APRILSTOPPERS 3!!!! De laatste loodjes.....

Dag Dames,

Ellen: wat ontzettend vervelend voor je dat het zo pijn heeft gedaan hadden ze daar niks voor kunnen geven iets van pijnstilling ofzo. Het scheelt natuurlijk dat je weet waarvoor je het doet, om binnenkort zwanger te zijn van een kindje maar toch het klonk wel of we in de middeleuwen zaten met hun tangen/slangen enz.

Marina: balen dat het tegen viel bij de ha gaat hij niet binnenkort op vakantie zodat je bij een vervanger kunt gaan voor bloedonderzoeken.

Vanmiddag de afspraak bij de vk gehad, was erg leuk we hebben leuk gekletst ze had alle tijd voor me, ze heeft me ook nog wat dingen verteld van mijn bevalling van Rick. Ze begreep me volledig dat ik weer in het zh wou bevallen, ze heeft me een leuk zwangerschapspakket meegegeven dus zij gaat er helemaal van uit dat het goed komt. Ze had ook de uitslag van de echo en daar was ik 5 weken en 6 dagen zwanger, dus ze was erg benieuwd wat de echo van aankomende dinsdag zegt. Ik heb ook meteen een nieuwe verwijskaart voor de nekplooimeteing gekregen zodat ik daarvoor voor een afspraak kan bellen zodra ik weet hoever ik ben.

Morgenavond lekker gaan uiteten met mijn moeder en haar man, terwijl zoonlief logeert bij mijn vader en zijn vrouw. Druk weekend voor de boeg morgen en zaterdag werken, zondag verjaardag en s'ochtends moet manlief voetballen.

Groetjes Nicole

He meiden,
Leuk jullie reactie's op mijn foto. Toch leuk om iedereen eens te zien. Al was ik in het begin hier erg voorzichtig in, maar goed, iedereen is nu toch op de hoogte van de zwangerschap. Ja Britt lijkt inderdaad erg op mij, ook wel erg op mijn mannetje hoor.
Ben nog steeds heeeeeel erg verkouden, 's avonds begint het hoesten en proesten weer, dan lijk ik echt zo'n oud mens, wat minstens 6 pakjes shag per dag naar binnen werkt, hahaha.
@annemiek...he vervelend zeg, 'dat het zo'n pijn deed in het ziekenhuis, ik kan me er iets van voorstellen. Met die tang de boel opzij trekken in de goede richting lijkt me inderdaad geen pretje. Wat barbaars eigenlijk he allemaal. Hopelijk dat alles goed is en dat je maar lekker snel zwanger mag raken.
Britt is in juli 2 jaar geworden en momenteel super ondeugend en stout en vooral haar eigen grenzen aan het ontdekken, heel gezellig allemaal. Oh ja foto's plaatsen kan alleen als je foto al ergens op internet staat, bij bijvoorbeeld hyves. Je gaat dan op de betreffende foto staan met je muis en dan gewoon knippen en plakken. Voila!! Wat betreft buik, valt het nog steeds mee... iedereen vraagt zich af waar ik het stop, ik weet het ook niet. Mijn kleding begint echt wel strakker te zitten nu en krijg ook een lekkere extra vetrol en een tweede maag, hahaha. Vn 's avonds na flink tafelen kun je dat goed zien, maar het mag inderdaad zo langzamerhand nu wel ja. Volgende week 20 weken echo!!!  (+/-5 mnd!!) Super gaaf, kunnen we hopelijk zien wat het gaat worden.
@B_M... en een lekkere vakantie gehad?? Was vast nog lekker weer he in Frankrijk? Waar zijn jullie precies geweest? Maak (althans probeer) je niet teveel zorgen te maken over wel of niet voelen van klachtjes, want dat zegt dus niets, maar ik begrijp je gevoel hoor. Gelukkig voelde je je weer goed zwanger en binnenkort een echo!!

