je nu alvast een hele hele hele hele fijne vakantie toe! Dat hij maar heel vruchtbaar mag zijn  je moet gewoon aan de barman de meest exotische cocktail vragen, dan komt het wel goed! Ik zal je wel ontzettend missen hier! Twee weken forum zonder jou, dat ben ik niet gewend! maar geniet ervan meid!!!
Marina: ooh wat spannend meid. ik kan me voorstellen dat je vna de ene kant denkt: ik ben misselijk, moet overgeven oooh, dat is een goed teken. maar van de andere kant wil je jezelf geen (valse) hoop geven en zeg je tegen jezelf dat je niet zo snel al iets kunt voelen! Heel begrijpelijk hoor! Maar van de week was je toch ook al niet lekker? En nee hoor, ik wacht met testen tot morgenvroeg (als het dan nog nodig is). Maar, waarom moet ik wachten? Je schrijft het zo stellig op!
Bloesem: Fijn meid, dat je er weer bent. We hebben je gemist! En wat goed datje even tijd voor jezelf hebt genomen en dat je je rust weer gevonden hebt! Ik had daar eerlijk gezegd nog nooit van gehoord dat iemand hoog sensitief kan zijn. Hoe ben je daar achter gekomen dat jij dat ook bent? Maar fijn dat het nu een stuk beter met je gaat! En wat betreft die nekplooimeting: ik herken me heel goed in je verhaal. ik denk er ongeveer hetzelfde over. ik vindt het ook heel belangrijk wat het met de overige gezinsleden doet als je een gehandicapt kindje zou krijgen. Daarmee bedoel ik het volgende: kennissen van ons hebben 4 kinderen, waarvan er eentje (de 3e) het syndroom van down heeft. Alle aandacht van de ouders wordt opgevraagd door dat kindje, alles draait om haar,  waardoor de andere 3 er soms echt helemaal alleen voor staan. Wij als buitenstaander zien wat dat met ze doet. heel erg! dat is ook iets om bij stil te staan vindt ik. maar nogmaals: het is een hele moeilijke en persoonlijke keuze.
Misspiggy: ik heb idd al van veel mensen gehoord dat dat zo'n leuke film moet zijn! fijn dat je een leuke avond hebt gehad! ons avondje was ook zeer geslaagd, heerlijk! ik moet zeggen dat wij beide best wel huis-mussen zijn. Wij vinden het heerlijk om gezellig samen thuis een filmpje of een goede serie te kijken, kaarsjes aan, knabbeltje erbij, het gewoon gezellig maken met z'n tweeën. Daar kunnen wij echt van genieten. Mijn zussen zijn daar wel eens jalours om, hun mannen hebben dat niet zo in zich! die willen dan voetbal kijken of zo, bah, daar houden wij alletwee helemaal niet van (gelukkig!).

Hoi hoi,

Hier ff vanuit de bank (nog in pyjama) een kort berichtje van mij.
Alles is goed hier, wel wat vaker last van misselijke buien (bah, kattenvoer met saus stinkt, hahahaha). Maar verder niks te klagen!!

Bloesem, ik moest wel lachen om het omschreven gevoel, hahahaha. Ik wil je uiteraard geen hoop geven, maar ken dat gevoel wel hoor. Zo werd ik van de week wakker, erg vreemd, hahaha.  Dit vind ik niet echt buikgevoel, dat had ik namelijk alleen in het begin ff. Hopelijk is het een goed teken, ik duim voor je.

Zo, we gaan vandaag helemaal niks doen. Een na laatste vakantiedag, die moet zo lang mogelijk duren . Ik ben overigens wel beieuwd hoe de vermoeidheid en het werk dadelijk samen gaan. In de vakantie kon ik er natuurlijk gewoon aan toe geven....... we zullen zien. Heb ook wel een beetje zin weer aan het werk te gaan, al was het wel een heerlijke tijd!!
Oh ja, gisteren zijn we bij een aantal babyzaken geweest, echt leuk hoor! (Al lopen de medewerkers je gewoon voorbij als je geen dikke buik hebt ). We hebben al analles uitgezocht; kamer, kinderstoel, kinderwagen.... nu nog ff sparen  (wat een geld zeg). En aarna vrienden verteld van de zwangerschap en die vonden het ook erg leuk (zij begon gewoon te huilen, lief he). Zo leuk dat iedereen zo blij voor je is!

Nou, nu ga ik echt stoppen. Er ligt nog wat paling in de koelkast , die moet nog op!

Ciao bella's!!

Hier weer ff ons lijstje

NOD

Mariska0808                        5e ronde            1e kindje                 NOD 16 sept
Bloesem                                   5e ronde           1e kindje                 NOD  25 sept
Marina                                          4e ronde           1e kindje                  NOD 21 sept, testen 27 sept
MM NOD:
Summeke                                 6e ronde           1e kindje                NOD  10 okt         2e ronde clomid
--> tot 15 sept clomid slikken .... op vakantie en dan afwachten tot nod
Ellenan                                           5e ronde          1e kindje               NOD  15 sept
--> afwachten tot NOD, spannend!!!! Kom maar op met die glitters!

