APRILSTOPPERS 3!!!! De laatste loodjes.....

Hey allemaal,

pff ik gister steeds mijn best doen om te reageren kom ik niet eens op de pagina???? Nou het zal wel druk zijn geweest dan.

Jessica leuke foto! En je ziet er daar echt niks van (8 weken)

Annemiek hoe was de hsg? Ik hoop dat je niet veel pijn hebt!

ik heet trouwens echt Marina, zou niet mijn keus zijn maar ik ben erin gegroeid, gister dus naar de huisarts ik goed voorbereid, twee templijsten bij + lijstje zodat ik niks vergat zit ik tegenover hem, ik wil een verwijskaart aanvragen omdat we al een jaar aan het proberen zijn, niks aan de hand hij wil hem al tevoorschijn trekken, dit jaar heb ik twee miskramen gehad, meneer stopt acuut met zijn handeling gaat opzoeken in het computerscherm en man wat heb ik nog moeten praten voor die verwijzing, verder ik ben vegetarisch dus misschien heb ik vitamine b tekort, reactie: ja daar kun je miskramen van krijgen ..... stilte nog wat gezoek want hij heeft de uitslagen van de gyn niet, ja dan moet ik een brief naar hun schrijven, dus ik ja moet ik ze anders vragen of ze dat doorsturen dan, nog wat heen en weer gepraat en eindelijk bedenkt ie dat ik die verwijzing dan krijg maar er wordt geen bloed geprikt voor die vitamine b *#@$#%$#*&*

ik voelde me echt zo kwaad, nu nog steeds nu ik terug denk,

zo maar moet nu vlug eten en de bus halen voor naar de oogarts (oogproblemen door ongeluk) en dan ben ik deze week gelukkig klaar met dokters,

Nicole veel succes bij de verloskundige (ben blij dat je nicole heet, scheelt met nieuwe namen aanleren)

Hoi lieverds!

Nou, gister was een heftig dagje voor mij! Sorry dat ik gisteren geen verslag heb uitgebracht, maar ik kwam thuis uit het ziekenhuis en ben lekker op de bank gaan liggen onder een dekbed en ben er niet meer afgekomen. wat had ik een pijn zeg!!!
Ze hebben me van binnen schoongemaakt (zoals ze het noemde) met jodium (au, prikt!) en daarna met natte en toen met droge gaasjes (au, schuurt!). Toen moest ze met een tang mijn baarmoeder vastpakken omdat die wat naar achteren gekanteld ligt (kan geen kwaad). Jeetje zeg, dat deed pijn! ik voelde het bloed helemaal uit mijn gezicht wegtrekken! Ze zei ook dat ze flink aan mijn baarmoeder had moeten trekken, nou dat voelde ik ook wel.  toen bracht ze een slangetje in met een ballonetje eraan wat daarna opgeblazen werd (au, drukkend gevoel) om wat ruimte te krijgen. En toen kwam het slangetje met de contrastvloeistof. Daar voelde ik dan weer weinig van.  Ik moest alleen hoesten om  de contrastvloeistof beter te laten verspreiden en dat deed  weer wel heel erg  pijn. Ga maar eens hoesten met al die klemmen, slangen e.d. in je!
Ik kon mooi meekijken op het scherm en je zag idd heel goed de contrastvloeistof door de eierstokken en zo gaan. Op het eerste gezicht ziet alles er goed uit, mooi doorgankelijk en geen verklevingen. Volgende week woensdag krijg ik de officiële uitslag, maar ik hoefde me geen zorgen te maken. dus ik weer helemaal blij!
Het voelt nu van binnen allemaal wat gekneusd aan zal ik maar zeggen. Je merkt dat je echt rustig ana moet doen, niet te veel lopen, niet te zwaar tillen, niet te lang staan want dan krijg je weer meer pijn. Al met al is het, nu ik er zo op terug kijk, me toch echt meegevallen! Het hele onderzoek duurt ongeveer een kwartiertje waarvan je alleen de eerste helft veel pijn hebt.

Nu moet ik dus woensdag terug voor de officiele uitslag en krijg ik ook te horen wanneer nu de eerste IUI behandeling plaatsvindt. ik verwacht zelf niet meer deze maand, want het zal er om hangen of ik volgende week woensdag mijn eisprong wel of niet gehad heb. Van de ene kant wel balen, van de andere kant kan ik me ook voorstellen dat het vanbinnen even rust nodig heeft na gisteren. Dus we zien wel. ik ga ervan uit dat het volgende maand wordt, dan kan het alleen maar meevallen.