Groetjes en tot snel weer.
Liefs Jessica (amber)
@marina, wat een botte hark zeg die HA van je... tis toch te achterlijk voor woorden dat je zo op je kop moet om een verwijzing te krijgen en dan nog die opmerking over die b12 tekort, tja.... alsof je dat expres er om doet ofzo. Kun je geen extra vit. B complex slikken hiervoor?? Veel suc-6 bij de Gyn binnenkort.

sorry een beetje een rommelig verhaal, ik vraag me af of het wel helemaal goed gegaan is, zowiezo... marina ik was je niet vergeten hoor, maar heb waarschijnlijk iets tussendoor willen typen nadat ik jou stukje al geschreven had en toen heb ik afgesloten, hahaha

Hey meiden,

bedankt dat jullie allemaal zo meeleven/denken maar extra vitamine eten helpt hierbij niet, daar moet je spuiten voor krijgen omdat je de vitamine anders niet opneemt zoals ik het om internet lees maar woensdag gaan we naar de gyn dus dan vraag ik het daar. Ik zei nog tegen christian als het moet ga ik wel vlees eten maar ik wil dat eigenlijk echt niet dus ik wacht nog even woensdag af.

Annemiek ik hoop dat je goed opknapt, jemig wat een getrek, kunnen ze dat inderdaad niet onder verdoving doen? Je hebt het gelukkig gehad en nu maar hopen dat je vlug met IUI kunt beginnen! O ja vraagje van mijn kant als je niet wil niet antwoorden als je bij de gyn zo'n behandelingen krijgt mag je dan nog zelf klussen om je kansen wat te verhogen?

Sorry meiden ik probeer vanmiddag op iedereen te reageren maar ik duik nu mijn bed weer in mijn maag is nog steeds van streek, gister weer overgegeven alles en nu ben ik weer slap en moe hoop dat het dit weekend eens over gaat.

Hey meiden,

kom niet meer in slaap dus tijd om te reageren!

NOD

Mariska0808                        5e ronde            1e kindje                 NOD 16 sept
Bloesem                                   5e ronde           1e kindje                 NOD  25 sept
Marina                                         5e ronde           1e kindje                  NOD  21  okt, 1 okt gyn  
MM NOD:
Summeke                                 6e ronde           1e kindje                NOD  10 okt         2e ronde clomid
--> tot 15 sept clomid slikken .... op vakantie en dan afwachten tot nod
Ellenan                                           6e ronde          1e kindje               NOD  15 okt
-->  1 okt definitieve uitslag hsg, bespreken wanneer IUI

Wachtbankje

(de schijnzwangeren onder ons)    

ZWANGER!!!!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP  23 maart 1e echo 7-8, 2e echo 28-8
Meisjeb 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april
Juli2003   3e ronde  2e kindje  UITGETELD OP 10 april
Ikke44 3e ronde 1e kindje UITGETELD OP 16 april, 1e echo 18-9
Wensjertr 6e ronde 1e kindje UITGETELD OP ??
Lentekriebel    5de ronde 1e kindje  UITGETELD OP 03 mei, 1e echo 11-9, 2de echo 02-10
B_m   4e ronde  e kindje    UITGETELD OP 13 mei 2009, 1ste echo 20-10
Nicoleg    4e ronde  2e kindje    UITGETELD OP 13 mei 2009, 2e echo 30-9

Mariska0808 en Bloesem we zijn heel benieuwd waar we jullie nu moeten plaatsen??? Ik hoop onder Nicole.

B_M wat een fijn kindje dat ie je zo'n prettige vakantie gunt voordat ie de boel op stelten zet! ;) gelukkig al bijna naar de verloskundige! En het is inderdaad handig dat je schoonouders op vakantie gaan dan kun je ook niks per ongeluk vertellen (zou ik doen)

Mariska1980, leuk dat je buik al groeit! o ik hoop er zo op nou ja zal wel goed komen.

Ik vraag trouwens of de gyn bloed daarvoor wil prikken omdat ik daar dan volgens mij spuiten voor moet zetten ze hebben dat vast vaker meegemaakt, noten eet ik al best veel en veel groene groenten (goed voor ijzer) + ik neem een vitamine voor zwanger te worden (etos zwanger worden) daar zit geloof ik alles in. nou ja ik hoor het woensdag wel.

NIcole ik duim nog voor je mee hoor, als de verloskundige nog zo positief is is dat een hele opsteker! Dinsdag de echo, gaan jullie het dan zeggen of hebben jullie dat al gedaan? Helemaal vergeten....