Wachtbankje

(de schijnzwangeren onder ons)    

ZWANGER!!!!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP  23 maart 1e echo 7-8, 2e echo 28-8
Meisjeb 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april
Juli2003   3e ronde  2e kindje  UITGETELD OP 10 april
Ikke44 3e ronde 1e kindje UITGETELD OP 16 april, 1e echo 18-9
Wensjertr 6e ronde 1e kindje UITGETELD OP ??
Lentekriebel    5de ronde 1e kindje  UITGETELD OP 03 mei, 1e echo 11-9, 2de echo 02-10
B_m   4e ronde  e kindje    UITGETELD OP 13 mei 2009, 1ste echo 20-10
Nicoleg    4e ronde  2e kindje    UITGETELD OP 13 mei 2009, 1e echo 17-9

hahahaha, lentekriebels, waren we bijna tegelijkertijd met posten!
Geniet lekker van de niets doen dag, het weer werk in ieder geval wel mee om de hele dag lekker in pyama op de bank te hangen! En laat de paling smaken!
He, al lekker wat rond geneuzd! Wat leuk.

liefs Ellen.

Dag dames,

Lekker, we hebben een weekje vakantie, kunnen we lekker thuis gaan rommelen.
Hier gaat alles goed, heb eigenlijk nergens last van een beetje gevoelige borsten maar dat is dan ook alles. Die steken waar jullie het over hebben heb ik ook last van gehad en nu soms ook nog. Dus dat kan een goed teken voor jullie zijn, ik bedoel ik ben toch echt zwanger. Ik ben zelf een zwangerschapsdagboek aan het maken op de computer, ik had er bij onze Rick 1 gekocht, maar vind het nu leuker om alles zelf te maken.

Ik laat van onze Rick iedere maand foto's maken bij de fotograaf (abbonement), deze heb ik ingescand en bewerkt met daarop de tekst:straks ben ik niet meer in mijn Eendje (plaatje van een eendje), en ik krijg een broertje of zusje. Ik heb in totaal 11 foto's van deze reportage waarvan ik er dus twee bewerkt heb, deze twee laat ik als laatste zien. En ik heb voor onze Rick ook een t-shirt laten maken van Simply colors met op de voorkant :straks ben ik niet meer in mijn, en op de achterkant een afbeelding van een eendje. Nu is mijn famillie gewend aan al die foto's, dus ben ik benieuwd of dat ze het zien.

*************************** ***************x 100.000.000

Summeke een hele fijne vakantie, geniet ervan!!!!

Groetjes Nicole

Dag dames,

Lekker, we hebben een weekje vakantie, kunnen we lekker thuis gaan rommelen.
Hier gaat alles goed, heb eigenlijk nergens last van een beetje gevoelige borsten maar dat is dan ook alles. Die steken waar jullie het over hebben heb ik ook last van gehad en nu soms ook nog. Dus dat kan een goed teken voor jullie zijn, ik bedoel ik ben toch echt zwanger. Ik ben zelf een zwangerschapsdagboek aan het maken op de computer, ik had er bij onze Rick 1 gekocht, maar vind het nu leuker om alles zelf te maken.

Ik laat van onze Rick iedere maand foto's maken bij de fotograaf (abbonement), deze heb ik ingescand en bewerkt met daarop de tekst:straks ben ik niet meer in mijn Eendje (plaatje van een eendje), en ik krijg een broertje of zusje. Ik heb in totaal 11 foto's van deze reportage waarvan ik er dus twee bewerkt heb, deze twee laat ik als laatste zien. En ik heb voor onze Rick ook een t-shirt laten maken van Simply colors met op de voorkant :straks ben ik niet meer in mijn, en op de achterkant een afbeelding van een eendje. Nu is mijn famillie gewend aan al die foto's, dus ben ik benieuwd of dat ze het zien.

*************************** ***************x 100.000.000

Summeke een hele fijne vakantie, geniet ervan!!!!

Groetjes Nicole

Nicole leuk idee van de foto's, ik denk dat wij als het zover is voor de bedruktje m&m's gaan maar wij hebben ook niemand om zo'n shirt te laten showen, al hadden we voor onze zwangere vriendin wel een shirt gekocht met uitgerekend in oktober, dat is misschien ook leuk als ik dan naar mijn oma ga met een shirt uitgerekend in mei en dan niks zeggen he!

o ja ik wilde jullie nog zeggen dat ik heb gependeld (eerst op internet opgezocht hoe dat moet) en er kwam uit 2 x miskraam, meisje, miskraam, jongen, miskraam, meisje, meisje, dus ik ben benieuwd he, deze keer gaat het dan goed! Als ik zwanger ben natuurlijk. ik zal vanavond even laten weten hoe het moet we moeten nu nog even vlug naar de winkel, wil etos zwanger zijn halen voor het geval van en meneer is voor de verandering op tijd.

o ja en voor de maansteen dragers maandag is het volle maan dus dan moet ie opladen!

Terug
Bovenaan