Liefs Ellen.

Zo, nu ga ik even "bijkletsen" want dat is voor mijn gevoel al weer veel te lang geleden!

Ten eerste allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve woorden om mij succes te wensen voor de hsg! Jullie zijn schatten

Ikke: ja, is idd wel even wennen die echte namen van ons. besef me net dat ik onder mijn vorige berichtje ook nog Ellen had gezet, is voor mij ook een gewoonte geworden om hier Ellen te zijn hahahahaha!
Nicole: Fijn dat je zo snel alweer een echo hebt! Spannend meid! Succes met de intake bij de vk vandaag!
Marina: Jeetje wat een gedoe bij de ha zeg! Wel fijn dat je toch de verwijzing hebt gekregen en dat de afspraak al staat! Je hoeft je geen zorgen te maken over zo'n eerste afspraak bij de gyn. Neem je temp lijsten mee, die zal hij/zij willen zien. Verder zullen ze een hoop vragen stellen aan jou en aan christian over jullie gezondheid, sexleven e.d. ik verwacht dat de gyn ook een inwendige echo zal maken en dat je bloed moet laten prikken. Verder weet ik het niet. Ik weet niet of christian zijn zaad moet laten onderzoeken. Dat zijn zaad goed werkt, is al bewezen want je bent immers al twee keer aangeteld. Laat het gewoon over je heen komen. Zet wel alle vragen die je hebt op een briefje zodat je ze nog weet als je daar zit. En wat betreft de familie en zo, dat hoef je niet te vragen hoor! Bij mij is in ieder geval nooit gevraagd of er in de familie vruchtbaarheidsafwijkingen voor komen. Volgens mij is namelijk ook nog nooit medisch bewezen dat dergelijke afwijkingen erfelijk zijn! Succes meid!
Amber: Gezellig meid dat je weer mee kletst met ons! ik had je echt gemist! En wat een onwijs leuke foto! Wat een schatje is die kleine britt! Hoe oud is nu ook al weer? En jij heet ook niet echt Amber, dat had ik dus ook niet gedacht. hahahahaha, vindt het wel leuk hoe nu ineens iedereen idd "uit de kast komt"hahahaha. Heel gek, ik gebruik nog steeds automatisch jullie (en die van mij) incognito-namen. Hmmmm, zal proberen er op te letten. en hoe is het nu met de verkoudheid meid! grrrr, daar kan je je zo beroerd van voelen. En hoe is het met je buik? Al wat meer te zien of nog niet? Mag zo onderhand wel eens volgens mij, je bent al bijna op de helft! Oh ja, moet trouwens wel zeggen dat Britt veel op jou lijkt!
Misspiggy: Fijn dat het bij de vk weer goed was. en je hebt extra lang naar het hartje mogen luisteren! Wat geweldig. En nu maar aftellen totdat je je kleine wonderttje weer mag zien!

Zo, ik ben weer helemaal bijgekletst. nog maar een paar dagen en dan komt Summeke weer thuis. Gezellig, mis haar wel! hhahahaha!

Liefs
Annemiek
(ja, nu doe ik het weer goed)

Weer even ons lijstje erbij gehaald en aangepast, stond weer twee pagina's terug.

NOD

Mariska0808                        5e ronde            1e kindje                 NOD 16 sept
Bloesem                                   5e ronde           1e kindje                 NOD  25 sept
Marina                                          4e ronde           1e kindje                  NOD  21  okt, 7 okt gyn  
MM NOD:
Summeke                                 6e ronde           1e kindje                NOD  10 okt         2e ronde clomid
--> tot 15 sept clomid slikken .... op vakantie en dan afwachten tot nod
Ellenan                                           6e ronde          1e kindje               NOD  15 okt
-->  1 okt definitieve uitslag hsg, bespreken wanneer IUI

Wachtbankje

(de schijnzwangeren onder ons)    

ZWANGER!!!!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP  23 maart 1e echo 7-8, 2e echo 28-8
Meisjeb 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april
Juli2003   3e ronde  2e kindje  UITGETELD OP 10 april
Ikke44 3e ronde 1e kindje UITGETELD OP 16 april, 1e echo 18-9
Wensjertr 6e ronde 1e kindje UITGETELD OP ??
Lentekriebel    5de ronde 1e kindje  UITGETELD OP 03 mei, 1e echo 11-9, 2de echo 02-10
B_m   4e ronde  e kindje    UITGETELD OP 13 mei 2009, 1ste echo 20-10
Nicoleg    4e ronde  2e kindje    UITGETELD OP 13 mei 2009, 2e echo 30-9

He, hoe is het eigenlijk met:
Mariska0808                        5e ronde            1e kindje                 NOD 16 sept
Bloesem                                   5e ronde           1e kindje                 NOD  25 sept
Zijn bij jullie de RD's gekomen of hebben jullie inmiddels al positief getest?!?!?!?!?!?