Amber, lastig zo'n tweejarige peuter, ik weet het een beetje van toen ik op mijn nichtjes oppaste (zijn nu 15 en 13) die jongste was echt heel vervelend soms, gelukkig was het oppassen maar wat bij haar hielp was iets met haar zusje gaan doen en haar uit laten razen maar ja dat kun je bij Britt natuurlijk nog niet doen. Lastig. Misschien kun je wat vitamine c nemen voor de verkoudheid? Dat lijkt me ook niet prettig, of stomen?

gister bij de oogarts geweest (ortotist ofzo) het had erger gekund maar mijn oogspieren zijn wel slap en daar heb ik nu een oefening voor en dan over 6 weken   terugkomen, ik ben benieuwd maar ik krijg wel hoofdpijn van die oefeningen, hoop dat dat over een paar dagen wegtrekt.
verder komt christian vanavond eindelijk thuis, hij heeft het heel leuk gehad zei hij aan de telefoon, echt leuke mensen in zijn groep nou dan bof je! Maar ik heb hem gemist ben blij dat ie er weer is kan ik ook meteen weer beter slapen!

gaat iedereen nog iets leuks doen? Wij niet, christian gaat de auto maken en dan is het weekend alweer om, ik probeer hem eronder vandaan te trekken voor een wandeling ofzo maar dat zal me waarschijnlijk niet lukken maar hopen dat ie zondagmiddag klaar is. Kunnen we in Thorn pannekoeken gaan eten.

Zo, lekker met de benen omhoog op de bank. Volgens mij heb ik last van schoonmaakdrang. Ik kreeg het ineens in mijn hoofd om de woonkamer eens een goede beurt te geven. Dus alles flink gestofzuigd en afgesopt en ook nog even een dweil er door heen gehaald. Alles ruikt weer lekker fris en fruitig. Nog even genieten van mijn rust, voordat zoonlief weer ontwaakt uit zijn middagslaapje.
Afgelopen paar dagen niet veel bijzonders gebeurd. Morgen gaan we voor zoonlief definitief het kamertje bestellen. Het is maar goed dat we even gewacht hebben, de Prenatal heeft nu Mazzeldagen. Dus 20% korting op bijna alle artikelen. En verder moeten we aan de shop voor een nieuw dekbed. Afgelopen woensdagavond kroop ik lekker in mijn bedje, voelde het een beetje nat aan. Wat blijkt, een van onze schattige
katten heeft in een onbewaakt moment op het dekbed zitten piesen. En dat stinkt wel zo enorm dat ik pertinent weiger nog 1 seconde daaronder te moeten slapen. Nu was ons dekbed al redelijk bejaard, dus vind ik het niet vervelend om hem te moeten vervangen. Verder staat er voor de rest van het weekend niet veel in de agenda. Lekker relaxen en leuke dingen doen met man- en zoonlief. Misschien wordt het zondag wel een papa-dag!!

@nicoleg: volgende week de echo en dan weet je eindelijk hoe ver je precies bent. Alvast heel veel succes. En het eigen willetje van je zoontje komt me erg bekend voor. Afentoe wilde ik dat ik een hele grote rol behang had en heel veel lijm. Zoonlief zit nu in de periode dat hij alles op zijn loopfietsje wil doen, wandelen, maar ook in bad. Hopelijk is het maar een fase en gaat het heel snel over.

@amber27: en lekker de administratie opgeruimd? Ik ga manlief maandag aan het werk zetten. Hij heeft de ochtend vrij genomen  om met zoonlief naar het CB te gaan. Kan hij mooi alvast beginnen om de studeerkamer leeg te ruimen. Alles moet nl. in dozen en naar de zolder. Leuke foto trouwens van jou en je dochtertje! En ik lees dat je volgende week de 20-weken echo hebt. Ik heb hem op 13 oktober, nog 2,5 week! Vorige keer wisten we het geslacht wel, dit keer willen we ons laten verrassen. Ik moet zeggen dat ik bij Max ook zeker wist dat het een jongetje zou worden en dat heb ik nu helemaal niet. Verder voel ik me ook heel anders, dus wie weet.....

@marinax: ja, huisartsen, je kunt niet zonder ze, maar afentoe.......Gelukkig heb je de verwijzing wel gekregen, maar vervelend dat je er zoveel moeite voor moest doen. Fijn voor je dat Christian ook weer lekker thuiskomt!

@ellenan: als ik jouw verhaal zo lees, is het nog best een heftige ingreep geweest. Kan me voorstellen dat je lekker een paar dagen rust neemt om even bij te komen. Fijn dat het er allemaal goed uitzag. Alvast veel succes voor a.s. woensdag! En hopelijk kunnen ze jullie dan ook gelijk vertellen wanneer de IUI kan starten.

