He meiden,
@lentekriebeltjes/martine... spannend weer een echo aankomende donderdag!! Ik ook! Mijn 20 weken echo. ..... ben echt zo ontzettend nieuwschierig, vind het alletwee errug leuk hoor, voor Britt lijkt me een zusje leuk en voor onszelf lijkt me een knul gewoon echt heel leuk, dat "kennen" we nog niet he. Ach het maakt eigenlijk niet uit, maar toch wil ik het heeeeel graag weten. Natuurlijk kun je al wat zien bij 9 wk. tis dan voornamelijk opgezette darmen, waardoor je een buikje hebt, maar wellicht kunnen je borsten wel al groeien. Leuk dat jullie het nu echt aan de meesten verteld hebben, nou geniet maar van alle aandacht, kaartjes en kadootjes hoor, dat wordt bij een eventuele 2e echt minder, alsof mensen het dan minder interessant vinden ofzo. Bij Britt heb ik denk ik wel zo'n 25 kaarten gekregen en ook heel veel kleine kadootjes (zo erg dat ik er hebberig van werd), als ik nu een kleine 10 kaarten heb gehad is het veel. Qua kadootjes (natuurlijk wel van onze ouders) heb ik 2 speeltjes gekregen.......... tja je wordt echt erg egoistisch en hebberig hoor als je zwanger bent, hahaha. Zelf doe ik er ook minder aan hoor, je hebt alles over het algemeen natuurlijk al, dus een schattig rompertje extra, tja hoeveel wil je er hebben!! Ik geniet er verder natuurlijk wel van he.
@misspiggy.... kun je niet even bij mij komen poesten?? nee hoor grapje. Maar wel lekker even zo'n schoonmaakwoede op zijn tijd!! Getver van je kat.... die van mijn ouders had daar ook weleens een handje van, en dat stinkt!! Groot gelijk, gelijk een nieuwe halen!! Wat betreft mijn hoop administratie......tja tis het topje van de ijsberg he.... ik heb er nu dus geen zin meer in, maar we zijn als ik op dit tempo doorga nog niet voor oktober volgend jaar klaar!! Wij willen het inderdaad wel weer weten wat het gaat worden, ik hoop dat het goed te zien is, de vorige keer wisten ze het niet zeker. Toen had ik ook wel sterk het gevoel dat het een meid werd, maar nu weet ik het ook niet. Mijn buik begint nu ook wat uit te dijen, voornamelijk 's avonds lijk ik minsten 5 maanden zwanger, oh ja dat ben ik ook, hahahaha. Het werd tijd, al gelooft niemand het nog hoor als ik zeg dat ik bijna 5 maanden ver ben. Ik kan mijn buik namelijk nog inhouden en dan zie je helemaal niets.
@Marina... ach die Britt die is gewoon haar grenzen aan het ontdekken. Ze heeft er op het moment een handje van om haar pakje drinken overal leeg te gieten, of dat nou de salontafel of de bank is dat maakt haar niet uit. Niet zo handig dus en erg stout, Het schijnt inderdaad een fase te zijn en ik moet gewoon voet bij stuk houden anders walst ze nu al (met haar nieuwe laarsjes) over me heen. Vit.C innemen is inderdaad een goed idee, ik vergeet ze alleen steeds te kopen, lekker handig. Je bent waarschijnlijk bij de Orthoptist geweest, tja lastig woord. Ik ben namelijk zelf Optometrist dus ben erg thuis in dat vak. Tijdens de studie volgen we een groot deel van de vakken gezamelijk en na een tijdje splitsen onze wegen zich. Een Orthoptist houdt zich voornamelijk bezig met de samenwerking tussen de ogen en met kinderen. Werkt ook vaak alleen in een ziekenhuis naast en met een oogarts. Als Optometrist, kun je zowel in een ziekenhuis zelfstandig oogheelkunde spreekuren draaien onder supervisie van de oogarts, als in een optiekzaak of een laserkliniek werken. Ik werk zelf in een optiekzaak waar ik me ook bezig houdt met het uitvoeren van vooronderzoeken voor laserbehandelingen. Dus de laatste 2 gecombineerd zeg maar. Het ziekenhuis vond ik tijdens mijn stages niet echt mijn plek, te klinisch en te lopende band werk zeg maar. Al zie je er natuurlijk wel meer spannende dingen dan in een winkel. Ach ja je kunt niet alles he.
Je moet zeker oefeningen doen waarbij je met een pen naar je neus moet volgen (scheelkijken) of op een getekend kralenkoord je ogen steeds naar binnen moet draaien. Tja daar krijg je in het begin hoofdpijn van, maar dat wordt echt wel minder hoor.
Nou nu nog even een stukje over mezelf....
's avonds lijk ik inmiddels echt 5 maanden zwanger, zeker na goed tafelen. Wat een pens zeg, hahaha. Ach het hoort erbij he.
Ik hoefde vandaag gelukkig maar te werken tot 2 uur, want ik zou eigenlijk naar een bruiloft gaan vanavond. Alleen dit was niet echt in de buurt en ik ben al bijna 2 weken niet fit, vanochtend ook nog hoofdpijn en keelpijn erbij, dus leek het mijn niet zo verstandig om te gaan. Morgen mag ik dus ivm mijn zogenaamde bruiloft om 11 uur beginnen ipv 9 uur. Dus lekker uitslapen!!
Zondag ga ik samen met een vriendin shoppen in Breda. super veel zin in, ook even lekker bijkletsen, thee drinken en eten. Voor mezelf kleding kopen heeft nog niet zoveel zin, dan moet ik echt mijn oude kleding niet meer aankunnen. We wonen ver uitelkaar, dus tussenin afspreken was een leuke optie. Hopen dat het weer ook zo mooi wordt als vandaag.
Nou ik hou het even hierbij ...
even mijn bannertje;
En ons lijstje...
NOD
Mariska0808 5e ronde 1e kindje NOD 16 sept
Bloesem 5e ronde 1e kindje NOD 25 sept
Marina 5e ronde 1e kindje NOD 21 okt, 1 okt gyn
MM NOD:
Summeke 6e ronde 1e kindje NOD 10 okt 2e ronde clomid
--> tot 15 sept clomid slikken .... op vakantie en dan afwachten tot nod
Ellenan 6e ronde 1e kindje NOD 15 okt
--> 1 okt definitieve uitslag hsg, bespreken wanneer IUI
Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)
ZWANGER!!!!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP 23 maart 1e echo 7-8, 2e echo 28-8
Meisjeb 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april
Juli2003 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april
Ikke44 3e ronde 1e kindje UITGETELD OP 16 april, 1e echo 18-9
Wensjertr 6e ronde 1e kindje UITGETELD OP ??
Lentekriebel 5de ronde 1e kindje UITGETELD OP 03 mei, 1e echo 11-9, 2de echo 02-10
B_m 4e ronde e kindje UITGETELD OP 13 mei 2009, 1ste echo 20-10
Nicoleg 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 13 mei 2009, 2e echo 30-9
dikke kus Jessica (ik wilde bijna Amber schrijven, hihi)