Amber, dat wou ik nog aan je vragen:
Hoe plaats je een foto op het forum?
Dan plaats ik er ook een van mij, als het me lukt tenminste.

He Ladies,

Ja ik ben weer in het land! We zijn maandagnacht terug gekomen van een heerlijk weekje frankrijk!
Hier gaat alles prima. Nou ja, ik heb me dan wel 1,5 week minder gevoeld maar dat kwam juist door de onzekerheid dat ik dus niets meer voelde. Maandag op de weg naar huis begon het al weer te rommelen in mijn buik, alsof het weet dat we met mijn ouders op vakantie waren en ik me dan wel goed moet voelen! Vanaf maandag dus weer krampjes, ongigevoel en gister behoorlijke steken in mijn liezen. Ik kan nu echt niet wachten tot dat we maandag naar de verloskundige mogen. Tot nu toe hebben we het nog steeds niemand verteld. Vanavond ga ik het een vriendinnetje vertellen, de enige die weet dat we met de pil zijn gestopt. Aangezien mijn schoonouders volgende week op vakantie gaan probeer ik het misschien wel te rekken met vertellen aan iedereen tot dat we de echo hebben gehad. Ik zou het erg leuk vinden als ze meteen een mooie foto in handen hebben.

Hoe is het met de buikjes van de zwangeren? Ik heb wel een beetje opgezette onderbuik. Van mezelf ben ik niet slank maar ik heb wel het idee dat ik al verschil zie!

Ellenan: Wat een verhaal zeg! Als ik het lees krijg ik er al pijn van. Hoop voor je dat je je vandaag al weer een stuk beter voelt maar het zal inderdaad wel allemaal beurs zijn. Ik ga zo voor je duimen dat je je ei nog krijgt om deze maand al te kunnen behandelen. Succes

Marina: Wat een K** zooi als je je daar zo boos om moet maken. Kunnen die mensen dan nooit fatsoenlijk tegen ons praten vraag ik me dan af. Er zal toch wel een oplossing mogelijk zijn met suplementen. Ja zomaar zeggen dat je er miskramen van kan krijgen vindt ik echt niet normaal. Ik hoop dat je er weer een beetje van bijgetrokken bent!

Nicole: Ben zo benieuwd hoe het bij de verloskundige was! Heb niet alles kunnen onthouden van wat ik heb terug gelezen maar hoe ver ben je nou? En hoe is het met je buikje?

Amber: O super foto! Zo schattig, die krulletje, helemaal leuk!

Hanneke: Wat super dat je het hartje hebt gehoord. Ik kan echt niet wachten op dat moment. En dat je ook wat langer mag luisteren is dan volgens mij echt meer dan welkom op dat moment! Ik zie dat je ook een positieve nekplooimeting hebt, super. Ik heb er geen afspraak voor gemaakt maar ben misschien toch nog wel in twijfel. Maar ja dat kunnen we maandag nog wel met de verloskundige bespreken.

Sorry voor iedereen die ik ben vergeten maar mijn tijd zit erop! Ja ik geef mezelf af en toe tijd tussendoor op de computer maar ik moet nu echt verder met de strijk!

Dikke xxx

O ja deze mag niet ontbreken

Hoi Allemaal,

Al veel te lang niets laten horen..... Heb het zo druk... pfff Mijn buik groeit trouwens al goed. NIet zo hard als bij Feline, want ik probeer een beetje rustig aan te doen met eten.
En EllenAn (Annemiek dacht ik??) erg dat het zo'n pijn deed, ik hoop dat de uitslag goed is en je snel aan iui kan beginnen!
En Marina, wat rot dat je huisarts je geen bloed heeft laten prikken.... Kun je zelf niet wat meer noten enzo eten om dat tekort een beetje tegen te gaan? Want toen ik was zwakker was (ijzertekort enzo) heb ik ook miskramen gehad. Bij deze zwangerschap heb ik extra gelet op goed vlees eten en extra supplementen.
Voor de rest wil ik weer iedereen die nog niet zwanger is en misschien wel in de mm zit echt zo veel sterkte wensen en hopelijk zijn we echt allemaal snel zwanger en hebben we straks allemaal een kindje!

liefs Mariska

Terug
Bovenaan