@bm: maandag naar de vk, spannend! Hoe reageerde je vriendinnetje op je grote nieuws? Verder begint mijn buik enorm te groeien, heb zelf ook het idee dat het de laatste paar dagen heel hard gaat. Hij begint al mooi rond van vorm te worden, maar mijn vetrolletje zie je nog wel!

Nou, ik ga dalijk even lekker genieten van het schitterende weer! Lekker even een frisse neus halen...

Ha meiden, daar ben ik eindelijk weer!!

Misspiggy: nesteldrang, dat is handig!! Haha, daar heb ik nog altijd geen last van hoor (en geen puf voor). Dus jullie gaan nu de kamer voor jullie zoontje bestellen. Leuk! Voor hem start nu natuurlijk ook een heel nieuw tijdperk. Spannend!

Nicole: bijna een echo?? Ik ook weer, donderdag. Ik ben erg benieuwd hoor. Nou meid, geniet maar lekker!!

BM: Lekkere vakantie gehad?? En jij maandag naar de vk, ook spannend he! Geniet er van, het gaat echt snel, dus rekken mag ;-).

Mariska: jij bent al lekker aan het groeien. Wat mooi. Voel je dan ook al wat?? Ik kan echt niet wachten totdat iedereen het kan zien, dat lijkt me echt geweldig! Ik moet wel zeggen dat ik me wat opgeblazen voel (net als BM) en, maar dat ligt wel aan welke kleding ik aan heb en of je het weet of niet, dat je wel wat verschil ziet in buik en borsten (ben best slank en heb bijna geen borsten zeg maar, dus verschil is wellicht makkelijk te zien, Kan dat eigenlijk wel al bij 9 weken???)

Annemiek, wat vervelend zeg die behandeling. Wel gek dat ze geen verdoving hebben aangeboden. Mijn spiraaltje verwijderen was ook geen lolletje. Maar door de ruggenprik wel goed te doen. Ik had ook kunnen kiezen voor plaatselijke verdoving. Ach ja, het is nu achter de rug, ook helemaal niet waard daar nu nog druk over te maken. Nu maar hopen dat het snel mag baten, dan is het in ieder geval niet voor niets geweest. Toi toi toi meis en hier nog wat glitters ******* *********** ********** *******

Jessica: volgende week de 20wkn echo, gaaf. En wat leuk dat jullie willen weten wat het is. Ik heb altid gezegd dat ik het niet wilde, maar nu het zo ver is kan ik echt niet wachten. En het is natuurlijk zoiezo al leuk om dat kleine mensje weer eens even te kunnen bekijken. Nou, geniet er van!

Marina, wat een vervelend HA zeg. Hopelijk gaat de gyn wat vriendelijker te werk. Wanneer mag je er naar toe?? Probeer het achter je te laten. Je moet nu juist relaxt zjn en niet gespannen. De verwijskaart is in the pocket en nu zal er eindelijk serieus naar je geluisterd worden!! Succes er mee, hier in ieder geval alvast wat glitters ******* ******* ******** ******* **********

Jeetje, er is toch weer druk gebabbeld hier zeg. Ik heb een heel eind terug gelezen, maar ben nu toch al echt 1,5 uur bezig, dus dan nu maar vanaf hier weer verder .

Hier is alles prima. Ik heb nog altijd erg weinig klachten alleen de vermoeidheid gaat wel parten spelen. Daar waar ik normaal tegen tienen thuis kwam en dan nog makkelijk hier een uurtje ging lezen en bebbelen, heb ik nu om half tien nog amper de puf om mezelf naar boven te slepen en het bed in te kruipen (hihi, ook niet echt leuk voor mijn manneke, maar hij begrijpt het wel). En tijdens die 9 uur die ik dan kan slapen moet ik zo'n 4 tot 5 keer het bed uit om te plassen, echt balen, veel fitter word je er namelijk niet van. Ik wil niet klagen hoor, haha, ik voel me verder echt super goed en lekker zwanger. Ik merk alleen dat je minder gedaan krijgt als je dag korter is, hahaha logisch he.

We hebben het inmiddels op ons werk verteld, alle vrienden zijn op de hoogte en ook de meeste familie hebben we persoonlijk van het nieuws op de hoogte gebracht. En we hebben gelukkig alleen maar positieve reacties gehad. Dat had ik echt nog niet verwacht bij jullie, die horen we het vaakst. hahaha, zo lachen. Het werd nog wel met enige regelmaat gevraagd hoor, maar ik heb altijd gezegd dat ik eerst met mijn werk nog vanalles wilde bereiken voordat ik een kindje wilde. Dat was eerst ook wel de bedoeling, maar die doelen kan ik ook over een jaartje of vier voortzetten! Echt leuk al die reacties: heel veel kaarten, ook van mensen waar je ze niet van verwacht, en ook al een paar cadeautjes, echt lief.

Dit weekend hebben we de kermis voor de deur (mini-kermis, ik woon in zo'n arbeiderswijkje die een eigen kermis hebben, best geinig). Gelukkig gaan we dit weekend met het werk weg, dan heb ik er niet zo'n last van. Nu toch maar even gebruik van maken, ik ga ff lekker een oliebol halen.

meiden, dikke kussss en tot snel,
Martine.........of dachten jullie echt dat ik Lentekriebeltje heette

Jeetje zeg, we weten het pas 4 weken, wat gaat dat langzaam eigenlijk........het lijkt alsof ik er al jaren mee bezig ben. (Kan me overigens niet 100% concentreren op het werk, ik blijf er aan denken, erg vervelend voor mijn collega's volgens mij........sorry guys)

Nu ben ik echt weg

He meiden,
@lentekriebeltjes/martine... spannend weer een echo aankomende donderdag!! Ik ook! Mijn 20 weken echo. ..... ben echt zo ontzettend nieuwschierig, vind het alletwee errug leuk hoor, voor Britt lijkt me een zusje leuk en voor onszelf lijkt me een knul gewoon echt heel leuk, dat "kennen" we nog niet he. Ach het maakt eigenlijk niet uit, maar toch wil ik het heeeeel graag weten. Natuurlijk kun je al wat zien bij 9 wk. tis dan voornamelijk opgezette darmen, waardoor je een buikje hebt, maar wellicht kunnen je borsten wel al groeien. Leuk dat jullie het nu echt aan de meesten verteld hebben, nou geniet maar van alle aandacht, kaartjes en kadootjes hoor, dat wordt bij een eventuele 2e echt minder, alsof mensen het dan minder interessant vinden ofzo. Bij Britt heb ik denk ik wel zo'n 25 kaarten gekregen en ook heel veel kleine kadootjes (zo erg dat ik er hebberig van werd), als ik nu een kleine 10 kaarten heb gehad is het veel. Qua kadootjes (natuurlijk wel van onze ouders) heb ik 2 speeltjes gekregen.......... tja je wordt echt erg egoistisch en hebberig hoor als je zwanger bent, hahaha. Zelf doe ik er ook minder aan hoor, je hebt alles over het algemeen natuurlijk al, dus een schattig rompertje extra, tja hoeveel wil je er hebben!! Ik geniet er verder natuurlijk wel van he.
@misspiggy.... kun je niet even bij mij komen poesten?? nee hoor grapje. Maar wel lekker even zo'n schoonmaakwoede op zijn tijd!! Getver van je kat.... die van mijn ouders had daar ook weleens een handje van, en dat stinkt!! Groot gelijk, gelijk een nieuwe halen!! Wat betreft mijn hoop administratie......tja tis het topje van de ijsberg he.... ik heb er nu dus geen zin meer in, maar we zijn als ik op dit tempo doorga nog niet voor oktober volgend jaar klaar!! Wij willen het inderdaad wel weer weten wat het gaat worden, ik hoop dat het goed te zien is, de vorige keer wisten ze het niet zeker. Toen had ik ook wel sterk het gevoel dat het een meid werd, maar nu weet ik het ook niet. Mijn buik begint nu ook wat uit te dijen, voornamelijk 's avonds lijk ik minsten 5 maanden zwanger, oh ja dat ben ik ook, hahahaha. Het werd tijd, al gelooft niemand het nog hoor als ik zeg dat ik bijna 5 maanden ver ben. Ik kan mijn buik namelijk nog inhouden en dan zie je helemaal niets.
@Marina... ach die Britt die is gewoon haar grenzen aan het ontdekken. Ze heeft er op het moment een handje van om haar pakje drinken overal leeg te gieten, of dat nou de salontafel of de bank is dat maakt haar niet uit. Niet zo handig dus en erg stout, Het schijnt inderdaad een fase te zijn en ik moet gewoon voet bij stuk houden anders walst ze nu al (met haar nieuwe laarsjes) over me heen. Vit.C innemen is inderdaad een goed idee, ik vergeet ze alleen steeds te kopen, lekker handig. Je bent waarschijnlijk bij de Orthoptist geweest, tja lastig woord. Ik ben namelijk zelf Optometrist dus ben erg thuis in dat vak. Tijdens de studie volgen we een groot deel van de vakken gezamelijk en na een tijdje splitsen onze wegen zich. Een Orthoptist houdt zich voornamelijk bezig met de samenwerking tussen de ogen en met kinderen. Werkt ook vaak alleen in een ziekenhuis naast en met een oogarts. Als Optometrist, kun je zowel in een ziekenhuis zelfstandig oogheelkunde spreekuren draaien onder supervisie van de oogarts, als in een optiekzaak of een laserkliniek werken. Ik werk zelf in een optiekzaak waar ik me ook bezig houdt met het uitvoeren van vooronderzoeken voor laserbehandelingen. Dus de laatste 2 gecombineerd zeg maar. Het ziekenhuis vond ik tijdens mijn stages niet echt mijn plek, te klinisch en te lopende band werk zeg maar. Al zie je er natuurlijk wel meer spannende dingen dan in een winkel. Ach ja je kunt niet alles he.
Je moet zeker oefeningen doen waarbij je met een pen naar je neus moet volgen  (scheelkijken) of op een getekend kralenkoord je ogen steeds naar binnen moet draaien. Tja daar krijg je in het begin hoofdpijn van, maar dat wordt echt wel minder hoor.
Nou nu nog even een stukje over mezelf....
's avonds lijk ik inmiddels echt 5 maanden zwanger, zeker na goed tafelen. Wat een pens zeg, hahaha. Ach het hoort erbij he.
Ik hoefde vandaag gelukkig maar te werken tot 2 uur, want ik zou eigenlijk naar een bruiloft gaan vanavond. Alleen dit was niet echt in de buurt en ik ben al bijna 2 weken niet fit, vanochtend ook nog hoofdpijn en keelpijn erbij, dus leek het mijn niet zo verstandig om te gaan. Morgen mag ik dus ivm mijn zogenaamde bruiloft om 11 uur beginnen ipv 9 uur. Dus lekker uitslapen!!
Zondag ga ik samen met een vriendin shoppen in Breda. super veel zin in, ook even lekker bijkletsen, thee drinken en eten. Voor mezelf kleding kopen heeft nog niet zoveel zin, dan moet ik echt mijn oude kleding niet meer aankunnen. We wonen ver uitelkaar, dus tussenin afspreken was een leuke optie. Hopen dat het weer ook zo mooi wordt als vandaag.
Nou ik hou het even hierbij ...
even mijn bannertje;

En ons lijstje...
NOD
Mariska0808                        5e ronde            1e kindje                 NOD 16 sept
Bloesem                                   5e ronde           1e kindje                 NOD  25 sept
Marina                                         5e ronde           1e kindje                  NOD  21  okt, 1 okt gyn  
MM NOD:
Summeke                                 6e ronde           1e kindje                NOD  10 okt         2e ronde clomid
--> tot 15 sept clomid slikken .... op vakantie en dan afwachten tot nod
Ellenan                                           6e ronde          1e kindje               NOD  15 okt
-->  1 okt definitieve uitslag hsg, bespreken wanneer IUI

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)    

ZWANGER!!!!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP  23 maart 1e echo 7-8, 2e echo 28-8
Meisjeb 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april
Juli2003   3e ronde  2e kindje  UITGETELD OP 10 april
Ikke44 3e ronde 1e kindje UITGETELD OP 16 april, 1e echo 18-9
Wensjertr 6e ronde 1e kindje UITGETELD OP ??
Lentekriebel    5de ronde 1e kindje  UITGETELD OP 03 mei, 1e echo 11-9, 2de echo 02-10
B_m   4e ronde  e kindje    UITGETELD OP 13 mei 2009, 1ste echo 20-10
Nicoleg    4e ronde  2e kindje    UITGETELD OP 13 mei 2009, 2e echo 30-9

dikke kus Jessica (ik wilde bijna Amber schrijven, hihi)

Terug
Bovenaan